Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Rukavice zakoupeny 14.09.24 (skladem) jako dárek, a to s poznámkou o rychlé odeslání. 16.09.24 jsem byl telefonicky informován, že rukavice budou odeslány 19.09.24 a určitě doručeny 20.09.24. Potřeboval jsem je na víkend. E-mailem také dne 16.09.24 potvrzeno odeslání. Dnes je 22.09.24 a rukavice, které byly uhrazeny, a pro rychlé doručení směřovány do PPL boxu NIKDE !!! Děkuji, dárek se opravdu vydařil. Možná by u Vás měla být objednávka měsíc dopředu a s kolkovanou žádostí, nebo vůbec. Prodejce tedy nedoporučuji...

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den,
    Moc nás mrzí vaše nespokojenost. Mrzí nás, že došlo ke zdržení na straně PPL a pokazilo vám to předání dárku. Víme jak je to nepříjemné.
    Musím opravit informaci, že by u zboží bylo uvedeno že je skladem, tento termín vůbec nepoužíváme, naopak u produktu je uvedeno 3-5 prac. dní, právě proto že víme že nebude doručení tak rychle jako obvykle. Následně jsme vás informovali o termínu, který vždy v případě takto uvedené delší dostupnosti, ještě telefonicky upřesňujeme.
    Zítra vás bude kontaktovat kolegyně a domluvíte se na nějaké formě kompenzace.
    Děkujeme a omlouvám se za případné komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem zboží, které ve skutečnosti nebylo skladem ani u dodavatele.

    Objednal jsem zboží, které ve skutečnosti nebylo skladem ani u dodavatele.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Bohužel produkt něl dodavatel chybně zaskladněný, nabízené alternativy jste neakceptoval, vyjímečně může tato situace nastat, i kdy se snaíme tomu předcházet. Za to se omlouváme. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Chtěl jsem přesmykač s horním tahem , jak máte uvedeno v popisu zboží a byl mi doručen se spodním tahem,takže lež!

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za zpřetnou vazbu a moc nás mrzí pokud došlo k chybě u zaslaného zboží.
    Rádi to s Vámi dořešíme k plné spokojeností, ale bohužel se o tom dozvídáme až z této recenze a nemohli jsme tedy nijak reagovat. Kolegyně se s Vámi zítra spojí pro dořešení.
    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bohužel po odeslání e-mailu na moji adresu s tím,že je zásilka vyřízená a expedovaná ,mi volali z obchodu,že objednané zboží není skladem ani u dodavatele.Paní se mi sice omluvila a nakonec jsme se dohodli,že mi zboží bude dodáno,bohužel až někdy v červnu. Kdybych tušil,těžko bych si v tomto obchodě něco objednával. Informace u výrobku na e-shopu se nezakládají na pravdě a situace je pak jiná.Ale jak říkám,obchod se alespon omluvil,škoda , z tohoto důvodu nákup zde nedoporučuji

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, mrzí nás vaše nespokojenost a chápeme to. Bohužel mezi aktualizacemi skladů došlo k doprodání tohoto konkrétníjho produktu.
    Máme v nabídce ohrovmé množství produktů a i když s esnažíme o maximální aktuálnost, vyjímečně se to může stát. S novým sehopem budeme aktualizovat ještě častěji a tím i toto eliminujeme.
    Dobrá zpráva je, že temrín se posunul a pláště budeme odesílat nejdéle na začátku příštího týdne.
    Děkujeme a omlouváme se za zdržení

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Komunikace, dobrá
    • Rychlost slabší
    • Bohužel nedorazilo vše jak mělo

    Gel Nutrend CARBOSNACK s kofeinem, tuba, box 12x50g zelené jablko, poslána varianta bez kofeinu.. zklamání...

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás vaše zklamání, pokud došlo k chybě při dodání gelů, tak se moc omlouváme a samozřejmě vše vyřešíme.
    Jedná se o stejnou příchuť, nikdo neděláme chyby schválně, ale obal i označení je velmi podobné. Věřím, že to pochopíte.
    Bohužel jste nás kontaktoval až nyní ve stejnou chvíli kdy přišla recenze a nemohli jsme vám tedy tuto chybu vyřešit dříve. V pondělí vás budeme kontaktovat a dořešíme výměnu.
    Prověřil jsem i termín dodání, objednávku jste zaslal v pátek odpoledne, odeslána byla v úterý tedy 2. pracovní den, dodána 3tí prac. den od objednání, tedy přesně dle uvedené dostupnosti. Rychleji to není technicky možné.
    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží v rozbaleném a potrhaném obalu, možná i používané.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost. Zítra Vás budeme kontaktovat pro dořešení.
    Zboží které prodáváme je vždy nové! Pokud byl obal mírně poškozený, na funkci zboží to nemá vliv. Díky tomu jste měl cenu o cca 15% nižší než je standardní.
    Vždy je lepší nás kontaktovat, vše se dá vyřešit/vysvětlit. Jak můžete vidět v ostatních recenzích, děláme maximum pro spokojeného zákazníka.
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlost
    • Zboží neodpovídá popisu

    Predstavec na kolo jsem objednal černý, dle popisu i fotografie. Dorazila ale kombinace černá/chrom která se mi na kolo nehodí.

