Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Rychlé dodání zboží

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Super rychlost, zboží je v naprostém pořádku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo již druhý den po objednání.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží přišlo brzy
    • Neexistuje telefonické spojení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Produkt splňuje účel .Velice kvalitní .

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Objednávka okamžitě přijata a doručena. Magda
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Přehledné a dobře popsané

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    bleskové dodání výrobku

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Přes to že některé položky v objednávce byly skladem a v potvrzení objednávky bylo napsáno že je pošlou, stejně se čekalo na jedno zboží které nebylo skladem a dodání trvalo skoro 2 týdny

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    V balíku chybělo jedno zboží, obratem ho doručili po telefonické domluvě s operátorkou Evou.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • žádné potíže
  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    rychlost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    objednávka byla rychle vyřízena a dorazila v pořádku

  • 20 %

    • objednané zboží vyexpedováno poměrně rychle od objednání
    • nekompletní zaslání objednaného zboží
    • arogance
    • v pátek už asi nepracují

    Komunikace s paní Evou byla velmi nepříjemná.
    Zaslali nám nekompletní zásilku - na eshop se nedalo dovolat, zboží tedy nepřevzato.
    V pondělí velmi nepříjemný email od paní, co jsme si to dovolili zboží nepřevzít a jak jsme jako přišli na to, že objednávka není kompletní. WTF?
    Volala jsem jí a žádala tedy o: doposlání zboží na depo firmy, která zboží měla přivézt -NELZE
    : vytvoření nové faktury, kterou by zaslala na firmu s tím, že zaplatíme jen to, co mají oni u sebe - NELZE.
    Prý si mám převzít co tam je a zaplatit i to co tam není a následně to prý vyreklamovat a oni to prý dohledají až se podívají na kamery. WTF znova.
    Řekla nám, že teda zboží nechá poslat zpět do SK když ho nechceme a nedokázala pochopit, že zboží nepřevezmeme.
    Podotýkám, že objednávka byla za 20 000 CZK, tzn mohli něco vydělat a nevydělali nic.

    Reakce obchodu HeavenShop

    Dobrý den,
    Omlouváme se za interní chybu při expedici zboží ze skladu. Po prověření kamerových záznamů skutečně došlo k chybě skladníka, který zapomněl 2 připravené položky naložit na paletu. Jak Vám kolegyně vysvětlila telefonicky, není možné měnit hodnotu dobírku, která už byla předána kurýrské společnosti. Nabídli jsme Vám okamžité doposlání druhého balíčku, vrácení a opětovné odeslání, několik možností řešení, které vám nevyhovovaly. Přesto se ještě jednou omlouváme za lidskou chybu při expedici, skladník byl upozorněn a věříme, že se to nebude opakovat.
    S pozdravem a uctou,
    Ing. Zoltan Varga
    majitel obchodu

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rýchlosť dodania
    • veľký výber
    • ceny
  • 10 %

    • Přišla mi dřezová baterie, kterou jsem měla mít jako dárek pro dceru. V krabici i v baterii je voda, v obalech je voda.. prostě všude a značka na baterii je odřená. Tak doufám, že bude aspoň fungovat!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • obchod komunikuje jen do doby, než objednáte zbož, pak už na dotazy neraguje
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Nakupovali jsme zde po několikáté, objednávka vždy vyžízena obratem, zboží kvalitní a za slušnou cenu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše naprosto super,děkuji