Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Extrémně dlouhá doba doručení
    • Místo 24kg pytlů přišly pytle o váze 22kg
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno i zaplaceno před tydnem,které stále nedorazilo, ze strany obchodu žádná komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • V objednávce chybělo zboží a obchod absolutně nekomunikuje. Nikdy více bych neobjednal.

    Reakce obchodu Fera24.cz

    Dobrý den,

    Velice nás mrzí komplikace s objednávkou.

    Vaší žádost jsme na základě telefonického rozhovoru ihned začali řešit, dovolím si tedy nesouhlasit s zmíněnou nekomunikací z naší strany. Jelikož musíme situace pečlivě zkontrolovat, bohužel to nedokážeme v tomto případě vyřešit obratem v průběhu telefonu. Následně Vás budeme kontaktovat s řešením situace.

    Děkuji za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    Martin Olšar

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Balíček (chumel freshfolie) neobsahoval to co měl

    Reakce obchodu Fera24.cz

    Dobrý den,

    Pokud Váš balík neobsahoval to, co měl, tak nás prosím kontaktujte na email [email protected]. Rádi to s Vámi vyřešíme.

    S přáním krásného dne,
    Martin Olšar

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nízké ceny
    • mám pocit, že tento eshop provozuje Pat a Mat, absolutní chaos a neschopnost. Nejdříve nebyli schopni nalézt platbu a žádali o potvrzení odeslání platby ( to obdrželi) pak přišel email, že už ji nalezli. A za pár hodin email, že produkt není skladem i když na eshopu byl veden skladem a žádali ať pošlu číslo účtu kam vrátí rozdíl v ceně objednávky. Jak zajímavé, že hodinu předtím dohledali mou platbu kde museli vidět i číslo účtu. Zažádala jsem o storno celé objednávky a vrácení peněz. Ještě předtím však stihli zboží odeslat. Aniž by čekali na mé potvrzení zda o to mám ještě po jejich neschopnosti zájem. Naprosto otřesná neschopnost celého eshopu kdy 20. 9 odešlete platbu a 27.9 Vám ji s velkou pompou odešlou nekompletní. Takže už je to týden a nemám ani peníze ani produkt. Už nikdy víc. Za roky kdy nakupuji na eshopech jsem ještě nenarazila na tak neschopný a nekvalitní obchod jako je tento. Často jsem objednávala z Polska a zboží jsem měla do dvou dnů doma. Tady objednáváte a po týdnu Vám někdo odešle nekompletní objednávku. Takže gratuluji takto se získávají zákazníci, jen tak dál.
    • takže mínusy:
    • - totální chaos (neví, že přijali platbu..a ne žádný symbol Vám nepomůže, i tak to nenajdou a nespárují)
    • - neodpovídající zboží označeno jako skladem
    • - komunikace značně špatná
    • -dlouhá doba dodání
    • Za mě už nikdy více. nejhorší eshop v ČR...teď musím sehnat jídlo pro psy na veterinární dietě jinde, protože po týdnu čekání s jejich neschopností jsem to raději zrušila. Bůhví co by mi pak ještě přišlo za zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá doba od objednání do expedice.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Levnější než konkurence.
    • Dovoz zdarma.
    • Dodání granulí pro psa trvalo 9 dnů, u jiných dodavatelů nejvýše do dvou dnů, musela jsem v mezičase koupit granule u jiného prodejce.

    Pro nákup granulí nevhodný, u jiného zboží možná více než týdenní doba dodání nemusí až tak vadit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V žádném případě nic neobjednavat ! Zboží nikde peníze nikde.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednával jsem zboží skladem ve středu 13.9. Do 19.9 obchod bez reakce, po telefonické urgenci zboží předáno 20.9. přepravci... Údaj u zboží, že zboží odesíláte do 72 hodin si prosím odstraňte, klamete tímto zakazníky... Díky Novosád

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávala jsem speciální veterinární krmivo pro psa po operaci. Obchod nedodržel dodací lhůtu, odeslání do 72 hodin, ale objednávku odeslali po 8mi dnech. Ikdyž jsem jí čtvrtý den zrušila a krmivo objednala jinde, nakonec po 9ti dnech balík přišel. Dokonce i peníze mi vrátili dřív než to stihlo dorazit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace, dodání nevím, protože po 8 dnech čekání, jsem to zrušila....

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Dlouhá doba dodání zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohužel žádná
    • Komunikace na bodě mrazu
    • Ani po 10 dnech od objednání nemám objednávku doručenou
    • Výmluvy o době odeslání (mají garanci 72h, ale to ani omylem)
    • Rozhodně nedoporučuji

    Za mě celkově katastrofa. Nechápu, jak mohou poslat dotazník na spokojenost, když objednané zboží ještě neodeslali!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po zaplacení zboží objednávka zrušena ze strany obchodu údajně kvůli nepřipsání částky na jejich účet. Objednávka znovu uhrazena. Slíbili vrácení první platby na účet. Zatím nemáme ani zboží ani slíbené peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhá dodací lhůta překračující týden

  • Nedoporučuje obchod

    • dlouhá dodací doba, déle než se uvádí u výrobku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mám 7 dní zaplacené zboží, které mi nedošlo a obchod nijak nekomunikuje. Zde bych si již nic nekoupila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doba doručení, už nikdy zboží neobjednám

    Komunikace E-mailem dobrá, avšak paní Pospíšilová neví co do E-mailu píše.
    Zmatečné jednání prý přetíženého skladu, zboží objednáno 10.9.2023 je 18.9.2023 a zboží stále nemám. A, až teprve dnes - prý bylo doručeno přepravní službě PPL.
    Bravo. Nikdy víc. NEDOPORUČUJI!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dlouhý dodací termín

    Zboží jsem objednávala 11.9. a zatím nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží objednané týden a zatím žádné info o doručení