Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- rychlé jednání
- kytice do dvou dnů uvadla
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaší zpětnou vazbu. Omlouváme se, že Vaše zkušenost s námi nebyla podle Vašich očekávání. Bohužel jsme od Vás neobdrželi žádnou zpětnou vazbu před touto recenzí, a tak jsme o Vaší nespokojenosti nevěděli.
Vždy posíláme náš dotazník ohledně spokojenosti, ale bohužel se nám v tomto případě nevrátil vyplněný. Rádi bychom s Vámi situaci probrali a našli vhodné řešení, které Vám bude vyhovovat.
Rádi se s Vámi telefonicky spojíme a Vaší nespokojenost společně probereme.
S přání hezkého dne, Jiřina. -
Nedoporučuje obchod
Píši až teď teď mi bylo řečeno jaké byli nedostatky 43 růží 60cm s toho byli 3 jen nastrčený poupata s krátkým stonkem jsem s toho docela smutný
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den, pane Františku,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se, že kytice, kterou jste obdržel, neodpovídala Vašim očekáváním. Mrzí nás, že některé růže měly kratší stonky a několik hlaviček nebylo v požadovaném stavu.
Rádi bychom tuto situaci co nejdříve vyřešili, proto se s Vámi co nejdříve spojíme, abychom celou záležitost probrali a našli nejlepší řešení.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za způsobené komplikace.
S přáním krásného dne, Simona. -
Nedoporučuje obchod
- Stabilizované jsou pěkné a vydrží
- špatná velikost objednaných růží, místo největších XXL, dodali malé M
- stabilizované též místo XL pouze L
Dosud jsme v rodině objednali několikrát a někdy to bylo v pořádku, někdy ne. Růže rychle vadnou, přestože o ně pečujete s láskou.
Ale nyní mít ze dvou věcí obě špatně, čili celou objednávku špatně, to už je síla. Zdá se, že obchod záměrně posílá menší zboží.
Naštěstí reagují a snaží se situaci napravit, tak uvidíme.
Příští nákup už zvážím.Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste tentokrát nebyla spokojená – situaci už společně řešíme, a věříme, že společně najdeme řešení, se kterým budete spokojena.
Rozhodně nikdy neposíláme menší zboží úmyslně. Pokud došlo k chybě ve velikosti u stabilizovaných růží, pravděpodobně šlo o nedorozumění při expedici. Přesto to samozřejmě nemá být pravidlem a určitě to nenecháme bez reakce.
Děkujeme, že jste s námi situaci ochotná řešit, a vážíme si Vaší trpělivosti.
Hezký den přeji, Veronika. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Dobrý den
Kytku kterou jsem u vás objednal jsem dostal, žel objednávám na posledy.
Není to první kytice kterou jsem u vás objednal. (dříve byli bohatší objemnější )
Koupil jsem kytici v Polsku, objem kytky nejde srovnat , cenu nebudeme taky srovnávat, rovnou vám doporučím navštívit jejích prodej.
Nechci vám psát jak jsem byl spokojený nebo ne. Prostě jste zmenšili vaše služby tak jak ostatní zboží v samoobsluhách.
Přeji vám všem, mnoho zdaru a mnohem víc spokojených klientů .
S Pozdravem Pavel GombošReakce obchodu Florea.cz
Dobrý den, pane Gomboši,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu, i když nás velmi mrzí, že jste tentokrát nebyl s objednávkou spokojený. O to více si vážíme toho, že jste u nás objednával opakovaně, a chápeme, že rozdíl oproti minulým zkušenostem mohl působit zklamání.
Rádi bychom se s Vámi spojili a situaci s Vámi osobně vyřešili – Vaše zkušenost pro nás není samozřejmá a chceme se jí věnovat naplno. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.
Přeji krásný den, Simona. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Kvalita kytice hrozná..vydržela dva dny..
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že jste nebyl spokojen s kvalitou kytice. O této situaci se dozvídáme až nyní z Vašeho hodnocení – rádi bychom ji s Vámi vyřešili k Vaší spokojenosti.
