Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • komunikace

    chtěla jsem si zboží vyzvednout - ignorace jak po telefonu tak e-mailově

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Vážená paní Musilová, dostala jste od nás 4 , slovy čtyři maily. Vaší žádost o nestandardní rezervaci zboží v délce 12 dnů jsme akceptovali a vyhověli vám. ( mail s informací byl zaslán obratem). Místo toho jste si připravené zboží nevyzvedla, takže jsme ho pro vás blokovali 12 dní zbytečně a ještě jste nám jako "bonus" napsala záporné hodnocení. Hold nedá se zavděčit každému. I tak děkujeme za vás čas , který jste věnovala této recenzi. S pozdravem vedení GAMESSHOP.cz

    • Příznivá cena.
    • Zásilkovou službu!

    Jelikož jsem učinila objednávku již 27.12.2015 a dnes je již 7.1.2016(tento obchod má na stránkách dodání do 24h), avšak objednané zboží po denodeních upomínkách stále nemám. Hodnotím tento obchod jeko velice nevhodný. Opakovaně jsem potvrzovala, že mám o zboží stále zájem, avšak nic se neděje. Proto tento obchod nedoporučuji!
    Krejbichová

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Paní Krejbichová, vy sama moc dobře víte, jak se celá věc má a proto nechápeme dost dobře, proč matete lidi vámi zkreslenými informacemi. Ano zboží vám nedorazilo včas, ale moc dobře víte, že to nebyla naše chyba, že my jsme vaší objednávku vyexpedovali obratem a ještě jsme se vám v předsilvestrovském termínu snažili vyhovět a odeslanou objednávku se u přepravce snažili přesměrovat podle vašeho dodatečného požadavku. To že vám zásilka nedorazila, je pouze a jen chyba na straně přepravce a nikoli naše. Neházejte tedy neoprávněně špínu na nás a piště pravdu. I tak děkujeme za vaše hodnocení.
    Vedení Gamesshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komunikace
    • Zmatek v objednavkach

    Tento obchod nedoporučuji, mají zmatek v objednávkách a tím pádem se nám cena za hru zvedla o další poštovné a prodloužila doba doručení kvůli tomu že nám zaslali jinou hru...

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Ano, udělali jsme chybu a zaměnili dvě objednávky mezi sebou za to se ještě jednou omlouváme.Bohužel jednou za 1000 objednávek se to může stát. Náklady na poštovné vám samozřejmě uhradíme. S pozdravem vedení GAMESSHOP.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • cena
    • dodací lhůta

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Váš konkrétní případ neznáme, ale pokud vám bylo zboží dodané se zpožděním za což se omlouváme , je možné , že chyba vznikla na straně přepravní společnosti. S pozdravem vedení GAMESSHOP.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nebyl schopen doručit objednané zboží, které měl údajně skladem s dodáním do 24 hodin ani za 5 dnů.

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Dobrý den, neznáme váš případ konkrétně. Nicméně to , že doručení trvá déle není zaviněno naším obchodem, ale dopravcem, který nedodrží smluvený termín dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • PS3 ovladač není orig.H

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Dobrý den, prosíme nemaťte lidi nepravdivou poplašnou zprávou.
    Prodáváme výhradně originální zboží. V případě ovladačů se jedná o SONY zboží. S pozdravem vedení GAMESSHOP.cz

    • Žádné
    • Výdej zboží. Nutnost předem zavolat, stejně se pak nikdo neozve. Výdejní místo je v bytě v domě, kde nikdo nereaguje na zvonění.

    Nedoporučuji nákup u této pochybné firmy.

