Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,

    bohužel rozhodně nedoporučuji nákup v tomto obchodě. Před rokem, konkrétně 29.5.2019 jsem si zde zakoupil kávovar Delonghi, který jsem musel bohužel letos 1.7.2020 reklamovat, neb přestal fungovat. 9.7.2020 jsem jej doručil prodejci k vyřízení reklamace. Prodejce bohužel do dnešního dne reklamaci nevyřídil a tudíž jsem chtěl odstoupit od smlouvy a vrátit peníze za nákup, načež reklamační oddělení reagovalo tím, že je ještě dnes poslední den k vyřízení reklamace a následně mi poslali zprávu o opravě. Pravděpodobně neumí počítat a zvažoval bych výměnu odpovědných zaměstnanců. Čekám ještě jak se k věci postaví, ale zatím je jednání z jejich strany velice nekorektní a rozhodně před nákupem varuji.

    JV

    • Dobrý den,

      děkujeme za Váš příspěvek do diskuse a dovolte, abychom situaci uvedli na pravou míru.
      Přijali jsme Vaši reklamaci a produkt předali autorizovanému servisnímu středisku De´Longhi. To Váš nárok uznalo a zajistilo profesionální opravu produktu.
      Co se týče termínu vyřízení reklamace, v zákoně je stanoveno, že vyjde-li konec dané lhůty na víkend či státní svátek, je termín přesunut na nejbližší následující pracovní den, ve Vašem případě šlo konkrétně o sobotu 8. 8., kdy reklamace byla uzavřena v pondělí 10. 8., tedy skutečně tak, jak je zákonem stanoveno.
      Děkujeme za pochopení a přejeme, ať kávovar nadále slouží k Vaší plné spokojenosti.
      ExaSoft.cz

  • Ehm... Měl jsem exasoft za solidní obchod, několikrát jsem u nich nakupoval, ale dnes se u mě zcela shodili. Včera večer jsem u nich zadával dotaz na myčku Philco, kterou měli oproti konkurenci o cca 2000 Kč levněji, zda u ní platí jisté parametry. Sice se neoběžovali s odpovědí, ale zato hned ráno potichu tento a sesterský model okamžitě zdražili - zřejmě si uvědomili, že jsou moc levní. Zajímavé chování a komunikace se zákazníkem. U vás už nic, hoši.

    • Dobrý den,

      děkujeme za Váš příspěvek do diskuse. Mrzí nás, že jste neobdržel odpověď. Obrátil jste se na [email protected]? Co se týče vývoje cen, ty jsou upravovány několikrát denně a mimo jiné jsou ovlivněny cenou, za kterou se zboží nakoupí. Pokud došlo k doprodání posledního nakoupeného kusu, který byl pořízen výhodněji, je pochopitelné, že cena nově naskladněných položek se navýšila.

      Děkujeme za pochopení,

      ExaSoft.cz

    • Chápu, že se ceny průběžně mění. Je ale opravdu zajímavé, že jste poslední kusy - rovnou dvou modelů stejné značky - "nakoupené za nižší cenu" prodali mezi půlnocí a cca 9:00 následujícího dne. A zrovinka po mém dotazu. Gratuluji vám, že u vás lidi ve velkém nakupují myčky ve tři v noci... Co se týče nějaké vaší emailové adresy, opravdu netuším, proč bych měl psát další dotaz majlem, když už jsem ho jednou zadal prostřednictím vašeho formuláře na vašem webu (je to formulář poznámky k popisu zboží). Součástí dotazu je i zadání mé emailové adresy - předpokládám, že e-mailovou adresu zákazníků v tom formuláři požadujete proto, abyste ji využili k odpovědi, ne proto, abyste vymámený kontakt zneužili k zasílání nevyžádaného reklamního spamu.

    • Dobrý den, pak se vše vysvětluje. Uvedená kolonka slouží k upozornění na nesoulad v popisu zboží. Tyto informace jsou zasílány týmu lidí, kteří vytvářejí popisky. Oproti tomu oficiální e-mail [email protected] slouží pro podporu a dotazy našich zákazníků. Co se týče gratulace k prodejům - děkujeme za ni. Vězte, že e-shop je v provozu 24 hodin denně a časy nákupů našich zákazníků nejsme schopni ovlivnit.
      Děkujeme proto za pochopení a přejeme hezký zbytek dne.

      ExaSoft.cz

  • 29.4.2020 jsem řádně zaplatil za zboží, které dodnes nemám. Nikdo nereaguje na e-mail a telefonní provoz je evidentně organizován tak, aby se nikdo nedovolal.

    • Dobrý den,

      děkujeme za Váš příspěvek do diskuse. Pro zákaznické dotazy slouží e-mail [email protected], kde kolegyně odpoví v pracovní dny nejpozději do 24 hodin.
      Omlouváme se za komplikace.

