Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Koupila jsem koupelnovou podložku, ta byla v pořádku. Závěs do koupelny bylo velmi obtížné pověsit.
    Ze všech dírek na kroužky byla dobře perforovaná jen jedna. ostatní bylo třeba prorazit. 2 jsem protrhla a závěs jsem tedy musela odstřihnout.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Hezké zboží.
    • Doručovací služby. Platba nelze kartou.

    Obchod nemá platbu kartou, takže platíte předem na účet. Můžete dobírkou, ale ta je navíc zpoplatněna. Pak čekáte a čekáte až si v GRUND řeknou, že jste zaplatila. Až když jsem zavolala, zboží odeslali službou, která doručuje je n ve 14 hodin ?! Takže, ještě že máme hodné sousedy. Jinak nejsou schopni zboží doručit a musíte si vše hlídat. No masakr :-)

    Reakce obchodu GRUND a.s.

    Dobrý den,

    děkuji za zpětnou vazbu! I na základě Vaší recenze jsme v rámci zprovoznění nového e-shopu v listopadu 2014 zprovoznili systém GOPAY - je možné platit bankovním převodem online i kartou, anebo klasickým převodem. Pokud pro platbu využijete GOPAY (platební příkaz, karta), víme ihned, že jste částku uhradili a zboží ihned vychystáme a odešleme. Pokud pošlete platbu klasickým příkazem k platbě, musíme počkat, až se připíše na účet. Platby kontrolujeme 1x denně.

    Nově si můžete vybrat, zda chcete poslat zboží Českou poštou nebo kurýrem.

    Ještě jednou děkuji za recenzi, pomohla nám vylepšit naše služby.

    S pozdravem,

    R. Ďuriš
    Obchodní ředitel
    GRUND a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednané zboží jsem uhradila hned, ale zboží nedorazilo. na moji urgenci nikdo z firmy nereagoval.. rozhodně to neni ferove jednani. nedoporučuji.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dle mého názoru příliš dlouhé dodací lhůty

    jsem na rozpacích, přesto že zboží je skladem lhůta pro dodání je neskutečně dlouhá

    Reakce obchodu GRUND a.s.

    Dobrý den,

    pokud je zboží skladem, odesíláme obratem. Pokud se stane, že se nám během dne něco vyprodalo, máme obvykle další zboží na cestě (u doplňků), nebo ho právě vyrábíme (předložky). Pak, bohužel, může dojít k prodloužení dodacího termínu. Ale toto se stává opravdu jen výjimečně.

    S pozdravem,

    R. Ďuriš
    Obchodní ředitel
    GRUND a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem objednala z důvodu České značky a toho, že firma působila důvěryhodne.
    Bohužel po objednání doposud žádna komunikace. Po tlf ověření, zda je objednávka v systému jsem se dozvěděla, že ano a že se jedna o zboží z německého skladu.

    Reakce obchodu GRUND a.s.

    Dobrý den,

    děkuji za zpětnou vazbu a omlouvám se za své kolegyně, které Vám podaly informaci, která nebyla úplně přesná.

    Koupelnové předložky si vyrábíme sami, v Mladých Bukách v podhůří Krkonoš. Máme 2 sklady - jeden je určený pro ČR a druhý pro export, především do Německa. Německým skladem byl míněn sklad se zbožím určeným do Německa. V polovině roku jsme dokončovali sloučení obou skladů a nyní již není žádný problém si vybrat zboží ze kteréhokoli skladu.

    Pro zajímavost, my si nejen že vyrábíme předložky z akrylové příze sami, my si sami vyrábíme i akrylovou přízi, tudíž se opravdu jedná o ryze český tradiční výrobek (již od roku 1990).

    S pozdravem,

    R. Ďuriš
    Obchodní ředitel
    GRUND a.s.