• Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nevim
    • Délka dodací lhůty

    Zboží jsem objednal a zaplatil před 11 dny, ovšem doposud nedorazilo.

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den,
    velice se Vám omlouváme se za nepříjemnost s opožděním dodací lhůty, resp. že Vám zboží do dnešního dne nebylo doručeno. Vaši objednávku jsme expedovali obratem po obdržení Vaší platby, nicméně i přes to, že v systému ČP vidíme, že je doručena, tak po telefonické konzultaci s Vámi víme, že objednávku stále nemáte. Proto jsme se společně domluvili, že Vám zboží zašleme ještě jednou a následně si vše vyřešíme s ČP.

    Mějte hezký den
    MOBIL.CZ; Anna

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nenašel jsem
    • moc nepřehledné stránky ale to se dá překousnout

    Zdravím.. Objednal jsem u nich Meizu MX5. Konečně jsem si říkal, že budu mít nový mobil. Zapínám telefon a najednou vidím.. Je tam nečí google učet, hovor z texasu, SMS. Okamžitě jsem volal co s tím. A bylo mi zděleno, že to byl prý výstavní kus a že prý tam někdo musel dát google ucet. Moc tomu nevěřím. Nakonec jsem to poslal do 14 dnů aby mi vrátili peníze a trvalo jim to.. No hrůza. Komunikace s obchodem je parádní ale už bych tu nikdy nenakupoval. Parádní leden jsem měl..

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den,
    ještě jednou se Vám velice omlouváme za komplikaci, kterou jsme se Vám pokusili vysvětlit v rámci vzájemné komunikace. O to více nás mrzí, že nám nevěříte. Bohužel rychlost vrácení finančních prostředků na Váš účet díky nastaveným procesům moc ovlivnit nedokážeme, ale i tak Vám byly vráceny dříve, než se stanová lhůta.

    Mějte hezký den
    MOBIL.CZ; Anna

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Levnější
    • Komunikace

    Objednal jsem,zaplatil jsem a po dotazu na zboží mi bylo řečeno,že není na skladě. Kdybych se sám nezeptal,tak by asi dělali mrtvého brouka a já měl vánoční dárek v nedohlednu.Takže za mě mínus.

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den,
    nejsme si jisti, zda-li hodnotíte správný obchod. Zakoupil jste mobilní telefon Samsung J5, kterého máme na skladě po celý prosinec více než 500ks ve všech barevných variantách. Zvolil jste formu úhrady zálohovým listem, tedy expediční systém čekal na spárování Vaší platby a následně 18.12. uvolnil objednávku k doručení. Tedy do Vánoc jste měl dárek určitě pod stromečkem.

    Přejeme hezký den a úspěšný vstup do nového roku
    MOBIL.CZ; Anna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není to ani obchod. Až když jsem učinil objednávku, tak jsem zjistil, že je to vlastně jiný obchod jménem smarty.cz

    Objednal jsem baterii do telefonu Nokia N85. Přesto, že u baterie v popisku píšou, že je určena pro Nokii N85, nefunguje v ní. Telefon při pokusu ho zapnout pouze zavibruje, ale nezapne se. Ani po připojení k nabíječce to nefunguje, jak má. Baterie má i jinou kapacitu než originál. Poslal jsem ji zpět, doufám, že mi vrátí peníze. Zatím se neozvali.

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den pane Smutný,
    jste si jist, že u takto starého telefonu může být závada pouze v nové baterii? Ať tak nebo tak, baterie je výrobek jako každý jiný a může být vadný. Samozřejmě, že pokud nám ji vrátíte, 195Kč za baterii + poštovné Vám vrátíme. Kapacita zakoupené baterie byla uvedena v parametrech produktu, nicméně Vás můžeme ujistit, že +100mAh oproti baterii původní nehraje ve funkci baterie žádnou negativní roli, spíše naopak.

    S pozdravem
    MOBIL.CZ; Anna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • úplně všechno

    na tomhle obchodě nenakupujte.

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše nedoporučení o to více, že neznáme jeho důvod. Učinil jste na našem eshopu dvě objednávky, z čehož jedna nebyla uhrazena a druhou, která ano jsme Vám expedovali obratem, o čemž jste byl informován. Pokud došlo k něčemu, z čeho pramení vaše nespokojenost a o čem nevíme, neváhejte nás kontaktovat, rádi danou věc vyřešíme.

