Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží v rozbaleném a potrhaném obalu, možná i používané.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost. Zítra Vás budeme kontaktovat pro dořešení.
    Zboží které prodáváme je vždy nové! Pokud byl obal mírně poškozený, na funkci zboží to nemá vliv. Díky tomu jste měl cenu o cca 15% nižší než je standardní.
    Vždy je lepší nás kontaktovat, vše se dá vyřešit/vysvětlit. Jak můžete vidět v ostatních recenzích, děláme maximum pro spokojeného zákazníka.
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlost
    • Zboží neodpovídá popisu

    Predstavec na kolo jsem objednal černý, dle popisu i fotografie. Dorazila ale kombinace černá/chrom která se mi na kolo nehodí.

  • Výrobek nesedí do inzerovaného rámu

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu.
    Mrzí nás vaše nespokojenost, i když není uplně způsobena našmi službami. Patka rámu, byla dodána přesně dle objednávky a v uvedeném termínu.
    Pokud jste vybral chyně tvar patky a nesedí Vám k rámu, rádi to s Vámi vyřešíme výměnou, ale bohužel až do této recenze od Vás nemáme žádné info o tom, že byste něco takového chtěl řešit.
    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nelze platit platební kartou

    Obchodník, který v 21. století nutí zákazníka tahat a přepočítávat bankovky a mince při nákupu v řádů tisíců nemůže poctivě prosperovat.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu.
    Trochu nás mrzí takto tvrdá recenze, jen proto že při převzetí zboží na výdejně jste platil v hotovosti, o čemž jsme Vás ještě několikrát předem informovali. Její hodnota byla 1500,- tedy nemyslí si, že by to byla tak vysoká častka, abyste měl nějaké problémy s výběrem apod.
    Naopak to, že jste měl objednávku připravenu do 2 prac. dní (přijetí 10.07.2023 13:48:35 a vyřízena byla 12.07.2023 11:55:06) již nezmiňujete. Stejně tak, že zboží bylo dodáno v požadované kvalitě atd.
    Rozumím, že to dnes je určitým standardem, ale máme k tomu procesní důvody a zákazníci více hodnotí rychlé dodání a milou obsluhu.
    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Přes ubezpečení na stránkách obchodu a v mailech jak se moc maká na tom, aby zboží dorazilo co nejdřív, jsem nakonec musel telefonicky kontaktovat prodejce, proč nevidím nějaký posun. Teprve pak mi přišla omluva s informacemi o dodání. U zboží je uvedena dodací lhůta 2-3 dny, po rozkliknutí info

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, velice nís mrzí Vaše nespokojenost s termínem.
    Celou situaci jeem prověřil, zboží bylo objednáno ve středu odpoledne, ve čtvrtek objednáno u dodvatele a v pátek připraveno vše pro odeslání. Bohužel chybou dopravce se zdržel balík od dodavatele, o čemž jsme Vás informovali SMS což i zmiňujete, ale zřejmě SMS odešla po vašem telefonátu.
    Došlo tedy k zdržení o 1 prac. den, za což se omlouváme, ale bohužel jsme to více nemohli ovlivnit.
    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • maju tovar, ktory som potreboval
    • Extremne dlha dodacia doba

    Obchod som si vybral na zaklade odporucania z Heureky. Zasielka, ktora bola na sklade, je vsak v stave vybavovania uz presne 7 dni. Ak by som to bol objednal z Ciny, bolo by to tu skorej. Obchod teda pri nakupe na Slovensko nedoporucujem. Kazdy den posielaju nejaky e-mail s updatom. Namiesto toho by radsej mohli posielat tovar.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, velice nás mrzí Vaše nespokojenost, bohužel zdržení je způsobené Zásilkovou, nikoliv u nás.
    Objednal jste v pátek 14.4 v noci, my jsme druhý pracovní den tedy v úterý 18.4 odesílali - tedy termínu uvedeném u produktu.
    Od 19.4 se Vám jej Zásilkovna snaží doručit, ale zřejmě je stále plný Zbox který jste vybral a proto Vás i Zásilkovna opakovaně informuje o změně doručení.
    Recenze by tedy spíše patřila jim, ale rozumíme tomu.
    Dle posledního stavu u dopravce bude dnes doručena na výdejní místo.
    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    v nabídce E-shopu nabízejí zboží které fyzicky nemají k dispozici ani u sebe ani u jejich dodavatelů a poté ruší objednávky

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že jsme Vám nemohli zboží dodat. Bohužel se jednalo o poslední kus, který se mezi pravidelnou aktualizací skladů vyprodal. Navíc se jednalo o zboží, které nelze sehnat u jiného dodavatele, tedy nemohli jsme ani alternativu nabídnout.
    Je to vyjíměčná situace, o které jsme Vás obratem infomovali.
    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • rychlost dodání

    Spolu se Zásikovnou zkazili oslavu narozenin délkou dodání .

