• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -
    • zboží které se na stránkách nabízí není vůbec k dispozici, stránky nejsou aktualizovány

    zboží které se na stránkách nabízí není vůbec k dispozici, stránky nejsou aktualizovány

    Reakce obchodu HEDA.cz

    Na stránkách nabízíme smaltovaný čajník modrý, který je stále skladem, pan Hubáček si objednal žlutý, ten, bohužel , již výrobce nedělá. Nabízeli jsme jiný druh konvičky, který je skladem ve žluté barvě, ale ta se nehodila. Mrzí nás, že není tento zákazník spokojený, sortiment firmy Smaltum se pomalu zužuje a my můžeme nabízet jen to, co se vyrábí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kromě automatického potvrzení objednávky žádná další komunikace ze strany obchodu, zboží nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo se mi, kromě automatické odpovědi neozval.

    Nevím, co si myslet, asi na mě zapomněli:-(

    Reakce obchodu HEDA.cz

    Dobrý den,
    tato situace nás velmi mrzí, v nedávném čase jsme si nechali implementovat novou službu na náš shop a bohužel víme, že při technických úpravách na e-shopu, se může stát, že když zákazník objedná v čase technických úprav, je možné, že o objednávku přijdeme, i když se odešle automatická odpověď, což mohl být tento případ. Pokud se zákazník ozve, rádi napravíme nevyřízené.
    Jana Höklová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nemají přehled o tom co mají skladem a klamou zákazníka mylnou informaci o zboží

    Reakce obchodu HEDA.cz

    Firma HEDA se zabývá především velkoobchodem, tzn.dodáváme naše loutky a hračky především do kamenných obchodů a protože ne všechny obchody zboží vezmou do sortimentu, nabízíme jej i na našem e-shopu. Pravda je, že zboží se někdy úplně vyprodá a ve výrobě není zrovna prostor na zhotovení jednoho kousku zboží, vše se vyrábí ve větších sériích.Snažíme se vyprodaný druh zboží rychle stáhnout z nabídky e-shopu, ale vždy se nezadaří a někdo na eshopu objedná dřív, než zboží stáhneme. V tom případě nabídneme buď alternativu anebo jinou výhodu v podobě např.poštovného zdarma nebo malého dárku navíc, za trpělivost, když si zákazník počká na dodání později.
    Jana Höklová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rychlost expedice
    • absence komunikace -
    • dotazovala jsem se konkrétní parametry zboží a neobdržela jsem žádnou odpověď, pouze mi bylo zboží zasláno.

    Reakce obchodu HEDA.cz

    Paní Mališová, na Váš dotaz jsme reagovali e-mailem s přesným popisem loutek v objednaném divadle. Protože nenásledovala žádná reakce a zboží odpovídalo Vašemu požadavku, bylo odesláno. Dnes, po Vaší recenzi jsem vyhledala e-mail, který Vám byl odeslán a bohužel, zjistila, že je tam chyba v adrese, která vznikla pravděpodobně překlepem z "a" na "o", takže e-mail odešel, ale protože se nevrátil, dostal ho asi někdo jiný. Moc se Vám omlouvám. Doufám, že jste alespoň spokojená s dodaným divadlem. Zdravím Jana Höklová