      S pozdravem

      ExaSoft.cz

  • Mohl by mi konečně někdo odpovědět co se děje s mou objednávkou? Psala jsem již dva emaily a stále žádná odezva... Objednala jsem u vás ochranné sklo a rovněž jsem objednávku ihned zaplatila... U zboží píšete, že je skladem a já čekám na změnu stavu objednávky více než týden... Opravdu by mne zajímalo, proč mi není ani nikdo schopen odepsat na můj dotaz...

    • Dobrý den,

      děkujeme za Váš příspěvek do diskuse. Pro zákaznické dotazy slouží e-mail [email protected], kde kolegyně odpoví v pracovní dny nejpozději do 24 hodin.

      S pozdravem

      ExaSoft.cz

  • Zdravím. Cca 2 dny vybírám NAS server. Během výběru a pročítání nejen recenzí jsem mého "finalistu" dal do košíku, ale ještě neobjednal a to z prostého důvodu - bylo už pozdě večer. Vrátil jsem se na stránky druhý den - po 20 hodinách a co mě čekalo! zdražení produktu - v dané kategorii pouze mnou vybraného o 410 Kč. Nepsal bych tady a nereagoval, pokud bych stejnou zkušenost s tímto prodejcem neměl před cca půl rokem! Nedoporučuji! Sledují o co je zájem a následně hbitě navýší cenu. Od nich už nic. Raději kdokoli jiný. Podvodníci!

    • Mám s tímto eshopem obdobnou zkušenost. Zvažoval jsem koupi komponentů pro PC. Naházel jsem si do košíku, ale ještě jsem si nebyl některými komponenty jistý. Pátrání a vybírání komponent se mi protáhlo o 2 dny. Když už jsem se rozhodl, upravil a doplnil jsem košík a k mému překvapení se u dvou komponent změnila cena. Obchodník měl tu "drzost" a snižil cenu u dvou komponent. Asi mají někde v obýváku kameru a koukají mí na notebook.
      Když to napíšu v neandrtálštině - nakonec jsem za stejné věci v košíku zaplatil méně. Asi jsem měl štěstí v nákupu, ceny na internetu se mění evidentně co půl hodiny.
      U jiného obchodníka jsem zas zažil jiné překvapení - objednávka hry za 849,- Kč. Druhý den hra stála již 1499,- a třetí den ji nabízeli za 649,- Kč.
      Internet je zákeřná věc, kdo s ním neumí - ať se vrátí do jeskyně :)

    • Copak PC komponenty ale v době kdy lidé kupují šicí stroje na šití roušek, tak najednou je cena o 40% navýšená! Jsou to obyčejní spekulanti!

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Rádi bychom zároveň poděkovali autorovi prvního komentáře - vystihl jste to naprosto přesně. Ceny na internetu se mění ve velmi krátkých intervalech. A tak tedy dochází ke dvěma situacím - zboží zlevní. To se nikdo neozve, nenadává, nevyhrožuje. A pak zboží zdraží. V tomto případě se to samozřejmě zákazníkům nezamlouvá a plně to chápeme. K tomuto jevu dochází z jednoduchého důvodu: Zboží sami nevyrábíme, ale nakupujeme je od distributorů daného výrobce. Pokud distributor, potažmo výrobce, zvedne cenu, my jsme nuceni tento krok promítnout do ceny na našem e-shopu. Věříme, že nikdo ze zde přítomných by nebyl ochoten doplatit několik stokorun "ze svého" a k tomu poskytnout další služby, jako např. doprava zdarma atd.

      Děkujeme tedy, že chápete principy trhu a že svůj názor po zdravé úvaze přehodnotíte.

      S pozdravem

      ExaSoft.cz

    • Dodáme reakci k příspěvku na téma šicích strojů. Ty jsou v současné době nedostatkovým zbožím. Nikdo nepočítal se situací, která nastala. Na skladě jsme tedy měli jen několik kusů od každého modelu. Tyto kusy zmizely v podstatě během několika hodin. Naši nákupčí se pak snažili zajistit další zásoby. Na situaci a zvýšenou poptávku spojenou s omezení dostupnosti reagoval výrobce zvýšením cen. To jsme byli nuceni promítnout do naší koncové ceny pro zákazníky, viz. příspěvek výše. To, že jsme se rozhodli darovat šicí stroj zdarma někomu, kdo pomáhá s šitím roušek, se k vám asi nedoneslo. Více na našem FaceBooku. Přejeme fajn den a hlavně zdraví.

