Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    13.3. Zaplaceno, mělo dorazit 18.3., ale nedorazilo a další termín je 11.4.

    Reakce obchodu TESLA

    Dobrý den, paní Sedláčková,
    děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky z našeho e-shopu TESLA. Chápeme, že každé zpoždění je nepříjemné a může způsobit komplikace.

    Chtěli bychom zdůraznit, že jsme se snažili Vás o situaci pravidelně informovat:
    Před nákupem, když jste se nás dotazovala na dostupnost zboží, byl Vám potvrzen orientační termín doručení mezi 18.3. a 22.3.2024.
    Dne 19.3.2024 jsme byli informováni naším přepravcem o nečekaném zpoždění z technických důvodů, což mělo za následek odhadovaný nový termín doručení na 11.4.2024.
    Dnes, 26.3., jsme Vás kontaktovali s aktualizovaným odhadem termínu doručení na 2.4.2024, v naději, že toto zboží obdržíte dříve.

    Chceme zdůraznit, že termíny uvedené na našem webu i v komunikaci jsou vždy pouze orientační. V případě jakýchkoliv komplikací se snažíme zákazníky informovat o předpokládaných termínech od přepravce co nejdříve.

    Rozumíme, že zpoždění může být frustrující, děláme vše pro to, aby byly Vaše zkušenosti s naším e-shopem co nejlepší, včetně rychlé reakce na nepředvídané situace. Pokud máte jakékoli dotazy nebo obavy, neváhejte se na nás obrátit pro další asistenci.

    Ještě jednou se omlouváme za zpoždění a děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení v této situaci.

    S přáním hezkého dne,
    tým TESLA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Přišel nefunkční kus. Sice nákupem na eshopu Tesla, získáte nadstandardní Tesla Premium servis a možnost svozu zboží. Ale pokud objednáte zboží jako dárek na vzdálené místo a seniorům, kteří nemohou nafotit výrobek a odeslat emailem foto. (Prý ochrana proti poškození zásilky dopravcem.) Nemáte nárok na svoz. Bohužel, žádný vstřícný krok. Bude tedy následovat standardní reklamace.

    Reakce obchodu TESLA

    Dobrý den, pane Zimku,
    děkujeme Vám za recenzi a za upřímné sdělení Vaší zkušenosti s nákupem v našem e-shopu TESLA. Mrzí nás, že jste se setkal s problémy, a chápeme Vaše zklamání ze situace, kdy přišel nefunkční kus, zejména když byl určen jako dárek pro seniory.

    Rádi bychom zdůraznili, že naše služba TESLA Premium Servis je navržena tak, aby zákazníkům nabídla nadstandardní péči, včetně možnosti svozu zboží v případě potřeby. Tyto požadavky jsou zavedeny z důvodu ochrany produktu během přepravy a zajištění hladkého procesu reklamace.

    V případě, že není možné podmínky TESLA Premium Servis splnit, mohou naši zákazníci využít standardní zákonný způsob reklamace, který je méně náročný na specifické požadavky, jako jsou fotografie či originální obal. Podrobné informace a postupy pro standardní reklamaci naleznete na našem webu https://eshop.tesla-electronics.eu/reklamace--servis-a-vraceni/.

    Cílem našich služeb a postupů je zajištění maximální spokojenosti zákazníků a ochrany výrobku během přepravy. Pokud máte jakékoli dotazy nebo potřebujete další pomoc, prosím, neváhejte se na nás obrátit na email [email protected].

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti.

    S přáním hezkého dne,
    tým TESLA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Výrobek nefunguje vyhazuje mi na baráku pojistky.

    Reakce obchodu TESLA

    Dobrý den, paní Veselá,
    děkujeme za Vaši recenzi našeho e-shopu TESLA. Mrzí nás, že jste zažila problémy s výrobkem, který způsobuje vypadávání pojistek ve Vašem domě. Chceme zdůraznit, že nám velmi záleží na spokojenosti našich zákazníků a kvalitě našich produktů.

    Rádi bychom Vám nabídli řešení tohoto problému v rámci našeho TESLA Premium servisu. Na naše náklady výrobek převezmeme a důkladně jej prověříme na našem servisním středisku. Jakmile zjistíme příčinu problému, okamžitě se s Vámi spojíme a najdeme řešení.

