Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Netrefila jsem velikost dresu. Výměna - poštovné znovu + 70Kč poplatek za můj nesprávný výběr. Toto zboží v mé velikosti poté nenašli, poslali peníze zpět, po telefonátu velikost našli, ale platit znovu další poštovné? To se vyplatí...Navíc nad 1000Kč bývá již většinou doprava zdarma..
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ochotný prodejce
    • Nabízí zboží které nemají a dokonce ho dokážou slevit a nabízet dále
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Platnost potvrzené objednávky doporučuji ověřit telefonicky.

    V rozmezí cca 10 dnů jsem provedl 2 objednávky na kolo. Pro obě objednávky jsem emailem obdržel jejich potvrzení. Obě objednávky mi posléze byly telefonicky stornovány s tím, že někdo objednal přede mnou. Asi chyba v eshop systému ?

    Z nevydařených nákupů hodnotím kladně alespoň milý přístup operátorek.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Uvádí zboží skladem, které nemají
    • Odeslali mi evidentně použité zboží bez upozornění na tuto skutečnost

    Dříve jsem zde opakovaně nakupoval, ale toto byl můj poslední pokus. První špatná zkušenost byla, když mi odeslali evidentně používaný cyklo computer, kde byly ještě uloženy záznamy jízd! Po nějaké době jsem si zde opět zkusil koupit funkční tričko. Avizovali všechny velikosti skladem a ve slevě. Po provedení objednávky mi volala pracovnice obchodu, že se stala chyba v systému a že mají pouze xl...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bylo doručeno jiné zboží než jsem si objednal, tudíž jsem zboží na výdejním místě nepřevzal. Žádná komunikace ze strany Ski a Bike Centrum Radotín týkající se zaslání jiného zboží než bylo v objednávce!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • VELKÉ ZKLAMÁNÍ - NEDOPORUČUJI

    Zboží, které bylo označeno jako "skladem", skladem nebylo. Reakce obchodu byla taková, že mi nabídli výrobek 2x dražší, než co jsem si objednal. Co jsem si četl ostatní recenze na obchod, tak něco takového není poprvé a lze to vnímat jako kalkul = prodat zákazníkovi dražší výrobek, než vlastně chtěl. Samozřejmě stát se to může, nicméně reakce obchodu byla úplně mimo. Objednávku jsem zrušil - bohužel byla zaplacená on-line, tak jsem zvědav, kdy mi peníze dorazí zpět :-(

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednane zbozi se tvarilo jako skladem. Po tydnu cekani - se zpravou z druheho dne, ze je zbozi u dodavatele a omlouvaji se za zdrzeni - jsem kontaktovala obchod, kde mi rekli, ze to je chyba systemu, ze uz ten vyrobek neni vubec. Kdybych si sama nezavolala, tak cekam marne dodnes. U druhe polozky problem, ze v systemu videli neco jineho, nez jsem objednala a sami mi potvrdili, docela zmatky. Po tydnu tedy komplet storno a rychle objednavani darku jinde...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Ze tří nákupů u tohoto prodejce vyšel jen jeden. U kola se mi dostalo informace, že ho nemohou najít, u stojanu byla ve slíbeném termínu připravena jen polovina objednávky, a ještě ne úplná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doručeno vporadku
    • krasne zabaleno

