Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Serioznost
    • Rychlost
    • Pěkné květiny
    • Poslední objednávka dorazila v počtu o 1 kus míň,řidič přes slib,že dá vědět půl hodiny do předu,před příjezdem tak neučinil

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,

    moc Vám děkujeme za zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste ocenil náš profesionální přístup. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá.
    Pokud při poslední objednávce byly tyto potíže tak mě to mrzí, dříve jsme tuto informaci neobdrželi, takže jsme na ni nemohli dříve reagovat.
    Spojíme se s Vámi, abychom situaci společně mohli probrat.

    S přáním příjemného dne, Veronika.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Skvělá komunikace a skvělý produkt

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,

    moc Vám děkujeme za zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste ocenil náš profesionální přístup. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá.
    S přáním příjemného dne, Veronika.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za Vaši recenzi! Moc nás těší, že jste spokojený. Rychlost doručení je pro nás prioritou, protože víme, jak důležité je, aby květiny dorazily včas a v perfektním stavu. Děkujeme za důvěru a těšíme se na další objednávku!

    Krásný den.
    S pozdravem, Bára

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Opakovaně využívám služeb Florea, naprostá spokojenost.

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den, Marto,

    jsme nesmírně vděční za Vaši naprostou spokojenost a těší nás, že naše květiny a služby splňují Vaše očekávání.
    Pro nás je každá Vaše zpětná vazba cenná a motivuje nás k dalšímu zlepšování našich služeb.
    Těšíme se na další příležitosti, kdy Vám budeme moci opět poskytnout naše květiny.


    Přeji Vám krásný den, Kamila

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Karafiáty krásné, ale doručení hrůza. Kytice byla krásná, doručovatel při dodání hrozný zmatek, musela jsem jít k autu a tím pádem upozornila obdarovanou, maminku která slavila 80 let. Po doručení maminka nevěděla, od koho květiny jsou, protože doručovatelky zapomněly vložit objednanou kartičku. Po mém telefonátu sice ještě dodaly, ale celé to bylo dost pokažené. Jinak maminka dostala od vnučky 80 růží, jsou nádherné, a od druhé vnučky kytici míchanou, kde chyběly objednané položky, 15 květin místo 17. Byly vylámané odkvetlé květy, v tomto případě hrůza. Na reklamaci nereagují.

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den, Báro,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že jste nebyla s procesem doručení spokojena. Chápeme, že situace, kterou popisujete, mohla způsobit zklamání. Upřímně se omlouváme za veškeré nepříjemnosti, zejména při tak významné příležitosti, jakou je oslava 80. narozenin Vaší maminky.

    Od Vašeho prvního telefonátu se snažíme celou záležitost řešit a učinit potřebné kroky, aby byly napraveny chyby, které nastaly, avšak nedaří se nám s Vámi spojit. Slíbila jste nám zaslat fotografie květin, které jsme ani po několika dnech neobdrželi. Využili jsme všechny dostupné prostředky: e-mail, sms, telefon, ale bez Vaší odpovědi.

    Abychom mohli postupovat v souladu s našimi standardy kvality a zákaznické péče, fotografie dodaných květin bychom od Vás opravdu potřebovali.

    Rozumíme, že komunikace nemusela proběhnout hladce, a v případě, že jste neměla možnost nám fotografie zaslat, prosíme, zvažte jejich zaslání na náš e-mail nebo přes sms. Jsme připraveni věnovat této záležitosti plnou pozornost a udělat vše, co je v našich silách, abychom zajistili Vaši spokojenost.

    Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení v této situaci. Jsme zde pro Vás a ujišťujeme Vás, že hned, jak obdržíme fotografie květin, vyřešíme vše k Vaší spokojenosti.

    Přeji Vám hezký den, Kamila

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Obdarovaná byla překvapená a nadšená.
    Doporučuji pro nečekané překvapení drahých poloviček.

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,

    Vaše doporučení nás velmi těší a jsme rádi, že jsme mohli přispět k nečekanému překvapení.
    Vaše spokojenost a pozitivní zkušenosti jsou pro nás velmi důležité, a jsme zavázáni k tomu, aby každá kytice z naší dílny přinášela radost a štěstí.