    • Děkuji za reakci a omlouvám se za svůj předešlý příspěvek. Každý má právo se občas chovat jako idiot a nebojím se přiznat, že se mi to teď přihodilo. Palec nahoru za profesionální vysvětlení situace!

    • Děkujeme moc, nic se neděje, ceníme si Vaší odpovědi, málo kdo by něčeho takového byl schopen. Mějte fajn den a hlavně pevné zdraví. ExaSoft.cz

  • Jsou to podvodníci!!!! Nic od nich nekupujte a nejdříve čtěte recenze ostatnich lidi, co jim naleteli!!

    • Dobrý den, děkujeme za Váš příspěvek do diskuse. Vaše křivé obvinění rezolutně odmítáme. Ve všech případech se řídíme dle platné legislativy a obchodních podmínek. Přejeme hezký zbytek dne a pevné zdraví. ExaSoft.cz

    • Jak jinak, nikdy nepriznate chyby na sve straně.

  • Dobrý den,chtěl bych touto cestou pochválit vašeho zaměstnance V prodejně ExaSoft v Havířově pana Pavla Kuby za příjemné a profesionální přístupu k zákazníkům.Je moc ochotný a vše dobře poradí. Váš stálý a věrný zákazník Erik Jopek.

    • Dobrý den, děkujeme za milá slova a pochvalu. Velice si vážíme Vaší spokojenosti a věříme, že nám zachováte přízeň. Přejeme hezký den.

  • Dobrý den,
    tento příspěvek píšu, abych varoval potencionální zákazníky od nákupu a zároveň dal za pravdu níže napsaným stížnostem. Objednal jsem si v listopadu mobilní telefon Apple, který přišel brzy a v pořádku. To je vše, co bylo v pořádku. Koncem ledna přestaly fungovat vibrace. Po domluvě s obchodem, jak mám postupovat, jsem měl vyplnit reklamační formulář a telefon poslat na reklamační oddělení ExaSoftu. Den po té, co mi přišlo potvrzení o přijetí reklamace obchodem, byl převzat "technikem v autorizovaném servisu", Následující den byla reklamace vyřízena takto - "reklamace je neoprávněná". Technik nenašel žádnou závadu. Telefon údajně nastavil do továrního nastavení a provedl novou aktualizaci. V tomto stavu jsem telefon poslal na reklamaci. Byl jsem velice zklamaný a hledal jsem další možnosti. Po přečtení diskuzí níže napsaných mi bylo hned jasné, že se musím obrátit na jiný autorizovaný servis. K mé spokojenosti vyřídil reklamaci tak, že výměna dílu vibrací nepomohla, dostal jsem nový telefon, samozřejmě v záruce. Podal jsem e-mailem stížnost na vyřízení reklamace na reklamační oddělení a týden se nic nedělo. Po týdnu jsem jim napsal další e-mail a opět bez reakce. Na vše, co jsem napsal, mám protokoly.
    Souhlasím se všemi stížnostmi zde v diskuzi, je to neprofesionální obchod, který se při reklamacích pouze vysmívá zákazníkům a dělá z nich hlupáky. Telefony neberou a na e-maily neodpovídaji. Občas odpoví na negativní hodnocení stále stejně. MRZÍ JE TO..., NEMŮŽOU ZA VÝSLEDEK REKLAMACE..., ATD... Ten kdo píše odpovědi, je velice zručný s Ctrl+c a Ctrl+v. Vypadá to na "žáka 1. třídy".

    • Dobrý den, děkujeme za Váš příspěvek do diskuse. Jsme rádi, že jste obdržel nový telefon. Co se týče Vašeho nařčení, že tyto reklamace "odbavujeme sami", musíme nesouhlasit. Váš telefon byl odeslán do autorizovaného servisního střediska, které pak rozhodlo o vyřízení reklamace. Kolega z reklamačního oddělení Vám poskytl i číslo reklamace s náhledem na on-line zprávu přímo z tohoto servisu. To, že při opakovaném posouzení rozhodl servis jinak, nejsme schopni ovlivnit a spíše byste měl být spokojen, že jste dosáhl svého cíle.
      Co se týče odpovědí, pak nezbývá než potvrdit, že nás skutečně mrzí, když zákazník není spokojen, tak stejně platí to, že o výsledku reklamací rozhoduje servisní středisko. Chápeme, že když reklamace nedopadne ideálně vrácením peněz nebo poskytnutím nového výrobku, bude zákazník nespokojen, ať se děje, co se děje.
      Odpovědi zde píšeme ve vší slušnosti, techniku "Ctrl+c a Ctrl+v", jak zde popisujete, rozhodně nepoužíváme a první třídu jsme všichni absolvovali před několika desetiletími.

      Přejeme Vám hezký den a hlavně zdraví.

      Honza, ExaSoft.cz

    • Skutečně mrzi? To je výsměch!