    Chápeme Vaši frustraci a je nám líto, že jste měla důvod ke špatnému hodnocení našeho e-shopu. Rádi bychom ale zdůraznili, že veškeré objednávky se snažíme vyřizovat co nejefektivněji (konkrétně Vaše byla zadána v pátek, v pondělí odeslána a v úterý doručena). Pokud jde o hodnocení produktu, můžete tak učinit na Heureka.cz v detailu daného produktu, což pomůže i dalším zákazníkům při rozhodování.

    Jsme zde pro Vás a přejeme si, aby Vaše zkušenost s naším e-shopem i produkty byla co nejpříjemnější.

    S přáním brzkého vyřešení Vaší situace,
    tým TESLA

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    I když vypíšete firmu v dodací adrese, tak eshop se neobtěžuje tuto firmu uvést v dodací adrese a přepravce nemá tušení kam zboží doručit, když na adrese je cca 170 firem.

    Reakce obchodu TESLA

    Dobrý den, pane Kořínku,
    děkujeme za Vaši recenzi našeho e-shopu TESLA. Mrzí nás jakékoliv potíže, které jste měl s doručením Vaší zásilky.

    Chceme upřesnit, že v objednávce byly uvedeny totožné fakturační a dodací adresy, což vedlo ke sloučení obou adres na doručovacím štítku. Pro zahrnutí názvu firmy v dodací adrese je důležité uvést tuto informaci buď přímo v poli jméno nebo v poznámce k objednávce. Rovněž je třeba mít na paměti, že ne všichni přepravci podporují uvádění názvu firmy na štítku.

    Vaše zásilka byla odeslána 12. prosince 2023 a doručena následující den. Z Vaší komunikace s námi neevidujeme žádnou stížnost ani problém s doručením. Pokud byste měl jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte nás kontaktovat.

    S přáním hezkého dne,
    tým TESLA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Kávovar Coffe Master ES 400 s mlýnkem, který jsem si objednala nesplňuje požadavek mlýnku, ale sekáčku, který kávu nerozemele nýbrž rozseká. Káva je příliš hrubá a nevylouhuje se. Místo kávy máte mírně obrvenou vodu.
    Kávovar jsem reklamovala , ale firma Inter-Sat LTD která přístroj prodávala reklamaci odmítá z důvodu vrácení nevyčištěného přístroje, což ale není pravda a já bohužel nemohu dodatečně dokázat že přístroj byl řádně vyčištěn.

    Reakce obchodu TESLA

    Vážená paní Košařová,
    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu na zakoupený kávovar. Litujeme, že produkt nesplnil Vaše očekávání, zejména co se týče mlýnku.

    Je důležité zmínit, že je vybaven standardním sekacím nožem. Tento typ mlýnku je navržen pro mělnění různých surovin, včetně kávových zrn, a jeho výsledná konzistence může být ovlivněna několika faktory, včetně druhu použité kávy. Chápeme, že preferovaná hrubost mletí je velmi individuální záležitost.

    Chceme zdůraznit, že podle našich záznamů se jednalo o vrácení v zákonné lhůtě 14 dnů od zakoupení, nikoliv o reklamaci. Pro posouzení stavu vráceného zboží je nezbytné, aby bylo vráceno v čistém stavu. Fotografie, které máme k dispozici, ukazují, že přístroj byl vrácen s použitými a znečištěnými částmi, včetně mlýnku s rozemletou kávou a stopami po vodě.

    Pokud jde o Vaši reklamaci, chceme upřesnit, že jsme Vás požádali o zaslání fotografie podacího lístku, abychom mohli u přepravní společnosti prověřit váhu zásilky. Tento krok byl nezbytný, jelikož po vybalení u nás nebyla součástí balení káva, kterou jste jako dárek měla obdržet. Pokud se podaří tuto skutečnost prokázat, samozřejmě to vezmeme v úvahu při řešení Vašeho případu.

    Reklamace a vrácení zařízení řeší profesionální personál autorizovaného servisního střediska, který se snaží klientům co možná nejvíce vycházet vstříc a najít řešení, které bude spravedlivé pro obě strany.

