Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • žádný telefoni kontakt pokud se jim to nehodi neodepíšou vám.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji z důvodu nedodání zboží, které uvádí e-shop jako "SKLADEM!" a už týden čekám. E -shop komunikuje (toho si cením), že na tom pracuje, ale vadí mi ten princip. Pokud by uvedli, že je zboží někde v logistickém centru, tak bych si vybral jiné zboží co je skladem a byli bychom všichni s úsměvem na tváři. Preferoval jsem e-shop protože jej doporučuje HEUREKA no nvm - výsledkem je že stále čekám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tvrdí, že zboží je skladem, ale není to pravda

    Objednal jsem si tvrzené sklo na mobil, které bylo skladem, ale zhruba po týdnu objednávku zrušili s tím, že nejsou schopni zboží zajistit u dodavatele.

  • Nedoporučuje obchod

    Mrzí mne to, že jsem musela odstoupit od smlouvy, protože zaslaný výrobek je nefunkční a poslala jsem ho zpět k vám. Musím tedy
    vyjádřit svoje zklamání a nespokojenost. Celá záležitost je
    prozatím v řešení a doufám, že moje reklamace bude dořešena k mé
    i vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá dodací doba

    Led pásek měl být lepící, ale není

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednal jsem si klavesnici, kde na eshopu stal obrazek klavesnice cerno-bila d prvky bile, takovou jsem si vsak mohl objednat u konkurence ale objednal jsem ji zde, po tydennim cekani jsem dostal cerno-zluto-zelenou klavesnici se zluto-zelenymi prvky :)

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • cena

    Pozdní dodání (zaplaceno 26. 12. 2025, zboží je na cestě už 10 dní, patrně ovlivněno svátky). Minimální komunikaci.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nemám žadne info o stavu
  • Nedoporučuje obchod

    Exasoft byl vždy fajn a doufám, že dále bude. Jen škoda, že zboží bylo skladem ve větším počtu, ale po 11 dnech stále nic. Přišel email, že na mne nebylo zapomenuto, ale zboží nikde. A nyní formulář hodnocení na zboží které nepřišlo. Dám tomu ještě pár dní a pak budu stornovat. Jsem konzervativní, tak Exasofte, polepšete se nebo dejte vědět, že to aktuálně nejde. Bude to v pohodě.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží bylo nefunkční.

  • Nedoporučuje obchod

    • dlouhá dodací doba, žádné vyrozumění, kde to vázne, mělo být skladem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží je pravděpodobně připraveno k vyzvednutí, ale ne za sjednaných podmínek.
    S Vaší firmou jsem měl smluvně domluvenou dodávku s platbou v hotovosti - to je při převzetí.
    Dodavatelská firma však požaduje abych uhradil předem.
    Tuto alternativu však odmítám a požaduji způsob placení dle dohody, tedy platbu v hotovosti, to je při převzetí zásilky.
    Předejte prosím dodávané zboží zásilkové službě, která je schopná dodat zboží dle dohody - tedy proti platbě v hotovosti.
    Prosím o odpověď.
    Děkuji
    S pozdravem
    Jan Kuja

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • cena
    • dlouhá doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Neseriozni jednání

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nabízí skladem zboží, které nemají na skladě. A řeknou vám to až se po pár dnes zeptáte.. Potom reagují rychle
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden od objednávky a zaplacení a dodávka nikde...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Přišlo mi zboží cartridge HP 10 let po záruce (8/2014).???

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po zaplacení akceptované objednávky přišel mail, že obchod není schopen zboží dodat. Jinak komunikace dobrá, peníze byly vráceny.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zavádějící popis zboží

    U Flash USB San Disk uvádí prodávající zápis až 150 MB/s. Na obalu Flasky je uvedena rychlost zápisu až 100MB/s. (Její skutečná rychlost zápisu nepřesáhne 60 MB/s.