    • Mozna by nebylo špatné zmenit vase "servisní stredisko"

    • Dobrý den,
      ano máme nový telefon od profesionáslniho autorizovaného servisu, který závadu odhalil ihned, bohužel Vaše zásluha to rozhodně není. Volal jsem na reklamační oddělení, proč došlo k zamítnutí reklamace. Nikdo mi to nebyl schopen vysvětlit, pouze mi bylo řečen , že reklamační protokol bude přiložen u vráceného telefonu. Naopak dodnes nemám zaplacené náklady spojené s touto reklamací. Posílal jsem Vám dva e-maily cca po týdnu, a nemám doposud ani jednu odpověď. Souhlasím a názorem, že Váš " autorizovaný servis" by bylo záhodno vyměnit. Ale zdá se, že Vám vyhovuje řešit takto reklamace. Asi Vám přijde normální, že jiný auzorizovaný servis nejenže závadu uzná, ale pro její závažnost dokonce vymění telefon za nový, ačkoliv jsem po Vás žádal opravu, nikoli vrácení peněz nebo výměnu za nové zboží, jak píšete. Vaše jednání je zcela nekorektní, nemáte naprosto žádný zájem řešit problémy Vašich zákazníků. Rozhodně v žádném případě nikomu Váš obchod nedoporučuji. Jste schopni pouze včas zboží doručit, ale vadné zboží nikterak neřešíte.
      Hezký den.

    • Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci. Rádi bychom jen poupravili terminologii. Nejedná se o "naše servisní středisko", ale o autorizované servisní středisko daného výrobce. Tato střediska tedy neurčujeme my, ale výrobce a s jednotlivými značkami se samozřejmě liší. Přejeme Vám hezký den a hlavně zdraví.

    • Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci. Rádi bychom jen poupravili terminologii. Nejedná se o "naše servisní středisko", ale o autorizované servisní středisko daného výrobce. Tato střediska tedy neurčujeme my, ale výrobce a s jednotlivými značkami se samozřejmě liší. Přejeme Vám hezký den a hlavně zdraví.

    • Stalo se nekdy, ze by autorizované servisní stredisko (jakekoliv, kdyz jich teda mate vice) daného výrobce oznacilo produkt za vadny a vymenila jej za jiny kus? Asi těžko, ze?

    • Ano, k této situaci dochází v drtivě většině případů pouze s tím rozdílem, že daní zákazníci necítí potřebu s výsledkem reklamačního řízení exhibovat v diskusích a berou věc za vyřešenou. Hezký den.

    • Podvodník nikdy nepřízná, že je podvodník, že?

  • Dobrý den,chci touto cestou pochválit pana Ujky za příjemný a profesionální přístup k zákazníkům.Pan Ujka je velice dobrý a kvalitní váš zaměstnanec.Z pozdravem váš stálý a věrný zákazník Erik Jopek.

    • Dobrý den,

      děkujeme za milá slova a pochvalu. To se v dnešní uspěchané době jen tak nevidí.

      Mějte hezký den,

      ExaSoft.cz

    • OK.

  • Děkuji za odpověď,ale zatím se u vás jenom rozhlížím.Měl jsem přenosný Hardisc WD Elements 2 Tb k připojsení k síti a po 7.letech mi odešel je mi to líto protože jsem ho používal k přehrávání filmů přes TV a domácího kina.Zakoupil jsem si ten od tohoto výrobce 3 Tb bez připojení k síti, ale bohužel u stahovaní přes počítač mi filmy nenačetly tento disc,při přehrávání filmů přes Tv i domácího kina.Mám novější Tv zn.Samsung a v Ezasoftu v Havířově kde bydlím, mi zdělili, že tato TV i domácí kino to neutáhne,protože utáhne podle typu této Tv jen 1TB. Tak nevím,jestli se mám vrátit zpět k tomu přehrávači k síťovému připojení.Raši bych volil 3TB,tak nevím zdali mi u vás někdo poradí,který přehrávač si vlastně u vás zakoupit.Děkuji za odpověď Erik Jopek.