    S přáním hezkého dne,
    tým TESLA

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Výkon je dobrý jenom mi nejde rozpojit nefunguje tlačítko takže ho nemůžu používat jako ruční vysavač

    Reakce obchodu TESLA

    Vážená paní Kouřilová,
    děkujeme Vám za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu ohledně Vašeho nákupu v e-shopu TESLA. Jsme rádi, že zboží dorazilo rychle a že jste spokojená s výkonem vysavače, avšak litujeme, že jste narazila na komplikaci s tlačítkem pro rozpojení vysavače.

    Chtěli bychom Vás informovat, že jsme se Vaším dotazem zabývali ihned první pracovní den po víkendu, konkrétně v pondělí ráno. Podle informací od našich kolegů byla komplikace nakonec vyřešena s Vaším švagrem, což jste nám následně oznámila.

    Mrzí nás, že jste hodnotila náš e-shop negativně, přestože nákup proběhl hladce a Vašemu dotazu jsme věnovali okamžitou pozornost. Naším cílem je poskytovat vynikající služby a podporu našim zákazníkům, a Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá.

    Pokud byste měla v budoucnosti jakékoliv další dotazy nebo potřebovala asistenci, neváhejte nás prosím kontaktovat na adrese [email protected]. Jsme zde, abychom Vám pomohli.

    S přáním hezkého dne,
    tým TESLA

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Je to více jak týden a zboží stále nemám, zaplatila jsem předem

    Reakce obchodu TESLA

    Dobrý den paní Schlesingerová,
    děkujeme za Vaši recenzi, ačkoliv nás velmi mrzí, že Vaše zkušenost s naším e-shopem nebyla pozitivní.

    Chápeme, jak frustrující je čekat na zboží, které jste zaplatila. Vaše objednávka byla založena 13.8.2023 a následující den převzata přepravcem. Bohužel nám 22.8.2023 přišla Vaše zpráva, že zásilka stále nedorazila. Obratem jsme kontaktovali přepravní službu, která nás informovala o problémech s lokalizací zásilky a instruovala nás, abychom podali reklamaci.

    Stejný den jsme Vám nabídli možnosti, jak situaci vyřešit – čekání na vyřízení reklamace, zaslání nového zboží, nebo vrácení platby. Zvolila jste si vrácení platby, které bylo předáno na účetní oddělení.

    Zásilku se podařilo nakonec dohledat 25.8.2023 a byla nám vrácena 28.8.2023. Je nám velmi líto, že výsledkem bylo negativní hodnocení našeho e-shopu. Rádi bychom zdůraznili, že jsme se snažili situaci co nejrychleji vyřešit, ale bohužel problém nevznikl z naší strany a neměli jsme ho jak včas odhalit.

    Omlouváme se za všechny nepříjemnosti a chápeme, pokud se budete chtít obrátit na jiného prodejce. Nicméně by nás těšilo, kdybychom měli možnost Vám v budoucnu ukázat, že naše služby jsou na vysoké úrovni.

    S přáním hezkého dne,
    tým TESLA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    hrnec se nezapíná, musím reklamovat

    Reakce obchodu TESLA

    Dobrý den, paní Dlouhá,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, kterou jsme s velkým zájmem přečetli. Upřímně nám je líto, že máte problémy s nedávno zakoupeným hrncem.

    Mrzí nás, že udělujete negativní recenzi obchodu, přestože vše proběhlo hladce (objednáno v pátek 4.8.2023 14:40, předáno přepravci v pondělí 7. 8. 2023 a doručeno v úterý 8. 8. 2023). Kolegové, kteří objednávku zpracovali a zabalili tak činili opravdu s láskou, jak uvádí podepsaná kartička v balení. Hodnocení by tedy bylo vypovídající, pokud bychom s Vámi nechtěli cokoli řešit, ale zatím jsme Vám odpověděli pouze na první email, kde jste nám závadu nahlásila a nedala jste nám prozatím prostor celý problém vyřešit.

    Rádi bychom zdůraznili, že Vaše spokojenost je pro nás klíčová a všechny objednávky se snažíme zpracovávat s maximálním nasazením a pečlivostí.