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, to nás samozřejmě moc mrzí! My jsem objednávku odeslali druhý pracovní den, tak jak uvátíme, ale bohužel Zásilkovna jej má od 13.4 na depu, zřejmě z důvodů plných Z-boxu, ale o tom jste zřejmě od nich infomován.
    Toto je něco co bohužel můžeme jen těžko ovlivnit. Je to ale opravu vyjímečná situace, jinak má Zásilkovna velmi dobré statistiky doručení.
    Doručení zásilky, pokud víme že nebyla doručena po více jak 2 dnech, navíc sami hídáme a urgujeme.
    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo mi zboží které neodpovídá obrázku eshopu.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu.
    Bohužel jste nás do teď nekontaktoval, že by bylo cokoliv v nepořádku. Vycpávky do přilby, které jste objednal jsou standardně prodávané zboží a informace vč. foto jsou staženy od výhradního dovozce do ČR. Zatím nikdy jsme žádný problém neřešili.
    Přesto nás prosím kontaktujte a rádi s Vámi případný problém dořešíme. Škoda, že se o tom dovídáme touto formou... Dalo se to jistě vyřešit k Vaší spokojenosti, bez nagativní recenze.
    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nabízíte co nemáte a skladě

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost, bohužel s rámy je aktuálně dost problém, proto ale bylo i produktu uvedené, že se jedná o zakázkovou výrobu a dostupnost je nutné ověřit. Bohužel Vámi požadovaná velikost nebyla dostupná. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Byl bych rád, aby prodejce věděl, že zásilkovna si dělá co chce!! Zboží ukládá na jiné místo než je dohodnuto v objednávce!

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu, bohužel toto my mnoho neovlivníme. Mrzí nás to, ale toto mají ve všeobecných podmínkách a pokud je pobočka uzavřena či přeplněna, může se to stát.
    My jsme však ojednávku vyřídili správně, v termínu, dodali požadované zboží v požadované kvalitě. Tedy toto tvrdé negativní hodnocení si my jako prodejce úplně neazasloužíme. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednané pedály - Pedály MTB Al černo-stříbrné byl pro mne jeden velký šok! Nechápu jak toto zboží může tak velký e-shop prodávat. Oba pedály se zadrhávají v ose ložiska. Nefunkční výrobek!!

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že nejste spokojený s výrobkem. Toto samozřejmě můžeme řešit výměnou či vrácením zboží, ale bohužel jste nás do této doby neinformoval a nemohli jsme to s vámi nijak řešit. Tedy tato recenze je spíše k výrobku, než k našim službám. Budeme Vás kontaktovat pro dořešení. Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod neuvádí pravdivé informace o skladové dostupnosti, jeden produkt "od více dodavatelů" s různými cenami.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, uvádíme jen pravdivé informace, 99% sortimentu máme online propojeno se sklady našich dodavatelů. Pokud se přeci jen stane, že se mezi aktualizacemi některý produkt vyprodá, obratem informujeme telefonicky a nabízíme altrenativu.
    Tak se stalo i ve vašem případě, z 5ti položek jedna nakonec chyběla, obratem jsme Vám nabídli stejný produkt jen v černé barvě. U brašny pod sedlo, by to nemusel být takový problém. Zbytek objednávky byl připraven k odeslání, ale na Vaši žádost byla stornována celá.
    To že některé produkty jsou zalistovány v nabídce od více dodavatelů je pravda, proto se liší kódem produktu, případně cenou, názvem, popisem apod.
    Je to z důvodů zachování maximální nabídky v případě, že by jeden z nich produkt neměl dostupný. Na tom není přeci nic špatného. Máte přeci možnost si vybrat ten nejlevnější.
    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Rukavice byli poškození byla v v nich malá dírka u pravého palce a při rozbalení byli poškozeny .

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Škoda jen, že jste nás nekontaktoval, abychom mohli problém vyřešit dříve než jste psal tuto recenzi. Nemohli jsme Vám zboží vyměnit či jinak vyjít vstříc, když o problému nevíme. Bohužel není možné, takto detailně zkonrtolovat každý produkt, to jistě pochopíte. Rádi s Vámi reklamaci dořešíme. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • objednané zboží v pořádku dorazilo
    • U zboží, které mělo více variant se mi nepodařilo zboží vložit do košíku (při rozkliknutí produktu nefungovalo vkládání). Zkoušel jsem všechno možné, ale nic nepomohlo. Nakonec jsem do poznámky objednávky napsal kódy produktů, které chci k objednávce přidat, ale obchodník poznámku naprosto ignoroval a zboží mi nepřišlo.
    • Komunikace obchodu mne velmi zklamala, chápu, že po uzavření objednávky třeba není možné přidávání zboží, ale to že je poznámka k objednávce naprosto ignorována mi přijde neskutečné. Obchodník měl na mne email, telefon, ale ani pokus o kontaktování.