  • Nedoporučuje obchod

    Výrobek nesedí do inzerovaného rámu

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu.
    Mrzí nás vaše nespokojenost, i když není uplně způsobena našmi službami. Patka rámu, byla dodána přesně dle objednávky a v uvedeném termínu.
    Pokud jste vybral chyně tvar patky a nesedí Vám k rámu, rádi to s Vámi vyřešíme výměnou, ale bohužel až do této recenze od Vás nemáme žádné info o tom, že byste něco takového chtěl řešit.
    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nelze platit platební kartou

    Obchodník, který v 21. století nutí zákazníka tahat a přepočítávat bankovky a mince při nákupu v řádů tisíců nemůže poctivě prosperovat.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu.
    Trochu nás mrzí takto tvrdá recenze, jen proto že při převzetí zboží na výdejně jste platil v hotovosti, o čemž jsme Vás ještě několikrát předem informovali. Její hodnota byla 1500,- tedy nemyslí si, že by to byla tak vysoká častka, abyste měl nějaké problémy s výběrem apod.
    Naopak to, že jste měl objednávku připravenu do 2 prac. dní (přijetí 10.07.2023 13:48:35 a vyřízena byla 12.07.2023 11:55:06) již nezmiňujete. Stejně tak, že zboží bylo dodáno v požadované kvalitě atd.
    Rozumím, že to dnes je určitým standardem, ale máme k tomu procesní důvody a zákazníci více hodnotí rychlé dodání a milou obsluhu.
    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Přes ubezpečení na stránkách obchodu a v mailech jak se moc maká na tom, aby zboží dorazilo co nejdřív, jsem nakonec musel telefonicky kontaktovat prodejce, proč nevidím nějaký posun. Teprve pak mi přišla omluva s informacemi o dodání. U zboží je uvedena dodací lhůta 2-3 dny, po rozkliknutí info

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, velice nís mrzí Vaše nespokojenost s termínem.
    Celou situaci jeem prověřil, zboží bylo objednáno ve středu odpoledne, ve čtvrtek objednáno u dodvatele a v pátek připraveno vše pro odeslání. Bohužel chybou dopravce se zdržel balík od dodavatele, o čemž jsme Vás informovali SMS což i zmiňujete, ale zřejmě SMS odešla po vašem telefonátu.
    Došlo tedy k zdržení o 1 prac. den, za což se omlouváme, ale bohužel jsme to více nemohli ovlivnit.
    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • maju tovar, ktory som potreboval
    • Extremne dlha dodacia doba

    Obchod som si vybral na zaklade odporucania z Heureky. Zasielka, ktora bola na sklade, je vsak v stave vybavovania uz presne 7 dni. Ak by som to bol objednal z Ciny, bolo by to tu skorej. Obchod teda pri nakupe na Slovensko nedoporucujem. Kazdy den posielaju nejaky e-mail s updatom. Namiesto toho by radsej mohli posielat tovar.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, velice nás mrzí Vaše nespokojenost, bohužel zdržení je způsobené Zásilkovou, nikoliv u nás.
    Objednal jste v pátek 14.4 v noci, my jsme druhý pracovní den tedy v úterý 18.4 odesílali - tedy termínu uvedeném u produktu.
    Od 19.4 se Vám jej Zásilkovna snaží doručit, ale zřejmě je stále plný Zbox který jste vybral a proto Vás i Zásilkovna opakovaně informuje o změně doručení.
    Recenze by tedy spíše patřila jim, ale rozumíme tomu.
    Dle posledního stavu u dopravce bude dnes doručena na výdejní místo.
    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    v nabídce E-shopu nabízejí zboží které fyzicky nemají k dispozici ani u sebe ani u jejich dodavatelů a poté ruší objednávky

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že jsme Vám nemohli zboží dodat. Bohužel se jednalo o poslední kus, který se mezi pravidelnou aktualizací skladů vyprodal. Navíc se jednalo o zboží, které nelze sehnat u jiného dodavatele, tedy nemohli jsme ani alternativu nabídnout.
    Je to vyjíměčná situace, o které jsme Vás obratem infomovali.
    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • rychlost dodání

    Spolu se Zásikovnou zkazili oslavu narozenin délkou dodání .

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, to nás samozřejmě moc mrzí! My jsem objednávku odeslali druhý pracovní den, tak jak uvátíme, ale bohužel Zásilkovna jej má od 13.4 na depu, zřejmě z důvodů plných Z-boxu, ale o tom jste zřejmě od nich infomován.
    Toto je něco co bohužel můžeme jen těžko ovlivnit. Je to ale opravu vyjímečná situace, jinak má Zásilkovna velmi dobré statistiky doručení.
    Doručení zásilky, pokud víme že nebyla doručena po více jak 2 dnech, navíc sami hídáme a urgujeme.
    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo mi zboží které neodpovídá obrázku eshopu.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu.
    Bohužel jste nás do teď nekontaktoval, že by bylo cokoliv v nepořádku. Vycpávky do přilby, které jste objednal jsou standardně prodávané zboží a informace vč. foto jsou staženy od výhradního dovozce do ČR. Zatím nikdy jsme žádný problém neřešili.
    Přesto nás prosím kontaktujte a rádi s Vámi případný problém dořešíme. Škoda, že se o tom dovídáme touto formou... Dalo se to jistě vyřešit k Vaší spokojenosti, bez nagativní recenze.
    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nabízíte co nemáte a skladě

