Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Všechny výrobky od této značky na jednom místě
- Zboží - koupelnové koberečky, dorazilo v naprosto děsném stavu, zaprášené, špinavé, plné nečistot a zbytků papíru, nezabalené v igelitu, ale jen tak hozené do krabice.
- Velmi drahé...
Nedoporučuji, příště si vyberu zboží od jiné značky, která si svého zboží a zákazníků váží a neválí je ve skladu někde po zemi...
Reakce obchodu GRUND a.s.
Dobrý den,
Děkuji za zpětnou vazbu! Je nám líto, že Vám dorazila předložka špinavá. Svých zákazníků po celém světě si vážíme! Pokud budete mít zájem, můžete se k nám přijet podívat - předložky po zemi neválíme. Předložku nám prosím každopádně zašlete zpátky, abychom zjistili, kde se stala chyba. Platbu Vám obratem pošleme zpět (nebo si můžete vybrat jiné zboží, které určitě bude v pořádku).
Hezký den!
GRUND a.s. -
Nedoporučuje obchod
Zbozi som objednala a dorazilo, kedze ale farba bola ina ako na internete( namiesto zltej oranzova) a nehodila sa mi do interieru, rozhodla som sa tovar vratit. Je uz mesiac a pol po tom ako si obchod prevzal vrateny tovar a stale nemam na ucte vratenu platbu. Dokonca ani nekomunikuju, okrem prislubu ze dostanem peniaze spat minuly tyzden a stale cakam. Toto je moja najhorsia skusenost s vratenim tovaru kupeneho cez internet.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Mají kvalitní předložky,které vydrží opravdu dlouho.
- žádné
Nakoupila jsem zde proto,že mají kvalitní zboží. Zkušenosti s obchodem mám výborné.Obchod bych doporučila i ostatním.
-
Nedoporučuje obchod
- Objednané zboží bylo zcela jiné nevyhovující barvy proti nabídce. Inzerované zboží neodpovídalo skutečnosti.
Reakce obchodu GRUND a.s.
Dobrý den,
Omlouváme se za chybu v nabídce!
Co se týče produktu, který jste si objednala, došlo ke změně designu, která se bohužel neprojevila na fotkách na eshopu. Fotky jsme již nahradili sprvánými, děkujeme za upozornění.
Ještě jednou se omlouváme, zboží je samozřejmě možné vrátit.
S pozdravem,
www.grund.cz -
Nedoporučuje obchod
- Laxní komunikace při reklamaci, pokud jsem nezavolala já, nikdo se mi neozval :-(.
Byla jsem velmi zklamaná průběhem celého řešení mé reklamace. Do dnešního dne není dořešená kompenzace výměny zboží.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Velkou šíři sortimentu přímo od výrobce.
- Pomalá expedice zboží
- Nekvalitní smluvní přepravce
Kvalita zboží dobrá, ale ostatní služby jsou na velmi špatné úrovni. Pro vyskladnění a doručení zboží, které bylo skladem, potřebovali 11 dnů!
Reakce obchodu GRUND a.s.
Dobrý den,
Omlouvám se za delší dobu dodání, která rozhodně není pravidlem. Většinu zásilek expedujeme do druhého dne.
Nabízíme široký sortiment, kvalitní zboží, předložky vlastní výroby (ty prodáváme po celém světě od USA, přes EU a Rusko až po Čínu), dopravu nabízíme of 500 Kč zdarma, což rozhodně není obvyklé. Děláme vše, abychom našim zákazníkům vyšli vstříc. Na dodacímch termínech (a na komunikaci - když už se zpozdíme, musíte to vědět) zapracujeme. Děkuji za připomínku.
www.grund.cz -
Nedoporučuje obchod
- nemají, to co uvádí ve svém int. obchodu
Zklamání,neměli uvedené zboží i když bylo uvedeno v int. obchodě.
Poslední e-mail zněl, že se do 24 hod. ozvou s náhradním řešením.
Už je to asi 14 dnů...
Nabízené zboží je hezké, třeba budou mít ostatní více štěstí a vyberou zboží, které bude k dispozici. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- produkty, které nabízí
- nekomunikuje, na dotazy neodpovídá, nedostatečné popisky produktů např. o nosnosti polic atp., příloha v potvrzujícím e-mailu o objednání zboží přišla prázdná 0B
již zde nenakoupím, obávám se, jak by vypadala naše komunikace v případě, že bych potřebovala zboží vyměnit či reklamovat
Reakce obchodu GRUND a.s.
Dobrý den,
děkuji za zpětnou vazbu!
Kolegyně je neustále v kontaktu se zákazníky a odpovídá na dotazy. Váš dotaz dorazil na náš email [email protected] 26.1. a byl obratem zodpovězen. Email z 27.1. jsme předali na technické oddělení kvůli zjištění, proč chybí příloha. Fakturu jsme Vám přiložili k zásilce.
