Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednal sem si TP-Link UB500, Bluetooth 5.0 Nano USB Adapter. Zboží mi nešlo vůbec vložit do konektoru USB, proto jsem ho hned druhý den, zaslal zpět jako reklamaci. Jejich produktový manažer mi odpověděl : Vaše odstoupení od kupní smlouvy dle ustanovení § 1829, odst. 1. zákona č. 89/2012 Sb. bylo zpracováno. Vrácené zboží nesplňuje požadavky na vyzkoušení, které by bylo umožněno na kamenné prodejně, užíváno, mechanicky poškozeno - vylomený vnitřek konektoru a lehká deformace konektoru, lehké opotřebení konektoru od užití. Vrácená částka Vám bude ponížena o 216,21,-Kč. Za zboží mi tedy vrátí 40,-Kč. Tak,že doprava do obchodu stála 120,-Kč. Tak jsem tedy 80,-Kč v mínusu oproti tomu kdybych adapter zahodil. V žádném případě jsem nemohl vylomit vnitřek adapteru. Vložit věc do konektoru opravdu umím a za moji dlouhou kariéru se mi to ještě nikdy nepodařilo, že bych adapter poškodil. Jedině k čemu moho dojít tak k lehké deformaci konektoru, jak jsem se ho marně snažil nasadit do konektoru USB. V žádném případě nemohlo mnou dojít k opotřebení konektoru od užití, když jsem ho nemohl užívat. Uvedený obchod v žádném případě nedoporučuji. Pošlou poškozený výrobek a pak poškození svedou na Vás.

  • Dobrý den,
    u firmy ExaSoft.cz jsem zakoupil zesilovač tv vysílání. Po odzkoušení jsem se rozhodl vyrobek vrátit.
    Po tydnu mě firma zaslaka informaci, že jsem jim vrátil zesilovač poškozený a vratila mi pouze část peněz.
    Bohužel jsem si neudělal foto v jakém stavu zboží bylo kdyz přišlo, abych měl důkaz v jakém stavu zboží přišlo.
    Každopádně doporučuji dat si veljy pozor na tuto firmu s raději jejich služeb nevyužívat.

  • Dobrý den,
    u firmy ExaSoft.cz jsem zakoupil zesilovač tv vysílání. Po odzkoušení jsem se rozhodl vyrobek vrátit.
    Po tydnu mě firma zaslaka informaci, že jsem jim vrátil zesilovač poškozený a vratila mi pouze část peněz.
    Bohužel jsem si neudělal foto v jakém stavu zboží bylo kdyz přišlo, abych měl důkaz v jakém stavu zboží přišlo.
    Každopádně doporučuji dat si veljy pozor na tuto firmu s raději jejich služeb nevyužívat.

  • Zakoupili jste si u společnosti exasoft holding sekačku. Obrazem jsem ji vrátila. Uplynulo 14 dní a peníze nemám. Po urgenci jsem obdržela mail, ve které mi zaslali poučení o vrácení zboží. O platbě ani zminka. Obratem jsem podala podnět na ČOI.

  • Velký problém s vrácením CD mech. ve 14 lhůtě. Zřejmě přijdu o peníze. Firma normálně nekomunikuje, nechává věc "vyhnít". Původně jsem si říkal připlatím a vemu jiný model. Zřejmě to půjde přes ČOI.

    • 20 dní a nic. Tomuto obchodu se vyhni.

  • Včera jsem byl v kamenné prodejně ExaSoft Karviná. Já jsem si šel osobně vyzvednout jen drobnost, ale pán přede mnou měl opakovanou reklamaci, kterou asi jen tak nevyřídí. V podstatě jsem na vlastní uši slyšel to, co tady většina píšete. I když já mám s tímto prodejcem dobrou zkušenost, ale je fakt, že jsem tu nikdy nic nereklamoval a nakupuji zde jen občas. Pro mne velké překvapení a zklamání zároveň.

  • Obchod po objednávce začal zasílat spamy. Takto si nepředstavuji dobrý obchod. V obchodních podmínkách to nenajdete.

