Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • Když zboží nedorazilo, volala jsem do obchodu a místo vysvětlení a omluvy arogance a neprofesionální jednaní. Objednavku jsem zrušila.

    Reakce obchodu Exkalibr.cz

    Dobrý den,
    Mrzí nás vaše nespokojenost s průběhem vyřizování objednávky. Celou věc jsme tedy prověřili.
    Objednala jste si zboží, které nebylo skladem a byl u něj uvedený předpokládaný termín dodání do 14-ti dnů od objednání. Následně jste nás kontaktovala a kolegyně na infolince Vám sdělila, že zatím nemáme potvrzen přesný termín dodání, ale že Vám jej zjistí. Bezprostředně po potvrzení dodavatelem jsme Vás informovali o termínu naskladnění (který mimochodem splňoval slibovanou 14-ti denní lhůtu). Následně jste objednávku zrušila.
    Snažíme se dělat vše pro rychlé dodání objednávek a co nejpřesnější informování zákazníků o průběhu jejich vyřizování, ale bohužel někdy ty informace nemáme od výrobců hned k dispozici.


    Hezký den přeje
    Tým Exkalibr.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace hrozná
    • dodání za 5 až 8 dní 25 dní a nic

    nesolidnost a postup proto, že byla objednávka na dobírku.

    Reakce obchodu Exkalibr.cz

    Vážený zákazníku,
    Mrzí nás vaše nespokojenost s délkou dodání zboží a vyřizováním vaší objednávky.
    Rádi bychom Vám vysvětlili tuto situaci. Objednal jste si zboží, které není skladem u nás ani u výrobce. Což bylo a je u produktu uvedeno. Zboží jsme však pro Vás obratem objednali a informovali o předběžném termínu doručení. Bohužel však došlo u výrobce již 2x ke zpoždění dodávky. Pokaždé jsme Vás o posunutí termínu realizace obratem informovali.
    Vámi objednaný výrobek je natolik specifický, že neexistuje k němu adekvátní alternativa, kterou bychom Vám mohli nabídnout. Na zpoždění dodávky výrobcem vliv nemáme, takže více než informování o novém termínu dodávky bohužel nedokážeme v současné době udělat. Uvedený produkt aktuálně nelze sehnat nikde v ČR ani v Evropě.
    Přijměte prosím naši omluvu.
    Děkujeme za pochopení.

    Tým Exkalibr.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod neustále posouval datum dodání, až jsem objednávku zrušil...

    Reakce obchodu Exkalibr.cz

    Vážený zákazníku,
    Je nám líto vzniklé situace. Výrobce nám několikrát posunul termín dodání, o čemž jsme Vás vždy obratem informovali. Vámi objednané produkty jsou natolik specifické, že jsme Vám také bohužel nedokázali nabídnout adekvátní náhradu.
    Zrušení objednávky z vaší strany samozřejmě chápeme a plně respektujeme.

    Hezký den přeje
    Tým Exkalibr.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží sice přišlo stejné,ale od jiného výrobce,než bylo objednáno.(Fristads)

    Reakce obchodu Exkalibr.cz

    Dobrý den, Aleši,
    Děkujeme za objednávku a napsání recenze.
    Vámi popisovaný problém nás upřímně překvapil. U dodavatele jsme pro Vás objednávali přesně to zboží, které jste si objednal. Při kontrole dodavatelské faktury a skladových operací jsme nezjistili žádný nesoulad. Každopádně to již řešíme s dodavatelem. O výsledku Vás budeme informovat.
    Nicméně zboží samozřejmě můžete bez problému vrátit.

    Omlouváme se tedy za vzniklý problém.
    Tým Exkalibr.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží objednáno k dodání do místa bydliště po telefonické domluvě.
    Telefonicky mě nikdo nekontaktoval, zboží předáno do výdejny 14 km vzdálené od místa doručení.

    Reakce obchodu Exkalibr.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za nákup v našem e-shopu. Mrzí nás vaše negativní zkušenost s přepravcem. Zboží jsme odesílali v den přijetí objednávky na adresu, která byla uvedená ve vaší objednávce vámi zvolenou přepravní službou. Řidič má vždy povinnost volat min. 1 hodinu před doručováním. Proč tak neučinil ve vašem případě, nevíme. V informacích o zásilce je uvedeno, že vás nezastihl na adrese a proto ponechal zboží na nejbližším výdejním místě. Toto není standardní, proto podáváme přepravci stížnost na doručování zboží uvedeným řidičem.
    Přejeme Vám, ať Vám zakoupené zboží dobře slouží a příště se snad podaří doručení objednávky standardním způsobem.

