Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    V nabídce skladem zboží, které nedokáží dodat.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, omlluváme se za chybu v nabídce, způsobenou chybou v online propojení skladu s dodavatelem. Již je odstraněna a v nabídce jsou jen dostupné modely vozíků pro děti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • Platba za zboží předané osobně na prodejně je možné platit pouze v hotovosti a ještě nemají peníze na vracení
    • Dlouhá dodací doba

    Po dvou týdnech oznámí, že zboží je připraveno vyzvednutí a že platba je možná pouze v hotovosti. Při vyzvednutí zboží (v úterý odpoledne) v hodnotě více než 1.200 Kč nebyli schopni vrátit nazpět, že nemají. Zboží tedy nebylo předáno .

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Myslím, že není úplně objektivní. Otevřeli jsem Vám před stadnadrní otevírací dobou, abyste nemusel čekat. Poté co jste chtěl platit 5000,- (předem přeci víte kolik je hodnota objednávky) jsme Vás slušně požádali, zda nemáte menší či nemůžete rozměnit. Dále jsme Vám nabídli bezplatné zaslání do HK, když jsme se nebyli na rozměnění schopni domluvit. Udělali jsme vše proto, aby mohlo předání proběhnout. Delší doba dodání je u tohoto zboží uvedná a byla prodložena ještě 2 státními svátky. Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • příznivá cena
    • Dodáno nekompletní bez šroubů a hmoždinek

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Bohužel ve skladu zřejmě k držáku na zeď nedali sadu hmoždinek, to nás moc mrzí. Rádi Vám je případně dopošleme. Bohužel se o tomto nedostatku dozvídáme až touto formou a nedal jste nám tedy ani možnost na nápravu před takto "tvrdou" recenzí. Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • ze 3 polozek mi poslali 2 jine, bez jakekoli konzultace takze jsem zbozi vracel. Ani pote mi neposlali to co jsem si objednal. Opet bez jakekoli konzultace. Tady uz nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, je nám líto, že se nákup nepovedl. Bohužel ve velkém náporu objednávek, jsme udělali chybu a duše zaměnili. Reklamaci jsem ale vyřešili celou na naše náklady, poslali svoz pro chybně poslané a doposlalí duše správné resp. dražší model lepších parametrů, jako náhradu za nedostupné Mitas. Mysleli jsme, že to spíše oceníte.. Mrzí nás to, děláme maximum.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Některé zboží dorazilo jiné než jsem objednal a to pedály a jeden plášť.
    Místo dvou stejných plášťů dorazily pláště různé šíře (1,75" měly být oba ale doručeny byly jeden 1,75" a duhý 2,00"). Pedály dorazily jiné než na obrázku. Obchod ochotně komunikuje přes mail (telefonicky ne) o nápravě.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkueje za zpětnou vazbu. Pedály jsme Vám již zaslali správné. Pláště vyřešíme také, bohužel požadovaná šíře není nyní skladem. Za chybu se ještě jednou omlouváme! Telefonní linka je v této době přetížená, proto preferujeme komunikaci emailem. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena prijateľná
    • Relatívne rýchlo ale štandard
    • Nedostal som to co som chcel.. Zevraj si nevšimli poznámku k objednávke.. A tak namiesto čiernej som dostal tovar v kriklavo zelenej

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Bohužel v totmo přípaně se musíme ohradit, jelikož jste naopak dostal přesně to co jste si objednal - tedy gripy v barvě fluoro. Takto jste si vytvořil objednávku a takto byla vyřízena. To, že si objednáváte barvu fluoro, ale chcete černou (což jste tedy psal do poznámky) nedává příliš smysl a bohužel vzhledem k velkému počtu objednávek, jsme tuto poznáku přehlédli. Jakou barvu jste si objednal jste viděl ihned v potvrzení objednávky atd. Nicméně to chápeme, můžete se stát cyhba. Také jsme Vám nabídli výměnu, ale na tuto nabídku jste nám ani neodpověděl. Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký výběr
    • Dobré ceny
    • Dlouhá doba dodání
    • Přišlo jiné zboží