  • Nedoporučuji tento obchod, udělal jsem negativní zkušenost s vrácením zboží. Zakoupil jsem tiskárnu s myší, kterou jsem provozoval 15min!!!, neboť jsem zjistil špatnou komunikaci mezi nimi. Zboží jsem vybalil z kartonové krabice velmi opatrně a rovněž zpět uzavřel. Nicméně při reklamaci bylo konstatováno poškození obalu, které již nemohu rozporovat, neboť je již v držení firmy. Co mne ale opravdu dostalo, bylo údajné opotřebení teflonových podložek myši a znečištění gumových podložek u klávesnice. Vzhledem k párminutovému provozu musí technik reklamace asi používat elektronkový mikroskop, aby takové škody odhalil. Výsledkem reklamace bylo naprosto nezdůvodnitelné snížení vrácených peněz. Za zmínku stojí i chování prodavačky, která na mou repliku, že i v kamenných obchodech přistupují k zákaznikovi vstřícněji mi poradila, ať nakupuji v Kauflandu. Jirka17

  • Kvalitu obchodnika lze poznat u reklamace. Exa soft ale patří k podvodnikum. V mém případě se reklamovany adapter pro přenos dat skrze napěťovou sit poškodil tak že nejde opravit. Vyrobek mel tříletou záruku. Na vraceni peněz podle obchodnika bemam narok stejne jako na bagradu nákladu k reklamaci. Nic od exa soft NEKUPOVAT!!

  • Rychlost, spolehlivost, ochota- 6 hvězdiček

  • Rozhodne sa tomuto eshopu vyhnite!!! Ked mate problem tak nemate sancu ich kontaktovat telefonicky a vyriesit to. Bavit sa s vami chcu iba ked si chcete nieco kupit :-)) objednala som si sportove sluchatka. Vobec mi nesedeli tak som online poslala reklamaciu/odstupenie od zmluvy. Ked som sa po 2 tyzdnoch vratila z dovolenky a zacala reklamaciu riesit zistila som ze reklamaciu vobec nezaregistrovali - nepreslo to online cez web a moju reklamaciu neuznali. To som za zasielku zaplatila dalsich 200 kc aby som vratila to co som si kupila. Nik sa so mnou nebol ochotny bavit - proste ste nam to neodoslala vcas a tecka. Jasne pre mna je to tecka s touto firmou a dufam ze to ovolyvni mnohych z vas aby ste sa nespalili.

  • Rozhodně obchod nedoporučuji!!
    Dne 17.8.2022 jsem si objednala vysavač, který mi přišel dne 22.8.Krabice nebyla zničená, ale uvnitř krabice byl rozlámaný polystyren, jako by už někdo krabici otevíral a zboží zkoušel. Při rozbalení k mému zděšení byl kus trubky od vysavače odlomený, ale ten odlomený kus nikde nebyl. Okamžitě jsem zboží nafotila a poslala zpět. Domluva po telefonu s reklamačním oddělením není možná, pouze se dovoláte na infolinku, kde Vám jenom zdělí, že to budou urgovat a ještě ten den vám napíší, že to poslali k diagnostickému posouzení na servis, jako bych za to mohla já!!
    Takto už to urguji asi po páté a pořád se nic neděje. Nemám ani zboží ani peníze.
    Dávám tomu ještě týden a obrátím se na ČOI.
    Když si zpětně prohlížím recenze tohoto prodejce, tak lituji, že jsem si je nepřečetl ještě před nákupem, protože by k žádnému nákupu určitě nedošlo.
    Všechny varuji před nákupem v tomto obchodu.
    Nechápu, jak ještě mohou existovat.

  • Nedoporucuji tuto firmu klamou zakazniky nepravdivymi udaji o zbozi kdyz jsem je upozornil udaje si na strankach zmenili a pote mi napsali ze to maji spravne jenze ja mam dukaz v podobe screenshotu stranek ze to tak nebylo. Klamou podvadi nedoporucuji u nich nakupovat muze se stat budete zklamani jako ja

  • Pridavam se na stranu nespokojenych zakazniku. Ta 1000kc jsem si k produktu koupil "prodlouzenou zaruku" s tim, ze mam prodlouzenou zaruku. Jenze ejhle - kdyz nastal problem, z prodlouzene zaruky se razem stalo pripojisteni allianz a zadny zarucni servis neexistuje. Problemy, reseni, dezinformace k prodeji i na faktur. Jdu resit s COI jestli je toto vubec mozne. Za me jasne klamani zakaznika a nejasna sluzba, kterou prodavaji!!!!!