  • Dobrý den, dne 27.2. 2020 moje matka u Vás zakoupila koloběžku značky Xiaomi Mi Electric Scooter 2. Po nákupu dovezla domů, ten večer jsem složil, nabil a druhý den projel první jízdou. Nějak rychle se vybíjela, tak jsem si říkal, asi to bude zimou. Když se to začalo stávat častěji, i ne v takových podmínkách přišlo mi to divné, tak jsem přečetl hodně internetových stránek s shlédl několik videí na YouTube, stáhl aplikaci M365 Tools a v té aplikaci jsem zjistil jaký je opravdu problém. Článek 8 je vybitý, takže koloběžka moc nechce jet. Spíše vůbec. Ale článek 9 hlásí plné nabití takže koloběžka nechce nabíjet. Koloběžka hlásí 3%, přitom aplikace ukazují že má 40V, což je skoro plné nabití. Takže je asi špatný BMS. Znám 2 lidi co měli stejný problém (v ČR). Jeden pán to řešil opravou protože koloběžku zakoupil v čínském internetovém obchodu. Další pán zakoupil u Vás v ExaSoftu. Ten to bude řešit reklamací jako já. Takže zatím mám ne moc kladné pocity o Vašem obchodu. Ale pokud reklamace vyjde tak samozřejmě se o své pocity podělím. S pozdravem Cyril

    • Dobrý den, děkujeme za Váš příspěvek do diskuse. Reklamaci posoudí autorizované servisní středisko výrobce, které stanoví způsob vyřízení. Věříme, že vše dopadne k Vaší spokojenosti.

  • Dobrý den,
    nakupuji u Vás často a dodnes jsem byl spokojen,ale po této zkušenosti to byla nejspíš poslední objednávka.
    Koupil jsem si u Vás set top box s vyzvednutím na prodejně Typ HUMAX HD NANO T2 podpora HbbTV
    Po rozbalení jsem bohužel zjistil,že přístroj byl již viditelně použit (asi někým používán"vyzkoušen" a poté vrácen ve 14 lhůtě).
    Zboží bylo omakané bez ochranné folie a lehce poškrábané ,tužkové baterky (které bývají zalité ve fólii) byli hozené v igelitovém pytlíku
    a návod viditelně pomačkaný jak v něm již někdo listoval.
    Přijde Vám normální, že za plnou cenu bez slevy a jakéhokoliv upozornění ,že zboží bylo někým používáno,popř.vráceno prodáváte jako
    nové?Člověk chce koupit za plnou cenu nové a ne použité"vrácené" zboží.Je toto u Vás běžný standard?
    U jiných obchodů většinou bývá napsáno použité nebo vrácené zboží, případně se slevou.U Vás asi nejspíš pokud to někdo vrátí tak to prodáte
    prostě dál jako nové?Jinak si to nedovedu vysvětlit. Kdyby jste měli alespoň snahu to nějak zamaskovat.Přijde mi to vůči zákazníkovi,který u Vás nakupuje často opravdu nehorázné.
    A samozřejmě produkt nechci a vrátím ve 14 denní lhůtě,a napíši Vašemu obchodu patřičnou recenzi,hned co mi přijde
    hodnocení mailem.Na infolinku jsem se dovolal hned.Slečna mi sice řekla,že zboží můžu do 14 dnů vráítit (to samozřejmě vím a také vrátím),ale ani se nepozastavila nad tím ,že nové zakoupené zboží jevilo známky použitého zboží ani žádná omluva.Takže asi opravdu standartní způsob prodeje?
    Prosím o vyjádření a vysvětlení.

    • Dobrý den, děkujeme za Váš příspěvek do diskuse. Mrzí nás, že dodané zboží Vám nevyhovuje. Co se týče bazarových produktů (vystavených na prodejně, vrácených v zákonném termínu atd.), ty jsou u nás zřetelně označeny jako "bazar". Ve Vašem případě se mohlo stát, že zboží v uvedeném stavu dodal přímo výrobce, což nás velice mrzí. Jak správně uvedla kolegyně, zboží můžete v zákonné lhůtě vrátit. Přejeme Vám hezký zbytek dne.

    • Dobrý den, bohužel Vám to absolutně nevěřím, že toto dodal výrobce,zboží
      bylo zřetelně použité i když možná jen krátce .Ale nečekal jsem od Vás jinou reakci.

  • Reklamoval jsem upadlý USB konektor u powerbanky ADATA (1 rok od nákupu). Po zasunutí kabelu do konektoru tento upadl a zapadl dovnitř. Stejnou závadu zde popisuje i paní níže (příspěvek z 15/10/2019). Náhoda ???

    Šmahem zamítnuto jako neoprávněná reklamace. Prý mechanické poškození. Jasné rozhodnutí od stolu, ani se nepokusili powerbanku rozdělat.

    Po rozdělání powerbanky doma se potvrdil můj předpoklad, konektor byl špatně připájen (nebo spoj zdegradoval použitím bezolovnaté pájky - běžná věc). Konektor byl totiž z cínu jen vyloupnutý, nebyl urvaný celý spoj (vše mám nafoceno). Takže žádná mechanická závada způsobená nadměrnou silou při zasouvání kabelu, jak se snaží tvrdit prodejce, ale špatné propojení cín/konektor. Jasná výrobní vada, nebo nekvalita pájení. Druhý USB konektor už se taky kvrdlal, takže by ho časem postihlo totéž. Konektory jsem tedy znovu připájel a vše funguje.

