Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Obchod nekomunikoval a nezaslal potvrzeni objednavky.
Reakce obchodu GRUND a.s.
Vážený zákazníku,
Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Rádi bychom uvedli na pravou míru situaci ohledně komunikace a potvrzení objednávky.
Dle našich záznamů jsme Vám zaslali informační emaily včetně potvrzení objednávky na uvedenou adresu str*********@seznam.cz. Je možné, že tyto emaily se omylem dostaly do složky nevyžádané pošty nebo spamu.
Když jste nás kontaktovali ohledně chybějícího potvrzení, okamžitě jsme reagovali a informovali Vás o stavu objednávky. Zároveň jsme potvrdili, že objednávka bude předána k expedici.
Omlouváme se za případné nepříjemnosti a nedorozumění. Vždy se snažíme poskytovat kvalitní zákaznický servis a komunikovat co nejrychleji. Pokud máte jakékoliv další otázky nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat.
S pozdravem,
Tým GrundHome.cz -
Nedoporučuje obchod
- Nekvalitní zboží
Komunikace dobrá, zboží nekvalitní, vrácení zboží v pořádku. Peníze zatím nemám.
Reakce obchodu GRUND a.s.
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu!
Zakoupil jste koberečky řady LineaDue, které jsou zacílené primárně na cenu, ale i tak nabízí vysoce kvalitní materiál, záruku 3 roky, dlouhou trvanlivost... Pokud chcete to nejlepší na trhu - musíte se poohlédnout mezi produkty GRUND, COLANI, KARIM...
Hezký den! -
Nedoporučuje obchod
- Vše špatně. Zboží nešlo zaplatit kartou, nikdo nebral telefon. Je mi to líto, zboží mají krásné.
Reakce obchodu GRUND a.s.
Dobrý den,
omlouváme se za zkušenost, kterou jste měl při nákupu v našem obchodě. Lituji, že se setkal s problémy při platbě kartou a s komunikací. Doufám, že nám dáte šanci ukázat vám, že vaše spokojenost je pro nás prioritou. Kolegové se Vám ozvou s výhodnou nabídkou :)
Děkuji za pochvalu zboží, snažíme se. A chystáme novinky!
Hezký den,
www.GrundHome.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- má nabídku na internetu
- informace jsou neúplné
Na internetu je "polička bez vrtání" ale bez přiložených šroubů a hmoždinek na zdi držet nebude. Jak dostat do zdi hmoždinky a vruty aniž byste museli vrtat, to je záhada
Reakce obchodu GRUND a.s.
Dobrý den,
Objednal jste si krásnou bílou poličku BEZ VRTÁNÍ PowerLoc BRALIA
https://www.grundhome.cz/bez-vrtani-powerloc-bralia-nastenna-policka--bila/
Pokud zaznamenáte jakýkoli problém, stačí se obrátit na naše kolegy a vyřešit s nimi - výměnu, vrácení peněz, náhradní díl... S řadou PowerLoc máme zkušenosti od roku 2008 a reklamace jsou v řádu několika kusů ročně při prodaných tisícovkách kusů, takže řešíme obratem.
PowerLoc lepidlo pro upevnění bez vrtání je tak silné lepidlo, že při dodržení postupu Vám na zdi vydrží léta i při nešetrném zacházení. Prodali jsme jich od roku 2008 desítky tisíc kusů, PowerLoc je řada, která zvládne hodně. Unese v tahu až 80 kg (každý adaptér).
Hezký den,
www.GrundHome.cz -
Nedoporučuje obchod
jsem zklamaná, špatná komunikace s obchodem, už měsíc mám objednávku, která stále nedorazila
Reakce obchodu GRUND a.s.
Dobrý den,
moc se za to omlouváme. V povánočním shonu se nám Vaše objednávka zatoulala. Ozveme se Vám s omluvou a slevou do emailu...
S pozdravem,
www.grundhome.cz -
Nedoporučuje obchod
- Nelze hodnotit zboží má přijít až za 21dni
Nelze hodnotit obchod protože zatím čekám na zboží ani doporučení obchodu
-
Nedoporučuje obchod
- Široká nabídka doplňků do koupelny bez vrtání.
- Na stránkách obchodníka není přesně popsán způsob vrácení zboží. Poslala jsem e-mailem formulář Odstoupení od smlouvy a ze strany obchodu nepřišla žádná reakce. Zboží jsem poslala zpět opět s formulářem a opět žádná reakce, takže nevím, co se se zbožím stalo.
Reakce obchodu GRUND a.s.