  • Tak přidávám také svou zkušenost. Zároveň abych narušil veškeré negativní komentáře.

    17.4 Jsem si u tohoto eshopu objednal zboží.
    23.4 Jsem si zboží převzal a začal jej používat.
    Se zbožím jsem byl naprosto spokojený. Bohužel se naskytla závada, kterou bylo třeba řešit.
    25.5 jsem zboží reklamoval a 14.6 mi reklamaci uznali s vrácením peněz.

    Kromě jednání, které bylo přes reklamačního asistenta byla veškerá komunikace automatizovaná.
    Nikdo se semnou nehádal, netvrdil, že jsem si to rozbil sám.

    Obchod mohu doporučit a nebál bych se objednat znovu.
    Naopak, hodlám si u nich to samé zboží objednat znovu.

  • Dobrý den, chtěl bych přidat negativní reakci na moji zkušenost s obchodem EXASOFT. Objednali jsme český mobil Aligator senior 6500 a od počátku s ním byly problémy. Přišel již s nalepeným ochranným sklem, pravděpodobně proto, že již byl vrácený a Exasoft si skla nevšiml a mobil poslali nám, jako nový. O této skutečnosti jsme obchod informovali, ovšem bez jakékoli reakce. Řekli jsme si, tak dobrá, máme sklo zdarma. Ovšem co se už vůbec nedalo vydržet, byla neustálá ozvěna, kterou slyšel volající, při telefonování. Po dvou měsících požívání se navíc začalo stávat, že když někdo volal na tento mobi, neozývalo se žádné vyzvánění. Zkrátka mobil se vším všudy s prominutím za hovno. Poslali jsme ho v dobré víře zpět, s požadavkem na výměnu za jiný typ mobilu, protože Aligator už zkrátka nechceme. Přišla ovšem tato odpověď, kterou uveřejňuji. :

    Co jste reklamovali?

    Název produktu: ALIGATOR S6500 SENIOR fialový
    Sériové číslo:352358481534218
    Nákup ze dne: 12.02.2022
    Servisní kontakt: xxxxxx xxxxx

    Popis závady:
    při volání je v telefonu slyšet nepříjemná ozvěna volajícího. Toto nešlo odstranit ani jakoukoli snahou o zlepšení v nastavení telefonu. Navíc se nyní stává i to, že někdy při volání volajícího telefon vyzvání, jindy pouze bliká bez vyzvánění a display zůstává černý, ani se nerozsvítí.

    Příslušenství:
    Přijato: MT, nabíjecí adaptér + kabel, jehla, příručky, org. krabice Stav: na displeji poškrábaná fólie, znečištění těla telefonu užíváním, na zadním krytu informační fólie výrobce, zanesená mřížka sluchátka nečistotami od užívání, mn v tn

    V příloze tohoto e-mailu najdete pouze informaci o ukončení reklamace. Samotný protokol s veškerými zákonnými náležitostmi Vám bude předán při převzetí vyřízené reklamace na prodejně nebo bude přiložen v odesílané zásilce.


    Dodávám na závěr, že mobil používala naše tchýně, mobil opečovávala jako drahocennost, protože to byl dárek a její první chytrý mobil. Měla ho v pouzdře a k reklamaci byl poslán jako nový, v továrním nastavení.
    Z firmy EXASOFT se mě chce zvracet.