Co se týče termínu dodání - objednávka dorazila 18.1. Bohužel přes víkend jsme Vámi objednané zboží vyprodali a museli jsme počkat na naskladnění, které proběhlo během několika dní. Již brzy se bude sklad aktualizovat automaticky 3x denně a k těmto situacím by nemělo docházet.
Pokud se na nás zákazník obrátí v zákonné lhůtě 14 dní nebo s reklamací, vždy vycházíme vstříc. Naší politikou je spokojený zákazník a zbož bez problémů bereme zpět nebo vyměníme. Už jen to, že nabízíme dopravu zdarma při nákupu nad pouhých 500 kč, a že na koupelnové předložky dáváme nadstandardní záruku 5 let dokazuje, že vycházíme zákazníkům vstříc.
Ještě jednou děkuji za připomínky, naši komunikaci ještě vylepšíme.
S pozdravem,
R. Ďuriš
GRUND a.s. -
Nedoporučuje obchod
- Žádné
- Zboží neodpovídá obrázku
Utečte dokud můžete!
Reakce obchodu GRUND a.s.
Dobrý den,
děkuji za zpětnou vazbu. Je mi líto, že zaslané závěsy neodpovídají Vašemu očekávání. Nechám prověřit, zda fotografie Vámi objednaných výrobků odpovídají skutečnosti. V případě, že u designu došlo ke změně, nechám fotografie nafotit znovu. Pokud Vám zaslané zboží nevyhovuje, můžete využít zákonem dané možnosti a vrátit nám zboží do 14 dní od jeho doručení.
Ještě jednou děkuji za pomoc při vylepšování našeho e-shopu.
Hezký den!
R. Ďuriš -
Nedoporučuje obchod
Zbozi jsem pred 11 dny objednal, prisel automaticky mail, zbozi jsem zaplatil, od te doby zadna zprava, na muj dotaz v e-mailu neodpovedeli.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Kvalitni zbozi, ceska vyroba.
- Nejspis naprosty chaos v objednavkach. Dokud jsem nezavolala, zbozi neodeslali, ackoli bylo zaplaceno a vybrana koupelnova predlozka byla vyrobena a skladem.
-
Nedoporučuje obchod
Katastrofa
-
Nedoporučuje obchod
- zatím nedokážu posoudit
- nekontaktování zákazníka v případě problému
- zboží jsem objednala, neprodleně zaplatila, ale zatím nebylo dodáno. Po tf. urgenci mně bylo sděleno, že bude teprve vyrobeno. O tomto mně ale dodavatel vůbec neinfomoval, což považuji za neseriózní ze strany obchodu a klamání spotřebitele. Tak nevím, zda tento vánoční dárek moji blízcí od ježíška obdrží.
Reakce obchodu GRUND a.s.
Dobrý den,
Vaši objednávku jsme popohnali, kolegyně se Vám brzy ozve s přesným termínem dodání. Vánoce stihneme bez problémů. Omlouvám se za komunikační výpadek, před Vánoci je toho moc, ale na nápravě pracujeme - posílíme tým a zjednodušíme procesy. Děkuji za zpětnou vazbu!
S pozdravem,
R. Ďuriš -
Nedoporučuje obchod
Zboží mně do dnešního dne nedorazilo. Volala jsem 4x a vždy mi bylo přisíbeno, že mně dají vědět jak to s objednávkou vypadá. Nikdy mně nikdo nekontaktoval zpět :-(
Bohužel nedoporučuji.Reakce obchodu GRUND a.s.
Dobrý den,
prověřoval jsem situaci a opravdu došlo ve Vaší objednávce ke zpoždění, za což se omlouvám. Bohužel, Vámi vybrané předložky byly v jednom případě vyprodané a kolegyně Vás informovala o náhradním řešení - abychom Vám dodali přesně to, co jste si přála, dali jsme do výroby urychlenou objednávku na 1ks. Výroba však několik dní trvá - je mi líto, že musíte čekat. Negativní recenzi přijímám jako podnět ke zlepšení. Jakmile odladíme nový eshop a napojíme ho na jednodenní aktualizaci skladů, tyto problémy by již neměly nastávat.
Přeji Vám hezký den,
R. Ďuriš
GRUND a.s. -
Nedoporučuje obchod
- nabízí kvalitní zboží
- špatná komunikace,udělala jsem objednávku, emailem mi přišlo její potvrzení, ale nebyly tam fakturační údaje,kolem 20.11. jsem psala email a žádala o tyto údaje, dnes mi od Vás přišel tento email, ale já vůbec nemám zboží
Zařizuji dvě koupelny, na internetu jsem náhodou našla Vaše stránky.Líbily se mi předložky a červené ručníky a osušky.Pak jsem viděla v Siku Vaše předložky a bylo mi jasné, že je to zboží,které hledám. Asi za tři dny jsem šla dělat objednávku, stránky byly změněné a osušky už tam nebyly.Psala jsem dotaz na Vaší
emailovou adresu, zda v budoucnu budou. Do dnešního dne nemám odpověď. Pak jsem udělala objednávku, nemám fakturační údaje a tím pádem ani zboží.
