Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Krabice byla neporušená, ale originální obal na výrobku byl roztrhaný a špinavý. Mám to samozřejmě jako dárek, tak jsem velmi zklamaná. Nemám sílu ani čas to řešit.

    Reakce obchodu FISKARS-shop.cz

    Vážená paní Vocílková, děkujeme Vám za Vaši objednávku v našem internetovém obchodě.
    Velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Po převzetí zboží jste se obratem měla obrátit na naše kolegy z reklamačního oddělení, kteří by celou situaci s Vámi vyřídili k Vaší spokojenosti.
    Ještě jednou se omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží dorazilo bez obalu, vypadá jak kdyby bylo již použito

    Reakce obchodu FISKARS-shop.cz

    Vážená paní Komasová, děkujeme Vám za Vaši objednávku v našem internetovém obchodě.
    Vámi objednaný Ostřič nožů a seker Xsharp™ Fiskars 120740 není dodáván od výrobce v obalu. Námi nabízené produkty jsou nové, nepoužívané.
    Ještě jednou moc děkujeme za Váš nákup a věříme, že nám i do budoucna zachováte přízeň.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Škrabka stále nedorazila, na jaře ji určitě nebudu potřebovat.

    Reakce obchodu FISKARS-shop.cz

    Vážený pane Kadlčíku, děkujeme Vám za Vaši objednávku v našem internetovém obchodě.
    Ve Vaší objednávce jste si zvolil platbu platební kartou online. Objednávka nemohla být bez připsání platby expedovaná. Po jedenácti dnech jste nás požádal o změnu platební metody na dobírku. Vaši objednávku jsme tedy následující pracovní den předali přepravní společnosti. Další den byla doručena do Vámi zvoleného výdejního místa. Zásilka byla vrácena zpět odesílateli, jelikož nebyla vyzvednutá.
    Věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • "je skladem"...ve skutečnosti není...

    Není co shrnovat...objednáno 15.11.2023...

    Reakce obchodu FISKARS-shop.cz

    Vážený pane Rabasi, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Velice nás mrzí, že náš obchod dalším zákazníkům nedoporučujete. U produktu na našich stránkách bylo uvedeno "skladem u dodavatele" K naskladnění chybějícího produktu došlo následující den od Vašeho objednání. Vaši objednávku jsme obratem zabalili a odeslali. Omlouváme se za zdržení v expedici Vaší zásilky a zároveň věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo mi jiné zboží, než prezentují v e-shopu

    Reakce obchodu FISKARS-shop.cz

    Vážený pane Fialo, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    Velice se Vám tímto omlouváme. Pokud Vám bylo zasláno jiné zboží než které jste měl objednané, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení. Ještě jednou se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Strašná komunikace
    • Komunikace obchodu

    Na stránkách deklarují, že zboží expedují do 24 hodin. Zboží jsem zaplatil 31.7.2023 a nic se dál nedělo. Po více jak 24 hodinách mi nepřišel ani žádný mail, že jsem zboží zaplatil, v jakém je stavu objednávka nic. Psal jsem jim email, zaregistroval jsem se tedy na stránkách, kde se pouze ukazovalo, že je objednávka vedená jako "přijatá". 2.8. to expedovali. 3.8. mi přišel omluvný e-mail, že to odeslali a že se omlouvají.

    Další mail jsem odeslal přes jejich formulář na reklamaci. Opět deklarují odpověď do 48 hodin. Nikdo se mi neozval. Z tohoto obchodu již dále nebudu nic kupovat a ostatním přeji pevné nervy.

    Reakce obchodu FISKARS-shop.cz

    Vážený pane Bureši, děkujeme Vám za nákup v našem internetovém obchodě.
    zboží se snažíme expedovat do 24 hodin. Vaše platba byla přijatá 1. 8. 2023 ve 14:33:49. O přijaté platbě jsme Vás informovali e-mailem, na který jste nám svou odpovědí reagoval 2.8.2023. Vaši objednávku jsme Vám expedovali dne 2.8., tedy do 24 hodin od přijetí platby. Pokud Vám zásilku přepravní společnost doručila později, což v tuto chvíli nelze bohužel zjistit, jsou to služby přepravní společnosti, které z naší strany není možné jakkoliv ovlivnit či dokonce zlepšit.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

    • Zboží mi přišlo poškozené krabice dopravce PPL byla v pořádku pilka měla list ohnutý do pravého úhlu už zde nikdy nenakoupím

    Reakce obchodu FISKARS-shop.cz

    Vážená paní Nejedlá, děkujeme Vám za Vaši objednávku v našem internetovém obchodě.
    Velice se Vám omlouváme. V případě přijetí poškozeného zboží jste se měla obratem obrátit na naše reklamační oddělení, kteří by celou situaci prověřili. Ještě jednou se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku. S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Malý náhradní díl je zabalen do krabice takových rozměrů, které zásilku dikvalifikují z možnostti uložení do výdejního boxu, což podstatně omezuje zákazníka.