    Hezký den
    Tým Exkalibr.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    zboží neměli, tak upozornili a to je všechno

    Reakce obchodu Exkalibr.cz

    Vážený zákazníku,
    Děkujeme za objednávku v našem e-shopu. Bohužel vámi objednané zboží jsme doprodali a než se na e-shopu skrylo, bylo pouze na objednávku bez potvrzené dostupnosti. Ihned po přijetí vaší objednávky jsme zjišťovali možnost dodání výrobku dodavatelem, ale ten nám sdělil, že jej již nelze dodat. Snažili jsme se najít vhodnou alternativu k vámi objednanému zboží, ale nic vhodného nebylo dostupné. O této skutečnosti jsme vás tedy obratem informovali.
    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé potíže.

    Hezký den přeje
    Tým Exkalibr.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • výhoda je že lišty jako jedni z mála nabízejí
    • dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Exkalibr.cz

    Dobrý den, Jane,
    Děkujeme za nákup v našem e-shopu a uvedenou recenzi. Mrzí nás však vaše nespokojenost a proto jsme průběh vyřizování této zakázky prověřili.
    Objednal jste si zboží, u kterého na e-shopu uvádíme, že je dostupné u dodavatele do 3 pracovních dnů. Tuto lhůtu jsme splnili a dopravce Vám zboží doručil také bez nějakého zdržení. Takže úplně nechápeme vaši výtku ohledně dlouhé dodací lhůty. Zboží se snažíme zákazníkům dodat vždy v nejkratším možném termíně.
    Každopádně přejeme, ať Vám zakoupené zboží dobře slouží a příště snad budete s nákupem 100% spokojený.

    Tým Exkalibr.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • V cechach pre cecha najlepsia cena
    • Pre slovaka som dostal slovensku cenu 521€ bez dph. Ale preto som to kupoval v CZ ze tam bola cena 450€ bez dph. Za slovenske korene som dostal prirazku 70€ :(

    Reakce obchodu Exkalibr.cz

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    Mrzí nás vaše zkušenost. Dovolte mi však vysvětlení k vámi popisovanému problému. Ceny zboží rozhodně nestanovujeme podle národnosti. Slovenských bratov máme rádi a vážíme si Vás. Pokud jde o rozdílnou cenu pro CZ a SK trh, tak ta je dána hlavně značně dražším dopravným na Slovensko, které je započítáno již v této ceně. Ve vašem případě se navíc jednalo o zboží, které nelze poslat standardní balíkovou službou, takže odtud ten velký rozdíl v ceně. U jiných produktů jsou ty rozdíly minimální. Navíc cenu jste viděl při vytváření objednávky. Nabídli jsme Vám také možnost prodat zboží za českou cenu s tím, že si vyzvednete zboží u nás na prodejně, s čímž jste souhlasil.

    Hezký den přeje
    Tým Exkalibr.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží údajně skladem, ale po zaplacení zrušili objednávku, že výrobce momentálně nedodá

    Reakce obchodu Exkalibr.cz

    Vážený zákazníku,
    mrzí nás vzniklá situace. Bohužel ani my nejsme dokonalí, a ne vždy se nám vše povede.
    Přijměte prosím tímto ještě jednou naši omluvu.

    Tým Exkalibr.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem provedla 18.12. 2019 a do dnešního dne zboží nemám. Po urgenci mi pracovníci telefonicky přislíbili, že zboží bude vyexpedováno v pondělí 6.1.2020, ale ani to se nestalo. Přitom obchod udává, že zboží odesílá do 3 dnů. Tak doufám, že v budoucnu někdy dorazí.

    Reakce obchodu Exkalibr.cz

    Dobrý den, Michaelo,
    Mrzí nás opožděné dodání vaší objednávky. Bohužel došlo k neplánovanému prodloužení termínu dodání ve svátečním období, o čemž jsme Vás informovali.
    Zboží již bylo od nás odesláno, jak jsme slibovali. Prověřovali jsme u přepravce zásilku a ten nám potvrdil, že balík bude zítra u Vás.
    Přijměte prosím naši omluvu.

