Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zbozi do dnesniho dne nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Více jak týden a stále mi zboží nedorazilo. Žádná komunikace, vysvětlení. Peníze jsem odeslala před 7 dny.

    Zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I když je podle e-shopu zboží skladem, stále nebylo expedováno. Po několika dnech přišel e-mail, abych se nebál, že na objednávku nezapomněli s předpokládaným datem expedice. To už dávno uplynulo a pořád nic.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    V popisu produktu se uvádí, že varná deska je na 230V. K odbornému zapojení bylo třeba dvou návštěv elektrikáře, který zjistil, že je třeba zakoupit jinou šňůru na 230V.
    výnos a instalace cena 1190 nezahrnuje odborné zapojení ani odvoz starého spotřebiče, který musí být připravený k odvozu. V mém případě čtyři schody a plynová deska- což znamená několik dní bez vaření.

    • Obchod nekomunikuje
    • Na dotaz o dodávce zboží nereaguje.

    Špatná zkušenost, objednávka zrušena. Zboží dodáno od jiného obchodu obratem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena výrobku
    • nedodržení termínu dodání zboží
    • nevím, kdy a zda zboží vůbec dorazí
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    + potvrzení objednávky obratem
    - zaplaceno předem kartou a 6 dnů "ticho po pěšině"
    Stále věřím, že zaplacené zboží dojde

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    černý toner je v pořádku, barevné tonery jsou staré, jejich záruční doba uplynula v roce 2019

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlost.
    • Reklamace zboží - firma musí vrátit zboží na své náklady.

    Venkovní prodlužovací kabel na bubnu měl křivou konstrukci bubnu, evidentně to byl zmetek z výroby, který prošel přes kontrolu. Protože jsem objednala na firmu, tak zaslání zpět jsem si musela zaplatit. Po zaslání dotazu mi bylo sděleno, že nakupující podnikatelé nemají shodná práva s nakupujícími spotřebiteli. Kdybych zboží vracela, protože se mi nelíbí, tak je jasné, že náklady na dopravu musím uhradit, ale když vracím zboží, protože mi přišlo kazové, tak by se e-shop k tomu měl postavit čelem, protože to on poslal špatné zboží. Vím, že mnoho e-shopů zajistí zaslání takové zásilky na své náklady, i když objednala firma, a dokonce uhradí i náklady na vrácení zboží, když s ním nejste spokojeni.
    Do této doby jsem byla s e-shopem spokojená, ale toto mě nemile překvapilo, a příště zřejmě objednám zboží jinde.

    Reakce obchodu ExaSoft.cz

    Dobrý den, prověřil jsem Váš případ a máte pravdu, že jsme postupovali špatně. Omlouvám se. Náklady za dopravu Vám doplatíme zpětně. Hezký den, Radim Malchárek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    According to the info on web-site this item was available and I paid, but unfortunately I didn't receive this item.
    I asked support 3 times abut expected delivery day, they answered "Děláme vše pro to, aby zboží bylo co nejrychleji u Vás. Jakmile budeme vědět více, dáme Vám vědět.". They ignore my situation, I rent Airbnb apartment and I'm leaving the country this Saturday (Sep 02).
    Are you able to deliver my package on time or NOT? Thanks!

    Roman
    [email protected]
    WhatsApp: +380984849846

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost dodávky zboží.
    • Nedoporučuji koupi odpuzovače krtků, neboť neodpuzuje
    • , ale spíše krtky přitahuje. Po pěti dnech instalace dle návodu krtek stále ryje v těsné blízkosti "odpuzovače". Zcela vyhozené peníze za jednoduchý předražený nefunkční bzučák.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kdyz je neco skladem, tak to chci mit k dispozici, ne ze je to skladem, ale na prodejne az za 2 tydny... A to doufam, bo se zas posunulo datum expedice...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při objednávce obchod tvrdil, že vše je skladem, po zaplacení byl termín expedice posunut o týden a pro uplynulém týdnu mi bylo sděleno, že termín expedice je neznámý. Objednávku jsem Stornoval, obchod storno potvrdil, ale peníze mi dosud vráceny nebyly. Velmi tristní zkušenost a proto tento obchod doporučit bohužel nemohu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Very slow delivery and it's 1 week now since I submitted the order and I haven't received any update or tracking number rather than the order itself.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nemohu hodnotit zboží, které jsem dosud neobdržel.
    Nikomu ze zásady nedoporučuji žádné obchody.
    Celkovou spokojenost dosud nelze hodnotit, dokud zboží neobdržím.
    Spokojenost s dodací lhůtou nemohu posoudit, dokud zboží nedorazí.
    Dosud mne obchod kontaktoval 4x:
    1. potvrzení objednávky
    2. newsletter (3 dny po potvrzení objednávky)
    3. informace o stavu objednávky s příslibem termínu odeslání zboží (3 dnyx po potvrzení objednávky)
    4. tento dotazník (7 dní po potvrzení objednávky)
    Zboží dosud nedorazilo (2. den po přislíbeném termínu odeslání zboží)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Prodávají prošlé vyřazené zboží hrozí poškození tiskárny
    • Podvod na zákazníka opakovaně
    • Podnět ke kontrole ČOI
    • Barvy do tiskárny HP 655
    • Nedoporučuji
    • Nefér jednání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekám na zásilku už týden a stale nic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod jsem zvolila na základě doporučení Heureky. Zboží sice dorazilo, ale vysavač měl rozbité navíjení kabelu, tudíž se musel odeslat k reklamaci.
    • Exasoft.cz dává od reklamace ruce pryč.
    • Nelze odstoupit od smlouvy a zboží vrátit, když dorazilo rozbité.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přesto, že bylo uvedeno, že zboží je skladem, skladem nebylo. Na objednávku čekám již 8 dní a zboží stále nebylo expedováno.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo totálně špinavé.