    Reakce obchodu FISKARS-shop.cz

    Vážený pane Gemperle, děkujeme Vám za Vaši objednávku v našem internetovém obchodě.
    U Vaší objednávky jste si zvolil dopravu PPL soukromá adresa. Takto odeslaná zásilka nemůže být uložena do výdejního boxu. Přepravní společnost ji musí doručit na Vaší adresu, kterou jste v objednávce vyplnil.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží mělo být doručeno do Balíkovny na poštu na dobírku
    • bylo údajně doručeno do ALZA boxu, nebylo možno zaplatit kartou
    • zásilku nebylo možno vyzvednout, byl to dárek k narozeninám
    • hodnocení si udělejte sami

    Reakce obchodu FISKARS-shop.cz

    Vážená paní Cízlerová,
    při vytváření objednávky jste si zvolila konkrétní Balíkovnu. Dodací adresa a výdejní místa nejsou při odesílání jakkoli měněna. Do boxů Balíkovny nejdou vložit bankovky a mince . Z těchto boxů bohužel není vydáno zboží před jeho zaplacením. Proto Vám Česká pošta zaslala odkaz pro platbu platební kartou online předem. Po této úhradě by Vám byl zaslán kód pro vyzvednutí zboží. Za tuto nepříjemnost se omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Obchod bez problému.

    Reakce obchodu FISKARS-shop.cz

    Vážený pane Němče,
    děkujeme Vám za Vaši objednávku v našem internetovém obchodě. Vaše spokojenost nás moc těší. Jen nás trochu mrzí nedoporučení našeho obchodu. Věříme, že se jednalo pouze o "ukliknutí" a budeme rádi, když nám i do budoucna zachováte přízeň.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zvláštní přístup obsluhy

    Reakce obchodu FISKARS-shop.cz

    Vážená paní Sellnerová, děkujeme Vám za Vaši objednávku v našem internetovém obchodě.
    Velice nás mrzí, že pracovnice naší prodejny k Vám neměli prozákaznický přistup. Velice se Vám za to omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Píší, že mají věci skladem a čekám na doručení 8dní...

    Reakce obchodu FISKARS-shop.cz

    Vážený pane Gruževský, děkujeme Vám za Vaši objednávku v našem internetovém obchodě.
    Velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. U produktu na našich stránkách bylo uvedeno „skladem u dodavatele“. V takovém případě ihned informujeme dodavatele a dotazujeme se na dostupnost produktů. O dostupnosti jsme Vás obratem informovali. Ke zdržení v naskladnění bohužel došlo na straně dodavatele, který nedokázal v potvrzeném termínu vyřizovat své závozy. Ještě jednou se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku. S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Zboží nemají zatím na skladě, prý se do konce tohoto týdne ozvou.
    Obchod bych raději hodnotil až po dodání zboží.

    Reakce obchodu FISKARS-shop.cz

    Vážený pane Šikulo,
    Vaše nedoporučení obchodu nás velice mrzí. U Vámi objednaného produktu bylo na našich stránkách uvedeno „skladem u dodavatele“. V takovém případě ihned informujeme dodavatele a dotazujeme se na dostupnost produktů. O termínu naskladnění jsme Vás okamžitě informovali. Po naskladnění chybějícího zboží jsme Vaši objednávku obratem vyexpedovali. Omlouváme se Vám a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

    • Vozi to pošta. Hruza. V Mukarově nejezdi.

    Reakce obchodu FISKARS-shop.cz

    Vážený pane Zelenko, děkujeme Vám za Vaši objednávku v našem internetovém obchodě.
    Vaše nedoporučení obchodu nás velice mrzí. Z naší strany bohužel není možné služby přepravní společnosti jakkoliv ovlivnit či dokonce zlepšit. I přes vzniklou nepříjemnost budeme rádi, když nám i do budoucna zachováte přízeň.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nesmyslná komunikace, staré nepřesné informace které neumožnily obchod.

    Objednávka potvrzena , platba dobírkou !!! Česká pošta Balíkovna. Informace o objednávce !!! Při platbě dobírkou zaplatíte zboží přepravci při převzetí. !!! Pozor, vzhledem ke situaci ohledně COVID 19 nemusí být zboží placené dobírkou spolehlivě doručeno !!!!! Balíkovny Čp. interaktivní displej, čtečka karet s klávesnicí . Super, úplně jednoduché. Po zadání kódu zásilky, zaplaťte převodem !!!! online, může to trvat. Jo jo, Fiskars shop nebo Balíkovna měly asi COVID.