    Těšíme se na další příležitosti, kdy budeme moci opět pomoci překvapit a potěšit někoho Vám blízkého.

    Za celý tým Florea Vám přeji pohodový den, Kamila

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Skvělí

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den, Ivanno.

    Děkujeme, že jste si našla čas na tak skvělé hodnocení. Děkujeme za něj a jsme rádi, že jste s našimi službami spokojená.


    Přeji Vám pohodový den, Kamila

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • snadno, rychle. Kytka nádherná !!
    • nic...

    SUPER !!

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den, Davide,

    moc Vám děkujeme za skvělou recenzi. Jsme nadšeni, že doručení proběhlo snadno a rychle a že se Vám kytka líbila. Vaše spokojenost je pro nás největší odměnou.

    Těšíme se na Vaše další objednávky.

    Krásný zbytek dne, Jiřina.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Po zákaznické zkušenosti zde již nikdy nenakoupím
    • škoda že k hodnocení nejde přidat fotografie

    odkazuji na text reklamace:
    S dodávkou jsem absolutně nespokojen, dodaná květina je velmi podřadné kvality
    Patrně nedokážu kvalifikovaně posoudit, ale rozhodně bych neřekl,
    že se jedná o prémiovou lilii již její délkou bych usuzoval nižší kvalitativní třídu
    To co občas kupuji v místních květinářstvích v ceně cca 120-130 kč je podstatně lepší velikostí, čerstvostí, vůní
    Již po prvotním rozbalení se několik květů opadlo, to jak to měl řidič ve vozidle naskládané nebo spíše naházené
    a jak se v kyticích přehraboval již to nebudilo důvěru
    Co je ale podstatné vůbec to nerozkvetlo, někde deklarujete že květina je čerstvá a vydrží ve váze 14 dnů
    Byl to dárek manželce k 45. narozeninám, naštěstí do bere s humorem
    Na Vašem místě bych za to co jste předvedli se velmi styděl

    Od smlouvy odstupuji a požaduji plné vrácení peněz, prosím info co s tím hnojem mám udělat – zlikvidovat, zaslat zpět nebo si vyzvednete?

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,

    Vaší zpětné vazby si vážíme a opravdu nás mrzí, že lilie, které jsme Vám doručili se nerozkvetly.
    Zároveň s touto recenzí jsme obdrželi i fotky květin a opravdu uznáváme, že u tohoto druhu nebyla kvalita v pořádku, proto budeme kontaktovat ostatní zákazníky s daným druhem lilie a ze stejného datumu nákupu, zda se i u nich neprojevily podobné komplikace jako u Vaší objednávky.
    Na spokojenosti našich zákazníků nám velmi záleží a pokud je chyba na naší straně, vždy ji uznáme.
    Smyslem naší služby je doručovat květin, které potěší a udělají radost a ne přinášet zklamání.
    Spojíme se s Vámi, abychom se domluvili na vhodném řešení, které situaci vyřeší ku Vaší spokojenosti.

    S přáním příjemného dne, Veronika.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše naprosto v pořádku

    Velice solidní chování veškerého personálu

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,

    moc Vám děkujeme za zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste ocenil náš profesionální přístup. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá.

    Příjemný zbytek dne, Veronika.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Kvalita
    • Ochota
    • Komunikace
    • Není možno vybrat čas doručení, i přes upozornění na vhodný čas nebylo možno jej změnit, záleželo na logistice

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi a za to, že jste ocenil naši kvalitu, ochotu a komunikaci. Moc nás mrzí, že jsme nemohli doručení přizpůsobit Vámi preferovanému času. Časový harmonogram závisí na naší logistice, abychom doručili květiny všem zákazníkům co nejefektivněji.

    Děkujeme za pochopení a budeme se těšit na Vaše další objednávky!
    Krásný den, Bára

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Kytice růží, kterou obdarovaná obdržela jako kompenzaci za původní objednávku, byla nádherná a obdarovaná byla nadšená! Děkuji a mohu doporučit.

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,

    samozřejmě mě mrzí, že jste byla s objednávkou květin nespokojená.
    Na spokojenosti a kvalitě květin si skutečně zakládáme a proto zasíláme dotazník na spokojenost zákazníka, který nám bohužel nedorazil, ani jiná zpětná vazba ohledně Vaší nespokojenosti. Na veškeré květiny poskytujeme záruku 72 hodin.
    Rádi se s Vámi telefonicky spojíme, aby jsme mohli tuto nepříjemnou situaci vyřešit.

