Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Obchod je zaměřen na bylinkovou léčbu. Léčivé tinktury v lékárně neseženu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • ok

    Vše je ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost dodání zboží

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Velký výběr na různé potíže
    • K objednávce knížečka o potížích a možnostech pomoci si bylinkami
    • Málo info o působení daných zákonem, takže nemůžou, není chyba obchodu

    Mnoho bylinných přípravků, které mohou pomoci

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Sehnal jsem zde levněji řasu Kombu, Cejlonskou skořici, asi byla "levná", ale čaj Bancha, který jsem kupoval v kilovém balení mi přišel skoro jako pudr, prach. Lístků celých tam bylo viditelně pomálu a následná komunikace s pánem v obchodě byla nevlídná a když jsem požádal o k=od na zásilkovnu zpětní vrácení což jsme jednou , dvakrát, jinde využil mi pán kategoricky řekl, že to oni neposkytují a taky proč.

    Shrnutí: kupovaný Bancha čaj zelený japonský čaj vypadal jako vymetený ze dna bedny.
    Mám 11 leté zkušenosti s koupí tohoto čaje, ale toto se mi stalo podruhé z poslední doby a již ten čaj nechci.
    Máme ještě nějaký čaj s velkými lístky z poslední objednávky a takový chci.

    Reakce obchodu FAJN Byliny

    Pan Čech v telefonickém rozhovoru nepožadoval odstoupení od smlouvy, ale reklamoval kvalitu dodaného čaje. Ač se zdá, že je to hraní se slovíčky, tak se jedná o dvě zcela odlišné situace. Při reklamaci hradí dopravu zpět zálazník a pokud je reklamace uznána, tak se následně doprava zákazníkovi proplatí. Proto jsem mu neumožnil dopravu zpět zdarma.
    Zákazník nakonec zboží nereklamoval, ale poslal zpět s tím, že odstupuje od smlouvy. Toto jsme obratem vyřešili vrácením peněz, protože odstoupit od smlouvy může do 14 dnů i bez udání důvodů.
    S pánem jsem jednal korektně, komunikace se mnou se mu zdála "nevlídná" asi proto, že nedopadla dle jeho představ a nedostal dopravu zdarma na reklamované zboží. Taky nechápu co znamená slovíčko levná v uvozovkách u ceylonské skořice. V rozhovoru ji vůbec nezmiňoval a ani ji nevrátil.
    Václav Koudele.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ochota, zájem
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše OK

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Spolehlivost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Rychlé a bezproblémové doručení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Komunikace, rychlost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Přátelská komunikace na dodatečné otázky k objednávce, vše vyřešeno

    Přátelská komunikace, rychlá reakce

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše šlo rychle a bez potíží.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Perfektně zabalené,vše došlo OK.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost, kvalita, velký výběr
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    rychlost, ochota

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Rychlé doručení

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Pán který mi volal ohledně dodání byl arogantní ,podrážděný ,nepříjemný a měl by se naučit mluvit se zákazníky, kteří chtějí dát své peníze za vaše zboží.Objednala jsem jinde,zboží dokonce levněji,a tam jsem byla spokojena.

    Reakce obchodu FAJN Byliny

    Paní Orságová nepíše pravdu, ba dá se říci, že přímo lže. Objednávku zrušila ona, vůbec mne nenechala domluvit a nabídnout jí jiný způsob dopravy.
    13.4. Objednala s poznámkou "prosím dodávka jen do 12h.děkuji"
    Protože nejsme schopni zařídit to, aby kurýr v Olomouci přijel k paní Orságové v určený čas, telefonoval jsem paní Orságové po přijetí objednávky, nedovolal jsem se. Proto jsem jí poslal SMS aby zavolala na naše číslo pro upřesnění objednávky a chtěl jí navrhnout, že zboží zašleme na výdejní místo cca 250 m vzdálené od jejího bydliště, kde si balíček vyzvedne podle svého volného času.
    Paní Orságová na SMS nereagovala. Proto jsem jí následující den znovu volal. Když jsem se dovolal, řekl jsem jí, že nemůžeme garantovat, to, že kurýr přijede dopoledne. Skočila mně do řeči, a řekla: Tak objednávku zrušte, objednám si jinde" (hovor máme nahraný, citace je přesná). Pokud byl někdo podrážděný a nepříjemný, tak to byla paní Orságová, ne já.
    Václav Koudele

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlost a pohodlnost nákupu
    • velký výběr
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • vstřícné jednání
    • rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Delší doba dodání