    Na jejich stránkách se snaží působit seriózně, uvádějí, že v případě nespokojenosti s výsledkem reklamace máte kontaktovat přímo jejich ředitele, že vše prověří. To jsem udělal, opakovaně, vše jsem popsal, požádal o přehodnocení a co myslíte ... ? Nikdo se ani neobtěžoval mi odpovědět.
    Takže solidnost jen na oko, slibem nezarmoutíte.

    Ze zdejší diskuze a z této mé osobní zkušenosti je mi jasné, že prodejce se neumí "chlapsky" postavit k oprávněným reklamacím.
    Nakupoval jsem zde v minulosti opakovaně, ale po této zkušenosti už nikdy.

    J. Horák

    • Dobrý den,

      děkujeme za Váš obsáhlý příspěvek do diskuse. Co se týče posuzování reklamací, toto má na starosti autorizované servisní středisko výrobce. Pokud tedy servis rozhodne, že reklamace je neoprávněná, nezbývá nám, než toto stanovisko plně respektovat.
      Mrzí nás, že jste s řešením nebyl spokojen, ale nejsme s tím schopni nic udělat.

      S pozdravem

      ExaSoft.cz

    • Dobrý den
      1) já mám kupní smlouvu uzavřenou s vámi, vy jste můj obchodní partner, takže se musím obracet na vás, ne na vaše autorizované středisko. Když jsem byl s reklamací nespokojen, ozval jsem se tedy vám. Vy jste ale už vůbec nereagovali. Přitom je vaše povinnost přezkoumat reklamaci znovu, když rozhodnutí rozporuji a přináším důkazy pro své tvrzení.

      2) to vaše autorizované středisko se ani neobtěžovalo powerbanku otevřít. Měl jsem tam udělané lakem malé znamení, abych věděl, zda do toho někdo vůbec kouknul. Nekouknul ! Jak tedy mohlo posoudit, zda vada vznikla hrubým používáním a ne výrobní vadou, když se ani nepodívali? A opět - vy jste můj obchodní partner, takže vy zodpovídáte za to, že reklamace bude řádně posouzena. Což nebyla.

      3) oháníte se slibem prověřením postupu reklamace, když se zákazník obrátí na vaše vedení. Navíc v této výzvě zmiňujete že "se snažíme zapojit obyčejný selský rozum". Neozval se mi nikdo od vás, když jsem opakovaně rozporoval reklamaci a vysvětloval důvody. Ani zdravý selský rozum nemohl být použit, když zde snáším důkazy jasné výrobní vady. A jak vůbec můžete zapojit selský rozum při reklamacích, když dle vás nemůžete rozhodnutí autorizovaného servisu nijak ovlivnit?

      Nezlobte se (nebo jo), ale z této mé zkušenosti a z té hromady nespokojených zákazníků pode mnou usuzuji, že takto šmahem řešíte všechny (většinu) reklamací, jen abyste nemuseli dostát svým závazkům. Málokdo se samozřejmě bude soudit o zařízení za 500-1000 Kč a na to (si myslím) spoléháte. Připomíná mi to praktiky obchodníků 90-tých let, o kterých jsem myslel, že už jsou dávno pryč.

      Vaše věc, mě jste ztratili (což vás asi nerozbrečí), ale snad to pomůže v rozhodování ostatním potenciálním zákazníkům.

      jh

    • Raději už neodepsali

  • dnes se mi rozbil displej na mobilu který jsem si u vás koupil 4měsíce zpět
    byla by možná reklamace?

    • Dobrý den,

      pokud jde o prasklý displej vlivem pádu, nelze na toto poškození uplatnit reklamaci a v případě servisu se bude pravděpodobně jednat o nezáruční opravu. Více informací Vám poskytnou kolegové na e-mailu [email protected]

      S pozdravem

      ExaSoft.cz

  • Dobrý den.Koupila jsem před pár dny pračku Amica a po dvou vypráních již nevyždímala.Celkově má mělký buben a chtěla bych ji vrátit.Jak postupovat při vrácení zboží? Děkuji Hanka.

    • Hlavně pračku vraťte do 14ti dnů, jinak vám ji zpátky nevezmou.. I tak budete mít s vrácením problémy, nebudou to chtít přijmout a budou si vymýšlet, že jste ji rozbila!

    • Dobrý den, v této věci se, prosím, obraťte na [email protected], v e-mailu uveďte číslo objednávky. Přejeme hezký zbytek dne, ExaSoft.cz

    • Paní Macháčová, děkujeme za Váš proaktivní přístup a komentáře u příspěvků. I Vám přejeme příjemný den.