Ostatním bych doporučila ať si zboží koupí, ale ne přes e-shop.Reakce obchodu GRUND a.s.
Dobrý den paní Moravcová,
Zavádíme nový e-shop, abychom zkvalitnili a rozšířili svoje služby. Přidáváme nové zboží, nové možnosti platby, nabízíme ojedinělou možnost dopravy zdarma již od 500 kč. Udělali jsme vše pro to, aby zákazníci změnu nepocítili. Přechod bohužel znamenal, že nastalа některá opomenutí - několik zákazníků opravdu neobdrželo fakturační údaje, to jsme již napravili.
Postupně na e-shop dáváme všechy původní položky a i hodně novinek. Osušky tam stále nejsou, ale ještě pár dní budou k mání zde: http://www.vsedokoupelen.cz/cs/produkty/kategorie/koupelnove-doplnky/frote-rucniky-osusky-a-predlozky
Již brzy budou i na našem hlavním e-shopu.
Omlouvám se za dočasné nepohodlí. Vaši záležitost jsem urgoval na obchodním oddělení.
S pozdravem,
R. Ďuriš
Obchodní ředitel
GRUND a.s.
P.s. žádost o hodnocení není zasíláno naší společností, ale dotazník rozesílá Heureka.cz -
Nedoporučuje obchod
- Slušná prezentace.
- Žádná komunikace. Nevím co můžu očekávat.
Nemohu celkově hodnotit. Možná je má záležitost výjimečná a čekám nápravu.
Reakce obchodu GRUND a.s.
Dobrý den,
Děkuji Vám za připomínku. Vaše záležitost rozhodně není obvyklá.
Po objednání jste měla obdržet potvrzovací email. Pokud jste objednala 12.11.2014 a do 23.11.2014 jste neobdržela ani zboží ani žádnou informaci, nejedná se o standardní situaci. Obraťte se prosím na obchodní oddělení 491001119 nebo [email protected]
Objednávky obvykle expedujeme ihned. Pokud nastane situace, že nám chybí nějaké zboží skladem (například, když si jedno a to samé objedná více zákazníků v jeden den), obvykle jsme schopni ho vydodat do 1-2 týdnů. Naši dodavatelé doplňků reagují rychle a naše výroba předložek také. Obraťte se prosím na obchodní oddělení, určitě vše vyřešíte k Vaší spokojenosti, děkuji!
S pozdravem,
R. Ďuriš
Obchodní ředitel
GRUND a.s. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Obdrželi jsme jinou barvu a trochu jiný typ výrobku,než je inzerováno v nabídce. Na telefonický dotaz proč? nám bylo řečeno,že obchod neovlivní,co firma pošle!
V obchodě jsme již nakoupili dříve,vše bylo rychlé a byli jsme spokojeni.Tentokrát jsme však byli zklamáni.
Reakce obchodu GRUND a.s.
Dobrý den,
Děkuji za připomínku, opravíme fotku na e-shopu.
Snažíme se co nejvěrněji nafotit zboží na e-shop a jsme v tom úspěšní. Ve Vašem případě bohužel došlo k tomu, že nám italský dodavatel dodal polštářky do vany v jiném odstínu, než obvykle odebíráme. Děkuji za recenzi, byť negativní - upozornil jste nás na chybu, kterou co nejdříve napravíme.
Pokud nejste s polštářky spokojen, resp. pokud Vám dodaný odstín nevyhovuje, mohl jste využít 14 denní záruku vrácení bez udání důvodu a my bychom Vám dodali jiné zboží, nebo vrátili peníze. Tuto možnost Vám prodloužíme do konce listopadu 2014.
Další objednávka již bude v pořádku.
S pozdravem,
R. Ďuriš -
Nedoporučuje obchod
- nehledám výhody
- rozhodla jsem se pro kvalitu
- komunikace se zákazníkem
Chybí komunikace,nereagují na e-maily,po tel.dohodě,že zboží odešlo,tak posláno nebylo,na druhé upozornění mi nebylo řečeno číslo zásilky,takže vyčkávám na telefonát, nespokojenost a objednala jsem přes e-shop pro ušetření mého času,nastal opak
-
Nedoporučuje obchod
- Naprosto nulová komunikace, psala jsem objednávku 3x a reklamamci jednoho produktu taktéž, nic nepřišlo ani produkty ani mail, nic. Poslala jsem to na dvě různé adresy, netuším kde je problém.
Reakce obchodu GRUND a.s.
Dobrý den,
použila jste adresu [email protected]? Pokud ano, prosím přepošlete Vaši objednávku ještě jednou, musela se ztratit ve spamu.
S pozdravem,
R. Ďuriš -
Nedoporučuje obchod
- zboží jsem objednal a kromě automatické odpovědi žádná odezva nebyla