Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
- rychlost
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Rychlé dodání zboží
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Super rychlost, zboží je v naprostém pořádku.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo již druhý den po objednání.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Zboží přišlo brzy
- Neexistuje telefonické spojení
-
Doporučuje obchod
Produkt splňuje účel .Velice kvalitní .
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Objednávka okamžitě přijata a doručena. Magda
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Přehledné a dobře popsané
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
bleskové dodání výrobku
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Přes to že některé položky v objednávce byly skladem a v potvrzení objednávky bylo napsáno že je pošlou, stejně se čekalo na jedno zboží které nebylo skladem a dodání trvalo skoro 2 týdny
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
V balíku chybělo jedno zboží, obratem ho doručili po telefonické domluvě s operátorkou Evou.
-
Doporučuje obchod
- žádné potíže
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
rychlost
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
objednávka byla rychle vyřízena a dorazila v pořádku
-
- objednané zboží vyexpedováno poměrně rychle od objednání
- nekompletní zaslání objednaného zboží
- arogance
- v pátek už asi nepracují
Komunikace s paní Evou byla velmi nepříjemná.
Zaslali nám nekompletní zásilku - na eshop se nedalo dovolat, zboží tedy nepřevzato.
V pondělí velmi nepříjemný email od paní, co jsme si to dovolili zboží nepřevzít a jak jsme jako přišli na to, že objednávka není kompletní. WTF?
Volala jsem jí a žádala tedy o: doposlání zboží na depo firmy, která zboží měla přivézt -NELZE
: vytvoření nové faktury, kterou by zaslala na firmu s tím, že zaplatíme jen to, co mají oni u sebe - NELZE.
Prý si mám převzít co tam je a zaplatit i to co tam není a následně to prý vyreklamovat a oni to prý dohledají až se podívají na kamery. WTF znova.
Řekla nám, že teda zboží nechá poslat zpět do SK když ho nechceme a nedokázala pochopit, že zboží nepřevezmeme.
Podotýkám, že objednávka byla za 20 000 CZK, tzn mohli něco vydělat a nevydělali nic.Reakce obchodu HeavenShop
Dobrý den,
Omlouváme se za interní chybu při expedici zboží ze skladu. Po prověření kamerových záznamů skutečně došlo k chybě skladníka, který zapomněl 2 připravené položky naložit na paletu. Jak Vám kolegyně vysvětlila telefonicky, není možné měnit hodnotu dobírku, která už byla předána kurýrské společnosti. Nabídli jsme Vám okamžité doposlání druhého balíčku, vrácení a opětovné odeslání, několik možností řešení, které vám nevyhovovaly. Přesto se ještě jednou omlouváme za lidskou chybu při expedici, skladník byl upozorněn a věříme, že se to nebude opakovat.
S pozdravem a uctou,
Ing. Zoltan Varga
majitel obchodu -
Doporučuje obchod
- rýchlosť dodania
- veľký výber
- ceny
-
- Přišla mi dřezová baterie, kterou jsem měla mít jako dárek pro dceru. V krabici i v baterii je voda, v obalech je voda.. prostě všude a značka na baterii je odřená. Tak doufám, že bude aspoň fungovat!
-
Nedoporučuje obchod
- obchod komunikuje jen do doby, než objednáte zbož, pak už na dotazy neraguje
-
Doporučuje obchod
Nakupovali jsme zde po několikáté, objednávka vždy vyžízena obratem, zboží kvalitní a za slušnou cenu.
-
Doporučuje obchod
Vše naprosto super,děkuji