Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 2.5 a do 21.5 zatím nedorazilo

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za Váš názor. Mrzí nás delší dodací doba, ale jedná se o rám, který se lakuje na přání zákazníka a tedy je u něho uvedena delší dodací doba. Ve vašem případě jsme ještě ztratili pár dní změnou velikosti. Věřte, že děláme maximum pro co nejrychlejší vyřízení, ale průběh vyřízení u výrobce nejsme schopni 100% ovlivnit. Včer jsme Vaši zakázku opět urgovali a rám by měl být zítra k odeslání od výrobce. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Otravuju s emailami o spokojnosti.
    Pisu, ze tovar maju na sklade. Tovar nemaju na sklade a tvaria sa, ze to predsa maju na stranke a aj v emaili ktory mi poslali. Ked im skopirujem informaciu, ktoru mi 2x poskytli o tom, ze tovar maju, tak hpakaju ze "2 az 5 pracovnich dnu pane" - 2 dni objednavka len stala nedotknuta. Zjavne nejaky Jirka ci Jindra to objednaval od konkurencie. A este sa pytaju ci som spokojny. Fail.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, zřejmě jste si spletl obchod. U nás jste si objednal sluchátka, bohužel chybou u dodavatele nebyly na skladě a nabídli jsme Vám jinou barvu. Na tuto nabídku jste vůbec nereagoval a proto jsme nebyly schopni Vám zboží dodat. Hodnocení se tedy zřejmě netýká naší komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    Stojan se po zavěšení kola rozložil, protože povolil zmetkový svár. Než abych komplikovaně posílal stojan k reklamaci a bůhví jak dlouho čekal, opravil jsem si ho svépomocí. Možná bych mohl požadovat ještě odškodnění za poškozené karbonové kolo, které se při pádu poškrábalo, ale to by bylo opět komplikované a časově náročné. Je mi jasné, že se obchod bude vymlouvat na to, že to nemá se službami eshopu nic společného a že jde o vadný výrobek, ale dle mého názoru má obchod za výrobky, které přeprodává zodpovědnost.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den,
    chápu Vaše rozhočení a mrzí nás Vaše nespokojenost, ale o vadném výrobku jste nás doposud nijak neinformoval (jak výše uvádíte) a nemohli jsme tedy pro Vás zajistit nápravu či výměnu.
    Tato recenze by patřila spíše do recenzí produktu, nikoliv obchodů. Jak správně píšete, opravdu není možné abychom ručili za kvalitu provedení každého výrobku, ale určitě bychom udělali maximum pro Vaši spokojenost - stačilo se jen ozvat. Reklamace řešíme obratem, nemyslím si že by to v tomto případě byl problém.
    Zboží jste obdržel ve stanoveném termínu a pokud byste nás kontaktoval, mohl jste hodnotit i kvalitu vyřízení reklamace - tedy našich služeb.

  • Nedoporučuje obchod

    • dlouho to trvá

    šnek

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za Váš názor. Mrzí nás, že nejste spokojený, ale o délce dodání jste byxl předem informován. Objednávku jste si vytvořil mezi svátky 29.12, kdy jsme měli zavřeno. O tom jsme informovali pop-up oknem na stránkách, dále před uzavřením objednávky v pokladně, dále v potvrzujícím emailu (hned v první větě) atd., právě proto aby zákazníci počítali s tím, že začneme opět vyřizovat objendávky 7.1.19. To se i stalo a hned v pondělí 7.1.19 byl balíček předán Zásilkovně (tuto informaci musíte mít i Vy v emailu od nás i od dopravce), tak jak jsme slíbili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nefunkční výrobek.

    Zakoupené blatníky na FAT BIKE jsou nefunkční, bez českého návodu. Jsou vyrobeny ze zcela nevhodného, velmi tenkého materiálu, který by se nehodil ani na plácačku na mouchy. K jejich uchycení na kolo jsou dodány elektrikářské pásky, což na kole za 75.000 Kč vypadá "perfektně". Přední i zadní blatník je navíc krátký, takže svůj účel plní asi tak na 5-10%. Nikde není uvedeno, že přední blatník není vhodný pro vidlici s tlumiči, podle obrázku v "návodu" ho nelze namontovat. Vzhledem k dodanému zboží je zcela nevhodný jejich popis na eshopu. I přes výše uvedené, jsem se rozhodl blatníky namontovat. Po 5 kilometrové jízdě - Boty , kalhoty, bunda i čepice museli jít do pračky, neboť vše bylo obalené bahnem. K faktuře byla připojena prosba o hodnocení obchodu, což tímto činím.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu, ale hodnotíte spíše kvalitu výrobku, než kvalitu poskytovaných služeb eshopu. Na hodnocení produktů má Heuréka jiny formulář. Uchycení těchto malých plastových blatníčků zdrhovacími pásky je standardní a takto je zboží dodáváno od více výrobců. Blatník pod sedlo se upevňuje pouze na lyžiny sedla. Oba blatníky jsou rozměrově malé, sloužící především k zachycení nejvetších nečistot. Nejedná se o dlouhé blatníky, což je zřejmé na první pohled. Zboží jsem Vám dodali dle objednávky, v termínu, bez dopravy v rámci akce Dny dopravy zdarma. Pokud jste s ním nebyl spokojený, nebyl sebeměnší problém nás kontaktovat a zboží vrátit či vyměnit. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabidnuto vraceni penez nebo sleva po reklamaci....