  • NEKUPOVAT !!! Obchod ExaSoft.cz mě silně zklamal. Koupil jsem meteostanici Sencor SWS 930. Na panelu při stavu zataženo bliká 7s/4s jeden obláček, druhý svítí trvale. Chtěl jsem od obchodu zjistit u výrobce, zda tento stav je normální či je to na reklamaci. Po urgenci dotazu - Úředník z reklamace mě nejdřív 2x urážel, ať si přečtu návod, že je tam stav popsaný. Já mu důkazem vyvrátil, že není. Pak mě odkázal, ať zboží demontuji a pošlu na reklamaci do FAST CZ. On by se toťiž ztrhal, kdyby kontaktoval výrobce!! Od stolu je to strašná námaha!!
    Obcho nekomunikuje nebo špatně. Slogan poctivých obchodníků "zákazník nade vše, živí nás" jim nic neříká. Reklamační pracovník prošel zřejmě asertivním kurzem - odpovídá, pokud vůbec odpoví (po urgenci) stále dokola totéž. Tvrdí opakovaně stále dokola, že je vše v pořádku, že je třeba číst návod, kde je stav popsán. Ofotil jsem pasáž a poslal, že tam je popsán jiný stav. Tvrdí dále, že je vše v pořádku a pokud chci, ať demontuji vše a zašlu na reklamaci. Ono je strašně "namáhavé" od stolu kontaktovat výrobce a zjistit stav?!?!

    • Vážený pane Banýre, Vaši komunikaci s kolegou z reklamačního oddělení jsme důkladně prostudovali a nedošli jsme k žádnému pochybení z jeho strany. Zároveň jsme v komunikaci nenašli ani jednu urážku, jak uvádíte. Jako útočnou shledáváme naopak komunikaci z Vaší strany. Mimo jiné jste se bezdůvodně odvolával na kontrolu ČOI. Protože si bezvýhradně nejsme vědomi pochybení, věříme, že ve stejném duchu rozhodne také tento kontrolní orgán. Přejeme Vám příjemný zbytek dne.

  • Dobrý den,

    rád bych tímto ostatní varoval před nákupem přes tento obchod.

    Vše je OK do doby, než chcete zboží vrátit, a to v zákonné lhůtě 14 dní od zakoupení zboží on-line. Podmínky, které si kladou v obchodních podmínkách pro vrácení plné částky, jsou prakticky nesplnitelné.

    Např.:
    1. Zboží si si nemůžete odzkoušet použitím! Jak jinak ověříte, že zboží funguje jak má, než když jej použijete? Za použití je srážka z kupní ceny.
    2. Zboží Vám logicky posílají přes kurýrní službu, která si na krabici nalepí svůj dodejní štítek. Nicméně když chcete zboží poslat zpět, musíte logicky původní štítek odstranit, což opravdu bez poškození krabice nejde, jinak Vám to nová kurýrní společnost nevezme do přepravy. No ale pro ExaSoft je to poškození obalu a opět srážka z kupní ceny.

    A takto bych mohl pokračovat.

    Naprosto neseriózní přístup, v reklamaci si vymýšlejí vady, apod. Vše proto, aby nemuseli vracet celou kupní cenu.

    • Mám naprosto stejnou zkušenost. Exasoft nedoporučuji.

  • Nemůžu se dostat do recenzí,proto píšu zde.S pračku Whirlpool TDLR 5030L nejsem vůbec spokojená.
    1; popisy na pračce nejsou v češtině,pořád musïm prát s návodem.
    2;ještě jsem se u žádné pračky nesetkala s tím aby se buben nezastavil dvířkama nahoře.Už màm zničené nehty,jak musím plný buben vždy otáčet.
    3; přihrádky ve dveřích, největší problém je s aviváží.
    3;dvířka jsou stále otevřená.Vím,že pračka musí větrat,ale ne tak,aby se do ní prášilo, popřípadě něco spadlo.Když je chci mít pootevřená,musím je mít zatížené těžší věcí.
    4;Skoro všechny programy jsou hodně dlouhé.V dnešní době,kdy se člověk snaží šetřit energii.
    5; pokud potřebuji vyždímat pouze např.2trička,má s tím pračka problém.Buď se ždímání nespustí vůbec,nebo až za dlouhou dobu,pokud vůbec.
    Měla jsem již několik praček,ale tato je nejhorší.

  • Škoda, že nečtu diskuze, objednala jsem též zboží a teďka to řeším s právníkem a ČOI