Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Na Global sport jsem si objednal zapletená kola. V krátkém čase mně zásilka přišla, ale kvalita výpletu obou kol byla velmi mizerná. Přední kolo mělo výplet povolený a ráfek "házel hodně do vrchu". Jezdit se na něm nedalo. Zadní kolo mělo podobnou výchylku menšího rozsahu. Snažil jsem se obchod kontaktovat telefonicky, ale pokaždé jsem mluvil jen s poměrně arogantní administrativou. Obchodníka, se kterým jsem komunikoval přes email, jsem nikdy k telefonu nedostal. Údajně kola zaplétá jejich mechanik s dvacetiletou praxí a výplet je třeba po nějaké zátěži dotáhnout. To samozřejmě chápu, ale tato kola nebyla způsobilá ani krátkodobého provozu. Nakonec jsem musel kola odvézt do servisu, kde za 300,- Kč výplet docentroval jiný mechanik. Global sport poslal po dohodě refundaci 200,- Kč. Překvapilo mě, že obchod expedoval nekvalitní zboží.

  • Několikrát jsem zakoupil zboží na Global Sport a vše přišlo vždy v pořádku, naposledy plášť Continental za 385,- vypadá moc dobře.Vřele doporučuji tady kupovat.

  • Objednal jsem si digitální stopky a zboží došlo porouchané. Díky tomu jsem obchod hodnotil negativně, ale po telefonické komunikaci jsem své hodnocení změnil - reklamaci vyřídili promptně výměnou za nový kus a dokonce ani nechtěli poslat vadný zpět - byl za takovou cenu, že by poštovné bylo skoro vyšší. Pro mě skvělá reakce, rozhodně bych e-shop doporučil.

    Za vyřízení moc děkuji!

  • Miloš Prales: Dobrý den, velmi děkujeme za názor. Bohužel se v to příliš neorientujeme, jelikož již od konce roku 2014 sídlime na adrese Štrossova 512, kde se vyzvedávají všechny objednávky. Kolega v kamenné prodejně na staré adrese s námi opravdu nemá příliš společného a proto Vám asi nebyl schopen 100% vyhovět.
    Aktuálně jsme spustili nový eshop, právě roto abychom zkalitnili služby a zboží mělo oveřenou dostupnost.
    Budeme velmi rádi, pokud nás budete kontaktovat ať emailem nebo osobně na showroomu, abychom si mohli vše vysvětlit a najít případně řešení k Vaší spokojenosti.

    Děkuji

  • to je divné, jak takovýto eshop mohl dostat nálepku ověřeno zákazníky a mít 91 %..některé negativní příspěvky asi byly smazány,viz můj příspěvek asi před půl rokem.objednal jsem si zboží, dodací lhůta 3-5 pracovních dní.po týdnu mi napsali,že zboží nemají a dlouhodobě mít nebudou.nákup se tedy neuskutečnil,takže jsem asi nebyl ověřený zákazník.byl jsem osobně i na výdejním místě ulice jana zajíce,kde prodavač tvrdil, že stímto eshopem nemá nic společného,jen vydává zboží a byl znechucen.po písemné korespondeni přes email ze mně udělali debila,že jsem si vše vymyslel a oni mají pravdu,na výdejním místě jsem prý nikdy nebyl.nyní mají zavřeno a předělávají eshop.proč asi?píšu sem proto,že lidi se touto nálepkou řídí.asi bude pravda,co se říká,že důvěryhodný eshop je až od 98 %to je můj názor. nashledanou