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Vážený zákazníku, rádi bychom se ohradili proti vaší výtce. Pochybná firma opravdu nejsme (viz předchozí recenze). To,že si musíte zavolat předem, pokud si zboží chcete vyzvednout je dáno tím, že si zboží vyzvedáváte přímo ve skladu, kde není non stop obsluha. Ale nemáme pocit, že nutnost volání nějak souvisí s pochybností firmy. Stejně tak jako umístění skladových prostor v činžovním domě. Tak prosím nemaťte ostatní zákazníky, touto nesmyslnou negativní recenzí. Pokud jste si zboží vyzvednou chtěl, máte k dispozici pevnou linku a dvě mobilní čísla, kde se na způsobu vydání zboží, (pokud si to situace vyžaduje) dá individuálně domluvit. My se snažíme zákazníkovi vždy vyhovět. A desítky denně vydaných objednávek jsou toho důkazem. Je nám líto, že zrovna ve vašem případě to nefungovalo. I tak máme ale pocit, že jste mohl, pokud jste měl o zboží skutečně zájem, volit jinou formu, než tuto negativní recenzi. Přesto vám děkujeme za váš názor. S pozdravem vedení obchodu GAMESSHOP.cz

  • zboží mně bylo doručeno ale jen obal.... uvnitř nebylo DVD ... reklamace zatím bez odezvy...

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Dobrý den, rádi bychom vaši informaci uvedli na pravou míru. Dodali jsme vám objednané zboží v originálním, neporušeném, obalu. Pokud tam tedy CD opravdu nebylo ( protože to není prokazatelné) není to vina našeho obchodu, ale výrobce, který zboží špatně vyexpedoval z balírny. Vaši velmi specifickou reklamaci jsme zaevidovali a řešíme ji s dodavatelem. Jakmile bude mít nějaké relevantní informace, dáme vám vědět. S pozdravem GAMESSHOP.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nabyzene zbozi neni skladem

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Dobrý den, rádi bychom se ohradili proti vaší negativní recenzi. Veškeré nabízené zboží skladem máme (viz předešlé recenze). S pozdravem vedení GAMESSHOP.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • komunikace

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Dobrý den, neznáme konkrétně váš problém, ale právě komunikace se zákazníkem je jednou z věcí , na které si náš obchod zakládá a kterou rozhodně neodbývá. Pravděpodobně jste asi jediný zákazník, který si na nás stěžuje. I tak ale děkujeme za vyjádření názoru. S pozdravem Gamesshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nízké ceny u některého zboží
    • Hra na xbox 360 kterou jsem si objednala není originál, ale kopie a to jsem zjistila až po rozbalení hry kde je to na disku napsáno, takže rozbalené zboží se již nedá vrátit. Škoda že u hry nenapíšou že se jedná o kopii a ne originál vůbec bych ji neobjednala. Teď přemýšlím zda hru vůbec můžu použít v konzole!

    Hra na xbox 360 kterou jsem si objednala není originál, ale kopie a to jsem zjistila až po rozbalení hry kde je to na disku napsáno, takže rozbalené zboží se již nedá vrátit. Škoda že u hry nenapíšou že se jedná o kopii a ne originál vůbec bych ji neobjednala. Teď přemýšlím zda hru vůbec můžu použít v konzole!

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Dobrý den, dovolte abychom se ohradili. Toto je lživé nařčení, které velmi poškozuje dobré jméno našeho obchodu. My prodáváme výhradně originální zboží za kterým si 100% stojíme. Zajímavé je , že jsme od vás nezaznamenali žádnou soukromou reklamaci ( která by logicky měla v takovém to závažném případě nastat), ale máme pouze toto veřejné, klamavé vyjádření. Vypadá to jako cílené poškození našeho obchodu. Věříme, že ostatní pochvalné recenze nám udrží vysoký kredit, který si u zákazníků roky budujeme. S pozdravem GAMESSHOP.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Levnou cenu.
    • Dopravu.

    Jestli máte trpělivost tak se to kvůli male cene hodi.

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Dobrý den, nevíme jaký konkrétní problém s dopravou máte. Ale dopravu zboží neprovozuje přímo náš obchod, ale smluvní partner (Česká pošta , DPD). Čili pokud pokud si stěžujete na dopravu, asi není fér uvádět to v recenzi na náš obchod, který chování přepravce nemůže aktivně ovlivnit. Na druhou stranu spolupráce s těmito subjekty je dlouhodobě bezproblémová a zákazníci si nestěžují. Pokud by tomu tak bylo, samozřejmě bychom zvažovali změnu dopravce. V současné době trvá dodání zboží 1-2 dny , podle zvoleného způsobu dopravy.