    Tým Exkalibr.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí zboží, o kterém po objednání a jimi zaslaném potvrzení objednávky napíšou, že "bohužel na Vámi objednaný produkt byl již prodej ukončen".

    Proč nabízejí produukty, které již neprodávají?

    Reakce obchodu Exkalibr.cz

    Dobrý den, Juro,
    Děkujeme za vaši recenzi, i když nás mrzí vaše negativní zkušenost.
    V době přijetí vaší objednávky nebylo zboží skladem u nás ani u dodavatele. Na našem e-shopu tehdy byla uvedená dostupnost "Na objednávku" s dostupnosti neznámou. Po přijetí vaší objednávky jsme však zjistili, že výrobce již tento model není schopen dodat. O čemž jsme Vás obratem informovali a nabídli alternativní zboží, které Vám však nevyhovovalo. Což samozřejmě chápeme. Produkt byl obratem stažen z naší nabídky.
    Od výrobců/dodavatelů dostáváme několikrát denně reporty o zboží, které je možné objednat. Všechny produkty, které již nelze objednat jsou na našem e-shopu automaticky skryty. Zde jsme však bohužel informaci o stažení produktu z prodeje obdrželi od výrobce se zpožděním.

    Přijměte tedy za vzniklou situaci ještě jednou naši omluvu.


    Tým Exkalibr.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • slibují dodání do 5ti dnů a po 10ti dnech nejsou schopni dostát vlastní nabídce, přesto zboží nadále nabízí jako dostupné.... objednávku jsem zrušil z důvodu neschopnosti dodání ze strany prodejce.

    Reakce obchodu Exkalibr.cz

    Vážený zákazníku,
    Situace s nedodržením dodací doby z naší strany nás mrzí. Bohužel došlo k posunutí dodávky ze strany výrobce, o čemž jsme Vás obratem informovali.
    Přijměte prosím tímto ještě jednou naši omluvu.

    S přáním pěkného dne.

    Tým Exkalibr.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Žádná

    Objednaná pila přišla až po telefonickém dotazu (o 5 dní později).
    Po připojení pily a zapnutí lítaly z motoru jiskry. S pracovníkem Exkalibru jsem se telefonicky domluvil, že pošleme nefunkční pilu zpět a obratem odešle novou pilu nebo vrátí peníze. Opět se nikdo neozýval. Volám znovu a pracovník řekl, že šéf nařídil poslat pilu do záruční opravy a nárok na vrácení peněz do 14 dní nemáme , protože jsme ji připojili do zásuvky (klamou zákazníky, kteří chtějí vrátit peníze do 14 dní) . Při dotazu, kdy přijde opravená pila pracovník slíbil, že zavolají druhý den ze servisu, ale opět nic. Úmyslně protahují čas na vrácení peněz. Jsem zvědav, jak vše dopadne.

    Reakce obchodu Exkalibr.cz

    Dobrý den, pane Stanislave,
    Zboží jste objednal 19. 7. 12:41. Ještě ten den jsme zboží předali dopravci, který měl zásilku doručit následující pracovní den. Bohužel kurýr zásilku doručil až po naši urgenci teprve 25. 7. S tím jsme nemohli více dělat. Nicméně je pravda, že po odeslání zásilky jsme Vás nekontaktovali a neinformovali o zpoždění. Není totiž v našich silách průběžně kontrolovat doručování všech zásilek. Proto vždy po odeslání balíku zasíláme mail s číslem + odkazem na sledování balíku a kontaktní informace pro případ nedoručení balíku do 24 hodin od odeslání.
    A co se týká vaší reklamace, tak tam je situace trochu jiná, než popisujete. Po oznámení o nefunkčnosti pily Vám náš technik říkal, že nejrychlejší způsob vyřízení reklamace bude poslání do autorizovaného servisu výrobce (svozy zajišťuje servis, stačí jen zadat zpětnou adresu pro doručení) s požadovanou výměnou za nový kus. Vy jste na to nechtěl přistoupit a raději jste pilu po několika dnech poslal k nám, čímž se vyřízení této záležitosti zdrželo a navíc jste měl zbytečné zařizování přepravy. Z naší strany určitě nic úmyslně neprotahujeme. Pokud byste přistoupil na návrh našeho technika, tak jsme Vám zařídili svoz pokažené pily a již jste mohl mít doma novou pilu.