    • Není zač, ráda poradím

  • Bohužel nemůžu přidat recenzi, protože jsem nakupoval přímo na stránce, ale tak alespoň takhle.

    Vyhněte se jim obloukem!
    Doručení v pořádku, ale když po roce telefon začal zlobit, tak jsem ho poslat na reklamaci s několika sporadickými závadami a několika trvalými.

    Když telefon přijali, hned mi přišel přijímací protokol, kde byla vypsána poškození, který na telefonu nebyla, když telefon odcházel.

    Telefon se vrátil za neuvěřitelně dlouhou dobu se zamítnutou reklamací(údajně se žádná závada neprojevila), s bordelem pod ochranou folií(někdo si s ní asi hrál), utlučený, poškrábaný, a se zaneseným jackem.
    Mimo jiné s baterií vybitou pod hranici 10%, což za studeného počasí opravdu není ideální.

    Všechny závady se okamžitě projevily, ale bohužel, nemáte odvolání.

    Nejsou sami v obchodu s telefony, ale opravdu se vyplatí si připlatit a koupit telefon od nějakého většího, zavedeného obchodu, než odsud.
    Profesionálnější přístup jsem zažil i při reklamaci dotovaného telefonu ke smlouvě u operátora.

    • Vážený pane Doležale,
      celou záležitost jsme předali vedoucím reklamačního oddělení k posouzení. Na Vaše jméno nevedeme v systému ani jedno reklamační řízení telefonu.
      Abychom byli konkrétní, můžeme požádat o číslo reklamace případně o číslo objednávky, kterou byl telefon zakoupen?
      S pozdravem
      ExaSoft.cz

    • Stále čekáme na číslo objednávky či reklamace, v opačném případě bereme Váš příspěvek za cílené poškození dobré pověsti.

    • Třeba ho z vašeho přístupu klepla pepka

  • Perfektní. Obednal jsem si tv do dvou dnů sem ji měl. Vše v naprostém pořádku. Takže díky týmu ExaSoft. Matouš

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že se i v dnešní době najdou zákazníci, kteří si najdou chvíli na pochvalu.

      Přejeme hezký zbytek dne,

      ExaSoft.cz

  • Obchod řídí banda postižených děcek. neumí se ozvat když zboží nemají, neumí se omluvit za to že ho nemají a nedodali ve slíbeném termínu. A když člověk stornuje zaplacenou objednávku. tak mu peníze nepošlou dokud po týdnu se zase neozvete a nezjišťujete kde je problém. tak opět bez omluvy se mě zeptají na jaké číslo účtu to chci. na dotaz proč to neposlali zpět na to z kterého to bylo placeno mi odpověděli že ho neznají protože to bylo placeno přes heureku. ale že by se mě na to číslo někdo zeptal při stornu to ne.. fakt inteligence a logické myšlení tady nehledejte

    • Dobrý den,
      děkujeme za Váš příspěvek do diskuse. K obratu „obchod řídí banda postižených děcek“ se raději vyjadřovat nebudeme, jeho použití o Vás mnohé vypovídá.
      Co se týče omezené dostupnosti zboží, za tu se omlouváme a mrzí nás, že jsme nemohli zboží dodat obratem.
      Pokud jste zboží zakoupil prostřednictvím Heureky, měl jste i zde objednávku zrušit a peníze by Vám byly vráceny právě Heurekou. Váš požadavek jsme vyřešili a peníze vrátili.
      Přejeme Vám hezký den,
      ExaSoft.cz

    • Prostě máte neprofesionální přístup, umíte akorát věci přeprodat eshopem a tvářit se hrozně suverénně, když umíte akorát brát peníze a posílat balíky, ale vše ostatní vám přerůstá přes hlavu.
      Ať už reklamace, nebo slušné jednání.

  • Nedoporučuji !!!! Zboží došlo v poškozeném stavu a ještě po mě žádají vrátit určitou část , protože podle nich došlo zboží poškozené . Momentálně čekám na vracení peněz . V případě nezaslani cele částky se obracím na ČOI. Momentálně je nás okolo 20 co čeká na vyjádření a poté tedy čoi a TV nova. Pokud se chcete k nám připojit pište na e-mail [email protected]

    • Dobrý den,

      děkujeme za Váš příspěvek do diskuse. Mrzí nás, že zboží došlo poškozené a věříme, že se situace co nejrychleji vyřeší.
      Věříme, že ČOI, jakožto nestranný subjekt, rozhodne správně.