Květiny vybíráme s maximální péčí a doručujeme je vždy čerstvé, proto nás mrzí, že Vaše kytice nevydržela déle. Životnost řezaných květin ovlivňuje několik faktorů, včetně péče po doručení. Vše prověříme a najdeme pro Vás vhodné řešení.
S přáním krásného dne, Anna -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Nafoceno jako velka kytice, ale dorazila velikost mensi. Nejsou uvedeny v eshopu rozmery kytice, ale pouze delka. Z meho pohledu se jedna o klamani zakaznika.
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Květiny dodáváme ve fázi, kdy nejsou plně rozkvetlé, protože chceme zákazníkům zajistit co nejdelší životnost kytice. Pokud bychom doručovali květiny v plném květu, jejich krása by se vytratila během několika málo dní. Růže by se měly plně rozvinout do dvou dnů od doručení.
Na webu uvádíme jak délku stonku, tak velikost květu, avšak chápeme, že pro zákazníka, který u nás nakupuje poprvé, to může být méně přehledné. Právě proto je k dispozici naše zákaznická podpora, která ráda pomůže s výběrem a poradí s se správným výběrem kytice, jelikož nyní jste zvolil nejmenší velikost květu, kterou u růží nabízíme, tedy S.
Velikost kytice nelze přesně garantovat podle průměru, protože každý květ je v mírně odlišném stadiu nakvetení a není reálné zajistit vždy naprosto identický rozměr kytice.
Ve Vaší objednávce byla zahrnuta možnost obdržet fotografii kytice před doručením, na kterou jsme bohužel neobdrželi žádnou zpětnou reakci. Mrzí nás, že jste nakonec nebyl spokojen, ale podle fotky byla doručena krásná kytice čerstvých růží.
Budeme Vás kontaktovat, abychom celou situaci ještě znovu probrali.
Přeji hezký zbytek dne, Veronika. -
Nedoporučuje obchod
Cena kytky neodpovídá skutečnosti. 15 tulipánů za 600Kč, vypadalo jak kytice z Albertu nebo Lidlu, dokonce v obchodech byli aj lepší, ale za 120Kč.
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu ohledně doručených tulipánů.
Fotografie kytic na našem e-shopu fotíme v našem ateliéru, takže odpovídají realitě.
U tulipánů deklarujeme gramáž, nikoliv velikost květů. Každý tulipán má určitou váhu, která odpovídá kvalitě a čerstvosti květiny. To znamená, že i když se mohou tulipány při doručení jevit jako menší, odpovídají deklarované hmotnosti a po napití vodou se přirozeně rozvinou.
Tulipány se typicky dodávají nenakvetlé, což zajišťuje jejich delší životnost. Jakmile se dostanou do vody, během pár dnů se otevřou a dosáhnou své maximální velikosti. Díky tomuto způsobu doručování si zákazníci mohou užít jejich krásu co nejdéle.
Cena Vámi objednaných tulipánů byla 480 Kč, nikoliv 600 Kč. Zbývající částka se vztahuje na dopravné a vzkaz, který jste k objednávce zvolil.
Budeme vás kontaktovat, abychom situaci společně probrali.
Hezký den, Veronika. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- staré květiny
kytice při dodržení výměny vody a přidání doručeného hnojiva nevydržela ani 4 dny
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že jste nebyl s doručenými květinami spokojen. O těchto potížích jsme se dozvěděli až z Vašeho hodnocení, proto nás mrzí, že jste nás nekontaktoval dříve – rádi bychom situaci hned řešili a nabídli Vám vhodné řešení.
Květiny pečlivě vybíráme a doručujeme vždy čerstvé, proto nám je líto, že Vaše kytice nevydržela déle. Životnost řezaných květin ovlivňuje několik faktorů, včetně klíčové péče po doručení. Vše prověříme a najdeme pro Vás vhodné řešení.
Naší prioritou je spokojenost zákazníků.
Děkujeme za pochopení a budeme rádi, pokud nám dáte šanci ukázat, že si našich zákazníků vážíme.
Přeji Vám krásný den, Kamila -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- časné doručení kytky
časné doručení kytky, kdy obdarovaná ještě nebyla na místě a celé to bylo vlasně k ničemu, kytky jsem si mohl koupit v obchodě a předat je sám, doručovat kytice v osm ráno je k hovnu
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Vám čas doručení nevyhovoval.