    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

    Tým Exkalibr.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží mám víc jak 14 dní objednané a nemám žádné info o stavu zboží.

    Reakce obchodu Exkalibr.cz

    Dobrý den,
    Prověřoval jsem vaší objednávku. Žárovky při objednání nebyly skladem a uvádíme u nich dostupnost "na objednávku" s předpokládaným termínem dodáním 2-3 týdny.
    Pokud jde o informování ohledně vyřizování objednávky, tak opravdu jsem z naší strany nedohledal úspěšný pokus o kontaktování Vás s upřesněním termínu dodání. Což je naše chyba, za kterou se omlouváme.
    Dle aktuálních informací od dodavatele má zboží dorazit v nejbližších dnech. Zítra Vás bude naše obchodní oddělení kontaktovat s podrobnostmi.

    Hezký den přeji.

    Exkalibr.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží neodpovídá popisu.

    Reakce obchodu Exkalibr.cz

    Dobrý den,
    Vzniklá chyba v popisu produktu nás mrzí. Obratem jsme vše opravili a nabídli Vám vrácení peněz. S čím jste souhlasil.
    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé problémy.

    Hezký den přejeme.

    Tým Exkalibr.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • \dlouhá dodací lhůta, kromě potvrzení objednávky se nic neděje!!!!

    Reakce obchodu Exkalibr.cz

    Dobrý den,
    Ano, máte pravdu, dodací lhůta je u tohoto produktu delší. Nicméně při objednání byla u něj na e-shopu informace "Na objednávku" s termínem dodání do 14-ti dnů.
    Každopádně dnes jsme obdrželi od výrobce potvrzení odeslání, takže k Vám budeme odesílat následující pracovní den.

    S přáním hezkých svátků

    Tým Exkalibr.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od 29.12. 2018 nebyli schopni zboží dodat, ba ani napsat, že nejsou schopni objednávku vyřídit.

    Reakce obchodu Exkalibr.cz

    Vážená klientko,
    Děkujeme za vaši objednávku. Mrzí nás delší dodací doba, nicméně objednala jste si žárovky, u kterých bylo uvedeno "Na objednávku" a dostupnost "2-3 týdny". Zboží jsme objednávali u výrobce 29.12. Podle aktuálních informací má žárovky doručit v příštím týdnu. Pak budeme obratem odesílat k Vám.

    S přáním hezkého dne
    Tým Exkalibr.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Vadí , že mám něco hodnotit a zboží nedorazilo dle domluvy, a jsou s tím jen problémy. Pro zboží musím někam jet i když bylo dohodnuto vyzvednutí na daném místě. A hlavně si myslím, že žádost o hodnocení by měla chodit po doručení a né, ještě před doručením - to vypadá že levá ruka neví co dělá pravá a v době PC by se toto nemělo stávat. Přeji pěkný den.

    Reakce obchodu Exkalibr.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za nákup v našem e-shopu.
    Pokud jde o vaši zásilku, tak tu jsme odesílali v dohodnutém termínu ještě před Vánoci. Mělo být doručeno v pátek 21. 12. Proč se tak nestalo, zjišťujeme u přepravce. Nevím přesně, co myslíte tím "Pro zboží musím někam jet i když bylo dohodnuto vyzvednutí na daném místě", protože zboží jsme zasílali na vámi zvolené výdejní místo. Prosím upřesněte nám na e-mail [email protected], kdo Vás informoval, že si balík máte vyzvednout na jiném místě než tom, které jste si zvolil v objednávce. Omlouváme se tedy za komplikace s dodávkou. I když z naší strany bylo vše splněno dle dohody, snažíme se o nápravu a co nejrychlejší doručení dopravcem.
    A co se týká vaší poslední poznámky o zasílání dotazníku spokojenosti, tak ten odesílá portál heuréka automaticky 10 dnů po přijetí objednávky v e-shopu, bez ohledu na to, zda objednávka byla doručena, nebo ne. Takhle je to záměrně v zájmu zajištění objektivity recenzí.
    S přáním všeho nejlepšího v novém roce.
    Tým Exkalibr.cz