    Reakce obchodu FISKARS-shop.cz

    Vážený pane Kolesáre, děkujeme Vám za Vaši objednávku v našem internetovém obchodě.
    Vaše nedoporučení obchodu nás velice mrzí. Při výběru Balíkovny jste si zvolil box, do kterého Vám byla Vaše zásilka doručena. Pokud zvolíte tuto možnost doručení, nelze za výdej zásilky zaplatit v hotovosti. Pro výdej zásilky je nutné zaplatit dle zaslaného odkazu od Balíkovny přímo na jejich účet. Jakmile je platba provedena, zásilku je z boxu možné vyzvednout. Omlouváme se Vám a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Prodavačky bez zájmu o kupujiciho

    Velký výběr zboží, vadil mi ale úplný nezájem dvou prodavaček, přesto, ze jsme tam byli sami.

    Reakce obchodu FISKARS-shop.cz

    Vážená paní Jaburková, děkujeme Vám za Vaši objednávku v našem internetovém obchodě.
    Velice nás mrzí, že pracovnice naší prodejny k Vám neměli prozákaznický přistup. Velice se Vám za to omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dobrý den,
    objednala jsem si "kvalitní" zahradnické nůžky, které stály 1200,-, ale bohužel přišly v poškozeném obalu a rezavé. Takže vracím!
    Nože byly v pořádku.
    EL

    Reakce obchodu FISKARS-shop.cz

    Vážená paní Loulová, děkujeme Vám za Vaši objednávku v našem internetovém obchodě.
    Velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Omlouváme se za zaslané zboží, které vykazovalo vady. Po obdržení vaší reklamace, jste byla kontaktována našim reklamačním oddělením, které obratem zajistilo svoz daného zboží a se kterým jste se dále domluvila na znovu zaslání produktů. Ještě jednou se omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Česká pošta zboží nedodala. Dodání mělo být 6. 1. 2023. O dodání již nemám zájem.

    Reakce obchodu FISKARS-shop.cz

    Vážená paní Bláhová, děkujeme Vám za Vaši objednávku v našem internetovém obchodě.
    Velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti a že doručení Vaší zásilky přes přepravní společnost neproběhlo následující den od expedice. Bohužel se jedná o předpokládané termíny doručení zásilek, nikoliv garantované doručení. Z naší strany není možné služby přepravní společnosti, jakkoliv ovlivnit či dokonce zlepšit. I přes vzniklou nepříjemnost budeme rádi, když nám i do budoucna zachováte přízeň.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů SuperDISKONT s.r.o.

  • Zásilka se po cestě ztratila a z obchodu žádné info. Musel jsem jim já aktivně volat a navrhovat řešení at to pošlou znovu a pak si sami vyřídí s přepravcem ztrátu zboží. Jejich první reakce byla jen že se to ztratilo bez jakéhokoliv návrhu řešení. Zboží tedy došlo, ale průběh nic moc.

    Reakce obchodu FISKARS-shop.cz

    Vážený pane Juráni, děkujeme Vám za Vaši objednávku v našem internetovém obchodě.
    Velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Ke ztrátě zásilky došlo na straně přepravní společnosti. V množství objednávek, které denně expedujeme, není v našich silách hlídat jejich včasné doručení. Jakmile jste nás kontaktoval, bylo s Vámi domluveno odeslání nového zboží. Z naší strany bohužel není možné služby přepravní společnosti jakkoliv ovlivnit či dokonce zlepšit. Budeme rádi, když nám i do budoucna zachováte přízeň.
    Přejeme Vám pěkný den, s pozdravem, Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi nedorazilo

    Bohuzel i pres oznameni kuryra minzbozi nebylo doruceno. Obchod nereaguje.

    Reakce obchodu FISKARS-shop.cz

    Vážený pane Knapku,
    velice nás mrzí, že jsme Vaši objednávku nedokázali vyřídit k Vaší spokojenosti. Až do této chvíle jsme netušili, že Vaše zásilka nebyla doručena. Bohužel jste nás zatím jinou cestou nekontaktoval. Doručování Vaší zásilky u přepravní společnosti prověříme a budeme Vás informovat.
    Ještě jednou se Vám omlouváme a věříme, že případný další nákup bude již v pořádku. S pozdravem a přáním pěkného dne. Pavla Morávková, za tým obchodů Landema Group s.r.o.