    Nabídli jsme Vám možnost využití našeho TESLA Premium Servisu (eshop.tesla-electronics.eu/tesla-premium-servis/). Přes tuto službu můžeme hrnec na naše náklady vyzvednout a vyřešit reklamaci přednostně před ostatními.

    Bylo by nám velkým potěšením, pokud bychom mohli celou situaci napravit a ukázat Vám, že kvalita služeb a zákaznická spokojenost jsou pro nás na prvním místě. Pokud máte jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte nás kontaktovat.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme Vám za pochopení.

    S přátelským pozdravem,
    tým TESLA.

  • Obchod dobrý v doručení,ne zboží. Nefunkční! Parní čistič!

    Reakce obchodu TESLA

    Dobrý den, paní Štěpánková,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Je nám líto, že se Vám nepovedlo výrobek zprovoznit. Pokud je cokoliv v nepořádku, prosíme, nejprve nás kontaktujte na emailu nebo telefonicky, abychom s Vámi mohli problém řešit. Jestliže by byl výrobek nefunkční, v rámci TESLA Premium Servisu jej svezeme na naše náklady a vyměníme.
    Mrzí nás, že hodnotíte negativně náš e-shop, přestože ze strany objednávky a dodání vše proběhlo rychle a bez problému. Hodnocení produktu můžete napsat přímo k němu na kartě produktu na Heureka.cz.

    S přáním hezkého dne,
    tým TESLA

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Vadné zboží lze odeslat zdarma zpět, ale hodně komplikovaně. Vyplnit plno formulářů, poslat plno fotek a atd, Jak u deb*ilů.
    • Nelze zaručit, že zboží bude funkční, komplikované vracení. Navíc nedodržují zákon, vše chtějí v původním obalu, což dnes podle zákona pro zákazníka neplatí.

    První nákup a hned vadný výrobek, nutné odeslat zpět a čekat, zda pošlou funkční a za jak dlouho.

    Reakce obchodu TESLA

    Dobrý den, pane Reši,
    děkujeme za Vaši recenzi a je nám líto, že jste měl problémy se zakoupeným zbožím a postupem reklamace. Rádi bychom Vám pomohli vyřešit tento problém a vysvětlili naše postupy.

    Pokud je s výrobkem cokoliv v nepořádku, bezplatně jej svezeme prostřednictvím služby TESLA Premium Servis. Tato služba je nadstandardní a je nabízena nad rámec zákonných povinností. Zaslání zařízení v originálním obalu s originálními výplněmi, dokumentace (fotografie) a vyplnění formuláře jsou podmínkou pouze pro využití této služby, aby byla zajištěna co nejlepší ochrana zboží během přepravy.

    V případě, že nemáte k dispozici originální obal s výplněmi, je možné provést reklamaci standardním zákonným způsobem dle informací a pokynů v tomto odkazu: https://eshop.tesla-electronics.eu/reklamace-servis-a-vraceni/. V takovém případě nejsou požadovány fotografie ani vyplnění dalších formulářů.

    Chceme Vám také sdělit, že pokud je využita služba TESLA Premium Servis, je reklamace brána přednostně a vyřešena obvykle do 5 pracovních dnů. Snažíme se Vám vycházet co nejvíce vstříc a nabízíme svoz na naše náklady.

    Ještě jednou se omlouváme za zkušenosti s naším e-shopem. Pokud máte další dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu.

    S přáním příjemného dne,
    tým TESLA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nevyhovovalo mým představám, z tohoto důvodu jsem zboží vrátila zpět. Zboží nebylo zákazníkem odebráno.

    Reakce obchodu TESLA

    Dobrý den, paní Ondráčková,
    děkujeme za Váš názor a je nám líto, že jste měla potíže s doručením zásilky a zboží nevyhovovalo Vašim představám. Rádi bychom Vám pomohli vyřešit tento problém a učinit vše pro Vaši spokojenost.

    Pokud jde o doručení, doporučujeme ověřit stav doručování přímo u přepravní služby PPL. Na uvedené adrese je k dispozici servisní středisko, sklad i kamenná prodejna, přepravní služby doručují denně bez jakéhokoliv problému. Pracovní doba je 7:30 – 12:00, 12:30 - 16:00 hod. Pokud přepravní služba doručuje v běžné pracovní době uvedené výše, není důvod k nezastižení adresáta. Ze zaslaného odkazu bylo údajná snaha o doručení v 10:11 (Zásilka nebyla doručena z důvodu nezastižení příjemce.).