    Bohužel jsem čekal týden na dodání a přišlo jiné zboží. Jednou z objednaných věcí byla termoláhev a přišla mi obyčejná od jiné značky. Příště nakoupím jinde.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Prověřili jsme situaci a skutečně došlo k chybě při balení a zámeně lahví. Ihned Vás budeme kontaktovat a sjednáme nápravu a správné zobží doposíláme. Bohužel jsme na to nemohli reagovat dříve než na tuto recenzi, od Vás jsme jinou zprávu neměli. Za zpoždění zásilky se omlouváme, ale jak jsme Vás informovali SMS, dodavatel Force se dostal do skluzu při vyřizování objednávek a tím pádem i my. Dělali jsme maximum pro rychlé vyřízení! Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 7.4. jsem zakoupil a on-line zaplatil zboží, které 20.4. stále nemám

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci. Velmi nás mrzí zdržení, při vyřizování. Aktuálně je zboží již na cestě k Vám. Termín se prodloužil dodávkou zboží ze zahraničí, které se komplikuje aktuální situací a navíc do toho padly i Velikonoce. Dělali jsme maximum. Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží na stránkách uvádějí jako skladem a za půl hodiny volají, že jejich dodavatel všechny zásoby vyprodal. Tak pokud píšu, že to mám skladem, tak nepotřebuju zásoby od dodavatele, ne?

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za Váš názor. Velice nám mrzí, ýe jsme nemohli zboží dodat, ale bohužel v době nutnosti nošení ochrany obličeje byl o produkt - šátek, ketrý jste si Vy objednal enormní zájem. Na webu nebylo uvedeno "skladem" ale "skaldem u dodavatele 1-3 dny". Proto i ta informace o vyprodání zásob u dodavatele. Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přední světlo Author A-Nero Micro USB, 1 z 2 zakúpených kusov hlási okamžite po nabití, že potrebuje nabiť a svieti cca 20 min.
    Druhý kus svieti na znížený výkon asi 2 hod., podľa predajcu 8 hod.
    Ostatné položky v pohode - odporúčam.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za Váš názor, ale hodnotíte spíše kvalitu výrobku, nikoliv obchodu. Samozřejme nás mrzí, že se světly nejste spokojen, ale toto my nemůžeme 100% ovlivnit - nejsme výrobci. Pokud se jedná o závadu, tak ji s Vámi ale rádi vyřešíme.
    Do dnešního dne jste nás nekontaktoval s informací uvedenou v této recenzi a nedal jste nám tedy ani možnost s Vámi problém vyřešit. A přesto nás nedoporučujete, to nás mrzí a není to zrovna fér... Protože my si našich zákazníků vážíme a snažíme se jim vycházet maximálně vstříc.
    Budeme Vás tedy kontakltovat emailem, abychom Vaši reklamaci mohli vyřešit.
    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Do poznámky jsem připsal přání o dodání gumičky na starší ventilek, nic, je vidět, že poznámky nečtou, zákazník je nezajímá.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, velice nás mrzí Vaše nespokojenost a negativní recenze. Zákazník nás samozřejmě zajímá, ale bohužel Vaši poznámku jsme nepochopili správně.
    Naopak Vaše objednávka byla vyřízena přesně tak jak jste ji vytvořil, včas atd. Pokud jste požadoval další zboží, mohl jste si jej standardně přidat do objednávky.
    Děkujeme za Váš názor.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    objednala jsem si 2 ks zboží (toaletní kabelka). Za 2 dny mi volali, že mají jen 1 ks. Bylo to pro mne zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prišiel mi iný typ hadice, ako je uvedený na obrázku.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za Váš názor. Pokud se stala chyba, tak nás to samozřejmě mrzí. Bohužel jste nás do dnešního dne nijak nekontaktoval a nedal jste nám tím pádem šanci přípdanou chybu jakkoliv napravit. Spojíme se s Vámi, abychom zjistili o co přesně jde a sjednali nápravu.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Spokojen a super.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Po zaplacení a dodání, bylo při převzetí v poznámce zásilky PO ROZBALENÍ NELZE ZÁSILKU REKLAMOVAT. Tak že, zásilku po zkontrolování pokud by nebyla v pořádku nelze reklamovat? To snad ani nemůžete myslet vážně!!!!!
    Vzhledem k poznámce o rozbalení a nemožnosti reklamace po rozbalení bych nedoporočil bez tohoto upozornění.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, asi jste špatně pochopil nápis na ochranné pásce na balíku, kde stojí že pokud by byl balík poškozený, tak je nutné sepsat s dopravcem reklamaci ihned. Jinak se samozřejmě řídíme zákonem a všechny lhůty jak záruční tak i 14 dní na vrácení/výměnu zboží standardně platí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    má objednávka dle faktury seděla, ale po rozbalení velké rozčarování. Měla jsem objednány 3/4 kalhoty a přišly kalhoty dlouhé. Sice od stejné značky, ale uplně jiný druh. Velké pozitivum zákaznického centra, vstřícné a rychlé jednání. To ale bohužel nezachránilo moji nespokojenost s došlým zbožím. Místo aby clověk díky e-shopu ušetřil cas, byla jsem nucena čas naopak vynaložit navíc s vrácením zboží. Zboží totiž v požadované barvě již nebylo, tudíž na svých stránkách nabízejí zboží, které dodavatel vubec již nemá na skladě. Tkže za mě obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za Váš názor. Mrzí nás Vaše tvrdá kritika. Omlouvám se za vzniklé komplikace, ale bohužel bylo zboží chybně zaskladněno a došlo k záměně již od dodavatele. Vámi požadovaný produkt již nebyl skladem. Většina sortimentu je online ověřena se sklady dodavatelů, ale bohužel i u nich je někdy chyba, kterou převezmeme.. Snažili jsme se Vám vyjít maximálně vstříc, poslali jsme Vám štítek pro zpětnou zásilku, abyste neměla další výdaje a vrácení zboží bylo co nejpohodlnější.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dodací podmínky a vše s doručením na čas a v dané kvalitě OK. Nicméně špatně nafocené zboží, které ve finále mělo úplně jinou barvu než na uvedené fotce.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za Váš názor. Foto je přebíráno přímo od výrobců/dodavatelů. Zobrazení barvy se může mírně lišit podle nasvícení produktové fotografie, nebo také dle monitoru na kterém zboží prohlížíte. Samozřejme je možné zboží vyměnit, ale doposud jste nás s žádným požadavkem nekontaktoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neskutečně pomalé ikdyž vinou dodavatele, nulová snaha o urychlení, pouze sms s neplnitelným termínem. při kontaktu velice nepříjemní a neochotní

