Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo
    • Na komunikaci přes email nereagují

    Už zhruba měsíc zpátky jsem si objednal hru z tohoto obchodu, od té doby jsem nedostal žádnou informaci o objednávce kromě potvrzení přijetí platby. Na email s dotazem na stav objednávky jsem nedostal odpověď a nyní jsou i stránky nedostupné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Trvá to dlouho nejhorší stránka s hrama na světě nedoporučuji
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod mi predal hru ktorá bola súčasťou nejakého balenia xbox ako bonus označena "NOT FOR INDIVIDUAL SALE"

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Vážená paní Hork....... ,
    popravdě moc nerozumíme, na co přesně si stěžujete ? Obdržela jste od nás objednané zboží ( hru pro XBOX One) , která byla originálně zabalena , ve 100% stavu a funkčnosti. Jediná " vada na kráse" bylo absence EAN kodu a místo něj štítek NOT FOR SALE .
    Na vaši mailovou reakci , že vám takto dodaný produkt vadí , jsme vám obratem odepisovali, že není problém hru vrátit. Ale od vás přišla opět jen další reakce , že vám takto dodané zboží vadí. Proč jste tedy zboží nevrátila ? Ono asi nakonec to zboží , za výhodnou cenu tak špatné nebude. Že ? Místo vrácení jste nám zaslala recenzi , na kterou máte samozřejmě právo a za kterou vám děkujeme. Každá reakce je pro nás cenná díky získávání dalších a dalších zkušeností ve vztahu mezi prodejcem a zákazníkem. A díky tomu můžeme naše služby stálě zlepšovat a zkvalitňovat.

    Vše dobré do roku 2022
    přeje
    vedení Gamesshop.cz

    • Spekuluji u cen

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Vážený pane Labi........ ( zaměrně neuvádím celé jméno kvůli GDPR) . Chtěli bychom se zde důrazně ohradit proti vašemu nesmyslnému tvrzení, že s cenami spekulujeme. To není pravda . My jednáme 100% korektně , jak dokazují naší ostatní recenze. My ceny upravujeme podle toho, jaká je situace na trhu, to je pravda , ale jsou pro všechny zákazníky stejné a ani náhodou nemůže být řeč o nějaké spekulaci. Pokud vám nabízená cena nevyhovuje, máte možnost zboží koupit jinde. Touto recenzí akorát matete zákazníky , kteří chtějí nakoupit v seriozním obchodě. Chápeme , že to asi byl váš záměr , i když velmi laciný , ale máte na něj právo. Doufáme, že jste si při psaní recenze ulevil a přejeme vám pěkný zbytek dne.

    S pozdravem
    vedení GAMESSHOP.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při vyzvednutí zboží jsem dostal pouze potvrzení objednávky, ovšem v podobě faktury.....asi mě to mělo zmást. Když jsem se na fakturu dotazoval, pán udiveně koukal, že mi nestačí potvrzení objednávky. Fakturu jsem si tedy vyžádal a prý ji zašle mailem....bohužel nepřišla. Asi nějaké čachry s DPH, ovšem já z toho žádné zvýhodnění neměl.

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Dobrý den,
    k vaší recenzi bychom rádi uvedli, že požadovaná faktura vám byla odeslána tak jak bylo domluveno a nerozumíme proto této vaší reakci. Z této recenze vyplývá, že jste si u nás sice objednal a vyzvedl požadované zboží, které bylo obratem připraveno k vyzvenutí za příznivou cenu, ale to pro vás není podstatné, protože vás zajímal jen způsob dodání dokladu. Fakturu tedy posíláme opakovaně ještě jednou a vám děkujeme , že jste si dal práci a tuto recenzi napsal.