      S pozdravem a přáním hezkého zbytku dne,

      ExaSoft.cz

    • Dobrý den, bohužel mi nejde napsat vám email

    • Sláva, třeba je už šmejdy někdo zavře, aby si s nimi nenaběhli další lidi

  • Dnes i já, doposud celkem fanda e-shopu (dobré ceny a kousky, které jinde nenajdete), přicházím se svou smutnou recenzí. Tentokráte už naprosto jistá, že tady už NIKDY nakupovat nebudu. Momentálně jsem ve fázi řešení sporu s e-shopem prostřednictvím ČOI. Všechno je super, pokud nekoupíte vadný výrobek anebo nedejbože chcete vrátit do 14 dní. Tady si za tuto, pro ně, zdá se, dobře placenou službu, pěkně připlatíte. Že existuje zákonný nárok, nějaká ochrana spotřebitele anebo dokonce solidní jednání, na to tady moc nespoléhejte. Jakmile vezmete totiž zboží do ruky, má "otisk". Za ten mám teď já třeba zaplatit 740,- Kč. Ano, čtete dobře.Zboží bylo předáno při vrácení osobně(omylem se zakoupily dvoje a jedny vracely), podrobně zkoumáno prodavačem, který našel a zapsal lehké znečištění a otisk prstu, toto vše zapsal do protokolu.Po týdnu mi kdosi posílá email, že sorry jako, ale vracíme o 740,4 Kč méně, protože obal Airpods je poškrábán a dokládá to 3 fotkami s hlubokou rýhou, na každé fotce jinou. No my se smáli i těm otiskům, protože Airpody zůstaly netknuté v krabičce a vraceli jsme je hned následující den, ale došel nám humor. Oni tam tu rýhu mají a hotovo, i když nebyla potvrzena na papíře a záhadně unikla bystrému oku prodavačovu.Manželovi se nelíbil už při přebírání, hledal chlapec prodavač, skoro jakoby se bál trestu, že nic nenalezne,nakonec to usmlouval s manželem doslova na "lehké znečištění pouzdra a otisk prstu", aspoň. Kdo má Airpods ví, jak jsou lesklé, že otisk přenesete i větrem. A teď, světe div se, po týdnu, prý po "opatrném" (že by přiznání?)odstranění těchto lehkých nečistot, se objevuje hluboká rýha. Jasná fotka jiného obalu anebo obalu po manipulaci šikulou.Prodavač si nás dokonce pamatoval z loňska, že prý máme pořád nějaké problémy. A fakt, že jo. Loni jsem zde koupila atypickou el.troubu. Bohužel nefungovala, bylo před Vánoci a já se hroutila, že nenapeču. Chtěla jsem vyměnit, vrátit, cokoliv a rychle. A to mě fakt tenkrát dostali, kromě toho, že jsem byla za debila. Prý kdybych troubu vrátila hned druhý den (jakože asi v té dobře placené zákonné lhůtě 14 dní), vrácenou částku by ponížili o 1000,- Kč!!!!, že za užívání, jako fakt za 1 den "užívání" nefunkční trouby. Myslela jsem si své, taky něco o troubovi, a než bych přišla o peníze, čas i zboží, volala jsem servis a ten mi troubu do týdne opravil i potvrdil chybu u výrobce, samozřejmě. Tímto velké díky servisu. Dodnes mi holka slouží a jsem spokojená, skoro bych zapomněla. Letošní zkušenost s Airpody mi to vše však připomněla a nabývám jistoty, že tenhle e-shop to dělá záměrně, tohle už není náhoda, a otírá se o svá podivná interní pravidla a vůbec není seriózní. Varování známých jsem přehlížela. Takže za mě už nikdy více!!! I přesto, že jsem z Havířova a je to v podstatě jediný elektro e-shop s výdejnou zde. A koupit elektro na první dobrou se poslední dobou stává zázrakem. Takže za mne EXASOFT FAKT mínus 10 bodů A NIKDY VÍCE.A jim je to asi jedno, jejich arogance to neochvějná. A docela by mě zajímalo, kolik připravených rýhovaných krabiček na nás drzouny vracející zboží mají nachystaných.

    • To jsou fakt zmrdi!!!!

    • Dobrý den,

      děkujeme za Váš příspěvek i zde do diskuse. Odpověděli jsme Vám v sekci hodnocení. Zde tedy nemá smysl vkládat totožný text duplicitně.

      S pozdravem

      ExaSoft.cz

    • Tak vůbec neodpovítejte =)
      Nebo co máte z takovéto odpovědi do diskuze ?

    • Vážený pane Doležale, děkujeme za sérii komentářů pod příspěvky. Mrzí nás, že jste nespokojen s verdiktem servisního střediska výrobce Vašeho telefonu, které z opodstatněných důvodů zamítlo Vaši reklamaci, bohužel toto nejsme schopni ovlivnit. Přejeme Vám krásný zbytek dne.