    V případě, že zboží nevyhovuje Vašim představám, máte samozřejmě právo na vrácení zboží a vrácení peněz. Prosíme, kontaktujte Vámi zvoleného přepravce, jakým způsobem bylo doručováno a ověřte, zdali byla adresa dodání zadána správně (https://eshop.tesla-electronics.eu/reklamace-servis-a-vraceni/#odstoupeni).

    Ještě jednou se omlouváme za zkušenosti s naším e-shopem a děkujeme za příležitost zlepšit naše služby.

    S přáním krásného dne,
    tým TESLA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    K MediaBoxu XT750, byla dodána vadná HDMI šňůra. Nevěděl jsem zdali je vadná anténa, MeiaBox, nebo televize. Vyřešení mně stálo 8 hod času a najetí 50 km. MediaBox byl údajně odzkoušen techniky, protože se jednalo o rozbalené zboží. ŠKODA, ŽE MI NEPOSLALI HDMI ŠŇŮRU, NA KTERÉ TO ZKOUŠELI!!!

    Reakce obchodu TESLA

    Dobrý den, pane Střalko,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
    V případě, že Vám cokoliv nefunguje nebo si nevíte rady, kontaktujte nás na [email protected]. Naši kolegové s Vámi zkusí najít příčinu problému a sdělí Vám další postup. Neevidujeme od Vás žádný email ani založenou reklamaci. Vámi uvedený problém by bylo snadné identifikovat, dle popisu příčiny lze vyloučit možnost chyby antény nebo televize.
    Všechny přístroje prodávané se slevou jsou testované, zatím jsme se nesetkali s tím, že by byl vadný HDMI kabel. Pokud se něco takového objevilo, omlouváme se za komplikace.
    Mrzí nás, že jste nás nejdříve nekontaktoval, až následně sdělíte pouze řešení a udělíte negativní hodnocení :-(
    Vaše objednávka byla dodána velmi rychle a bez problému - vytvořeno 13.02.2023 15:03 / dodáno 14.02.2023 09:41.

    S přáním hezkého dne,
    tým TESLA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Obchod je zároveň výrobce. Došly 2 zmetkové spotřebiče a TESLA AirCook Q10 vydržela pracovat celkem 30 minut! Uvnitř nastal zkrat!

    Reakce obchodu TESLA

    Dobrý den, pane Hejno,
    mrzí nás, že došlo ke komplikaci při používání výrobků. Také nás mrzí, že hodnotíte negativně služby e-shopu, ačkoliv vše proběhlo v pořádku a velmi rychle (objednání 01.02.2023 / 11:09 a doručení 02.02.2023 / 10:38).
    Pokud se cokoliv se zakoupenými produkty stane, je vhodné nás nejdříve kontaktovat (neevidujeme od Vás žádnou zprávu), pokud o problému nevíme, nemůžeme se k tomu vyjádřit ani Vám pomoci. Je zvláštní, že by Vám dorazily 2 špatné spotřebiče, proto bychom rádi výrobky nechali prověřit naším servisem a závěr nechali na servisním technikovi.
    Ke všem objednávkám, které jsou provedeny na našem e-shopu nabízíme službu TESLA Premium Servis, kterou avizujeme jak na webu u každého produktu, tak i v potvrzovacím emailu. V recenzi na produkt jste uvedl: "Vracet zboží nebudu, protože nemám peníze na to, abych je cpal do pošty kvůli něčemu, co jsem si nezavinil!!! A také na to nemám zdraví, mám problém dojít až na poštu." Cena zboží několikanásobně převyšuje cenu zaslání a v případě služby TPS nic neřešíte, pouze připravíte spotřebiče a kurýr je u Vás vyzvedne na naše náklady, je to opravdu jednoduché a nemusíte spotřebiče vyhazovat nebo chodit na poštu ;-)
    Doporučujeme nás tedy kontaktovat emailem nebo telefonicky, nahlásit závadu a my Vám sdělíme další postup.