Dobrý den,
chystáme přestavbu eshopu, Vaši připomínku jsem zapsal, informace ohledně vrácení zpřehledníme. Obecně platí, že s vratkami, reklamacemi nebo obměnami problém nemáme a vyřizujeme je obratem. Dle ostatních hodnocení je vidět, že i komunikujeme, takže přověřím, proč ještě nemáte odpověď!
Hezký den,
www.grund.cz -
Nedoporučuje obchod
- Zakoupené zboží neni skladem
Na e-shopu zakoupena teleskopická tyč s poličkami do sprchoveho koutu. Po objednání zboží, které je jevilo skladem a po zaplacení mi druhý den přišel e-mail, že zakoupené zboží bohužel skladem není. Budu tedy čekat a doufat že do tří týdnů mi zakoupené zboží pošlou.
Reakce obchodu GRUND a.s.
Dobrý den,
položka skladem byla, ale bohužel byla poškozená, což jsme zjistili až během kontroly před expedicí. Vzhledem k tomu, že se jednalo o poslední kus, nemohli jsme poslat náhradní. Obvykle by to nebyl tak velký problém, dodávky od dodavatele nám chodí pravidelně, ale kvůli prázdninovému provozu je aktuální dodávka zpožděná. Pokud nám tyč dodavatel dodá, určitě Vám ji pošleme. Já osobně právě vyjednávám rychlejší dodání.
S pozdravem,
www.Grund.cz -
Nedoporučuje obchod
- nedodali vše
na stránkách vše bylo, nechali si zaplatit, ale nakonec vše nedodali, ke cti jim je jen to, že přeplatek vrátili.
Reakce obchodu GRUND a.s.
Dobrý den,
ladíme nový eshop, bohužel aktualizace skladu v některých případech nefungovala, díky za upozornění, upravenou.
Vrácení přeplatku je samozřejmost.
S pozdravem,
Tým www.grund.cz -
Nedoporučuje obchod
- zboží bylo doručeno
- píšou zboží skladem a pak ho vůbec nemají
- nevím co vlastně prodávají když všechno mají vyprodaný
Reakce obchodu GRUND a.s.
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení! Vzhledem k černému pátku a celoevropským dodávkám se nám i přes propracovaný systém skladu bohužel stalo, že nám vámi objednanou položku objednalo více zákazníků, než bylo kusů skladem (různé platformy). O tom je zákazník obratem informován a hledáme řešení.
Mohu vás ujistit, že nejsme ten typ eshopu, který by uváděl u zboží, že je Skladem, i když ho nemá - všechny položky máme skladem, jinak nejsou vidět.
K vašemu dotazu, co vlastně prodáváme - prodáváme převším koupelnové doplňky (ale i designové povlečení od prof. Luigi Colaniho). Hlavním artiklem jsou koupelnové koberečky, které sami vyrábíme pomocí nejmodernější dostupné technologie v předhůří Krkonoš. Jsme jedni z mála, kdo v Evropě koberečky vyrábí, a patříme k lídrům. Měsíčně vyrobíme přes 60 tisíc koberečků - většina jde na export.
Abychom našim zákazníkům umožnili větší výběr, nabízíme i další koupelnové doplňky (dávkovače mýdla, poličky do koupelny a další), mezi nimiž v poslední době vedou hlavně kovové police do koupelny s montážní bez vrtání. Aktuálně máme kolem 1800 položek a sortiment stále rozšiřujeme (aktuálně máme v nabídce kolekci, kterou navrhly děti z celé republiky).
V blízké době chystáme nový eshop a pak bude následovat rychlejší napojení na systém skladů, stavy se budou aktualizovat téměř okamžitě. Takže bychom se měli vyhnout situacím, ve kterých jste se ocitl i vy.
Přeji hezký zbytek víkendu!
S pozdravem,
Roman
www.GRUND.cz -
Nedoporučuje obchod
- vyšší cena než v kamenném obchodě
Reakce obchodu GRUND a.s.
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Je ale třeba také uvést, že váš případ je spíše výjimečný a obvykle je to naopak - kamenné obchody jsou dražší.
Máme široký sortiment a vzhledem k tomu, že prodejní ceny svých obchodních pertnerů nechceme a ani nemůžeme ovlivňovat, může se stát, že některé položky jsou levnější v kamenném obchodně. Ale - když nakoupíte u nás, máte ze zákona 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu (a při slušném jednání i měsíc), peníze vracíme obratem, doprava je zdarma nad 990 Kč, pravidelně pořádáme akce a máme rozhodně nejširší nabídku na trhu.
Ještě jednou děkujeme za zpětnou vazbu a přejeme hezký den!