    S pozdravem

    vedení GAMESSHOP.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží bylo objednáno před 10 dny. Dodnes nepřišlo, žádná zprávu z obchodu jsem neobdržela kromě potvrzení objednávky.

    Nabízí dobré ceny zboží, nicméně dodací doby jsou šílené, obchod neinformuje kupujícího o zdžení dodávky zboží. Nedoporučuji obchod.

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Dobry den, veškeré objednávky expedujeme obratem maximálně však do 24 hodin !!! Pokud jste zboží od nás neobdrželi, jste pravděpodobně asi první z našich zákazníků, komu se to takto stalo. Viz předešlé recenze. Pokud máte pocit, že se s vaší objednávkou delší dobu nic neděje, není schůdnější cesta zeptat se přímo u nás v obchodě , než posílat tuto negativní recenzi, které je silně zavádějící ? Váš případný problém recenze stejně nevyřeší. My si zákazníků vážíme, komunikujeme s nimi a snažíme se jim maximálně vyhovět. Tolik na vysvětlenou. S pozdravem team GAMESSHOP.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • prodejci nebyli v uvedené otevírací době v obchodě k zastižení
    • vyzvednutí zakázky se podařilo až na 3. pokus

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Dobrý den, k vaší připomínce bychom na vysvětlenou dodali, že vzhledem k tomu, že jsme primárně e-shop a nemáme kamennou prodejnu , vlastníme pouze výdejní sklad ve kterém platí specifické podmínky pro vyzvedávání zboží. V podmínkách osobního vyzvednutí informujeme zákazníky, aby si čas vyzvednutí předem telefonicky domluvili právě proto, aby se nestalo, že si zákazník přijde vyzvednou zboží a nebude mu ho mít kdo vydat. (musíme během dne zajišťovat např odvoz balíků na poštu apod). Samozřejmě se snažíme být k dispozici, pokud je to možné během celého dne, ale ne vždy se to podaří. Je nám líto, že jste se k nám dostal(a) až na potřetí a budeme dělat do budoucna vše , co je v našich silách , aby se to neopakovalo. S pozdravem Gamesshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nízkou cenu
    • prodavače

    Dávejte si pozor při vracení peněz, chápu, že se může stát chyba, ale bylo evidentní,že pán zkoušel, jestli si toho všimnu nebo ne :-( ani se nakonec neomluvil. Je to škoda, jinak fajn obchod a ceny, ale už nikdy si v tomto obchodě nic neobjednám.

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Je smutné, že zákazníci, byť od nás odcházejí spokojeni si pak vylévají (nevím proč) své " ? " v recenzích zbytečně zpochybňují obchod zavádějícími údaji. Váš případ si paní Katko pamatuji a velmi rád bych se ohradil proti vašemu nařčení , že jsem vám schválně zkoušel špatně vrátit a čekal jestli si toho všimnete. To, že se jednalo o špatné vrácení peněz je sice pravda, ale vy jste moc dobře viděla jak se celá událost stala a že to nebyl záměr, ale nešťastná shoda okolností, za kterou jsem se Vám omluvil asi pětkrát během našeho rozhovoru při přebírání zboží. Měl jsem pocit, že odcházíte v pohodě a že si z této v podstatě "úsměvné situace" nic neděláte. Pro informaci ostatním: měl jsem paní Katce vrátit 200,- kč + drobné , které jsem si připravil na pult. Paní Katce jsem vrátil "jen" drobné a 200,- které jsem držel v ruce jsem omylem, podotýkám omylem vrátil zpět do pokladny. Byla to samozřejmě moje chyba a paní Katce jsem po její upomínce , peníze vydal. Vše jsme si vysvětlili a zasmáli se tomu. Paní Katce jsem se několikrát omluvil. Toť vše. Proto opravdu nerozumím tomu, že teď do recenze našeho obchodu píšete něco o tom, že jsme vás snad chtěli okrást. My si zakládáme na nadstandardním, kvalitním a příjemném vystupování směrem k zákazníkovi a při osobních odběrech zvláště, se snažíme zákazníkovi přinést 100% servis, aby se u nás cítil spokojen. Myslím, že naše předchozí recenze to dokládají. I tak Vám ale paní Katko přejeme pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • cenově výhodné
    • zboží nebylo doručeno, po 10 dnech nebyla doručena zpráva o stavu objednávky, pouze Vás dotazník???

