Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo jiné zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 29.12.2023 Zboží stále nedorazilo, objednáno 13.12.2023
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Týden jim trvalo, než zásilku vyfakturovali, zabalili a předali přepravci. Tuto informaci mám z 22.12. Od dopravce zprávu nemám, protože víkend a svátky vánoční. Místo rukávníku dostal obdarovávaný pod stromeček poukaz na rukávník s neznámým datem doručení. Doufám, že dárek dorazí ještě letos.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Vše skladem. Na dodání jsem čekal 10 dnů. Proto jsem objednávku zrušil ...
    • Příznivé ceny za zboží.
    • Příznivé ceny za dopravu.
    • Dobrý výběr zboží.

    Na eshopu bylo uvedeno, že zboží (mikrovlnná trouba) je skladem, nicméně po objednání a zaplacení online přišla zpráva, že se čeká na naskladnění.

    K dotazníku Heuréky: U otázky "Doporučili byste obchod svým známým?" bych uvítal širší škálu odpovědí než "ANO", "NE". Zrovna tento obchod bych hodnotil mezistupněm.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kdyz mel Exasoft pobocku v Ostrave obcas jsem tam nakupovala. Nyni uz nema ale koupila jsem u nich pres eshop jen proto ze jsem chtela urcitou vec a jinde se nedalo dokoupit prislusenstvi. Zbozi jsem kupovala 6.12 s tim ze je skladem. Do dnesniho dne nedorazilo. Chtela jsem to jako darek na Vanoce, kupovala jsem dostatecne vcas. 13.12 jsem urgovala jestli je realne aby zbozi doslo. Odpoved znela: Zboží do Vaší objednávky máme již na cestě k nám. Ihned po zpracování Vám budeme objednávku expedovat.Termín expedice je plánován ještě v tomto týdnu coz znamenalo do 15.12 kdybych pocitala pracovni tyden. Nechapu odkud bylo zbozi na ceste k nim kdyz na internetu v objednavce byli zbozi skladem. Kdyby nebylo a vedela bych ze nedorazi do pozadovane doby ani jej neobjednavam. Dnes je 19.12 a zbozi stale nikde, ani nebylo predano jeste k preprave. Jen prisla nejaka informace ze predano bylo a zasilkovna zasilku stale nema. Uprimne jsem zklamana. Hlavne ze behem toho nez si zbozi objednate atd. Vam porad chodi x priblblych mailu s hovadinama a zbozi stale nikde.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží jsem zaplatil kartou a do dnešního dne jsem je neobdržel.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tak dlouho čekat na dodání zboží jsem na jiných eshopech ještě nepoznal.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Týden jsem čekala na jakoukoliv informaci o mé objednávce. Teprve až, když jsem ji sama zaurgovala, mi obchod odpověděl, že objednávku ruší...

    • dlouhá doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po odstoupení od smlouva a vrácení zboží mi nebyla vrácena celá částka pro údajené poškození i když jsem výrobek nepoužíval. Výrobek přišel už poškozený

    Komunikace s obchodem je pouze pomocí e-mailu. Telefon je pouze automat.
    Po přečtení recenzí od ostatních zákazníků problém nastává v případě, že zboží vracíte, popřípadě reklamujete.
    V žádném případě firmu nedoporučuji!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Výrobek jsem sice obdržel ale k jeho funkčnosti si musím sehnat a dokoupit další části což mne nepotěšilo. Je divné proč tyto další části bez nichž je výrobek nefunkční nejsou nabídnuty!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu stále nebylo expedováno!!! Hlavně že mají zboží označené jako skladem. Exasoft už nikdy více

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Lhůta k dodání zboží
    Kupní smlouva proto neobsahuje dohodu smluvních stran na konkrétní lhůtě k dodání zboží.
    Takže: zaplaťte, já objednám v Číně a možná zboží někdy doručím, když ne můžu Vám vrátit peníze (zřejmě také někdy) ....

  • Obchod nekomunikuje. Můj dotaz ohledně dodání-žádná odpověď. Objednával jsem zde dříve několikrát a vše bylo OK. Tentokrát katastrofa. Pravěpodobně budu objednávku rušit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem stále neobdržela

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    dlouha dodaci doba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po týdnu od objednávky jsem kontaktoval prodejce proč nebylo zboží ještě doručeno a proč prodejce nekomunikuje. Odpovědí bylo, že zboží není na skladě a bude doručeno nejdříve příští týden, takže nejdříve za 15 dní. ExaSoft nikdy více.
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • dlouhá dodací doba
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ceny
    • Na infolince automat... Ze strany obchodu zadna komunikace ohledně dotazu na zboží pri objednavce. Nedokážu si představit a hlavně se nechci dostat do reklamacniho řízení s touto "firmou"