    S pozdravem
    MOBIL.CZ; Anna

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nevím
    • dodal evidentně poškozené zboží

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den,
    moc nerozumíme Vašemu hodnocení, neb o jakémkoliv poškození krytu na mobilní telefon Lumia 830, který jste si u nás zakoupil nemáme od Vás žádnou informaci. Samozřejmě, pokud tomu tak je, neváhejte nás kontaktovat.

    S pozdravem
    MOBIL.CZ; Anna

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • - špatná komunikace přes email
    • - zboží jsem zaplatil ale bohužel mě nedorazilo, až na druhý pokus

    Objednal jsem si baterii do mobilu. Zboží jsem hned zaplatil. Další den mě vystavili fakturu s tím, že rovnou zboží posílají a přijde mě další den. Po 4 pracovních dnech jsem psal email o nedoručení zboží. Nikdo mě neodpověděl. Proto jsem volal do eshopu, tam mě ochotná paní řekla, že chyba je na straně české pošty, že mám ještě počkat a ozvat se za 2 dny. Za dva dny jsem opět volal do eshopu, že mě zboží nepřišlo. Najednou na druhý den byla baterie doma. Prostě po obdržení platby, zboží neodeslali a mysleli si že jim to projde. Obchod nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den pane Bláho,
    mrzí nás, že si toto myslíte. Vaši objednávku jsme vyexpedovali v ten samý den, co jste ji učinil a to dopravou, kterou jste zvolil, tedy Standardním dopisem. Ano, může se stát, že Dopis ČP nedoručí nebo doručí, ale se zpožděním. Proto ta prosba o 2 denní vyčkání. Následně jsme Vám odeslali zboží obratem znovu, ale již Dopisem doporučeným tak, abychom si byli jisti, že Vám opravu dorazí. Upřímně, moc by nedávalo přeci smysl neposílat zaplacené zboží našim zákazníků a čekat, jestli to projde, resp. kdyby to byla naše běžná praxe jak uvádíte, počet takových negativních reakcí by byl zde rozhodně vyšší.

    Omlouváme se Vám tedy za chybu ČP a věříme, že zaslanou baterii již využíváte.

    S pozdravem
    MOBIL.CZ; Anna

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • delka dopravy

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den,
    bohužel v uvedeném čase jsme přijali dvě objednávky, tedy nevíme, která by měla být ta problémová. Nicméně obě byly expedovány obratem, jedna Doporučeným dopisem a druhá ČP balíkem do ruky, a to po uhrazení zálohové faktury.

    S pozdravem
    MOBIL.CZ; Anna

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Vymlouvá se na ukončení dodávek od dodavatele. To je však ale jejich problém....

    Bohužel mám jen tuto špatnou zkušenost, ale nakupoval jsem jen jednou. Může to být vyjímka....

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den pane Písecký,
    přijměte prosím naši omluvu. Bohužel i přes potvrzení dodávky požadovaného počtu telefonů od dodavatele jsme je na náš sklad neobdrželi, tedy jsme nemohli Vaši objednávku řádně vykrýt.

    Mrzí nás to, ale bohužel s tím již nemůžeme nic udělat.

    S pozdravem
    MOBIL.CZ; Anna

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Reklamace funguje nedostatečně, již tyden čekám na výměnu vadného zboží, originální obal byl otevřený a zboží poškozené.

    Pokud je zboží v pořádku tak ok, pokud chcete něco reklamovat, katastrofa.

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den,
    celou dobu jsme s Vámi byli v kontaktu a o to více nás mrzí Vaše nedoporučení. Vaše nové pouzdro bylo včera odesláno na Vaši adresu, tedy z časového pohledu trval celý proces reklamace jeden týden.

    S přáním hezkého dne
    MOBIL.CZ; Anna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • slibem nezarmoutí
    • nová sim karta za vadnou nedorazila ani po 12 dnech.Nemít druhý mobil nikam se nedovolám

    nepoužitelný,i když za to možná může česká pošta a obchod je v tom nevinně.

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den Dalibore,
    velice to nás mrzí, nicméně zásilka, ve které byla SIM karta a kterou jsme expedovali obratem po obdržení objednávky se nám vrátila jako nedoručená. Proto jsem ihned odeslali novou, tentokráte již dopisem doporučeným. V případě opětovného nedoručení nás neváhejte kontaktovat.

