• Za týden žádná reakce na objednávku ani email.
    • Zboží za 10 dní zatím nedorazilo.
    • Některé produkty už nemají,takže mi bylo telefonicky doporučeno jiné-podobné zboží.

    Reakce obchodu HEDA.cz

    Zákaznici jsme se omluvili, protože po vytopení skladu bylo objednané zboží poškozeno a výrobce sdělil, že tento druh zboží již vyrábět nebude. Paní jsem doporučila totožné zboží stejného výrobce, jen nebarevné, tedy v natur provedení. Paní byla nadšená, že přírodní materiál se dceři líbí. K objednanému zboží dostala tři dárečky, ale přesto napsala tuto recenzi. V lidech se mýlíme často..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem zaplatila na základě obdržené faktury již 15.10.2019. Dodnes (22.10.2019) mi zboží nebylo doručeno. Žádám o nápravu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace

    Je to dva roky, co jsem u této firmy učinila objednávku a nic se nedělo. Po telefonické rozmluvě mi bylo řečeno, že veškerá komunikace s nimi mi údajně spadla do spamu, ale pravda to nebyla. Jelikož tato firma nabízí zboží, které nemohu jinde sehnat, tak jsem si opět objednala. Šlo o nádobí od firmy smaltum.cz, opět žádná odezva. Byl to můj poslední pokus něco si u obchodu Heda.cz objednat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Sety levnější než u výrobce
    • Zdlouhavá komunikace
    • Prodleva při zaslání zálohové faktura
    • Záměna zboží
    • Bez reakce na stížnost

    Obsluha obchodu komunikuje po e-mailech velmi sporadicky. Prvni odpověď k objednávce jsem dostala až po telefonické urgenci. Při zadání platby převodem počítejte s prodlevou - platba musí proběhnout na základě vygenerované zálohové faktury. Na tu jsem čekala týden - i přes urgence. Nakonec jsem zažadala o platbu při převzetí, na základě negativních recenzí. Vše pak probíhalo celkem rychle. Zboží přišlo nepoškozené - avšak 2 loutky neodpovídaly výběru. Na tuto skutečnost jsem upozornila e-mailem a zůstal bez odezvy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po 12 dnech žádná odezva, jen, že děkují za objednávku, ale nic není vyřízeno.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pred 2 tydny provedena objednavka, dle jejich info mela dalsi den byt zaslana faktura na zaklade ktere se melo hradit. Faktura ani pres moji upominku do dnesniho dne nedorazila ani me nikdo nekontaktoval.
  • Ani po deseti dnech objednané zboží nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není možno se s obchodem telefonicky spojit a zjistit stav objednávky, uvedené číslo hovory nepřijímá.
  • je to už 14dnů a zatím jsem dostala jenom poděkování za objednávku a zboží nikde!!!!!!!!

  • Při objednávce bylo sděleno, že objednané zboží bude dodáno do týdne.
    Po týdnu jsem se telefonicky dotazovala na stav objednávky s tím, že paní mi odpověděla, že je zboží ve výrobě. Přitom bylo uvedeno, že na skladě je 5 ks tohoto divadla. Paní mne ubezpečila, že určitě zboží dorazí, ale jestli chci, můžu objednávku zrušit. Stále čekám...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádná flexibilita. Fakturu slibují do dalšího pracovního dne, po týdnu čekání jsem si o ní musela napsat. Po připsání peněz na účet prý posílají zboží obratem, uplynulo dalších 10 dní od odeslání peněz a nic....
  • 12. 7. objednávka, faktura 21. 7. 2017 a dodávka v nedohlednu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • neodpovida na stiznost
    • Zboží jsem nedostala.
  • objednala jsem loutkové divadlo a k tomu sadu loutek.Na první pohled bylo vše v pořádku, avšak doma jsme zjistili,že máme v balení loutky pouze s dřevěnou tyčí ačkoli jsem objednala loutkovou sadu s nitěmi, která je o 100kč dražší. A byla uhrazena.Zboží jsme vyzvedávali osobně v Brně.Protože je to dárek pod stromeček budeme reklamaci řešit až po vánočních svátcích.Jsem velice zvědavá jak bude tato reklamace probíhat...

    Reakce obchodu HEDA.cz

    Toto se v předvánočním shonu opravdu stalo, ale paní zákaznice se neobrátila na nás, jen napsala tuto recenzi. Když jsme se spolu poté telefonicky spojili, nedorozumění jsme si vysvětlili, omluvili se, nabídli řešení, následně vrátili obratem rozdíl v ceně 100 Kč a paní byla ve finále spokojená, že má jiné loutky a objedná prý časem další. Loutky bez nití jsou totiž pro děti vynikající, protože splní svou funkci a navíc se nemotají šňůrky :-) Děkujeme za obchod :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné.
    • Žádná komunikace se zákazníkem.
    • Zboží jsem dosud nedostala i když jsem zaplatila předem a to před 10ti dny.
    • Neodpovídají na dotaz, kdy bude zboží doručeno.
    • Nedostala jsem žádné oznámení že byla provedena platba z mého účtu na jejich.

    NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu HEDA.cz

    Paní si objednala souběžně z obou našich e-shopů, jedno zboží převodem a jedno dobírkou. Aniž by vyčkala na fakturu, poslala platbu, která se neměla s čím spárovat.Naše e-mailové zprávy, zda chce poslat zboží společně se 2x vrátily jako nedoručitelné, tel.číslo neuvedla. Když sama zavolala, domluvili jsme se a zboží dostala i s dárkem za čekání v hodnotě celé jedné objednávky a psala nám, že je spokojená :-) Zde zůstala ovšem jen tato hořká stopa.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Cena nabízeného zboží neodpovídala kvalitě.

    Nedoporučuji.

    Reakce obchodu HEDA.cz

    Ten den, co si tento zákazník objednal loutkové divadlo, přišlo 19 objednávek na loutková divadla buď BS model nebo Gerlich. Tato divadla jsou velmi kvalitní. Netušíme, co se zákazníkovi nelíbilo, protože se nám neozval, jen na Heureku. V případě, že zákazník není spokojen, u nás platí, že může zboží do 14 dnů vrátit, bez udání důvodů. Zatím se nám to nestalo. Divadla se prodávají stále a zákazníci jsou nadšení :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikují - na e-mailové dotazy neodpovídají, zboží je objednané již přes měsíc a kde nic - tu nic.

    • dosud zásilka nedorazila