    velmi nepříjemná zkusenost s výměnou zbozi , u e-shopu, kde maji 60 dni na vraceni ,bych čekala opravdu profesionální přístup .
    balík s vracenym zbožím jsem zaslala zpět na adresu e-shopu , týden jim tam ležel a nic se nedělo , dvakrat jsem telefonovala po týdnu , proc mi nedorazilo zbozi náhradní velikosti , bylo mi sděleno , ze budou teprve hledat balík ode me , po 4’hodinach , kdy se nic nedělo , jsem zavolala na jine cislo , balík se teprve našel a začalo se resit odesíláni zbozi k vymene . za vymenu si nauctovali 70 Kč ! priste bych objednala
    jinde .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem zboží v eshopu, které nakonec nebylo skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Musel jsem čekat minimálně 10 minut než prodavač obsloužit jiného zákazníka. Vůbec mu nevadilo ze u něho stojim. Zákaznice nic nakoupila a pak odešel do skladu aby uložil zkoušené 3 páry bot a po dalších 5 minutách se ke me vrátil. Boty co jsem chtěl tak na slklade nebyly a tak jsem je nechal objednat. Protože ani po 5 dnech jsem nedostal žádnou zprávu tak jsem napsal mail a pak to fungovalo. Tretry jsem koupil ale jiné. A teď jsem dostal mail abych ohodnotil boty které jsem si nekoupil.
    Mate tam u vás pěkný chaos diplomaticky řečeno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic mě zatím nebylo doručeno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už více než týden čekám na zboží.
    Obchod jsem kontaktovat mailem, ale bez odpovědi...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Jedno kolo jsem si u nich už koupil a byl jsem velice spokojen. Od té doby uteklo už hodně vody, jak se říká. To ještě měli malý obchod nacpaný k prasknutí. Dnes mají obchod obrovský, ale kol v požadované velikosti a ceně do 25 tisíc tam bylo jen pár. Skončíte si vybírat u počítače a bude to na objednání. K jejich dobru je, že nic nechtějí zaplatit předem. Kolo mělo dorazit zhruba do týdne. Po deseti dnech jsem se koukal na stav objednávky a bylo tam, že se připravuje. Ve třináctý den mi zavolali, že to kolo není ani u výrobce. Omlouvali se a nabídli, že mohu přijet i před otevírací dobou si vybrat jiné. To mi ovšem nepřipadá jako dobrá nabídka. Jednak to už narozeniny dcery nestihne a hlavně opět skončíme s vybíráním u počítače a dalším čekáním, jestli to, že se připravuje, náhodou neznamená, že ho vůbec nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neskutečně dlouhá čekací doba, pokud se nepletu tak 8 dnů!
    • Bohužel, když jsem byl na pobočce osobně, prodavač, který se mě věnoval mě nedokázal nijak poradit, osobně jsem měl pocit, že ho svou přítomností obtěžuji.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Skladové zásoby
    • Hezké prostory a celkově super areál
    • Mladý nezkušený personál - možná smůla na "kus"
    • Připravené kolo k odběru? - uvolněná vidlice v krku řízení, roztřepené lanko u ovladání teleskopické vidlice bez koncovky. Musím říct, že toto by se nestalo asi ani u kola z nákupáku... U speciálky a kola za 85k (je mě jasné, že to není žádný TOP bike ale každý není ochoten položit na stůl za kolo 250k) bych toto nečekal, škoda.
    • Nereagují na maily

    Mrzí mě moje zkušenost, třeba jsem měl smůlu ale mám jí poslední dobou všude. Za co vezmu od řemeslníku, přes autoservis až po nákup kola...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velmi dlouhá čekací doba.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Co to je za otázky? Od 22. května jsem dosud, kromě potvrzené objednávky,
    NIC nedostal !!! Dokonce ani po mé osobní návštěvě v prodejně v Radotíně nemám ani žádnou další reakci ze strany prodejce. Tak si prosím nedělejte ze mě legraci !!!
    Josef Hodek
    roy1508@seznam,cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nefukcni info linka k objednavkam
    • spatna komunikace
    • nedodrzeni slibu a terminu
    • bez omluvy

    Neskutecna nespolehlivost - po urgencich objednavky mailem a osobne jsem byl odkazan na telefonicky kontakt, ktery ani po 100. zavolani (dokonce i na osobni navsteve jsme info linku na podnet prodavace vytocili) nikdo nezveda. Po osobni urgenci na prodejne jsem byl ubezpecen, ze na 2. den to bude ready a trvalo to dalsi 2 dny a 2 osobni navstevy nez jsem se dostal k tomu co jsem objednal. Bez omluvy, anebo nejakeho navrhu na reseni vznikle situace :o((

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Trojnásobná zkušenost s pokusem o nákup kola, na základě chování a errorů obchodu koupě neuskutečněna.
    Pokus 1 - rezervace bazarového kola na webu - několikadenní hledání a zjištění, že kolo nikde není.
    Pokus 2 - rezervované kolo se na prodejně hledá 2 hodiny (rezervace byla potvrzena emailem).
    Pokus 3 - sms s rezervací, která není na místě opět k vyzkoušení (rezervační sms byla bohužel ta předešlá objednávka "pokus 2", jenže vzhledem k absenci obj. čísla v sms a několika dnům po reálném vyzkoušení toto nebylo "rozluštitelné").
    2x zbytečná jízda přes celé město... Rezervace na místě ruším.
    Své negativní zkušenosti jsem napsala do obchodu, v dobrém (dříve pozitivní zážitky během testování) i s doporučením na vytunění (přidání č.obj. do sms) - nedostalo se mi žádné odpovědi - proto po 2 týdnech přidávám hodnocení veřejné.
    Každému kdo do obchodu pojede doporučuji si předem zavolat a ověřit, že rezervovaná věc na místě skutečně je - ušetříte čas, nervy i zklamání ;)