    S přáním hezkého dne,
    tým TESLA

  • Výrobek nefungoval.Vrátil jsem ho.

    Reakce obchodu TESLA

    Dobrý den, pane Celundo,
    velmi nás mrzí, že jste udělil negativní hodnocení, přestože v rámci obchodu proběhlo vše rychle a v pořádku (obj. vytvořena 08. 02. 2023 13:09 / odeslána 09. 02. 2023 / vyzvednuta 10. 02. 2023). Neobdrželi jsme od Vás žádnou zprávu, že by bylo něco v nepořádku.
    Objednal jste si originální dálkové ovládání (TESLA TE‒300/301/302), které jste vrátil v rámci čtrnáctidenní lhůty (nereklamoval). Pokud jste ovladač kupoval k jinému než uvedenému modelu/výrobci, není možné garantovat funkčnost.

    S přáním hezkého dne,
    tým TESLA

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Rychlost dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi obchod 2x oddálil, takže mi mělo přijít začátkem ledna 2023, po druhém odsunutém termínu jsem objednávku zrušila a zboží si objednala v okay, zde jsem jeden den zboží objednala, druhý den jsem si pro něj jela.
    Uvedená fritéza byl dárek k vánocům, takže jsem už nechtěla dál čekat.

    Reakce obchodu TESLA

    Dobrý den, paní Limberská,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že hodnotíte negativně náš obchod. Níže uvádíme naše vyjádření.

    Objednávku jste založila 10.12.2022, produkt měl uvedeno, že jej očekáváme 21.12.22. Informovali jsme Vás obratem emailem o předpokládaném naskladnění - proběhne v termínu 21.12.2022 - 4.1.2023.
    Dne 14. 12. 2022 jsme Vás opět informovali, že zboží do Vánoc nepřijde, jelikož dochází ke zpoždění ze strany přepravy k nám. Nabídli jsme Vám alternativu se slevou, kterou jste odmítla. I přesto jste ale trvala na tom, že objednávku máme zaslat mezi svátky, až budeme mít produkt skladem.
    Dne 21. 12. 2022 jsme Vám psali email o předpokládaném naskladnění 29.12.22, načež jste nám odepsala:
    "tímto ruším svoji objednávku, právě jsem si uvedenou fritézu objednala jinde. Je to dárek k vánocům, takže už déle čekat nechci!".
    Z naší strany jsme udělali maximum pro to, abyste byla informována o stavu Vaší objednávky a měla jste prostor případně vybrat jiný dárek nebo jej zakoupit jinde, kde je náš produkt skladem. Bohužel, nejsme schopni ovlivnit přepravní službu, která nám vezla nové zboží v době vánočních svátku, kdy vše nabíralo velké zpoždění.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne,
    tým TESLA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hned při prvním spuštění horkovzdušné fritézy se objevilo za chvíli F1. Problém. Po chvíli znovu, F 1. Chtěla by firmě zavolat, ale na faktuře není uvedeno telefonní číslo. Proto jsme ihned dne 15. 12.odeslali horkovzdušnou troubu na Tesla Electronics, Hybešova 255/17, 60200 Brno. 22.12. Nám přišla SMS, že nebyla zásilka vyzvednuta a pokud ji odesílatel nevyzvedne do 27.12., tak příjde zpět. Takže, asi príjde nefunkční horkovzdušná trouba a furmě jsme naletěli a můžeme odvézt do sběrného dvoru.

    Reakce obchodu TESLA

    Dobrý den, pane Čechu,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že fritéza Vám nešla spustit.
    Je samozřejmě možné nás kontaktovat, ať již odpovědí na potvrzovací email, telefonicky nebo přes formulář přímo na e-shopu: https://eshop.tesla-electronics.eu/kontakty. Na všechny dotazy se snažíme reagovat do jednoho pracovního dne. Všechny kontakty jsou rovněž uvedeny v potvrzovacím emailu. Jak postupovat v případě reklamace nebo vrácení uvádíme i na našem webu: https://eshop.tesla-electronics.eu/reklamace-servis-a-vraceni/ a také jsou pokyny součástí potvrzovacího emailu.
    Máte pravdu, že telefonický kontakt na faktuře není, již pracujeme na nápravě, aby se opět zobrazil, za což se omlouváme.
    Budeme k dispozici i během svátků, více informací naleznete zde: https://eshop.tesla-electronics.eu/novinky/pracovni-doba-mezi-svatky-pf-2023/.
    Nemusíte mít obavy, že bychom s Vámi reklamaci nevyřešili. Prosíme, kontaktujte nás viz odkazy výše nebo na [email protected], rádi Vám pomůžeme.
    Doufáme, že se vše rychle vyřeší a Vy budeme moci spotřebič opět používat.