    S pozdravem
    vedení Gamesshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • vše okey přišlo
    • Ten dárek bude asi podvod :D

    Teď čtu že k tomu měl byt darek :D nic jsem nedostal :D ...
    JInak hra v pořádku

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Dobrý den, ke každé !!!!!! objednávce dáváme drobný dárek ( klíčenku, náhrádní gumičky k ovladači) . Pokud máte pocit, že jste nedostal zboží v takovém stavu ( i včetně dárku) v jakém jste si ho objednal, měl jste se nám ozvat a vše bychom vyřešili. Opravdu není naším cílem nikoho podvádět, to bychom se neudrželi na trhu 20 let. Od vás se dozvídáme až z této recenze, že vám údajně dárek chybí ( pokud nezůstal přehlédnut v balíku ). Nevíme tedy , jestli se jedná jen o nevědomost , jak komunikovat s obchodem , nebo je to záměr jak si na obchod "plivnout" . A to že hra přišla v pořádku a za nejnižší cenu na trhu to asi pro vás podstatné není , ......hlavní že nemám dárek. :-)) Ale pro ostatní zákazníky, kterým je tato recenze určena to nejspíše důležité je. To, že nás zrovna vy nedoporučujete , je věc vaše. Ale my rozhodně nejsme podvodníci !!! A dárky budeme rozdávat dál.

    Přejeme hezký den.
    Vedení Gamesshop.cz

    • Uvádí skladem i když skladem není

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Dobrý den, rádi bychom uvedli konkrétní fakta. Dne 8.5. jste si předobjednal hru RAGE 2 , která vycházela až 14.5. Toto datum jsme také měli na stránkách uvedeno, jako datum vydání. Vy jste objednávku 10.5. ( tedy 4 dny před vydáním !!!) zrušil. Jak vám máme dodat zboží, které ještě nevyšlo ? Ani u jiného prodejce se zboží koupit dříve nedalo. Objednávku jste i tak zrušil. Pravděpodobně jste o titul až tolik zájem neměl. :-)) Zboží bylo v den vydání skladem k dispozici !!!! Nejsme si vědomi, že bychom ve vašem připadě nějak pochybili.
    I tak vám pane L.G. děkujeme za recenzi.
    S pozdravem
    vedení GAMESSHOP.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nízká cena.
    • Krabice Lega byla poškozena.

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Dobrý den, poškození krabice jste měl asi spíše řešit při převzetí s přepravcem , případně nás o tom alespň informovat a ne to rešit touto cestou . My jako eshop bohužel nemůžeme zodpovídat za to jak se k zásilce chová přepravce. My se zboží snažíme dobře zabalit, ale nějaké extrémní zacházení opravdu ovlivnit neumíme. Je nám líto, že jste nebyl se realizací objednávky spokojen, bohužel teď je již pozdě to jakkoli vyřešit. I tak ale děkujeme za vaši reakci.

    s pozdravem
    vedení Gamesshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nulová komunikace se zákazníkem. Ve stavu objednávky uvedeno odesláno ale ani po 11-ti dnech zboží nedorazilo, číslo balíku nesděleno a pošta nedohledala nic.