Naše doručování funguje tak, že trasy kurýrů se plánují automaticky na základě velkého množství objednávek po celé ČR. Z tohoto důvodu nelze garantovat konkrétní čas doručení, což je uvedeno i při vytváření objednávky. Standardně doručujeme v rozmezí 7:30–19:30 a zákazník vždy den předem obdrží SMS s upřesněným časovým rozmezím. Vaše objednávka byla doručena ve stanoveném čase dle zaslané SMS.
Bohužel jsme od Vás neobdrželi žádnou zpětnou vazbu před touto recenzí, takže jsme o Vaší nespokojenosti nevěděli a nemohli nabídnout řešení. Pokud by Vám předem oznámený čas nevyhovoval, je možné využít několik alternativ, například změnu dodací adresy, domluvu na předání s jinou osobou nebo přesun doručení na jiný den. Také nabízíme placenou službu doručení dopoledne/odpoledne, která je kapacitně omezená.
Rádi s Vámi situaci probereme a najdeme vhodné řešení. Můžeme se s Vámi telefonicky spojit a domluvit se na možnostech.
Přeji hezký den, Jiřina. -
Nedoporučuje obchod
Bohužel, ruže na které jsem se těšila pro jejich barv byly zmrzlé. Byla jsem moc nemile překvapená.
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že růže nesplnily Vaše očekávání. Rádi celou situaci prověříme a brzy se Vám ozveme. Pokud byste mezitím měla jakékoliv další informace nebo fotografie, budeme rádi za zaslání.
S přáním krásného dne, Anna -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Růže byly barvou trochu jiné než jsem objednala, ale to by tak moc nevadilo. Velikost růže M určitě neodpovídala znázornění velikosti v tabulce. Dvě růže byly max. vel. S. Stonky byly tak slabé, že některé květy se pod vlastní mini váhou ohýbaly. Když to shrnu, tak za téměř 640 Kč i s dopravou bych měla v Tescu téměř 40 - 50 růží, větších a určitě silnějších. Tady pouze 11 ks a ještě v mini verzi.
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení, zpětnou vazbu na objednávku, kterou jsme obdrželi právě až díky tomuto hodnocení.
Květiny doručujeme minimálně nakvetlé, aby u zákazníka vydržely co nejdéle čerstvé a pomalu se hezky rozkvetly.
Co se týče velikosti květu, objednala jste růže velikosti M, zde se velikost květu pohybuje mezi 3 a 4cm na výšku květu.
Jedná se tak o druhé nejmenší růže, které nabízíme, takže kytice skutečně nemohla být úplně velká.
Hodnota Vámi objednané kytice je 495 Kč (včetně vazby, očištění od listů, odtrnění, přidání stuhy, celofánového obalu a výživového sáčku). Následně jste pak hradila už jen dopravné 145 Kč. Hodnota kytice tak tedy nebyla 640 Kč.
Na našem webu máme reálné fotky růží z našeho fotoateliéru, uvádíme u každé růže i její velikost květu, právě pro co nejpřesnější představu zákazníka.
Chápu, že každým můžeme mít očekávání od kytice jiná a proto jsme zde každý den na zákaznické lince, kde Vám rádi poradíme s výběrem květin tak, aby kytice byla přesně dle Vašich požadavků a představ.
Pevnost stonků je daná přírodním růstem, který nelze příliš ovlivnit. Každý stonek roste přirozeně, jak má, a to i v závislosti na druhu květiny. Pokud by byl stonek přespříliš slabý, mohl by se zlomit, ale to naštěstí v tomto případě nenastalo. Každý stonek je tak narostelý "akorát", příroda je v tomto směru opravdu velmi chytrá.
Budeme Vás kontaktovat, abychom situaci mohli probrat ještě společně a vyřešili ji.
