Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- doručení
- kvalita květin - začala vadnout hned druhý den po obdržení
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi si vážíme, že jste ocenil naši dopravu, která proběhla v pořádku. Je pro nás důležité, aby květiny dorazily včas a v pořádku, o to více nás mrzí, že nesplnily Vaše očekávání a začaly vadnout již druhý den.
Na spokojenosti našich zákazníků nám opravdu záleží, a proto jsme Vás již několikrát zkoušeli kontaktovat. Chápeme, že se Vám zatím nepodařilo najít vhodný čas na vyřešení této situace, ale budeme Vás kontaktovat znovu, abychom vše dořešili k Vaší plné spokojenosti.
Děkujeme za Vaši trpělivost a věříme, že najdeme řešení, které vše napraví.
S přáním pěkného dne, Barbora -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Kupujete něco co nevidíte a také to tak dopadlo.. Délka stonků o několik cm kratší
- Kvalita růží katastrofální.
Nejhorší koupě květin v mém životě.
I kytky ze supermarketu mají kvalitu vyšší než z tohoto internetoveho obchoduReakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu a je nám líto, že kytice nesplnila Vaše očekávání. Velikost květin uvádíme u každého produktu, aby si zákazník mohl udělat jasnou představu o jejich rozměrech, a k dispozici jsou také videa, která pomáhají lépe přiblížit reálnou velikost květů. Vámi zvolená velikost M má výšku květů kolem 3–4 cm, což se odráží i v nižší ceně. Na našich zákaznících nám velmi záleží, a proto se snažíme každou zpětnou vazbu aktivně řešit. Na květiny poskytujeme záruku 72 hodin. Tuto možnost jsme Vám nabídli, včetně prodloužení lhůty na rozmyšlení, abychom našli řešení, které by Vás uspokojilo. Bohužel jste odmítl všechny námi navrhované možnosti.
S přáním krásného dne, Anna -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Nemůžeme si určit přibližný čas doručení. Chtěla jsem objednat lilie na sobotu, ale ta možnost tam nebyla. Ale podstatné je, že jsem se dozvěděla čas doručení 1 den předem 11:34–14:04, což byl čas, který mi nevyhovoval a nešlo to nijak přesunout. Takže jsem musela rušit své plány. Bylo by dobré, kdyby jsme měli na vybranou časový interval, který by nám vyhovoval.
- Lilie přišli v pupenech, takže jsem nemohla posoudit vzhled. Začali rozkvétat ze zdola a byla to nádhera, ALE nestihli rozkvést všechny, jenom do půlky ze zdola a ze shora byly v pupenech, začali žloutnout a vadnout, přičemž neuběhla dlouhá doba od doručení. Nevím jak je skladují, jak o ně pečují a čím je postřikují, ale to co s těmi kytkami děje poté, to je hrůza. To upřímně i z toho Tesco kytky vydrží o hodně dýl.
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste nebyla s naší službou zcela spokojena, a rádi bychom se vyjádřili.
O víkendu květiny nedoručujeme, doručujeme pouze ve všední dny. Na našem e-shopu si zákazníci mohou vybrat dopolední nebo odpolední doručení, nicméně tato služba je kapacitně omezena. Pokud je na daný termín vyprodána, zůstává k dispozici pouze standardní doručení. Čas doručení oznamujeme vždy den předem formou SMS. Bohužel jsme od Vás neobdrželi žádnou informaci o tom, že by Vám daný čas nevyhovoval – ani telefonicky, ani emailem – což by nám umožnilo situaci řešit.
Všechny naše květiny doručujeme z 2/3 nenakvetlé a to z důvodu, že jsou čerstvé.
Naše lilie doručujeme záměrně v poupatech, aby se rozvinuly až u Vás doma. Tento postup zajišťuje, že květiny jsou co nejčerstvější a zákazník si může užít jejich postupné rozkvétání. Lilie uchováváme v chlazených prostorách, což je zásadní pro udržení jejich kvality a životnosti. Mrzí nás, že se všechny lilie nerozvinuly podle Vašich očekávání. Doba kvetení se může lišit a ovlivňuje ji mnoho faktorů, včetně podmínek v domácnosti.