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Dobrý den pane Neumanne,
    asi by mělo být od vás férové sdělit přesně , jak se věci mají a ne nás tady mylně pomlouvat. Vy jste si 20.12. v devět večer objednal zboží a my jsme jej 21.12. ( hned následující den) odeslali českou poštou, tak jak bylo od vás požadováno. Dostal jste od nás dva info maily o stavu objednávky. To, že vám pošta balíček doručovala až 31.12. není bohužel chyba naše, ale pošty. A to prosím vemte v úvahu, že od doby odeslání bylo 5 dnů volna. S nějakou časovou prodlevou jste tedy musel počítat.
    Z našeho pohledu jsme my celý proces objednávky udělali správně a v co nejkratším možném termínu. O odeslání jsme vás informovali. Takže těch 10% je velmi "zavádějících". Samozřejmě máte plné právo udělit hodnocení podle sebe, ale asi by mělo být něčím opodstatněné. Takto akorát zbytečně matete ostatní zákazníky ( nevím třeba je to záměr) a odrazujete je od nákupu v seriozním eshopu.
    I tak vám přejeme vše dobré do roku 2019
    S pozdravem vedení Gamesshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nebylo doručeno
    • Obchod nekomunikuje ani pro urgenci až po zrušení objednávky začal komunikovat
    • Zboží mělo být připraveno k odeslání 27.7 Stav vaší objednávky: Vámi objednané zboží je PŘIPRAVENO K ODESLÁNÍ.
    • Odeslání vaší objednávky proběhne v nejbližších hodinách. O odeslání vás budeme informovat emailem. Dneska je 20.8.2018 ani po urgenci zboží nepřišlo .
    • Neni nad to čekat na zboží od 2.7 .2018 a stejně nepřijde
    • Eshop měl zboží(Crash Bandicoot N Sane Trilogy PS4) skladem při objednávce následně ho měl za pár týdnů opět v nabídce skladem a přesto ho nedoručil
    • eshop mi pořád volá podle jeho slov a já nemám žádný zmeškaný hovor a když odešlu email v podobě urgence eshopu tak mu údajně nepřijde jen je zajímavé že když ruším objednávku tak najednou ten samý email přijde
    • zboží mají údajně 14 dní u sebe .
    • Objednávku jsem zrušil a zakoupil zboží u konkurence

    Objednal jsem si v eshopu Gamesshop hry :
    Crash Bandicoot N Sane Trilogy PS4
    Rio (PS3)

    Crash Bandicoot N Sane Trilogy PS4 byl skladem eshop mě nicméně informoval že Crash Bandicoot N Sane Trilogy PS4 neni momentálně skladem . Tudíž jsem dal požadavek at pošlou obě hry po naskladnění.
    od 4.7.2018 žádná komunikace až 27.7.2018 mi přišel email :
    Stav vaší objednávky: Vámi objednané zboží je PŘIPRAVENO K ODESLÁNÍ.
    Odeslání vaší objednávky proběhne v nejbližších hodinách. O odeslání vás budeme informovat emailem.

    Po deseti pracovních dnech jsem danému eshopu napsal email
    úryvek z emailu :

    Vaše odůvodní bylo že chybí crash bandicoot n sane trilogy.. Tuto položku jste měli ovšem skladem už před cca třemi týdny a až v pátek daného týdne jste mi oznámili že :
    Stav vaší objednávky: Vámi objednané zboží je PŘIPRAVENO K ODESLÁNÍ.
    Odeslání vaší objednávky proběhne v nejbližších hodinách. O odeslání vás budeme informovat emailem.


    Již uběhlo 10 pracovních dnů a zboží stále nebylo odesláno

    dal jsem se ptal jestli zboží hodlají odeslat nebo ne respektive jestli mám zrušit objednávku ovšem eshop nereagoval

    dneska 20.8.2018 jsem napsal dané společnosti že ruším objednávku
    eshop kupodivu odpověděl během pár minut najednou zboží mají nachystané 14 dní což už jsem viděl na jejich Facebook stránkách že tak někomu psali že mají zboží nachystané 14 dní ...Poté mi sdělili že mi volali a nepřišel jim můj email.Zajímavé že na mobilu nebyl žádný zmeškaný hovor a daný email který údajně nepřišel jsem stáhl a poslal jim jako přílohu .je tam přesný datum a čas kdy byl odeslán.

    Já rozhodně tady už nikdy nakupovat nebudu a at si každý spotřebitel udělá obrázek o tomto eshopu sám ..a jsem opravdu zvěda v jakém bodě jsem lhal podle eshopu jelikož v předchozích recenzí to taky psal uživatelům.

