Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi dlouha dodaci lhuta skladovych cocek

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    omlouváme se za pozdní vyřízení objednávky. Náš centrální sklad se na přelomu měsíců stěhoval a postupně vyřizuje všechny objednávky. Do budoucna by se taková zdržení neměla dít.

    S pozdravem,

    Michal, zákaznická péče FOKUS

  • Doporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhý termín dodání, avizované 1-2 dny nedodrženy.

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení našeho e-shopu. Věřím, že i dalším nákup proběhne k Vaší spokojenosti. Na základě těchto recenzí je pro nás důležité, abychom mohli naše služby ještě vylepšit a být zákazníkovi blíže.

    Přeji Vám krásný den.
    Ivo, Zákaznická péče FOKUS

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velmi dlouhé dodání, nesjednocené informace

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu s nákupem na našem e-shopu. I přesto, že není pozitivní, je i tak pro nás důležitá, abychom mohli naše služby ještě vylepšit a být zákazníkovi blíže. Je pro nás prioritní na základě negativních recenzí takové případy (ať už dodání zboží či komunikace se zákazníkem) podchytit a co nejvíce eliminovat.

    Děkuji Vám a přeji hezký den.
    Ivo, Zákaznická péče FOKUS

  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Avizovaná doba dodání není skutečná 2x až 3x delší

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení našich služeb a e-shopu. Věřím, že při dalším nákupu bude vše již k Vaší spokojenosti.

    Přeji Vám krásný den.
    Ivo, Zákaznická péče FOKUS

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • paní na prodejne v Ostravě byla moc milá
    • dlouhá doba vyřízení objednávky a špatná komunikace

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu s nákupem na pobočce či našem e-shopu. I přesto, že není pozitivní, je i tak pro nás důležitá, abychom mohli naše služby ještě vylepšit a být zákazníkovi blíže. Je pro nás prioritní na základě negativních recenzí takové případy (ať už dodání zboží či komunikace s personálem) podchytit a napravit. Co se týká doby dodání, tak pracovnice eshopu začaly Vaši objednávku zpracovávat ihned ráno v pátek, a v úterý odpoledne byla objednávka na pobočce. Delší doba dodání byla tedy způsobena probíhajícím víkendem.

    Děkuji Vám a přeji hezký den.
    Ivo, Zákaznická péče FOKUS