Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • není možné spojení
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bude to již měsíc co jsem zboží zaplatila a stále mi nebylo doručeno. Stále musím psát emaily a nahánět je, aby mi zboží zaslali! Objednala jsem si topný žebřík, který nutně potřebuji do koupelny. Máme 9 měsíční dceru a v koupelně je zima a na žebřík se nejde dočkat! Hlavně, že měsíc mají peníze na účtě!

    Reakce obchodu HeavenShop

    Dobry den pani Beata,

    Uspesnu platbu pre vasu objednavku ste vykonala 13.9.2024. Tovar ste prebrala od kuriera DPD 2.10.2024. Pisete v rezencii, ze cakate takmer mesiac ale v skutocnosti je to 14pracovnych dni.

    Mrzi nas predlzena cakacia doba pri vasej objednavke, skutocne to dokazeme aj lepsie a verim, ze nám date šancu zmenit vase negativne hodnotenie.

    S pozdravom a uctou,
    Ing. Zoltan Varga
    majitel obchodu

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zmatky ohledně úhrady zboží, komunikace pouze mailová , někdy velmi zmatečná
    • Nevím

    Komunikace zmatečná, nelze upřesnit telefonicky, informace o termínu dodávky zboží po potvrzení zaplacení žádná.

    Reakce obchodu HeavenShop

    dobrý deň,
    dovolte mi reagovat na Vaše hodnotenie, a dovolte mi poslať našu komunikáciu :
    "Dobrý deň,
    Mali ste 2rovnaké objednávky, stornovala som jednu čo Vám avizovalo neuhradenú platbu a druhá objednávka je v poriadku zaplatená."

    Nakoľko objendávka bola stornovaná kvôli duplicite, doručená nemohla byť.
    Nevidím dôvod na negatívnu recenziu obchodu, nakoľko k chybe došlo z Vašej strany, prečo má brať obchod zodpovednosť za zmätok?
    V prípade dalších otázok nás neváhajte kontaktovať , sme k dispozícii.
    S pozdravom zostáva
    Heavenshop

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlé dodání
    • Zásilka nekompletní

    Dřez přišel bez automatického sifonu i když byl v objednávce uvedený,tak objednávka přišla rychle,ale dřez nemohu namontovat jelikož chybí důležitý díl.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dobrý den, myslela jsem, že balkonový potah bude srolován, ale přišel
    balíček v černém igelitovém obalu. Po vybalení se objevilo něco zmuchlaného co se nedalo ani pořádně natáhnout. Pokusila jsem se to nějak vyžehlit, trochu to pomohlo, ale každá strana potahu se natáhla trochu jinam.

    Reakce obchodu HeavenShop

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Váš názor. Daný typ tovaru sme doteraz predali stovky kusov, a zatial sme žiadnu sťažnosť neobdržali zo strany našich milých zákazníkov. V prípade, ak si myslíte, že Vám dodaný tovar nevyhovuje Vašim požiadavkam, je možnosť vrátiť tovar do 14 dní od prevzatia tovaru.
    Prajeme pekný deň.
    S úctou Heavenshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nulová komunikace, dlouhá dodací doba, horší kvalita zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží dosud nedorazilo i když jsem to zaplatil předem.

    Reakce obchodu HeavenShop

    Dobrý deň pán P.
    Dovoľte mi zareagovať na Vaše hodnotenie.
    Nakoľko objednávku ste u nás zadali cez eshop so spôsobom doručenia" Osobní odber", z tohto dôvodu objednávka nemohla na Vašu adresu doraziť.
    Došlo k pochybeniu z Vašej strany, nakoľko z nepozornosti ste náhodou uviedli osobní odber namiesto Balíková doprava. Tovar sme mali pre Vás vychystaný, a to je dôvod prečo nebol doručený.
    Telefonicky sme Vás zastihnúť nevedeli, a tým pádom ani vyriešiť doposlanie objednaného tovaru. Objednávka tým pádom bola stornovaná a zaplatené financie vrátené na Váš účet.
    Odporúčame si vždy skontrolovať zadané informácie pri objednávaní aj po prijatí potvrdzujúceho emailu, aby nedošlo k podobným nedorozumeniam a zbytočným negatívnym recenziám bez dôvodne.
    Prajem pekný deň
    s pozdravom
    Juliana
    Heavenshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží dorazilo poškozené.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • obchod komunikuje jen do doby, než objednáte zbož, pak už na dotazy neraguje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Naprostá noční můra, nejhorší jednání které jsem za 20 let nakupování na internetu zažil.