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Vážený pane Cigánku,
    když už jste se tak krásně v recenzi rozepsal, měl jste k problému uvést všechny informace a ne jen pouze ty, které se vám hodí.
    Klamete tak ostatní lidi , ale to je asi váš záměr.
    My tedy na vysvětlenou uvedeme celý problém na pravou míru. V době vaší objednávky ( 2.7.) se požadovaný titul Crash bandicoot na PS4 vyprodal. Protože jste si spolu sním objednal i titul RIO na PS3 , kontakotovali jsme vás s dotazem (3.7.) zda máme obratem odeslat pouze hru která je skladem a nebo zda vyčkáte na nové naskladnění zboží a budete chtít odeslat objednávku kompletní ( tedy oba kusy).
    Vy jste nám napsal, že to nespěchá a že si počkáte až bude zboží k dispozici a budeme schopni doručit obě hry najednou. Po 23 dnech, kdy nám zboží přišlo na sklad jsme zkompletovali a připravili vaši objednávku. O aktuálním satvu objednávky jste byl 27.7. informován mailem. Vzhledem k tomu, že naskladnění trvalo o nějaký den déle než bylo domluveno, snažili jsme se vás telefonicky ( co nejrychleji) kontaktovat a zjistit zda i po tak dlouhé době máte o zboží ještě zájem. Stává se, že zákazník byť má platnou objednávku už zboží nechce a nedá nám o tom vědět. My zboží odešleme a následně se vrátí nevyzvednuté zpět. Proto každého zákazníka s pozdějším datem doručení kontaktujeme. Vy jste nám ale telefon ani jednou nezvedl ( volali jsme nejméně 4x). Možná jste nebyl v danou chvíli k dispozici, možná nezvedáte cizí čísla, to my nezjistíme. Nicméně jsme se o kontakt s vámi usilovmě snažili. Bylo to přece v našem zájmu. My vám zboží chtěli prodat. Do mailu jsem vám poslal ofocený i výpis hvorů z telefonu, který zde z pochopitelných důvodů nepřikládám ( chráníme vaše soukromí). Tak nás prosím neobviňujte, že s vámi nekomunikujeme. Máte od nás asi 6 mailů a minimálně 4 zmeškané hovory. Ano je pravda, že jeden mail od vás jsme přehlédli a neodepsali na něj, ale dalších pět jsme zodpověděli obratem. Ano je také pravda , že jsme vám zboží nedodali, ale pouze z toho důvodu, že nebylo z vaší strany potvrzeno, že o něj máte i po více jak třech týdnech zájem. Zboží bylo celou dobu PŘIPRAVENO K ODESLÁNÍ , což jste od nás opět obdržel mailem. Pokud jste měl pocit, že máme zboží již dříve oproti tomu, než jsme vám o tom dali vědět, mohl jste nás kontaktovat a zeptat se. Ale dle vašich slov cituji : " nevidím jediný důvod , proč bych vám já měl volat a uhánět vás " . Pokud není vůle komunikovat , my víc udělat nemůžeme. Dopadlo to bohužel tak , jak asi ani jedna strana nechtěla. My jsme přišli o kšeft a vy jste nedostal svoje zboží. Je nám upřímně líto, že se to musí řešit až zde v recenzi , a nedalo se domluvit předem, kdy mohli být spokojeni všichni. Ať si zde udělá každý kdo to bude mít chť číst, obrázek sám. My jsme jen považovali za nutné se k této poněkud závádějící recenzi, na kterou máte samozřejmě právo, vyjádřit.
    S pozdravem
    vedení Gamesshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Jedna z her byla jiz rozbalena z pruhledne folie ve ktere jsou vsechny nove hry zalite. Lze predpokladat ze jiz byla pouzita..

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Dobrý den,
    prodáváme výhradně nové , nepoužité zboží. Ve vašem případě byl k dispozici poslední kus zboží, který měl rozbitou krabičku. Krabičku jsme tedy vyměnili za novou , ale folii nově zabalit neumíme :-). Hra byla 100% nová . Použítí lze zjistit na DVD nosiči , protože vykazuje mechanické opotřebení . To je ale ve vašem případě vyloučené. Hru jste obdržel naprosto v pořádku . A předpokládáme, že funguje na více než těch 20% , které jste nám do hodnocení napsal. I tak ale děkujeme za vaši recenzi.
    S pozdravem vedení eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Vše rychlé, ale zboží přišlo v hodně poškozeném obalu - měl to být dárek, takže jsem musela shánět jiný. Spokojená tedy nejsem.