    Krásný zbytek dne, Bára

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    skvělá práce .Děkuji

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,

    moc Vám děkujeme za Vaši krásnou recenzi! Jsme opravdu potěšeni, že kytice růží splnila Vaše očekávání a přinesla radost. Vždy se snažíme, aby každá objednávka byla perfektní, a jsme rádi, že jste spokojený. Těšíme se na další spolupráci a věříme, že Vám budeme moci znovu udělat radost našimi květinami.

    Přejeme krásný den a ještě jednou děkujeme!
    S pozdravem, Bára

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost - milý kurýr

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,

    moc děkujeme za Vaši milou recenzi! Jsme rádi, že jste ocenil rychlost doručení i přátelskost našeho kurýra. Spokojenost zákazníků je pro nás na prvním místě, a proto se snažíme zajistit, aby celý proces od objednávky až po doručení proběhl hladce a s úsměvem.

    Budeme se těšit na Vaše další objednávky a jsme tu pro Vás, kdykoli budete potřebovat!

    Přejeme krásný den.
    S pozdravem, Bára

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Předchozí večer před dnem dodáním mi bylo oznámeno, že vybraná a objednaná kytice má špatnou kvalitu a tím pádem ji nemůže Florea dodat. Náhradní nabídnutá varianta (jiná barva) se mi nelíbila a objednávku jsem tedy musel zrušit. Nemusím asi popisovat, jaké nastaly komplikace, když s něčím počítáte.

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za nepříjemnosti, které jste zažil. Rozumíme, jak frustrující může být, když se něco nevydaří podle plánu, a je nám líto, že jsme Vám nemohli nabídnout kytici v požadované kvalitě. Záleží nám na tom, aby naše květiny byly vždy čerstvé a kvalitní.

    Bylo Vám navrženo několik alternativ, ale chápeme, že to nemuselo vyhovovat Vašim představám. Na Vaši žádost byla objednávka stornována a částka Vám byla vrácena na účet.

    Hezký zbytek dne, Jiřina.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    nádherná kytice

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,

    moc Vám děkujeme za krásnou recenzi. Jsme rádi, že se Vám kytice líbila. Vaše spokojenost je pro nás největší odměnou.

    Těšíme se na Vaše další objednávky.

    Krásný zbytek dne, Jiřina.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nabídka služeb a zboží na internetu je tak bohatá, že umožňuje uspokojit i nejnáročnější zkazníky.

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi! Jsme moc rádi, že jste spokojen s naší nabídkou a že jsme dokázali splnit Vaše očekávání. Je pro nás prioritou nabídnout široký výběr produktů a služeb, aby si každý zákazník našel přesně to, co hledá.

    Těšíme se, že Vás budeme moci potěšit i v budoucnu.

    S přáním krásného dne, Bára

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • spokojenost,vše OK
    • nic

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši stručnou, ale velmi milou recenzi! Jsme moc rádi, že jste spokojen a že vše proběhlo v pořádku. Vaše spokojenost je pro nás nejdůležitější.

    Těšíme se na další spolupráci a přejeme Vám krásný den!

    S pozdravem, Bára

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Komunikace
    • Kvalita květin
    • vzkazy na stuhách
    • možnost sledovat doručení

    Reakce obchodu Florea.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za krásnou recenzi! Jsme velmi rádi, že jste byl spokojen s našimi službami. Těší nás, že komunikace probíhala hladce a že jste ocenil kvalitu květin. Také nás potěšilo, že se Vám líbily vzkazy na stuhách a víme, jak moc záleží na detailech, které mohou celý zážitek umocnit.

    Možnost sledování doručení je pro nás důležitá, protože chceme, aby naši zákazníci měli vždy jistotu, že vše proběhne přesně podle plánu. Je skvělé, že jste tuto funkci využil a byl s ní spokojen.

    Vážíme si Vaší důvěry a těšíme se na další příležitost, kdy Vám budeme moci opět poskytnout naše služby.

    Přejeme Vám krásný den!

    S pozdravem, Bára