    obchod nedoporučuji, pokud si něco objednám a na internetových stránkách obchod uvádí, že je skladem, chci ho obdržet nejpozději do 3 dnů

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Zboží dodáváme většinou do druhého dne od zpracování objednávky. Neznáme konkrétně váš případ, ale i pokud je zboží náhodou vyprodané v okamžiku objednání, je vám zaslána emailová zpráva o stavu vaší objednávky. Pokud jste tedy žádnou zprávu nedostal, uvedl jste špatnou emailovou adresu ( což se bohužel stává velmi často) a nebo jste ji neuvedl vůbec (i takové případu bohužel evidujeme). Zákazník se diví, proč s ním nekomunikujeme a následně zjistí, že neuvedl na sebe žádný kontakt. Pokud tedy máte nějaký problém s nedodaným zbožím, asi by bylo lepší dotázat se přímo u nás a ne prostřednictvím této recenze. S pozdravem GAMESSHOP.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • hodne skladem
    • doruceni ceskou postou!!!!!!!!!

    nektere ceny zbozi v prumeru a nektere mnohem drazsi nez jinde

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Dobrý den, nevíme, jaké konkrétní zboží jste si objednal(a), ale tvrzení , že máme ceny mnohem dražší, než ostatní je mylné. (viz předchozí recenze). My se snažíme, aby naše ceny byly vždy ty nejlepší. Navíc nabízíme službu "garance ceny", která některé drobné odchylky upravuje ve prospěch zákazníka. Doručení českou poštou se možná nezamlouvá vám, většina našich zákazníku je ale spokojena. s pozdravem GAMESSHOP.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • ?
    • Dodací lhůty!

    Dejte si pozor ať nezůstanete bez vánočních dárků.

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Neznáme váš konkrétní případ , ale my jsme doručovali po vlastní ose ještě na Štědrý den. Rozhodně jsme nikoho bez dárků nenechali. Viz ostatní recenze. A dodací lhůta byla i před Vánocemi 2-3 dny.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • přehlednost
    • dostupnost osobniho odberu
    • komunikace
    • upresneni kontaktnich udaju

    nevyhovujici

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Neznáme bohužel váš konkrétní případ, ale se všemi našimi zákazníky komunikujeme. Jak telefonicky, na dvou číslech, tak i prostřednictvím emailu. Je pravda , že na elektronickou odpověď si musí zákazník teď před Vánocemi pár hodin počkat, protože není možné tak velké množství vyřídit obratem. Veškeré kontaktní údaje jsou na našem webu k dispozici. Pokud máte na mysli nějaký konkrétní údaj, který postrádáte, budeme rádi, když nás na něj upozorníte. My ho případně rádi doplníme. I tak , ale děkujeme za recenzi.S pozdravem Gamesshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si zboží u kterého jsem apelovala na doručení do Vánoc,na objednávku mi bylo po mém urgování e-mailem odpověděno,že by se to mělo do Vánoc stihnout,že zboží přijde v pátek.Na můj druhý e-mail týden na to už mi nikdo ani neodpověděl.Kdyby byla odpověď negativní,pochopila bych to,ale byla by aspoň nějaká!!!Takovýhle přístup nemám ráda.

    Reakce obchodu Gamesshop.cz

    Se zákazníky samozřejmě komunikujeme. Je možné, že jsme v záplavě mailů, které před vánocemi řešíme, zrovna ten váš omylem přehlédli. Za to se omlouváme. Pokud ale máte dotaz na konkrétní objednávku, jsme k dispozici na dvou tel. číslech. Stačilo jen zavolat. Jakýkoli dotaz rádi zodpovíme. S pozdravem Gameshop.cz