Rádi se s Vámi telefonicky spojíme a Vaší nespokojenost s Vámi probereme. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velice důležitá a tak se situaci budeme rádi věnovat.
S přáním příjemného dne, Barbora -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Kytice neodpovídala popisu
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že kytice nesplnila Vaše očekávání a neodpovídala popisu. Na spokojenosti našich zákazníků nám opravdu záleží, proto jsme Vás již kontaktovali, abychom celou situaci vyřešili k Vaší plné spokojenosti.
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a ještě jednou se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti.
S přáním krásného dne, Anna -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Růže i po ošetření dle instrukcí zvadly po 5 dnech. Zastříhavaly se, měnila se každý den voda…oproti ostatním zakoupených jinde, je to markantní rozdíl.
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
moc nás mrzí, že růže nesplnily Vaše očekávání.
Na květiny poskytujeme 72 hodin záruku, samozřejmě při správné péči. Bohužel o Vaší nespokojenosti jsme se dozvěděli až formou tohoto hodnocení, takže jsme se ji nemohli dříve věnovat.
Velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků, a proto vás budeme co nejdříve kontaktovat, abychom celou situaci vyřešili k vaší spokojenosti.
Děkujeme za zpětnou vazbu.
S přáním krásného dne, Anna. -
Nedoporučuje obchod
- Zbozi neodpovidalo ocekavani, kvetiny jiz vstupne s upadajicimi kvety a poovadle, nasledne i pres dodrzeni pece o kvety dle letaku uvadle a rozpadle za 4dny!! Za cenu mnoha tisic kc absolutni propadak a smutne az zkazene dulezite vyroci k nemuz byly urceny. Rozhodne nedoporucuji tento obchod !!
- Viz popis vyse- obrovske zklamani
Zbozi neodpovidajici predstave ani doporuceni telefonickemu danych typu kvetu.Nasledne po doruceni jiz patrna spatna kvalita a extremne rychle ovadnuti a rozpad kvetu- dle obchodu trapne zduvodneno pozdnim povolenim snurky drzici kvetinu(povoleno asi za 2 hodiny od doruceni)! Kvetiny za temer 5 tis kc vyhozeny za 5 dnu- tot se mi nestalo jeste ani u te nejobycenejsi kvetiny ze supermarketu! Rozhodne nebrat!!!
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
velice nás mrzí, že Vaše zkušenost s našimi květinami nesplnila Vaše očekávání a způsobila nepříjemnosti při tak důležitém výročí. Opravdu nám záleží na spokojenosti našich zákazníků a je nám líto, že květina nesplňovala Vaše očekávání.
Kontaktovali jsme i ostatní zákazníky s daným druhem růží ze stejného datumu nákupu, zda se i u nich neprojevily podobné komplikace jako u Vaší objednávky a dostali jsme od nich kladnou zpětnou vazbu.
Rádi bychom Vás informovali, že jsme se opakovaně pokoušeli Vás kontaktovat telefonicky i e-mailem, abychom společně našli řešení této situace. Bohužel jsme dosud neobdrželi Vaši odpověď. Také jsme na Váš e-mail zaslali možnost nápravy, ale bez reakce.
Na základě zaslaných snímků jsme zjistili, že kytice nebyla po doručení správně ošetřena – konkrétně nebyla povolena vazba, což je zásadní krok, který umožňuje správný přístup vody ke stonkům. Tato skutečnost mohla vést k rychlejšímu vadnutí a hnědnutí květin.
Náš kurýr vždy předává kartičku s pokyny k péči o květiny, kde je jasně uvedeno, že vazbu u kytice je třeba povolit ihned po doručení. Tento krok také kurýr při předání osobně vysvětluje.
Budeme Vás kontaktovat znovu, abychom situaci dořešili, nicméně na tel. hovory jste nereagoval a ani na dotaz, kdy se s Vámi můžeme spojit.
S přáním příjemného dne, Barbora -
Nedoporučuje obchod
Jiternice, co svět neviděl, jinak ok
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
děkujeme za nestandardní hodnocení a mrzí mne, pokud bylo s objednávkou něco v nepohodě.
Neobdrželi jsme od Vás dosud žádnou informaci o Vaší nespokojenosti a tak jsme se zpětné vazbě nemohli dříve věnovat.
