Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 100 %

    Byli jsme nadmíru spokojení s paní Evou z pobočky Fokus optik Ostrava Avion. Řešili jsme zhotovení brýlí pro tříletého syna a paní Eva se nás ujala velice přátelsky. Moc děkujeme a určitě už jinou optiku navštěvovat nebudeme. Po všech stránkách obrovská spokojenost.

  • 100 %

    Amazing great experience with service in the shop in Westfield Chodov!!
    I needed a help over screw in the glass-frame. They repair it in no time without any costs!
    With a smile!! Fantastic crew.

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Thank you for your positive feedback :)

    Michal, customer service FOKUS Optik

    • při objednání skladem, přesto doručení trvalo cca měsíc

    Při objednání, bylo zboží skladem, obratem uhrazeno, po třech týdnech zboží stále nedoručeno, až po x urgencích a předáním na ČOI mi bylo zboží doručeno.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží dorazilo asi týden po objednávce, s tím jsem počítala. Ale vrácení zboží neskutečný problém. Jediná adresa která je uvedena na stránkách není ta správná pro vrácení zboží. Vrácený balíček tam ale převzali a poslali ho do nějakého skladu na Slovensku. Tam ho hledali asi 3 dny, naštěstí úspěšně. Peníze zpět jsem dostala po měsíci od oznámení a odeslání vratky !!! Komunikace e-shopu nulová, začalo se něco dít až když jsem přeposlala email na infolinku.

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    na Slovensku máme centrální sklad, odkud expedujeme naše zásilky. Omlouváme se za komplikaci při řešení vaší reklamace. Pracujeme na tom, aby se podobné situace nestávaly.

    Michal, zákaznická péče Fokus

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Tradice.
    • Měsíc čekání na objednávku.

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Děkujeme za kladné hodnocení :)

    Michal, zákaznická péče FOKUS Optik

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží ani po 3 týdnech nedodáno - bez vysvětlení
    • obchod nekomunikuje, na e-maily nereagují, telefon nezvedají
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem si objednala k vyzvednutí v obchodě před více než týdnem - dosud nedorazilo, nemám žádní informace, kdy ho tak očekávat, zda vůbec.

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,
    pozdní vyřízení vaší objednávky vzniklo z důvodu stahování našeho centrálního skladu. Přestože se zpožděné objednávky snažíme vyřizovat co nejrychleji, uvědomujeme si, že jsme zboží nestihli expedovat včas, což vám způsobilo nepříjemnosti. V případě, že vaše objednávky ještě nebyla doručena, prosím, kontaktujte náš eshop prostřednictvím emailu.

    Michal, zákaznícka péče FOKUS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Několik let jsem čočky kupoval zda, vždy bez problému, nyní 2 týdný čekám a stále objednávka nevyřízena, na e-maily ani přes formuláře neodpovídají, na lince operátor stále vytížený. Když volám na pobočku, tak mi dokážou udělat akorát novou objednávku přímo k nim, kde je cena výrazně vyšší. Tedy po letech dost zklamali, nevím co se s nim stalo.

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Pozdní vyřízení vaší objednávky vzniklo z důvodu stahování našeho centrálního skladu. Přestože se zpožděné objednávky snažíme vyřizovat co nejrychleji, uvědomujeme si, že jsme zboží nestihli expedovat včas, což vám způsobilo nepříjemnosti.

    Touto cestou bychom se vám ještě jednou chtěli omluvit.

    Michal, zákaznícka péče FOKUS

  • 10 %

    • Nekomunikace

    10.4. jsem objednala a zaplatila kontaktní čočky. Do dnešního dne zboží nedorazilo a nedorazila ani žádná informace o průběhu objednávky.
    Infolinku již 3.pracovní den nikdo nezvedá.

  • Před měsícem jsem poslala objednávku na čočky. Objednávka byla na dobírku. Čočky stále nedorazily, na zprávy nikdo nereaguje. Ráda bych zjistila, v jaké fázi objednávka je. A zda mám vytvořit novou nebo to dopadne stejně jako z prvotní.

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    mrzí nás vaše zkušenost. Zkuste se prosím informovat na našem emailu [email protected].

    Děkujeme.

    Michal, zákaznická péče FOKUS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pri nakupu jsem zaskrtla dopravu domu, v potvrzeni bylo osobni vyzvednuti, ale bez adresy vyzvednuti. Komunikace ze strany eshopu nulova, reakce 2 emaily bez reakce, na telefonni lince opakovane nikdo nezvedal.
    Nakonec jsem to resila pres pobocku v Plzni ve Frantiskanske ulici, kde byli velmi ochotni.
    Po 5 dnesch dorazil email, ze mi cocky preposlou do Plzne.
    Tyden po objednani cocky stale nemam a vlastne nevim, jak zjistim, ze uz na pobocku dorazily.
    Je mi lito, eshop Focus uz opakovat nebudu, a to zejmena kvuli komunikaci.