S pozdravem,
team www.grund.cz -
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem si zatemňovací závěs a byl mi doručen koupelnový závěs ,za cenu i s dopravou 978 Kč.Trochu drahá sranda nemyslíte?
Reakce obchodu GRUND a.s.
Dobrý den,
objednala jste si produkt, který je umístěný v kategoriích:
Koupelnové doplňky - Koupelnové závěsy - Textilní závěsy - závěs BACCHE
Naše koupelnové závěsy jsou od kvalitních dodavatelů, z kvalitních materiálů, kvalitně zpracované. Cena odpovídá kvalitě. Pokud jste produkt objednávala s tím, že se jedná o zatemňovací závěs, je mi to líto, ale my prodáváme jen koupelnové doplňky a koberečky. Samozřejmě máte 14 dní na vrácení nerozbaleného produktu bez udání důvodu.
Obecně doporučujeme zákazníkům, aby se nejprve obrátili na naše milé kolegy a kolegyně a vyřešili situaci s nimi. My Vám produkt rádi vyměníme, nebo vrátíme peníze, snažíme se zákazníkům vycházet vstříc i nad rámec zákonných požadavků. Zákazníkům dodáváme zboží obratem a zdarma nad 500 Kč a vždy je nám líto, když i přes naši snahu obdržíme negativní hodnocení. Tím spíše, když jsme ho ani nezavinili.
Ale i tak děkujeme za zpětnou vazbu - doplníme popisek o informaci, že se jedná o koupelnový závěs, nikoli zatemňovací, abychom předešli případným dalším záměnám.
S pozdravem,
team www.grund.cz -
Nedoporučuje obchod
- ty same predlozky byly v Hornbachu celkem o 730 Kc levnejsi, tak doporucuji vybrat v obchode a koupit jinde. Rozdil 730 Kc je uz dost vysoky!!!!
Reakce obchodu GRUND a.s.
Dobrý den,
akce Hornbachu neovlivníme, bohužel, jejich cenovou politiku také ne. Pokud prodávají předložky za tyto ceny, je to pro zákazníka jen dobře. My občas také nabízíme prvotřídní předložky ve výprodeji za velmi nízké ceny. Pokud srovnáte celý sortiment, my máme širší nabídku, oni mají nekteré položky levnější, některé za stejnou cenu, některé dražší.
Každopádně děkujeme za zpětnou vazbu, jsme rádi, že nám pomáháte hlídat ceny, s Hornbachem se spojíme a zjistíme, co je k dané ceně vedlo.
S pozdravem,
www.grund.cz -
Nedoporučuje obchod
Kupovala som kúpelňové predložky, cena rozhodne nezodpovedá kvalite. Predložky neustále púšťajú chlpy, denne z nich vypadne za hrsť. Neviem, čo z nich zostane po opraní.
Reakce obchodu GRUND a.s.
Dobrý den,
v návodu uvádíme, že doporučujeme předložky 2x-3x vyprat. Uvolňování chlupu je výsledkem procesu výroby a nedá se mu vyhnout. Po vyprání by mělo být vše v pořádku. Předložky jsou testovány na 100 praní, máte záruku 5 let - a když Vám bude pouštět chlup i po vyprání, vyměníme za jinou nebo vrátíme peníze.
S pozdravem,
www.grund.cz -
Nedoporučuje obchod
Vše v pořádku, ale zboží se dá sehnat u jiných obchodníků za výrazně příznivější ceny :-) Takže kdyby mě někdo žádal o doporučení, tak bych prostě odkázala jinam.
Reakce obchodu GRUND a.s.
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení!
Máte pravdu, že některé položky se jinde dají sehnat levněji, ale my nabízíme odeslání obratem, dopravu nad 500 Kč zdarma, a nejširší sortiment. Navíc, jako dárek k balíkům přikládáme slevový kupon :)
Každý se může rozhodnout sám a upřímně - pokud si koupí naši předložku, budeem rádi, i kdyby si ji nekoupil přímo u nás :)
Hezký den!
Team www.grund.cz -
Nedoporučuje obchod
S obchodem jako takovým problém nemám, ale s kvalitou zboží ano.
Reakce obchodu GRUND a.s.
Dobrý den,
Jak uvádíme v návodu, předložku doporučujeme 2x-3x vyprat (v povlaku od polštáře, například), pak pouštět chlupy nebude. Je to důsledek výrobního procesu, který se nedá obejít. Každopádně, pokud Vám praní nepomůže, můžete předložku vrátit a my Vám zašleme novou nebo vrátíme peníze.
S pozdravem,
www.grund.cz -
Nedoporučuje obchod
- Žádné
- Neschopnost, neznalost, předražené zboží. Klidně vám pošlou špatnou tyč a ještě "je jim líto, že se vám nelíbí". Po zaslání zpět mi sice obratem vrátili peníze, ale stálo mne to zbytečně poštovné 120 korun.