Budeme Vás kontaktovat, abychom zjistili, co bylo v nepořádku a nalezli společné řešení.
Přeji krásný advent, Veronika. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Malé květy
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den, Karle,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu ohledně kvality doručených růží.
Mrzí nás, že květina nesplnila očekávání a chápu, že každým můžeme mít očekávání od kytice.
Objednal jste kytici 35 rudých růží RED TORCH 50 cm s velikostí květu M, což znamená velikost květu cca 4 cm. Jedná se tak o druhé nejmenší růže, které nabízíme, takže kytice skutečně nemohla být úplně velká.
Květiny dodáváme minimálně nakvetlé proto, aby se kytice postupně nekvétala u zákazníka.
Proto se i při převzetí může kytice jevit drobnější, ale během pár dnů by se měla rozkvést na svoji maximální velikost.
Na veškeré květiny poskytujeme záruku 72 hodin. Vždy druhý den po doručení květin zasíláme hodnocení spokojenosti na email, abychom se případnou špatnou kvalitu, či jakékoli zklamání z objednávky, dozvěděli co nejdříve. Bohužel se nám od Vás nevrátil vyplnění a nedostali jsme ani žádnou jinou zpětnou vazbu, proto jsme se Vaší nespokojenosti nemohli věnovat dříve.
Rádi se s Vámi telefonicky spojíme a Vaší nespokojenost s Vámi probereme. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velice důležitá a tak se situaci budeme rádi věnovat.
Mějte příjemný den, Jiřina. -
Nedoporučuje obchod
- Doplňuji původní hodnocení - obchod se za vzniklé potíže omluvil a jako kompenzaci za původní objednávku mi byla doručena nová květina na náklady společnosti, což považuji za korektní jednání.
- Byly doručeny květiny v jiném počtu, velikosti květu i délky stonku. Květinu jsem reklamovala a vrátila.
Doplňuji původní hodnocení - obchod se za vzniklé potíže omluvil a jako kompenzaci za původní objednávku mi byla doručena nová květina na náklady společnosti, což považuji za korektní jednání.
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že jsme Vám způsobili nepříjemnosti a komplikace.
Opravdu Vám byla doručena kytice se špatným počtem a délkou stonků, proto jsme Vám jako omluvu nabídnuli doručení nové kytice na naše náklady, nicméně jste preferovala vrácení částky zpět na účet.
Co se týče velikost květu, tak Vám byla doručena správná velikost, jak jsme Vám vysvětlili telefonicky a prověřili na základě Vaší fotografie kytice.
Ještě jednou se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti, chápeme, že jsme způsobili potíže, naše služba má přinášet radost a ne starosti.
Budeme Vás znovu kontaktovat, abychom probrali, jaké řešení situace by pro Vás bylo adekvátní, protože na Vaší spokojenosti nám skutečně záleží.
S přáním příjemného dne, Veronika. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Zvadlé květiny
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
velice nás mrzí, že jste obdržel květiny ve stavu, který nesplnil Vaše očekávání. Pokoušeli jsme se s Vámi spojit, ale bohužel bez úspěchu. Rádi bychom situaci vyřešili k Vaší spokojenosti, protože si uvědomujeme, jak důležitý okamžik to pro Vás byl.
Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace. Pokud byste měl zájem, budeme rádi, když se nám ozvete, abychom mohli společně najít vhodné řešení.
Přeji Vám hezký den, Kamila -
Nedoporučuje obchod
- Rychlost
- Dobře si rozmyslete co si objednáte. I růže velikosti M jsou opravdu malé. Videa na stránkách klamou. Příště si radši zase nechám kytku uvázat v zahradnictví.
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu a je nám líto, že kytice nesplnila Vaše očekávání. Velikost květů uvádíme u každého produktu, aby si zákazník mohl udělat jasnou představu o jejich rozměrech, a k dispozici jsou také videa, která pomáhají lépe přiblížit reálnou velikost květů. Vámi zvolená velikost M má výšku květů kolem 3–4 cm, což se odráží i v nižší ceně.
Rovněž bychom rádi doplnili, že kytice je standardně vázána zlatou stuhou, která je zdarma součástí dárkového balení. Pro zájemce nabízíme také možnost výměny, za prémiovou stuhu, ve třech různých barvách.