    • Ani týden po potvrzení objednávky jsem nedostal žádnou další informaci o jejím aktuálním stavu.

    Zboží ani po více než týdnu od objednání nedorazilo a obchod mi neposlal žádnou informaci. Přesto mi přišla výzva k ohodnocení výrobku a obchodu. Trochu zvláštní. Ke zboží se proto zatím nevyjadřuji.

  • 20 %

    • doba doručení
    • způsob doručení
    • komunikace

    Čočky jsem si objednal i zaplatil 26.3., byly mi doručené 21.4. Při objednání nebylo žádné upozornění na to, že by probíhalo nebo že bude probíhat stěhování skladu. Tato informace mi byla poskytnuta, až po několika dnech, kdy jsem musel sám napsat na podporu, proč doručení objednávky trvá déle než týden. Když jsem se se dotázal 13.4. na přibližnou dobu doručení, tak mi na email už nebylo odpovězeno.

    Ne jen, že to trvalo dlouho, ale ještě spletou způsob dodání, čočky jsem chtěl poslat do Alzaboxu. Dne 18.4. mi dorazil email, že čočky byly předané dopravci a od té doby jsem další informaci nedostal. Očekával jsem, že budou doručené do Alzaboxu, ale dnes 21.4. mi z ničeho nic volá kurýr, že mi veze zásilku a doručení do boxu neposkytují. Zásilka se těžko vyzvedává, když člověk není doma.

    Velice děkuji kurýrovi, že mi vyšel vstříc a záležitost jsme vyřešili, aniž by se musela zásilka vracet. To by byla opravdu už třešnička na dortu.

    Byl jsem stálým zákazníkem, ale už nikdy víc. Chápu, že při stěhování skladu mohou nastat zmatky, ale je slušnost dopředu zákazníky informovat, k tomu nereagovat na emaily a poplést způsob dodání.

    Pokazili jste co jste mohli.

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    mrzí nás vaše zkušenost a slibujeme, že do budoucna se takové chyby nebudou opakovat. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.

    Michal, zákaznická péče FOKUS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nedorazilo a ani mne nikdo neinformoval. Od objednávky uplynulo 10 dní

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Od 4.4. se objednávka zpracovává. 17.4. jsem psala urgenci, že zboží potřebuji. Dnes je 21.4. a nikdo mi neodpověděl. Na stránkách Fokus optiky není linka pro zákazníky. Nevím, co je s mou už zaplacenou objednávkou, kdy dorazí a kdo mi podá informace.

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Pozdní vyřízení vaší objednávky vzniklo z důvodu stahování našeho centrálního skladu. Přestože se zpožděné objednávky snažíme vyřizovat co nejrychleji, uvědomujeme si, že jsme zboží nestihli expedovat včas, což vám způsobilo nepříjemnosti.

    Touto cestou bychom se vám ještě jednou chtěli omluvit.

    Michal, zákaznícka péče FOKUS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Téměř měsíc čekám na vyřízení mé zaplacené objednávky. Na e-maily uvedené na stránkách [email protected] a [email protected] nikdo neodpovídá. Help linka vyzvání, ale ani po deseti minutách ji nikdo nezvedá. Jednalo se o objednání skladových kontaktních čoček.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplacené zboží po více než 14 dnech nedorazilo, eshop nekomunikuje - neodpovídá a emaily, nejde se dovolat.

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dovolte nám touto cestou se omluvit za pozdní vyřízení vaší objednávky, které vzniklo z důvodu stahování našeho centrálního skladu. Přestože se zpožděné objednávky snažíme vyřizovat co nejrychleji, uvědomujeme si, že jsme zboží nestihli expedovat včas, což vám způsobilo nepříjemnosti.

    Touto cestou bychom se vám ještě jednou chtěli omluvit.

    Michal, zákaznícka péče FOKUS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží které bylo zaplaceno předem, nedorazilo ani po třech týdnech čekání.
    • Obchod nekomunikuje.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    4 týdny od zaplacené objednávky zboží stále nedorazilo
    a stěhování mě opravdu nezajímá, ani na to při objednávce neupozornili, měli po tu dobu zavřít a ne si nechat posílat bezúročné půjčky

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    mrzí nás vzniklá situace a věříme, že nám ještě dáte šanci.

    S pozdravem,

    Michal, zákaznická péče FOKUS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 3.4 jsem objednala a zaplatila objednávku na čočky. Obchod nekomunikuje a čočky nikde. Jako stálý zákazník jsem asi nakoupila naposled. ☝️

    Reakce obchodu FOKUS optik

    Dobrý den,

    mrzí nás vzniklá situace. Snažíme se vyřizovat objednávky co nejrychleji. Plánované stahování skladu, které bylo oznámeno i na naší stránce, nám však procesy poněkud zdrželo. Děkujeme za pochopení a věříme, že nám do budoucna ještě dáte šanci.

    S pozdravem,

    Michal, zákaznická péče FOKUS