Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Přehledný web i s videi, kde jsou vidět květiny na živo, velký výběr, ceny dobré.
    • Růže za 3 dny uschly. Chtělo by to návod, jak se o ně starat. Nedělají bohužel dlouho radost.

    Komunikace dobrá, jak s řidičem, tak s e-shopem, chtělo by to zadat možnost doručení v určité časové rozmezí!
    Dále přišla jedna růže bez hlavy (květu), snad se domluvíme na reklamaci.

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,

    velmi nám záleží na Vaší spokojenosti a děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Vaše hodnocení je pro nás velmi cenné a pomáhá nám neustále zlepšovat naše služby.

    Je nám líto, že květiny neuspěly Vašim očekáváním a že se jedna růže doručila bez květu. Rádi bychom tuto situaci napravili a zajistili, aby Vaše další zkušenost s našimi květinami byla pozitivní.

    Chceme Vám připomenout, že na veškeré naše květiny poskytujeme záruku 72 hodin od doručení. Vždy druhý den po doručení květin zasíláme hodnocení spokojenosti na email. Bohužel se nám od Vás nevrátil vyplněný a nedostali jsme ani žádnou jinou zpětnou vazbu, proto jsme se Vaší nespokojenosti nemohli věnovat dříve. Ke každé květiny vždy dáváme kartičku, kde je vysvětlena péče o naše květiny, případně máme na našem eshopu článek, jak se o květiny starat, kde je přiložené i video https://www.florea.cz/blog/jak-se-starat-o-rezane-ruze.

    Rádi bychom se s Vámi dále telefonicky spojili, abychom mohli vše vyřešit k Vaší spokojenosti. Vaše spokojenost je pro nás prioritou.

    Přeji pohodový den, Simona.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodržení dohodnutého času,zpoždění 4 hodiny

    Objednáno na pátek do práce, nedoručeno, operátorka slíbila náhradní doručení v pondělí do 15:00, v neděli přišla sms, že bude doručeno 15:58-18:28, objednávku jsem zrušil, první a poslední objednávka u této firmy.

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že Vaše zkušenost s naším obchodem nebyla uspokojivá a že došlo k nedodržení dohodnutého času doručení. Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti a způsobené zpoždění.

    Je nám líto, že i přes možnost doručit dnes v 11h jste se rozhodl svoji objednávku zrušit. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a rádi bychom s Vámi dořešili situaci, abychom Vám mohli poskytnout lepší zážitek. Rádi bychom se s Vámi spojili a vyřešili tak situaci k Vaší spokojenosti.

    Přeji krásný den, Simona.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dokonalá komunikace s obchodem, vše dle domluvy
    • Nic

    Dokonalá komunikace s obchodem, včetně služby kurýra.

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den, Mirku,

    děkujeme za vaše skvělé hodnocení a doporučení. Jsme moc rádi, že jste byl spokojen nejen s našimi květinami, ale také s naším servisem a komunikací. Vaše pozitivní zpětná vazba nám velmi pomáhá a motivuje nás k tomu, abychom dále poskytovali výjimečné služby.

    Krásný zbytek dne, Jiřina.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Skvělá komunikace s operátorkou i s kurýrem.

    Nemám nic.

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den, Jirko,

    děkujeme za vyplněné hodnocení s plným počtem hvězd. Jsme rádi, že jste byl spokojený s průběhem objednávky. Budeme se těšit na případné další objednávky.

    Přeji pohodový den, Simona.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tragedie
    Kytka uz napul uvadla
    Malinke kvety
    Vyzvednuti rozbombardovanou cestou

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den, Petro,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, kterou si velmi vážíme. Jsme rádi, že se vždy snažíme věnovat každé zpětné vazbě, abychom mohli neustále zlepšovat naše služby.
    Je nám líto, že celkový dojem areálu na Vás působil špatně a že nebyla velikost květů podle Vašich představ. Naše kolegyně Vám nabízela alternativní varianty velkokvětých růží, nicméně chápeme, že jste si přála stornovat objednávku.
    Rádi se s Vámi telefonicky spojíme a vše společně probereme.

    Hezký zbytek dne, Jiřina.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Super kvalita květin, rychlé dodání

    Super kvalita, výběr, rychlé vyřízení.

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den, Dana,

    děkujeme za vaše hodnocení. Jsme velmi rádi, že jste spokojeni s kvalitou našich květin a rychlostí dodání. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a těší nás, že jsme mohli přispět k vašemu pozitivnímu zážitku. Pokud budete mít v budoucnu jakékoli další požadavky nebo otázky, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro vás a rádi vám pomůžeme s vašimi květinovými potřebami. Děkujeme za vaši důvěru a doufáme, že vás brzy u nás opět uvidíme.