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost, bohužel s rámy je aktuálně dost problém, proto ale bylo i produktu uvedené, že se jedná o zakázkovou výrobu a dostupnost je nutné ověřit. Bohužel Vámi požadovaná velikost nebyla dostupná. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Byl bych rád, aby prodejce věděl, že zásilkovna si dělá co chce!! Zboží ukládá na jiné místo než je dohodnuto v objednávce!

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu, bohužel toto my mnoho neovlivníme. Mrzí nás to, ale toto mají ve všeobecných podmínkách a pokud je pobočka uzavřena či přeplněna, může se to stát.
    My jsme však ojednávku vyřídili správně, v termínu, dodali požadované zboží v požadované kvalitě. Tedy toto tvrdé negativní hodnocení si my jako prodejce úplně neazasloužíme. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednané pedály - Pedály MTB Al černo-stříbrné byl pro mne jeden velký šok! Nechápu jak toto zboží může tak velký e-shop prodávat. Oba pedály se zadrhávají v ose ložiska. Nefunkční výrobek!!

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že nejste spokojený s výrobkem. Toto samozřejmě můžeme řešit výměnou či vrácením zboží, ale bohužel jste nás do této doby neinformoval a nemohli jsme to s vámi nijak řešit. Tedy tato recenze je spíše k výrobku, než k našim službám. Budeme Vás kontaktovat pro dořešení. Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod neuvádí pravdivé informace o skladové dostupnosti, jeden produkt "od více dodavatelů" s různými cenami.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, uvádíme jen pravdivé informace, 99% sortimentu máme online propojeno se sklady našich dodavatelů. Pokud se přeci jen stane, že se mezi aktualizacemi některý produkt vyprodá, obratem informujeme telefonicky a nabízíme altrenativu.
    Tak se stalo i ve vašem případě, z 5ti položek jedna nakonec chyběla, obratem jsme Vám nabídli stejný produkt jen v černé barvě. U brašny pod sedlo, by to nemusel být takový problém. Zbytek objednávky byl připraven k odeslání, ale na Vaši žádost byla stornována celá.
    To že některé produkty jsou zalistovány v nabídce od více dodavatelů je pravda, proto se liší kódem produktu, případně cenou, názvem, popisem apod.
    Je to z důvodů zachování maximální nabídky v případě, že by jeden z nich produkt neměl dostupný. Na tom není přeci nic špatného. Máte přeci možnost si vybrat ten nejlevnější.
    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Rukavice byli poškození byla v v nich malá dírka u pravého palce a při rozbalení byli poškozeny .

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Škoda jen, že jste nás nekontaktoval, abychom mohli problém vyřešit dříve než jste psal tuto recenzi. Nemohli jsme Vám zboží vyměnit či jinak vyjít vstříc, když o problému nevíme. Bohužel není možné, takto detailně zkonrtolovat každý produkt, to jistě pochopíte. Rádi s Vámi reklamaci dořešíme. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • objednané zboží v pořádku dorazilo
    • U zboží, které mělo více variant se mi nepodařilo zboží vložit do košíku (při rozkliknutí produktu nefungovalo vkládání). Zkoušel jsem všechno možné, ale nic nepomohlo. Nakonec jsem do poznámky objednávky napsal kódy produktů, které chci k objednávce přidat, ale obchodník poznámku naprosto ignoroval a zboží mi nepřišlo.
    • Komunikace obchodu mne velmi zklamala, chápu, že po uzavření objednávky třeba není možné přidávání zboží, ale to že je poznámka k objednávce naprosto ignorována mi přijde neskutečné. Obchodník měl na mne email, telefon, ale ani pokus o kontaktování.

    Zboží, které se podařilo dostat do košíku v pořádku přišlo, takže v tomto je obchod v pořádku. Škoda, že obchod nekomunikuje, je otázka, jak by se řešila případná reklamace nebo jiná "nestandardní" situace.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi, i když je poměrně dost přísná. V objednávce jste měl cca 10 položek, těžko říci proč Vám další 2 nešly přidat. Neevidujeme jiný případ, kdy k tomu došlo.
    Poznámku jsme skutečně přehlédli, za to se omlouváme.
    Ale na základě toho, dělat tu závěr že nekomunikujeme je opravdu předčasné. Standardně jsme na telefonu i e-mailu (i mimo pracovní dobu) a případně i na chatu. Komunikace je něco co nejvíce skloňují zákazníci v recenzích a i díky tomu máme dobré hodnocení. Bohužel jste nás jinak než poznámkou nekontaktoval, škoda jistě by nebyl problém objednávku rozšířit. Stejně tak se námi bez problémů spojíte kdykoliv, jak při řešení problémů, reklamace apod.
    Děkujeme