- Nabízet tyče, jejichž výrobní cena je v řádu desetikorun za neskutečných téměř pět stovek a s koncovkama z průhledného šuntu,které se k výrobku nehodí, to chce fakt odvahu. Byl to můj první a poslední nákup.
Pokud vám nevadí, že zboží je doopravdy neskutečně předraženo, tak nakupujte. Jinaj lze koupit pevnou trubku z umělé hmoty za pár korun na míru a zasadit do dřevěných "úček" z nalakovaného dřeva - je to hezčí a za pár korun.
Reakce obchodu GRUND a.s.
Dobrý den,
děkuji za zpětnou vazbu. Prověřil jsem komunikaci našich kolegů z eshopu. Pravidelně naše kolegy školíme v komunikaci se zákazníky a od našich zákazníků mají pozitivní hodnocení, proto jsem překvapen Vaší zprávou. Rozhodně nesouhlasím s tím, že jsou neschopní a neznalí, pracují pro nás od 10 do 20 let, sortiment znají výborně a k zákazníkům se chovají uctivě. V kontrolách a školeních samozřejmě budeme pokračovat.
Co se týče nákladů na výrobu - tyče odebíráme v Německu a Itálii a zde se opravdu nejedná o náklady v desetikorunách. Nároky na certifikaci výroků, lidskou práci a kvalitní suroviny bohužel zvyšují ceny. Mohli bychom nabízet levné tyče za 100 Kč, z Číny, ale to bychom nemohli zaručit jejich nezávadnost a kvalitu.
Všechno naše zboží je certifikováno, na naše předložky nabízíme nadstandardní záruku 5 let, dopravu máme od 500 Kč zdarma. Při reklamaci dopravné zákazník nehradí.
S pozdravem,
R. Ďuriš
Obchodní ředitel
GRUND a.s. -
Nedoporučuje obchod
nepravdivé údaje na stránkách e-shopu, zboží není k dispozici
Reakce obchodu GRUND a.s.
Dobrý den,
děkujeme za chválu kvality komunikace!
Co se týče nedostupného zboží - bohužel došlo k chybě v přenosu stavu skladu na náš eshop a my se za to omlouváme. Proces jsme opravili a opět máme v nabídce jen aktuální nabídku.
S pozdravem,
www.grund.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Zakoupena koupelnová předložka Vodnář, která měla obsahovat darovací kartičku s podrobnou charakteristikou daného znamení, kam stačí vepsat jméno obdarovaného i darujícího. Když však předložka dorazila, nejen že žádnou darovací kartičku neobsahovala, ale obsahovala papírovou etiketu pro zavěšení pro německý trh s kompletními německými popisky, na které je cena v EUR. Navíc etiketa vypadá již trochu poničená, jako když by se rohožka někde válela jako poslení kus.
- Celé to na mě působí jako když by mi obchod zaslal nějakou vystavenou předložku.
- Celkově tedy musím říci, že zboží dorazilo, avšak v úplně jiném stavu než jsem si představoval.
Obchod nedoporučuji, zboží dorazilo, ale v úplně jiném stavu než bylo v popiscích obchodu.
Reakce obchodu GRUND a.s.
Dobrý den,
Děkuji za zpětnou vazbu!
Předložka je primárně určena pro německý trh, proto německá etiketa a cenovka. Předložka je ze skladu, poškození etikety mohlo vzniknout v důsledku manipulace. Rozhodně se nejedná o použitou předložku.
I s odvoláním na Váš email musím napsat, že předložka je v bezvadném stavu (tj. čistá, pěkná, kvalitní - tedy prémiová), problém byl v chybějící kartičce (řešíme a napravíme), a lehce poškozené etiketě s německou cenou.
Týdně expedujeme 18 tisíc předložek do celého světa, mezi tím na náročný český a ještě náročnější německý trh. Děláme vše proto, aby všechny naše předložky byly odesílány ve 100% stavu, je mi líto, že ve Vašem případě nedošlo k výměně etikety a přicvaknutí dárkové karty. Díky Vám jsme provedli kontrolu a přijali kroky, aby se to napříště neopakovalo.
Ještě jendou děkuji za upozornění!
Hezký den!
tým www.grund.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Dobrý den, obchod jako takový funguje bezvadně, ale bohužel barvy na internetu vůbec neodpovídají skutečnosti a tím mi nastala zbytečná práce s vrácením zboží. Objednané zboží bych chtěla, ale v barvách co jsou na intrnetu.