Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nevím
    • Nekomunikují, telefony pouze záznamníkové, komunikace jen písemná.
    • Vůbec žádné výhody

    Nekompletní a nesrozumitelný návod s obalu vypadly šroubky nějaká gumová zátka nebo zarážka vůbec nevím co to je a kam to patří prostě špatny bojím se jí zapnout

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nemohu hodnotit, zboží zatím nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žiadny telefónny kontakt
    • Zlá komunikácia
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na eshopu je napsano, ze je zbozi skladem. Po objednani prisel mail s informaci, ze dostupnost je 14 dni.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zásadně vybírám zboží v obchodech, kde je skladem, protože v takovém případě zboží doručí do druhého dne ve většině případů.
    Tady jsem se po třech dnech domáhal vůbec odpovědi, co se stalo, protože telefon na zákaznické lince vás nasměruje na mailovou komunikaci, kde asi odpovídají podle nálady.
    Pochopil bych, kdyby mě i automat informoval, že zboží není fyzicky skladem, ale bez jakékoli odezvy člověk neví a netuší...
    Za mě bohužel špatná zkušenost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku zrušil obchod a to zcela bez upozornění. Respektive mi ji smazali a po přihlášení vůbec není vidět ve stavu objednávek. Takže jsem čekala na dodání, po cca 10 dnech jsem šla osobně na jejich prodejnu v Karviné (nelze se telefonicky dovolat). Tam mě ujistili, že objednávka se chystá a bude. Teď, skoro po měsíci jsem zjistila, že objednávka prostě zmizela že systému. A já čekám a nic... Jinak objednávku mám na začátku v mailu potvrzenou a tím komunikace obchodu zkončila.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nedostatečná komunikace se zákazníkem.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nevím, co je příčinou, proč jsem dosud nedostal žádnou informaci o tom, že přístroj byl předán alespoň dopravci. Chtěl jsem ho dát manželce k MDZ.

  • Dlouhá dodací doba objednáno 2.3 2024 a zatím nic.

  • Špatná

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vůbec nevím v jakém stavu je, ještě týden od objednání a zaplacení nic.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    S tímto obchodek jsem byl až doposud spokojen. K provzdušňovači trávníku nenapsali, že je bez násady, tedy nelze jej provozovaat. Rovněž neuveli násadu jako doplňkové zboží, dokonce ji vůbec nevedou. Sežeň si kde chceš. To je jako když si koupíte auto a po jeho dodání zjistíte, že je bez motoru. Dalším zjištěním je, že prodejce motory nevede, sežeň si jej kde chceš.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Arogantní jednání obchodu
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Vadné zboží

    Objednala jsem zde klávesnici. Přišel zmetek, co zdvojuje písmena, s obchodem řeším reklamaci, je ve stavu podáno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále čekám na dodání zboží. Volala jsem na infolinku, jedna nefunguje, druhá si popovídala sama se sebou a že mám poslat email....

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nejdelší dodání u eshopu vůbec.Spolupracuji s 10 obchody a tento má nejdelší lhůtu dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Prislo mi jine zbozi nez bylo objednano

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na obchod neni spolehnuti

    neni na obchod spolehnuti v nedeli jsem objednala a zaplatila napsali ze penize prisli a ceka se na odeslani zbozi ale nic se nedelo az jsem se ve stredu ozvala a ptala se kdy mi zbozi dovezou teprve napsali ze mi zbozi nedovezou ze ho nemaji tomu nerikam slusne jednani na Mironetu ve stredu objednano ve ctvrtek doruceno Mironetu palec nahoru a tam si objednejte

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Při transportu došlo ke kosmetickému poškození výrobku, obchod nabídl slevu, ale odmítl zboží vyměnit.