    misto noveho zbozi dorazilo opotrebene
    zbozi, bryle bez ochrannych folii, krabice otevrena, vevnitr chybelo ostatni prislusenstvi ( pytlik na bryle....)
    evidentne nekontroluji co odesilaji....
    pro mne velké sklamani s obchodem, ktery ma tolik pozitivnich komentaru
    vinu hazeli na dodavatele, ale ja nekupoval od dodavatele ale od global sport-u...

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Několikrát jsme se Vám omluvili, nabídli vrácení zboží na naše náklady a vrácení peněz. Toto jste nechtěl. Posléze jsme Vám nabídli případnou slevu, ani na toto jste nereagoval. Zboží bylo výrazně nižší cenu již od doavatele, zřejmě proto že se jednalo o poslední vystavený kus. Každopádně jej před Vámi nikdo nepoužíval! Mrzí nás to, že nejste spokojený, ale v tak špatné kvalitě jak popisujete rozhodně zboží nebylo. Kontrola zboží samozřejme probíhá, ale není bohužel možné aby byla tak detailní jako u Vás doma. Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Záměna objednaného zboží a žádná reakce na výměnu!

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, proti které bych se rád ohradil, jelikož ani ne 2h po Vašem emialu jsem Vám odpovídal viz. příloha v emailu, který jsem Vám nyní znovu zaslal. Zkontrolujte proím spam či promo složku Vašeho emailu.
    Na kvalitní komunikaci, obvykle i mimo praconí dobu, o víkendech apod. si velmi zakládáme, stejně tak na pro-zakaznickém řešení připadných chyb a problémů. Záměna blatníků ve Vaší objednávce nás samozřejmě mrzí, ale jak jsem Vám nabízel bezplatná výměna není vůbec problém.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Vždy se snažíme objednávku vyřídit v nejkratším možném termínu, bohužel ne vše je ihned skladem a to je i případ tohoto šátku, u kterého i byla uvedena dostupnost 3-5 prac. dní, právě z tohoto důvodu jelikož bylo nutné jej doobbjednat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Přišla mi neúplná zásilka, bez jakékoliv odpovědi. Na urgenci zatím žádná odpověď!!!

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, o tom že zásilka bude obsahovat 2 ze 3 dresů jste byl předem informován emialem, jak jsme si nyní telefonicky potvrdili, email Vám doazil. Tento obsahoval informaci o tom, že z důvodu celofiremní dovolené Rogelli do 18.7, Vám dres odešlem obratem ro tomto datu. Tak se i stalo a zásilka s dresem je již dnes odeslaná a na cestě k Vám.
    Žádný další email, kromě dnešního, který byl odeslán 10min před touto recenzí, jsme neobdrželi, jinak bychom Vám samozřejmě odpověděli (na emaily odpovídáme i mimo pracovní dobu, o víkendech apod.)
    Mrzí nás, že jste nám dal takovéto hodnocení, jelikož vše je tak jak jsme Vám slíbili.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nevím
    • To co mají uvedeno skladem, tak není skladem.

    To co mají uvedeno skladem, tak není skladem. Zjistili to až za dva dny, kdy už z jiných eshopů mám zboží doma.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Děkujeme za Váš názor, mrzí nás, že jsme Vám nemohli přilbičku dodat, ale bohužel se jednalo o poslední kus a Vaše objednávka přišla v mezičase pravidelné aktualizace skladů. Dostupnost 90% produktů je online ověřena a toto je vyjímečný jev. Prodlení 1 den v informaci o nedostuopnosti, bylo způsobeno čekáním na info od výrobce, abychom Vám dali přesné informace o dalším naskladnění. Nabídli jsme Vám dopravu zdarma na jinou barvu, jako omluvu, tohoto jste nevyužil. Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rýchlosť dodania
    • Mylný názov tovaru

    Chcel som kúpiť cyklosedačku hamax caress. V obchode majú sedačku "hamax caress zenith", došla sedačka hamax zenith,čiže nižší model

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den,
    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Nicméně obdržel jste přesně to co jste si objednal, přesně dle foto i specifikace. Označení které výrobek má je běžně užívané i dalšími prodejci a není nijak zavádějící. Pokud jste nebyl se zbožím spokojený, nebo jej chcete vyměnit, tak to určitě není problém, ale nekontaktoval jste nás.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Bohužel zboží dorazilo rozbité, ihned byla řešena reklamace,ale k dnešnímu dni nevyreseno