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Dobrý den,
    krabice stavebnice Lego , které prodáváme by měly být v neporušených obalech. Ve vašem případě se jedná o pomněrně malou krabičku, která i když je dobře zabalena , může být trochu náchylnější k okolním vlivům při dopravě. Pokud přišel balík poškozen vinnou dopravce , měla jste jej ihned reklamovat při převzetí. |Případně informovat nás jako zadavatele přepravy . Zboží jsme vám mohli dodat jiné , aby byl dárek 100% v pořádku. Bohužel , žadnou informaci jsme od vás nedostali a řešit to takto zpětně pouze prostřednitcvím recenze je asi již bez efektu.

    S pozdravem vedení obchodu

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zasilka poškozena pravděpodobně na cestě. Prodejce však nekomunikuje a tak nelze dospět k domluvě.. Nedoporučuji!

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Dobrý den pane Hanáčku, sám uvádíte, že zásilka byla poškozena přepravcem, tak proč za to "bijete" nás ? Nezazanamenali jsme od vás jakýkoli podnět pro řešení poškozené zásilky. Proto také nechápeme vaše vyjádření, že nekomunikujeme. Nicméně respektujeme, že na recenzi , ať už je jakéhokoli znění máte právo. Možná by neškodilo více objetivity, ale s tím my nic nenaděláme. I tak děkujeme, že jste si udělal čas a recenzi na náš obchod napsal. Posouvá nás to dál. S pozdravem vedení GAMESSHOP.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dostala jsem jiné zboží a obchod na dotaz vrácení peněz reagoval rychlou formulaci, abych zboží vrátila na základě dodaného čísla zpět přes Zásilkovnu, ale toto číslo nepřichází a telefony nezvedají a na další email nereagují.

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Vážená paní Arnoštová, to si snad děláte legraci. Ano poslali jsme omylem jinou krabici Lega, ( bohužel v předvánočním zmatku se to mohlo stát - jsme také jen lidé) ale hned jakmile jste se nám ozvala jsme vám byli ochotni zboží rychle vyměnit. Vy jste ale ve svém arogantním mailu, požadovala pouze vrácení zboží a peněz s tím, že s námi už nechcete mít nic společného. Na to jsme reagovali dalším mailem, kde jsme vám popsali postup při vrácení zboží. Pokud nám napíšete v pátek večer a my vám odpovíme v pondělí ráno, nemáme opravdu pocit, že bychom s vámi nekomunikovali. Číslo pro podání vraceného zboží jsme vám taktéž zaslali. Proto uplně nerozumíme vašim argumentům. Denně tady řešíme desítky telefonátů, je tedy zvláštní, že zrovna váš nechceme opakovaně přijmout. Chápu, že si asi potřebujete do někoho kopnout, ale pro příště prosím uvádějte v recenzi pravdu. Zbytečně uvadíte v omyl potencionální zákazníky, kteří by u nás byli kvalitně obslouženi. S přáním krásných Vánoc vedení eshopu GAMESSHOP.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi došlo poškozene

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Dobrý den,
    my odesíláme zboží ve 100% stavu. Pokud vám zásilka přišla poškozena, je to bohužel chyba přepravce ( ve vašem případě DPD ) a nikoli naše. Žádnou zprávu o poškození zásilky jsme od vás neobdrželi. Možná by bylo lepší zvolit jinou formu komunikace, než zde prostřednictvím recenze, která je velmi zavádějící. Vy by jste si měl stěžovat na DPD a nikoli na nás. I tak vám ale děkujeme za příspěvek. S pozdravem vedení GAMESSHOP.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při objednání bylo zboží skladem a připraveno ihned k odeslání. Po dvou pracovních dnech zásilka stále nebyla odeslána, proto jsem obchodu psal kdy bude odeslána. Odpověď obchodu zněla, že toho mají hodně a snad se nic nestane, když budou mít 24 hod. zpoždění s odesláním. Po cca 5 dnech mi obchod napsal, že dodavatel spletl objednávku a proto mi zboží nemohou doručit. Podle mne při objednávce už zboží skladem neměli. Mohli to napsat rovnou a nedělat že mne hlupáka.