Nabízíme i možnost objednat fotografii kytice předem – snímek hotové kytice je pak odeslán do e-mailu ihned po jejím uvázání, aby si zákazník mohl být jistý, že výsledek odpovídá jeho představám.
Chápeme, že květiny mohly působit jinak, než jste očekával, proto jsme Vám nabídli možnost vrácení kytice a vrácení částky. Tuto možnost jste odmítl, ale stále nám záleží na Vaší spokojenosti, a proto Vás budeme kontaktovat telefonicky, abychom případně našli jiné řešení.
Děkujeme za příležitost ke zlepšení a rádi bychom situaci vyřešili k Vaší spokojenosti.
Krásný zbytek dne, Jiřina. -
Nedoporučuje obchod
- Objednávkový proces ok
- Špatná kvalita květin
Po 5 dnech je 50 růží ze sta off. Podotýkám, denní výměna vody…
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení. Mrzí nás, že růže nesplnily vaše očekávání, a vážíme si, že jste nás na to upozornil. Velmi rádi se s vámi spojíme, abychom vaši zkušenost blíže probrali a našli vhodné řešení.
Krásný den, Anna -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Bohužel nejde určit čas doručení, a kytici pro manželku do práce doručovat v čase od 17:30-20:00 už je zbytečné. Škoda, že čas doručení se dozvíte den před doručením v sedm hodin večer. Objednával jsem tu už 2x a vždy byl problém. Radši jsem objednal u konkurence, bohužel menší kytka a doprava za 200,- ale určil jsem si čas a vše bez problému. Ale vyřízení storna v pořádku a rychle.
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
na spokojenosti zákazníka si zakládáme a vždy, pokud je to v našich možnostech se snažíme zákazníkovi vyjít maximálně vstříc ať na straně zákaznické podpory tak ze strany kurýra.
Nicméně informaci o způsobu doručování uvádíme přímo v nákupním košíku, standardní doručení po celé ČR za 145 Kč, kdy je čas systémově plánovaný v rozmezí 8-19 hodin dle adres, kdy systém generuje kurýrům trasy. Nelze tak dopředu odhadnout, jak bude objednávka časově naplánována, vše se dozvíme večer před doručením, kdy Vám také dorazí SMS s 2,5 hodinovým rozmezím. V případě, že je čas nevyhovující, snažíme se zákazníkem vždy najít reálné řešení tak, aby byla květina doručená a mohla potěšit, ale abychom zároveň neovlivnili časy doručení ostatních zakázek.
Lze změnit dodací adresa v rámci 5 km či na trase kurýra, pokud má případně jednu lokalitu více kurýrů na trase, snažíme se případně změnit i časové rozmezí.
Mrzí mě, že jsme se nedohodli na jiném řešení než stornování a vrácení celé částky zpět na účet.
S přáním příjemného dne, Veronika. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Kytice podstatně menší než by zákazník za uvedenou cenu očekával
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den
děkujeme za Vaše hodnocení.
Mrzí nás, že květina nesplnila očekávání a chápu, že každým můžeme mít očekávání od kytice.
Objednal jste míchanou kytici s růžemi velikosti květu M, což znamená velikost květu cca 4 cm. Jedná se tak o druhé nejmenší růže, které nabízíme, takže kytice skutečně nemohla být úplně velká.
Květiny dodáváme minimálně nakvetlé proto, aby se kytice postupně nekvétala u zákazníka.
Proto se i při převzetí může kytice jevit drobnější, ale během pár dnů by se měla rozkvést na svoji maximální velikost
Rádi Vám kdykoliv pomůžeme s výběrem květin do Vaší objednávky.
Spojíme se s vámi, abychom situace vyřešili, protože nám na spokojenosti našich zákazníků záleží.