    První chyba byla, že jsem si nevšiml, že se eshop sice tváří jako český, ale je slovenský, takže náklady na dopravu jsou nesmyslně vysoké. Objednávku jsem následně vrátil v zákonné lhůtě kvůli mé chybě (špatně zvolené rozměry). Kontaktoval jsem obchod a slušně se omluvil za problémy, které jsem jim tím způsobil a poprosil je o zajištění dopravy vratky, kterou na oko nabízejí. Přišlo několik arogantních a buranských odpovědí, ve kterých se neobtěžovali napsat ani "dobrý den" a které končily tím, že aby mi mohli zajistit dopravu zpět, musím krabici (velkou cca 60 cm) upevnit na paletu. Tak super, já si mám pro vrácení zboží eshopu, které přišlo bez palety, někde kupovat vlastní paletu? No, protože odpovědi natahovali tak dlouho že se chýlila ke konci zákonná lhůta pro vrácení, tak jsem jim zboží odeslal za sebe přes GLS, zabalené tak jak přišlo. Po pár dnech mi napsali, že jim zboží došlo rozbité a že je to moje chyba. GLS mi reklamaci logicky neuznala, protože oni jim potvrdili převzetí zásilky v pořádku a nepoškozené. A do se nestydí mi lhát že mě upozornili, abych zboží neposílal bez palety, což ale ani náznakem neudělali, psali mi jen to, že bez palety nemohou oni zajistit dopravu. Takže odmítají vrátit peníze a nezbývá mi nic jiného, než otevřít případ u ČOI.

    Vyhněte se jim obloukem, za maskou moderního shopu stojí arogance a pohrdání zákazníkem, které je v civilizovaném světě v roce 2023 naprosto nevídané.

    Reakce obchodu HeavenShop

    Dobry den pan Jarda,

    Mrzi nas vasa zla skusenost s vratenim tovaru. Nesuvisi vsak s tym ci je obchod cesky alebo slovensky ako to opisujete, ale s tym, ze ste sa rozhodol krehky tovar vratit GLS balikovou sluzbou i ked Vas obchod opakovane upozornil, ze tento tovar je potrebne vratit na palete, pre jeho krehku povahu. Vy ste vsak nechcel platit paletovu prepravu (rovnaku akou Vam bol tovar doruceny - Geis paletova sluzba). O tomto ste bol niekolko krat informovany v procese vratenia tovaru.

    S pozdravom a uctou,
    Ing. Zoltan Varga

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Ani po týdnu a něco od objednání mi zboží nebylo doručeno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekám už týden a pořád nic nedorazilo. I když psali že zboží dorazí do 48h.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    registroval jsem firmu a doposud mne obchod (po 11 dnech) nechce zaregistrovat neb prý je to ve schvalovacím procesu. Psal jsem mail kdy mne doregistrují, bohužel ani na ten se nikdo neozval.Martin Šnobl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslední reakce obchodu byla 15.122022 "zboží je skladem a bude neprodleně expedováno., prozatím nedošlo

    Reakce obchodu HeavenShop

    dobrý deň prajem, dovoľte mi reagovať na Vaše hodnotenie. Tovar, ktorý ste si vybral cez náš eshop je skladom u dodávatela, ako aj uvádzame na našej stránke pri každom produkte individuálne. Ak je tovar skladom u dodávateľa, musíme počkať na naskladnenie, nie je možné okamžité odoslanie.
    Po prijatí Vašej objednávky sme Vás obratom hneď informovali, že z dôvodu technických problémov cena produktu je nesprávna, za čo sme sa Vám ospravedlnili, a ďalej sme informovali o storne objednávky práve z dôvodu chybných cien. Informáciu ste dostali hneď a včas, prosím skontrolujte si emailovú schránku. Prajem pekný deň. Heavenshop

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nekvalitní výrobek, udávané rozměry nesouhlasí, montáž tyče není možná rovnoběžně se stěnou (krátký úchyt) po telefonickém upozornění na špatnou povrchovou povrchovou úpravu mi bylo sděleno, že jsem si měl koupit baterii za 14-15 tisíc, poškrábaný výrobek jsem raději nevracel protože mi bylo sděleno že bych musel nahlásit ihned po převzetí, jinak že by to bylo tvrzení proti tvrzení.