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Dobrý den pane Mulere, rádi bychom se vyjádřili k vašemu hodnocení. Je pravda a to nijak nepopíráme, že jsme nebyli schopni uspokojit vaši objednávku. Ovšem údaje a zpusob našeho jednání, který uvádíte není tak uplně pravdivý. Zboží jste si objednal v pátek odpoledne a již v pondělí jste urogoval jeho doručení, což není z technických důvodů během víkendu možné. Navíc zboží, které jste si objednal mělo být skladem až v pondělí a proto jsme vás informovali, že bude až v pondělí odesláno ( v úterý doručeno) a proto ta jednodenní prodleva. Dokonce jsme spolu telefonicky hovořili, situaci jsme vám vysvětlili a měli jsme pocit , že jste věc pochopil. Bohužel v zásilce od dodavatele, která se chybou přepravce zdržela a dorazila k nám o dva dny později , vámi objednaný titul chyběl ( dodavatel neuznal za vhodné nás o tomto předem informovat) což jsme se dozvěděli až po převzetí balíku. Ihned jsme vám o tomto problému informovali. Bohužel tuto situaci jsme nebyli schopni ovlivnit a proto jsme se snažili vám alespoň nabídnout kompenzační řešení v podobě snížení ceny u podobného titulu. To jste odmítl. Chápeme, že je to nepříjemné jak pro vás , tak ale i pro nás. Nícméně jsme se z vás v žádném případě nesnažili dělat hlupáka jak uvádíte. Rozumíme tomu, že můžete mí vztek, ale i tak si myslíme, že jsme se k vám snažili chovat korektně a že je toto vaše " plivnutí" na náš obchod tak trochu nemístné. Nicméně vám přejme vše dobré a třeba někdy příště. S pozdravem vedení Gamesshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec neinformuje, kdy bude objednané zboží k dispozici

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Dobrý den pane Žahoure, na své hodnocení, ať už je jakékoli, máte pochopitelně právo. Ale pište prosím pravdu. Od nás jste o stavu své objednávky obdržel dva !!! informační maily. S pozdravem vedení Gamesshop.cz

    • Komunikace - pokud objednáte 2 rozdílné typy zboží, přijde odpověď, že zboží bylo těsně před potvrzením prodáno jinému zákazníkovi bez udání, kterého z 2 artiklů se tato informace týká a na volání na mobil nikdo nezareaguje stejně jako na písemný dotaz, pak není důvod obchod doporučovat.

    E-shop komunikující pouze automatickými odpověďmi je k ničemu.

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Dobrý den,
    u vaší objednávky na jeden kus ovladače pro PS3 jsme nezaregistrovali žadný problém s nedodáním zboží. Veškeré informace o stavu objednávky jste od nás pravidelně dostával prostřednictvím info mailů. To, co jste si objednal , jste od nás také dostal a proto moc nerozumíme vaší negativní recenzi.Je možné, že jsme v předvánočním čase , kdy je náš obchod extrémně vytížen nestačili reagovat na každý příchozí telefonát, ale to se snad dá odpustit a zkusit případně zavolat znovu, o něco později. S našimi zákazníky normálně komunikujeme. I tak děkujeme za vaše vyjádření a přejeme vše dobré do příštího roku.
    s pozdravem vedení GAMESSHOP.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nízké ceny
    • nulová komunikace, doklad nesplňující povinnosti daňového subjektu

    dobré ceny ale nulová komunikace ze strany obchodníka. Již služeb nevyužiji a nedoporučuji ostatním

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Dobrý den, ke zboží jste obdržel paragon. Jako informaci o stavu objednávky jsme vám zaslali tři maily. Opravdu nevíme, co více pro vás udělat. I tak děkujeme za vaše hodnocení.