Přeji pohodový den, Veronika. -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Po zákaznické zkušenosti zde již nikdy nenakoupím
- škoda že k hodnocení nejde přidat fotografie
odkazuji na text reklamace:
S dodávkou jsem absolutně nespokojen, dodaná květina je velmi podřadné kvality
Patrně nedokážu kvalifikovaně posoudit, ale rozhodně bych neřekl,
že se jedná o prémiovou lilii již její délkou bych usuzoval nižší kvalitativní třídu
To co občas kupuji v místních květinářstvích v ceně cca 120-130 kč je podstatně lepší velikostí, čerstvostí, vůní
Již po prvotním rozbalení se několik květů opadlo, to jak to měl řidič ve vozidle naskládané nebo spíše naházené
a jak se v kyticích přehraboval již to nebudilo důvěru
Co je ale podstatné vůbec to nerozkvetlo, někde deklarujete že květina je čerstvá a vydrží ve váze 14 dnů
Byl to dárek manželce k 45. narozeninám, naštěstí do bere s humorem
Na Vašem místě bych za to co jste předvedli se velmi styděl
Od smlouvy odstupuji a požaduji plné vrácení peněz, prosím info co s tím hnojem mám udělat – zlikvidovat, zaslat zpět nebo si vyzvednete?Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
Vaší zpětné vazby si vážíme a opravdu nás mrzí, že lilie, které jsme Vám doručili se nerozkvetly.
Zároveň s touto recenzí jsme obdrželi i fotky květin a opravdu uznáváme, že u tohoto druhu nebyla kvalita v pořádku, proto budeme kontaktovat ostatní zákazníky s daným druhem lilie a ze stejného datumu nákupu, zda se i u nich neprojevily podobné komplikace jako u Vaší objednávky.
Na spokojenosti našich zákazníků nám velmi záleží a pokud je chyba na naší straně, vždy ji uznáme.
Smyslem naší služby je doručovat květin, které potěší a udělají radost a ne přinášet zklamání.
Spojíme se s Vámi, abychom se domluvili na vhodném řešení, které situaci vyřeší ku Vaší spokojenosti.
S přáním příjemného dne, Veronika. -
Nedoporučuje obchod
Předchozí večer před dnem dodáním mi bylo oznámeno, že vybraná a objednaná kytice má špatnou kvalitu a tím pádem ji nemůže Florea dodat. Náhradní nabídnutá varianta (jiná barva) se mi nelíbila a objednávku jsem tedy musel zrušit. Nemusím asi popisovat, jaké nastaly komplikace, když s něčím počítáte.
Reakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
moc se omlouváme za nepříjemnosti, které jste zažil. Rozumíme, jak frustrující může být, když se něco nevydaří podle plánu, a je nám líto, že jsme Vám nemohli nabídnout kytici v požadované kvalitě. Záleží nám na tom, aby naše květiny byly vždy čerstvé a kvalitní.
Bylo Vám navrženo několik alternativ, ale chápeme, že to nemuselo vyhovovat Vašim představám. Na Vaši žádost byla objednávka stornována a částka Vám byla vrácena na účet.
Hezký zbytek dne, Jiřina. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Nedodržování doručení zásilky neochota něco řešit ze strany zákaznické centrum.
Nakonec kytice byla doručena druhý den ,
Byla slíbená nová kytice ,ale podle květů byli některé uvadlé a otevřené .
Kytice za 2200 Kč velmi skládání už nikdy neobjednáníReakce obchodu Florea.cz
Dobrý den,
na komunikaci a spokojenosti zákazníka si zakládáme a vždy, pokud je to v našich možnostech se snažíme zákazníkovi vyjít maximálně vstříc ať na straně zákaznické podpory tak ze strany kurýra.
V den původního doručení kurýr dle Vašeho požadavku volal na Váš kontakt 15 minut před doručením, že se blíží na adresu doručení. Sdělil jste mu, že n adrese budete však až za 45 minut. Kurýr bohužel nemohl čekat další půl hodinu, protože by to ovlivnilo časy dalších zákazníků, kteří s časy doručení počítali.
Po domluvě s Vámi jsme přesunuli objednávku na další den doručení a uvázali jsme novou květinu z čerstvých růží.
Samozřejmě, každý zákazník má možnost květiny v případě, že s nimi není spokojen nepřevzít a vraceli bychom tak celou částku zpět na účet.
Této možnosti jste nevyužil a až do tohoto hodnocení jsme informaci o tom, že by bylo cokoliv s kvalitou květin v nepořádku, neobdrželi.
Spojíme se s Vámi, abychom prověřili kvalitu květin.
S přáním příjemného dne, Veronika. -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.