Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velmi dlouhé dodání, nesjednocené informace

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu s nákupem na našem e-shopu. I přesto, že není pozitivní, je i tak pro nás důležitá, abychom mohli naše služby ještě vylepšit a být zákazníkovi blíže. Je pro nás prioritní na základě negativních recenzí takové případy (ať už dodání zboží či komunikace se zákazníkem) podchytit a co nejvíce eliminovat.

    Děkuji Vám a přeji hezký den.
    Ivo, Zákaznická péče FOKUS

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala jsem zboží, u objednávky bylo několik dní "zpracovává se". Když jsem kontaktovala zákaznickou podporu, tak mi bylo sděleno, že výrobce má výpadek - pochopitelné, e-shop za to nemůže, ale ocenila bych, kdyby dali alespoň vědět sami. Poté mi bylo slíbeno, že než objednané čočky dodají, tak mi doručí náhradní. Spoléhala jsem na to, ale čočky mi dodnes nepřišly, už je to přes týden. Byla to pro mě velmi složitá situace, protože brýle mám slabší než bych potřebovala a tak jsem čočky potřebovala co nejdřív. Nakonec jsem si je sehnala jinde. Na těchto stránkách už zboží objednávat nebudu.

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, recenzi s nákupem našem e-shopu. I přesto, že není pozitivní, je i tak pro nás důležitá, abychom mohli naše služby ještě vylepšit a být zákazníkovi blíže, ať už se dodání či komunikace týče. Je pro nás prioritní na základě negativních recenzí takové případy podchytit a napravit.

    Děkuji Vám a přeji hezký den.
    Ivo, Zákaznická péče FOKUS

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Velký výběr

    Mají napsáno, že zboží je skladem a doručení 1-2 dny. Čekám na zboží více než týden.

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení našich služeb a e-shopu. Co se týká Vaší objednávky, tak byla v pátek 3.2. předána dopravci, předpokládám doručení tedy dnes, nejpozději zítra.

    Přeji Vám krásný den.
    Ivo, Zákaznická péče FOKUS

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodání zboží.
    • Žádná

    S kamenným obchodem i eshopem vždy maximální spokojenost.

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení našich služeb a e-shopu. Věřím, že i dalším nákup proběhne k Vaší spokojenosti.

    Přeji Vám krásný den.
    Ivo, Zákaznická péče FOKUS

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • skvěla dostupnost poboček pro osobní vyzvednutí (Brno)
    • cena
    • široký sortiment, k dispozici bylo i zboží, které na jiných e-shopech nebylo k dostání
    • vyřízení objednávky trvalo trochu déle (téměř týden), u jiného eshopu by možná byla doba kratší
    • v emailu o potvrzení objednávky nebylo uvedeno, za jak dlouho by měla být objednávka připravena k vyzvednutí nebo informace o další komunikaci

    Celkově spokojenost. Fukus optik byl až třetí nebo čtvrtý e-shop, na kterém měli mnou hledané čočky.

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení našich služeb a e-shopu. Věřím, že i dalším nákup proběhne k Vaší spokojenosti.

    Přeji Vám krásný den.
    Ivo, Zákaznická péče FOKUS

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vyzvednutí na pobočce a tudíž doprava zdarma.

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení našich služeb a e-shopu. Věřím, že i dalším nákup proběhne k Vaší spokojenosti.

    Přeji Vám krásný den.
    Ivo, Zákaznická péče FOKUS

  • Doporučuje obchod

    100 %

    výborné

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení našich služeb a e-shopu. Věřím, že i dalším nákup proběhne k Vaší spokojenosti.

    Přeji Vám krásný den.
    Ivo, Zákaznická péče FOKUS

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Milý a ochotný personál, krásné a klidné prostředí, ráj...

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den, Miloslave,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení našich služeb a e-shopu. Věřím, že i při dalším nákupu budete spokojený.