S pozdravem, -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Kvalita květiny se zhorsila
Byla jsem vždy spokojena, ale v posledních objednávkách se kvalita květiny zhoršila. Jednou přišly nádrže, nyní zasáhla a firma reagovala , že je to normální. Bylo to po Valentýnu, tak jim asi zůstaly. Objednávala jsem cca abych 10 dni a už nebudu. Pravda je, že kamarádky mě upozornila, že kvalita šla dolů, u mě ne, ale až po vánocích se vše zhoršilo. Nejvíc mě naštvalo, že vám nabídnou 5 nebo 10 % slevy - to vůbec neodpovídá, já je nechtěla, protože je to nedostatečná kompenzace.
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že nejste spokojená, ale rádi bychom uvedli na pravou míru několik bodů.
Staré květiny skutečně nezasíláme, jejich čerstvost a životnost pravidelně kontrolujeme. Ozvala jste se nám s fotkou zaschlých pupenů na karafiátech, což nijak neovlivňuje jejich výdrž – je to zcela běžný jev, jak jsme Vám již vysvětlili.
Karafiáty mají přirozeně silnější a odolnější stonky, které mohou v některých místech vykazovat zaschlý povrch – jedná se o běžný proces, při kterém rostlina uzavírá části stonku. Tyto zaschlé pupeny lze snadno sloupnout, což je běžná praxe, v případě pokud by to vizuálně vadilo. Chápeme, že každý má na květiny jiné nároky, nicméně si stojíme za tím, že kvalita květin, které jsme Vám doručili, byla v pořádku.
Kvalitu jsme pečlivě posoudili s našimi floristkami, které s květinami pracují denně již několik let. Shodly se, že květiny byly ve 100% kvalitě.
Květiny nejsou sériové výrobky, každá je unikátní, a právě díky svým drobným odlišnostem mají svůj přirozený charakter.
Pokud byste měla jakékoli další dotazy, jsme Vám k dispozici.
Přeji hezký zbytek dne, Veronika -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Rychlost
Ilustrační foto květiny zdaleka neodpovídá realitě
Nikdy více bych si už neobjednalReakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste nebyl s objednávkou spokojený, a velmi nás to mrzí. Rádi se na celou záležitost podíváme, abychom zjistili, co se stalo, a pokusili se najít vhodné řešení.
Brzy Vás budeme kontaktovat, abychom situaci společně probrali. Pokud byste nám mezitím chtěl poskytnout více informací, neváhejte nám napsat.
S přáním krásného dne, Anna -
Nedoporučuje obchod
Stornování objednávky den předem z důvodu nedostatku zboží.
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Na kvalitě květin i služeb si zakládáme a spokojenost zákazníků je pro nás to hlavní.
Bohužel opravdu došlo k tomu, že slunečnice, které jste si objednal již nebyly k dostání, avšak nabízeli jsme Vám různé alternativy, na Vaše přání byla pak objednávka stornována.
Rádi se s Vámi telefonicky spojíme a Vaši nespokojenost společně probereme.
Přeji Vám hezký zbytek dne, Simona. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Výhodou je široká nabídka květin a doprava až ke dveřím vašeho bytu.Nespokojen jsem byl z celkovým vzhledem květin.Nevypadali svěží,o čemž svědčí zahnědlé stonky a pomuchlané listy.Žlutou stuhu neměli a kdo někdy aranžoval květy ví,že jednotlivé stonky se váží křížem a nepředávají se prostě stažený gumičkou.Chtělo by to zaměstnat opravdového aranžera!
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která nám pomáhá neustále zlepšovat naše služby. Velice nás mrzí, že kytice neodpovídala Vašim očekáváním.
Chtěli bychom Vás informovat, že žlutou stuhu v naší nabídce nenabízíme a o této skutečnosti jsme Vás již informovali. Kytice aranžujeme do kulatého tvaru, balíme do celofánu a dodáváme přesně to, co si zákazník objedná. Nepřidáváme žádné dekorace, pokud si je zákazník sám nevyžádá.
Rozumíme, že to pro Vás mohlo být zklamáním, a rádi bychom situaci vyřešili k Vaší spokojenosti. Kontaktujeme Vás, abychom Vám nabídli řešení a probrali, jak bychom Vám mohli pomoci. Dále bychom Vás rádi ujistili, že květiny jste měl na dobírku, což znamená, že kytici jste nemusel přebírat, pokud jste s ní nebyl spokojený.