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, Vaši reklamaci skutečně řešíme. Informaci od Vás máme od 22.5.18, nyní čekáme na vyjádření dodavatele, abychom Vám mohli dát finální stanovisko. Mrzí nás nepřijemnosti způsobené, ale tyče ke stanu nevykazovaly při běžné kontrole před odesláním žádnou vadu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • v místě bydliště
    • nelze platit kartou

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den,
    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Platbu kartou jsme zrušili z důvodů malého zájmu a vysokých nákladů. V potvrzení objednávky jste o tom, že platba na pobočce je v hotovosti informován. Mrzí nás, že jako stálý zákazník spokojený s ostatními parametry hodnocení od dodací doby, přes komunikaci atd. nás kvůli takové drobnosti nedoporučujete. Budeme rádi, když zůstanete i nadále naším zákazníkem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevýhoda snad ani ne, ale vlastní blbost. Zboží jsem zaplatil předem a ještě nedorazilo. Obchod nemá přehled o stavu objednávky a kde se nachází zboží. Určitě nedoporučuji v tomto obchodě platit předem

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den,
    děkujeme za Vás názor. Velmi nás mrzí, že jste zboží ještě neobdržel, ale od nás již odešlo hned po svátcích a nyní řešíme s dopravcem kde se nachází. O této skutečnosti jste nás informoval až dnes a nedal jste nám tedy ani šanci situci vyřešit, před tím než jste napsal tuto recenzi. Pokud zítra nebudeme mít info od doprace o záslice, zašleme Vám zboží znovu, tak abyste jej měl co nejdříve u sebe. Platba předem nemá s vyřízením Vaší objednávky nic společného.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednal jsem zboží které bylo uvadeno skladem a bohužel nebylo

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den,
    děkuje za Váš názor. Velice nám mrzí, že jsme Vám kraťasy nemohli dodat, bohužel Pells je měl uvedené ve skladu jako dostupné (tato informace se přenáší online i k nám), proto byly uvedeny i u nás jako dostrupné. Za chybu v externím skladu se omlouváme, ale nemohli jsme to více ovlivnit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Problém so sumou pri doručení. (Prepočet na eura)
    • Poškodený tovar prisiel

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor a mrzí nás, že nejste spokojená. Kontaktovala jste nás ve věci poškození dětské sedačky, kterou s Vámi již řešíme. Ale zboží bylo originálně zabalené od výrobce, do tohoto balení mi nezasahujeme a nemohli jsme tedy toto před odesláním odhalit. Těchto sedaček se prodáví několik denně a nikdy nebyl žádný problém.
    Zboží jsme Vám dodali za cenu za kterou je jej měla objednané, dopravce vybral dobírku standardně, k tomuto se bohužel nemůžeme více vyjádřit.
    Každopádně se budeme snažit reklamaci vyřídit k Vaší plné spokojenosti a již na tom pracujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pre tovar (prilbu) som si musela ísť sama k inej zakaznicke, lebo jej poslali tovar pre mna a mne tovar pre ňu. Firma síce ponúkla výmenu zmenezovanim cez kuriéra, ale prilba mala byt narodeninový darček a dať darček po oslave by bolo o ničom. Firme sa podľa referencii toto deje často. Už im nedôverujem.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor. Musím se však ohradit proti tvrzení, že se nám to stává často. Pokud by tomu tak bylo, neměli bychom takto vysoké reference od zákazníků a navíc je to zcela ojedinělá skutečnost, kdy jsme zaměnili štítky mezi dvěma balíky. Velice nás to mrzí, ale ve stovkách vyřizovaných objednávek denně se to mohlo stát (letos poprvé). Ještě jednou se moc omlouváme, jsme rádi že se to dalo vyřešit rychlou výměnou mezi zákazníky přímo v místě bydliště.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá dodací doba.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor. Zboží jste si objednal v pátek 5.1.18 v 10:16 a v pondělí 8.1.18 tzn. následující pracovní den Vám bylo odesláno. Doručeno bylo 11.1.18, ale to je zřejmě chyba na straně dopravce, kterou již bohužel nejsme schopni ovlivnit. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemají zboží u kterého uvádějí že je skladem.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den,
    děkujeme za váš názor. Velice nás mrzí, že jsme Vám nemohli zboží dodat, ale bohužel Vaše objednávka přišla mezi vánočními svátky, kdy bylo zavřeno a sklady se neaktualizovaly a Vámi požadované zboží si objednal někdo jiný před Vámi. Jelikož se jednalo o poslední kus, nebylo možné jej pro Vás ani dodobjednat. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Příjemná obsluha
    • Došlo jiné zboží, než jsem objednal

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor. Mrzí nás záměna barvy nosiče, správná je pro Vás již objednána. Doufejme, že nakonec bude vše v pořádku. V tomto hektickém předvánočním období jsme tuto chybu odhalili bohužel až když jste si pro zboží přišel, proto se nám dodání protáhlo. Hezký den