    Přeji Vám krásný den.
    Ivo, Zákaznická péče FOKUS

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Vše pořádku

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení našich služeb a e-shopu. Věřím, že i dalším nákup proběhne k Vaší spokojenosti.

    Přeji Vám krásný den.
    Ivo, Zákaznická péče FOKUS

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Slusna obsluha

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení našich služeb n pobočce a e-shopu. Věřím, že i při dalším nákupu budete spokojená.

    Přeji Vám krásný den.
    Ivo, Zákaznická péče FOKUS

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Akceptují Benefity plus
    • Slevové akce

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení našich služeb a e-shopu. Věřím, že i další nákup bude k Vaší spokojenosti.

    Přeji Vám krásný den.
    Ivo, Zákaznická péče FOKUS

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Skvělá cena, rychlé vyřízení objednávky

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení našich služeb a e-shopu. Věřím, že i další Váš nákup bude k Vaší spokojenosti.

    Přeji Vám krásný den.
    Ivo, Zákaznická péče FOKUS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevěřil jsem vlastním očím, když jsem po objednávce brýlí Gloryfy našel v zásilce ušmudlané, použité brýle, v igelitovém sáčku místo originál krabičky. To jste mě teda nas…, vážení!

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu s nákupem na pobočce či našem e-shopu. I přesto, že není pozitivní, je i tak pro nás důležitá, abychom mohli naše služby ještě vylepšit a být zákazníkovi blíže. Je pro nás prioritní na základě negativních recenzí takové případy (ať už dodání zboží či komunikace s personálem) podchytit a napravit. Nicméně situaci jsem ověřoval, ano, ohledně chybějící krabičky máte pravdu, za což se Vám omlouváme. |o se týká toho, že brýle byly použité a ušmudlané, tak kolegyně si pevně stojí za tím, že až na krabičku byly brýle zcela v pořádku.

    Děkuji Vám a přeji hezký den.
    Ivo, Zákaznická péče FOKUS

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Moc ochotna a trpeliva pani prodavacka.

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení našich služeb na pobočce a e-shopu. Věřím, že i při dalším nákupu bude dle Vašich představ.

    Přeji Vám krásný den.
    Ivo, Zákaznická péče FOKUS

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zbozi jeste nedorazilo. Nemam ani zadnou informaci v jakem stavu objednavka je a kdy muzu cocky vubec ocekavat. Standartni eshop doruci zbozi do dvou az tri dnu.

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu s nákupem na našem e-shopu. I přesto, že není pozitivní, je i tak pro nás důležitá, abychom mohli naše služby ještě vylepšit a být zákazníkovi blíže. Co se týká Vaší objednávky, tak by na pobočku měla dorazit dnes. Zpoždění bylo způsobeno uzavřením pobočky z důvodu dovolené.

    Děkuji Vám a přeji hezký den.
    Ivo, Zákaznická péče FOKUS

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Jenom to nejlepší.Příjemná a velice ochotná obsluha.

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení našich služeb a pracovníků. Věřím, že i při dalším nákupu budete spokojený.

    Přeji Vám krásný den.
    Ivo, Zákaznická péče FOKUS

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží skladem před Vánoci byla velká výhoda :).

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení našich služeb a e-shopu. Věřím, že i při dalším nákupu bude vše v pořádku.

    Přeji Vám krásný den.
    Ivo, Zákaznická péče FOKUS

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • dostupnost místa

    dobrá cena

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení našich služeb a e-shopu. Věřím, že i při dalším nákupu bude vše v pořádku.

    Přeji Vám krásný den.
    Ivo, Zákaznická péče FOKUS

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Avizovaná doba dodání není skutečná 2x až 3x delší

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení našich služeb a e-shopu. Věřím, že při dalším nákupu bude vše již k Vaší spokojenosti.

    Přeji Vám krásný den.
    Ivo, Zákaznická péče FOKUS

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání, cena

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení našich služeb a e-shopu. Věřím, že i při dalším nákupu budete spokojená.

    Přeji Vám krásný den.
    Ivo, Zákaznická péče FOKUS