    Krásný zbytek dne, Jiřina.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • vysoka kvalita jak zbozi tak servisu,profíci

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za vysoké hodnocení s plným počtem hvězd, jsme rádi, že jste byla s námi spokojená.
    Budeme se těšit na další případné objednávky.

    Přeji krásný den, Simona.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Vse do puntiku perfektni

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vysoké hodnocení, jsme moc rádi, že jste s našimi službami spokojený.
    Přeji hezký den, Veronika.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Možnost osobního vyzvednutí

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za vysoké hodnocení a zpětnou vazbu.
    Příjemný zbytek dne, Veronika.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Vše v pořádku.

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za milé hodnocení, jsme moc rádi, že vše proběhlo, jak mělo.
    Přeji hezký den, Veronika.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velmi ochotná paní.
    • O ničem nevím

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,
    velmi si vážíme vaší pochvaly a s radostí ji kolegyni předáme.
    Jsme velmi rádi, že jste měl pozitivní zkušenost s naším přístupem a těšíme se na další spolupráci.
    Krásný den, Veronika.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • vše na výbornou
    • nemohu si určit hodinu doručení

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení, jsme rádi, že jste spokojený.
    Čas doručení si můžete zvolit v rozmezí 9:00-16:30 a to za příplatek 650 Kč, kde Vám garantujeme, že doručení květin proběhne přímo v čas, který jste si zovlil.
    Hezký den, Veronika.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Opravdu pěkné růže.

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,
    jsme moc rádi, že se vám líbí kvalita našich růží a dostali jsme od vás plné hodnocení.
    Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá.
    Hezký den, Evelína.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Vše ok

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení, jsme moc rádi, že vše proběhlo v pořádku.
    Hezký den, Veronika.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    velká spokojenost

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,
    velmi si vážíme Vaší zpětné vazby a těší nás vaše spokojenost.
    Děkujeme Vám za Vaši důvěru.

    Těšíme se na další spolupráci s Vámi a přeji Vám pohodový den, Evelína.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vysoké hodnocení s plným počtem hvězd.
    Jsme rádi, že vše proběhlo v pořádku a k vaší spokojenosti. Budeme se těšit na případné další objednávky.

    S přáním pohodového dne, Evelína.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    ok

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a přejeme krásný den.
    Za celý tým Florea, Veronika.

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • velmi dobrá komunikace

    Domluva s obchodem ohledně dodání kytice fungovala, celá komunikace velmi dobrá a rychlá. Kytice na obrázku v e-shopu vypadá mohutněji, než ve skutečnosti je. Co mně zklamalo bylo, že kytice přišla nerozvinutá (čemuž rozumím), ale rozvinuly se nakonec pouze 4 květiny z 9, ten zbytek zaschnul.

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a jsme rádi, že jste spokojený s naší komunikací.
    Květiny na našem eshopu jsou nafocené v našem fotoateliéru a garantujeme, že když se květiny nakvetou (cca do 4 dnů, v závislosti na konkrétním druhu), bude kytice vypadat stejně jako na našem webu. Pokud bychom květiny doručili plně nakvetlé, výrazně by to ovlivnilo jejich výdrž u zákazníka.
    Pokud tomu tak nebylo, rádi se s Vámi spojíme, abychom situaci mohli probrat a společně vyřešit.
    S přáním příjemného dne, Veronika.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost dodání
    • Skvělá komunikace s kurýrem

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vysoké hodnocení s plným počtem hvězd. Jsme rádi, že vše proběhlo v pořádku a byla jste spokojená. Budeme se těšit na případné další objednávky.

    S přáním pohodového dne, Simona.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vždy klapne jak. Trochu mě vždycky zaskočí, že květy jsou skutečně zavřené... ale vím, že to tak má být. I zcela zavřená poupata (například narcisů), se zcela rozvinou. Květiny jsou bezvadně ošetřené a zabalené. Objednávám opakovaně. Mám to do skladu cca 5 minut autem. Je to pro mě šikovnější, než jezdit někam do květinářství, kde jsou kytky v teple kolik dnů a během 2-3 dnů pak zvadnou. Dodržuji vždy doporučení k jednotlivým druhům a kytky bezvadně vydrží.

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,
    velmi si vážíme vaší dlouhodobé důvěry a spokojenosti s našimi službami. Vaše poznámky ohledně stavu květin při doručení jsou pro nás velmi důležité a potěšující. Snažíme se zajistit, aby každá květina dorazila co nejčerstvější a aby zákazníci měli z dlouhého trvání květin co největší radost.
    Vaše podpora a opakované objednávky jsou pro nás obrovskou motivací a jsme rádi, že můžeme být součástí vašich zvláštních okamžiků.
    Hezký zbytek dne, Evelína.