Těšíme se na Vaši odpověď a věříme, že vše vyřešíme k Vaší spokojenosti. -
Nedoporučuje obchod
- Ačkoliv byl typ růže v nabídkovém listu skladem, tak skladem nebyl.
Objednaný typ růže nebyl skladem, přestože v nabídce byl skladem. Ale paní volala a zvolil jsem jiný druh růže, protože jsem byl limitován časově. Jednání korektní.
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že původně objednaný typ růže nakonec nebyl skladem, přestože byl uveden v nabídce. Snažíme se vždy držet aktuální skladovou dostupnost, ale u čerstvých květin může někdy dojít k rychlým změnám. Jsme rádi, že jsme s Vámi situaci mohli vyřešit a že proběhla korektní domluva.
Rádi Vás ještě kontaktujeme, abychom vše vyřešili k Vaší spokojenosti.
S přáním krásného dne, Anna -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Nelze objednávku překontrolovat na místě. Zmatky v objednávce.
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den, Marcelo,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu, které si moc vážíme a je pro nás důležitá.
Na veškeré květiny poskytujeme záruku 72 hodin a samozřejmě je možné na místě objednávku zkontrolovat.
Vždy druhý den po doručení květin zasíláme hodnocení spokojenosti na email. Bohužel se nám od Vás nevrátil vyplněný a nedostali jsme ani žádnou jinou zpětnou vazbu, proto jsme se Vaší nespokojenosti nemohli věnovat dříve.
Rádi se s Vámi telefonicky spojíme a Vaší nespokojenost s Vámi probereme. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velice důležitá a tak se situaci budeme rádi věnovat.
S přáním krásného dne, Simona. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
poprvé a naposledy
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu, které si moc vážíme a je pro nás důležitá. Vždy se věnujeme každé zpětné vazbě zákazníka, jak pozitivní tak negativní.
Vždy druhý den po doručení květin zasíláme hodnocení spokojenosti na email. Bohužel se nám od Vás nevrátil vyplněný a nedostali jsme ani žádnou jinou zpětnou vazbu, proto jsme se Vaší nespokojenosti nemohli věnovat dříve.
Rádi se s Vámi telefonicky spojíme a Vaší nespokojenost s Vámi probereme. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velice důležitá a tak se situaci budeme rádi věnovat.
Krásný den, Simona. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Dvakrát mi volali ze nemají růží co jsem objednal jeden den tak jsme se domluvili na jinou a druhý den volali ze nemají taky tak jsme se zase domluvily na jiný a když růže byla doručena tak jsem si priplatil za vzkaz na kartičce a to darovana osoba taky nedostala NEDOPORUČUJI
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že nejste s doručenou květinou spokojen. Při přípravě objednávek se bohužel může stát, že některý druh růží není v požadované kvalitě, a proto jej musíme nahradit jiným druhem. Na kvalitě květin nám opravdu záleží a nechceme doručovat nic, co by neodpovídalo našim standardům.
Velice nás mrzí, pokud nebyl doručen vzkaz, který jste si připlatil. Situací se samozřejmě budeme zabývat a opět Vás budeme kontaktovat, abychom vše vyřešili k Vaší plné spokojenosti.
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a za pochopení.
S pozdravem, Barbora -
Nedoporučuje obchod
Zboží které jsem chtěl nemnely Viber červená růže jeden druh takže za mne ne třetí nákup a pořád problem
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že jste nebyl spokojen. Bohužel, dostupnost konkrétních druhů růží na eshopu závisí na aktuálních skladových zásobách, které se odvíjejí od nabídky na burze a poptávky. Může se stát, že se konkrétní druh rychle vyprodá, což bohužel nedokážeme ovlivnit.
Pokud máte stále zájem o červené růže, doporučujeme objednávku vytvořit na jiný den, kdy budou opět skladem. Případně si můžete vybrat z naší široké nabídky jiných květin.
Děkujeme za pochopení a pokud budete mít jakékoliv další dotazy, jsme Vám k dispozici.
Krásný den, Simona.