    Omlouváme se za komplikace a přejeme hezký den.

    Tým TESLA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ten krám nedoporučuju! Vrácení zboží do 14 dnů na svoje náklady!!!

    Reakce obchodu TESLA

    Dobrý den, pane Petkove,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že nejste s produktem spokojený.

    Pokud máte zájem hodnotit produkt, můžete tak učinit přímo v kartě na Heureka.cz. Na produkty zakoupené u nás poskytujeme službu TESLA Premium Servis, jestliže je něco v nepořádku, kontaktujte nás a zboží můžeme dovézt k nám na naše náklady.
    V případě vrácení zboží ve čtrnáctidenní lhůtě nese náklady na vrácení kupující.
    Vrácení financí jsme provedli 3. den od přijetí zboží.

    Je nám líto, že máte problém i s kvalitou komunikace, z Vašeho emailu neevidujeme žádný dotaz, problém či přání. Na všechny dotazy se snažíme odpovídat do 1 pracovního dne.

    Vše je o komunikaci, proto doporučujeme v případě jakéhokoli zádrhele nás obratem kontaktovat, nejlépe emailem.

    S přáním hezkého dne,
    tým TESLA
    https://eshop.tesla-electronics.eu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Robotický vysavač IQ300 se nedá připojit do mobilní aplikace, ani naprogramovaný čas úklidu přes dálkový ovladač nefunguje.

    Reakce obchodu TESLA

    Dobrý den, pane Kořínku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že nám udělujete negativní hodnocení, přestože obchod proběhl v pořádku. Pokud máte problém se spárováním vysavače, kontaktujte nás na [email protected], nenašli jsme z Vašeho emailu žádnou zprávu. Hodnocení produktu můžete po vyzkoušení napsat přímo k němu na Heurece.

    S přáním hezkého dne,
    tým TESLA
    https://eshop.tesla-electronics.eu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod potvrdil objednávku, následně ji zrušil, bude v lednu 2023 ! Na eshopu ji ale stále nabízel za cenu vyšší než potvrzenou. Dále se ozval dopravce, že veze objednávku, obchod nic ! Obchod poslal email v 23 :25 hod, že zboží předává dopravci.

    Katastrofa, nedoporučuji, nerozumím jednání obchodu . Naštěstí jsem neplatil předem.

    Reakce obchodu TESLA

    Dobrý den, pane Kolesáre,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Přesně nerozumíme Vaší recenzi. Níže uvádíme průběh:

    28.11.2022 17:28 - vytvořena objednávka
    30.11.2022 - objednávka předána přepravci (DPD)
    01.12.2022 12:06 - Zásilku se nám nepodařilo doručit. Příjemce si změnil termín doručení.
    01.12.2022 16:19 - Zásilku se nám nepodařilo doručit a vrátili jsme ji zpět na depo. Příjemce odmítl zásilku bez udání důvodu.
    02.12.2022 06:09 - Zásilku jsme přijali na depo. (Vrácení)

    Cena produktu v době založení objednávky byla se slevou, jelikož byl produkt nabízen v akci. Pokud jste se na položku díval později, pravděpodobně již byla akce u konce, proto byla zobrazena cena vyšší. Cena v potvrzovacím emailu je pro Vás rozhodující.
    Žádné zrušení objednávky z naší strany neproběhlo. Objednávka z Vaší strany nebyla převzata.

    Mrzí nás, že jste se nám neozval, pokud vznikl nějaký problém. Jsme k dispozici na emailu/telefonu.

    S přáním hezkého dne,
    tým TESLA
    https://eshop.tesla-electronics.eu