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za Vaš názor. Bohužel došlo ke ztrátě balíku se zbožím od dodavatele, když jsme to zjistili okamžitě jsme zboží objednali znovu a sms jsme Vás o tom informovali. Zboží jsme dali do přepravy s 2 denním zpožděním. Když jste následně v pátek volal, byl jste to Vy kdo byl na kolegyni v telefonu nepříjemný i když se Vám snažila situaci podrobně vysvětlit, nabízela Vám že kontaktuje Zasilkovnu, aby udělala maximum pro včasné doručení a Vaši spokojenost. Je nám to líto, ale snažili jsme se pro Vás udělat maximu možného, ale ne vše vždy lze 100% ovlivnit, zvláště služby dopravců. Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jde pouze o výdejní místo. Paní vydávající zboží o zboží vůbec nic neví.

    Reakce obchodu GLOBAL – SPORT

    Dobrý den, děkujeme za Váš názor. Musíme se však proti němu mírně ohradit. Nerozumím proč dáváte nedoporučuji a vlastně vůbec nehodnotíte naše služby, pouze proto že jste zřejmě měla nějaký technický dotaz, který jste ovšem předem nekonzultovala např. emailem či na telefonu. Zboží jste měla připravené k vyzvednutí hned druhý den po objednání. Zdarma jste si jej vyzvedla. Komunikace proběhla naprosto v pořádku (3 emaily se stavem objednávky) a vše proběhlo standardně. Zboží jste obdržela dle objednávky. Nezlobte se, ale není možné aby kolegyně na výdejním místě měla přehled a technické znalosti o kompletním sortimentu čítajícím několik desítek tisíc produktů. Nebyl sebemenší problém Vám poradit s nákupem předem, ale žádný dotaz jste bohužel nevznesla. Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Ozvali se po 10-ti dnech od objednávky a omluvily se.
    • Objednávku jsem zrušil pro nemožnost obchodu zboží dodat. Nebylo.
    • Zboží na skladě - nebylo. Inzerováno skladem.