    Zboží, které se podařilo dostat do košíku v pořádku přišlo, takže v tomto je obchod v pořádku. Škoda, že obchod nekomunikuje, je otázka, jak by se řešila případná reklamace nebo jiná "nestandardní" situace.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi, i když je poměrně dost přísná. V objednávce jste měl cca 10 položek, těžko říci proč Vám další 2 nešly přidat. Neevidujeme jiný případ, kdy k tomu došlo.
    Poznámku jsme skutečně přehlédli, za to se omlouváme.
    Ale na základě toho, dělat tu závěr že nekomunikujeme je opravdu předčasné. Standardně jsme na telefonu i e-mailu (i mimo pracovní dobu) a případně i na chatu. Komunikace je něco co nejvíce skloňují zákazníci v recenzích a i díky tomu máme dobré hodnocení. Bohužel jste nás jinak než poznámkou nekontaktoval, škoda jistě by nebyl problém objednávku rozšířit. Stejně tak se námi bez problémů spojíte kdykoliv, jak při řešení problémů, reklamace apod.
    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Představec nepřišel originál zabalený obal byl secvaknutý sešívačkou jeden šroubek má strženou hlavu

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Bohužel do této chvíle jste nás nekontaktoval jinou cestou než touto. Nemohli jsme s Vámi tedy ani případné nedostatky řešit.
    Zboží bylo pro Vás přímo objednané od výrobce! Pokud tedy byl nějakým způsobem poškozený, musela to být výrobní vada. Představec nemá žádný speciální obal např. krabičku apod. a je běžně balen výrobcem do igelitového sáčku. Budeme Vás kontaktovat pro dořešení reklamace.
    Příště nás prosím kontaktujete přímo, ať poté mužete případně hodnotit relevantně naše služby a přístup při řešení reklamace. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    bohužel , zboží je vadné, budu muset vrátit

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, to nás samzřejmě mrzí, chápeme Vaše zklamání, ale i pro nás je to samozřejmě nepříjemné.
    Nicméně u produktu, který jste si objednal - Šachový počítač, tedy elektronický výrobek, není toto předem možné odhalit. Zboží je nové, originálně dodané výrobcem a vzledem k jeho povaze nelze odhalit případnou závadu jinak než použitím. Reklamaci s Vámi samozřejmě rádi vyřešíme, ale zatím jste nás kromě této recenze, ani o této skutečnosti neinformoval.
    Hodnocení 20% by tedy příslušelo spíše výrobku, nikoliv našim službám. Zboží jsme Vám dodali dle objednávky, v termínu a případný problém, také budeme bezodkladně řešit, jakmile nám tuto možnost dáte.
    Děkujeme

    • Tretry každá jiná velikost

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, za tuto chybu se moc omlouváme, bohužel takto chybně přišly tretry od dodavatele a jelikož je to naprosto nestandardní situace, tak jsme to neodhalili. Celou situaci jsme s Vámi, ale vyřešili bez dalších nákladů a s co nejméně starostmi na Vaší straně. Mrzí nás, že nejste spokojená, rozumíme tomu, ale přesto jsme se Vám snažili vyjít maximálně vstříc. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží nebylo v originální krabičce.Některé malé součástky se válely volně v přepravní krabičce.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Bohužel ovládací páčka vidlice, je servisní díl, který nemá žádnou originální další krabičku a je dodáván pouze v sáčku. Není tedy možné jej dodat v originální krabičce. Pokud došlo během přepravy k úniku dílů z igelitového obalu, tak nás to samozřejmě mrzí, ale hlavní balení bylo očividně v pořádku a tím pádem se všechny dostaly v pořádku k Vám. Z tohoto pohledu nám přijde recenze poměrně přísná. Přesto za ni děkujeme, zkusíme se na balení ještě více zaměřit, i když s ním nemáme obecně problém. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednal jsem si nové zboží, ale sedačka na kolo pro dítě přišla evidentně použitá. Pytlíky byly roztrhané a opět uzavřené jen sešívačkou. Spojovací mechanismus už byl mírně odrbaný a abych snad neměl žádné pochybnosti o tom, že je zboží použité, rovnou mi přibalili i původní fakturu od zákazníka, který ji zřejmě vrátil. (Je tam i adresa, telefon, odpovídá to GDPR?) Navíc byla sedačka na původní faktuře za nižší cenu.

    Rozhodně nejsem nadšený. Kdyby někdo napsal, zavolal - "máme tu jednu rozbalenou, dáme Vám stovku slevu, berete?", pak bych se samozřejmě domluvil. Ale pokud pošlou rozbalené zboží bez dohody, nepovažuji to za dobré jednání.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, toto nedopatření nás velmi mrzí a omlouávme se za něj! Škoda že jste nás nekontaktoval dříve, mohli jsme to vyřešit, bohužel takto jsme mohli ragovat až na tuto recenzi.
    Jak jsme si nyní telefonicky ujasnili, zboží bylo takto dodáno již od dodavtele, přesto že mělo být nové a faktura uvnitř byla úplně jiné firmy, která ji zřejmě dodavateli vrátila.
    Bohužel jsme o tomto neměli žádnou zprávu, nikdy předtím se to nestalo a proto jsme to před odesláním neodhalili.
    Nyní jsme tedy domluveni na slevě, jelikož zboží bylo pouze rozbaleno a není nijak poškozené.
    Ještě jednou ze za převzatou chybu dodavatele omlouváme a věřím že jste s řešením spokojený.