Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
bleskové dodání výrobku
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Přes to že některé položky v objednávce byly skladem a v potvrzení objednávky bylo napsáno že je pošlou, stejně se čekalo na jedno zboží které nebylo skladem a dodání trvalo skoro 2 týdny
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
V balíku chybělo jedno zboží, obratem ho doručili po telefonické domluvě s operátorkou Evou.
-
Doporučuje obchod
- žádné potíže
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
rychlost
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
objednávka byla rychle vyřízena a dorazila v pořádku
-
Doporučuje obchod
- rýchlosť dodania
- veľký výber
- ceny
-
Nedoporučuje obchod
- obchod komunikuje jen do doby, než objednáte zbož, pak už na dotazy neraguje
-
Doporučuje obchod
Nakupovali jsme zde po několikáté, objednávka vždy vyžízena obratem, zboží kvalitní a za slušnou cenu.
-
Doporučuje obchod
Vše naprosto super,děkuji
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Jsme naprosto spokojeni Čápy, které jsme objednali předčilo naše očekávání, tak že nás opravdu super.
- Nic
Mohu jenom doporučit,spokojenost.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Velmi rychlé doručení.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Naprostá noční můra, nejhorší jednání které jsem za 20 let nakupování na internetu zažil.
První chyba byla, že jsem si nevšiml, že se eshop sice tváří jako český, ale je slovenský, takže náklady na dopravu jsou nesmyslně vysoké. Objednávku jsem následně vrátil v zákonné lhůtě kvůli mé chybě (špatně zvolené rozměry). Kontaktoval jsem obchod a slušně se omluvil za problémy, které jsem jim tím způsobil a poprosil je o zajištění dopravy vratky, kterou na oko nabízejí. Přišlo několik arogantních a buranských odpovědí, ve kterých se neobtěžovali napsat ani "dobrý den" a které končily tím, že aby mi mohli zajistit dopravu zpět, musím krabici (velkou cca 60 cm) upevnit na paletu. Tak super, já si mám pro vrácení zboží eshopu, které přišlo bez palety, někde kupovat vlastní paletu? No, protože odpovědi natahovali tak dlouho že se chýlila ke konci zákonná lhůta pro vrácení, tak jsem jim zboží odeslal za sebe přes GLS, zabalené tak jak přišlo. Po pár dnech mi napsali, že jim zboží došlo rozbité a že je to moje chyba. GLS mi reklamaci logicky neuznala, protože oni jim potvrdili převzetí zásilky v pořádku a nepoškozené. A do se nestydí mi lhát že mě upozornili, abych zboží neposílal bez palety, což ale ani náznakem neudělali, psali mi jen to, že bez palety nemohou oni zajistit dopravu. Takže odmítají vrátit peníze a nezbývá mi nic jiného, než otevřít případ u ČOI.
Vyhněte se jim obloukem, za maskou moderního shopu stojí arogance a pohrdání zákazníkem, které je v civilizovaném světě v roce 2023 naprosto nevídané.Reakce obchodu HeavenShop
Dobry den pan Jarda,
Mrzi nas vasa zla skusenost s vratenim tovaru. Nesuvisi vsak s tym ci je obchod cesky alebo slovensky ako to opisujete, ale s tym, ze ste sa rozhodol krehky tovar vratit GLS balikovou sluzbou i ked Vas obchod opakovane upozornil, ze tento tovar je potrebne vratit na palete, pre jeho krehku povahu. Vy ste vsak nechcel platit paletovu prepravu (rovnaku akou Vam bol tovar doruceny - Geis paletova sluzba). O tomto ste bol niekolko krat informovany v procese vratenia tovaru.
S pozdravom a uctou,
Ing. Zoltan Varga -
Doporučuje obchod
- zboží nedorazilo v očekávaný termín, takže jsem tam psal a volal a trvalo déle než týden, než mi vůbec odpověděli
-
Nedoporučuje obchod
Ani po týdnu a něco od objednání mi zboží nebylo doručeno.
-
Nedoporučuje obchod
Čekám už týden a pořád nic nedorazilo. I když psali že zboží dorazí do 48h.
-
Doporučuje obchod
Povinne pole doporucuji/nedoporucuji je zavadejici, kdyz jsme zbozi jeste neobdrzeli. Chybi varianta pro tuto situaci.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
S přístupem obchodu jsem spokojena. Velmi vstřícné jednání při telefonickém dotazu.
-
Doporučuje obchod
rychlé...
-
Nedoporučuje obchod
registroval jsem firmu a doposud mne obchod (po 11 dnech) nechce zaregistrovat neb prý je to ve schvalovacím procesu. Psal jsem mail kdy mne doregistrují, bohužel ani na ten se nikdo neozval.Martin Šnobl