    Přejeme hezký den
    MOBIL.CZ; Anna

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Internet zdarma,
    • nefukčnost karty 2 hodiny po aktivaci!

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den,
    pro správnou funkčnost karty je u některých, především starších typů telefonů nutné provést ruční nastavení. Pro aktivaci karty jeden odchozí hovor.

    S pozdravem
    MOBIL.CZ; Anna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Mobil přišel s prasklým displejem v neporušené krabici tudíž jsem reklamoval u e-shopu.Reakce mě velmi překvapila: našli jsme na telefonu známky použití proto nemůžeme zboží vyměnit a tím skončili na moje ohrazení již nereagovali,proto tento obchod důrazně nedoporučuji,protože vyskytne-li se problém můžete za to vy a hotovo.Že to mohlo být rozbité už od výrobce či od nich s e-shopu si nepřipouští.A dovršili to tím,že rozbitý mobil poslali zpátky kurýrní službou,přitom já měl poprvé dopravu poštou takže mě vznikli další náklady,protože já v době doručení překvapivě pracuji a nemohu sedět doma na zadku a čekat kurýra,proto dávám přednost poště.

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše rozčarování, nicméně telefon jste vrátil po několika dnech s rozbitým displayem. Tohoto modelu jsme prodali více než 400ks a žádný problém Vašeho charakteru se u žádného jiného kusu nevyskytl. V rámci zpětného doručení je kurýrní služba nejrychlejší způsob dopravy. V případě, že termín nebo místo doručení nevyhovuje, není problém jedno nebo druhé změnit.

    S pozdravem
    MOBIL.CZ; Anna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zásadní nedostatek je nemožnost vrátit v prodejně zakoupené zboží i když chci koupit dražší zboží!
    • Prokeš

    Jediný, ale zásadní nedostatek je v nemožnosti vrátit v prodejně zakoupené zboží zpět na prodejnu

    [email protected]

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den,
    v případě objednávky prostřednictvím internetu je nárok na vrácení 14 dní ze zákona. Ve Vašem případě, tedy nákupu přímo na prodejně tento nárok není, nicméně i přesto jsme Vám tuto možnost nabídli. V případě HW zařízení však vždy musí projít odbornou kontrolou, která na prodejním místě bohužel provést nelze.

    S pozdravem
    MOBIL.CZ; Anna

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obdrželi jsme Vámi reklamovaný telefon Aligator S 4040 duo E šedý – IMEI – 357628039540288.
    Jelikož bylo zjištěno mechanické poškození telefonu, zřejmě důsledkem pádu, jsme nuceni Vám jej zaslat zpět.
    Nezáruční opravy této značky provádí servis Adart. Pro cenovou nabídku opravy, kontaktujte zde Lež od začátku do konce.

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den,
    nemáme důvod lhát, ale v případě vrácení telefonu do 14ti dnů (reklamace), u kterého je prasklý displaye vlivem viditelného mechanického poškození bohužel ani jinak postupovat nemůžeme.

    S pozdravem
    MOBIL.CZ; Anna


  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • žádné
    • nekomunikace

    nespokojenost, zásilka byla zaslána po 14 dnech a po druhé výzvě

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den Blanko,
    přijměte prosím naši omluvu. Bohužel se sešlo více objednávek ve stejnou chvíli na totožný produkt, proto jsme byli nuceni pouzdro pro Vás přiobjednat u dodavatele. Z toho důvodu jsme nebyli schopni dodržet termín standardního doručení. Mrzí nás to.

    S pozdravem
    MOBIL.CZ; Anna

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • výborný popis zboží
    • možná klamou zákazníky ohledně ceny

    objednala jsem zboží za uvedenou cenu na stránkách, objednávka byla potvrzena a druhý den doručena,ihned na to se zboží prodávalo o sedm stovek levněji, to mne samozřejmě naštvalo, ještě se mi to jinde nestalo, už tam nic nenakoupím

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi, ale moc nerozumíme, za co nás nedoporučujete, resp. jak byste si to představovala. Berte prosím v úvahu, že ve většině případů cenu určuje výrobce a my o zlevnění dopředu nevíme, tak ani tam, kde je cenotvorba na prodejci nevíme o tom, že by byla běžná praxe uvádět zlevnění dopředu.

    S pozdravem
    MOBIL.CZ; Anna

  • Nedoporučuje obchod

    • Velmi dobra komunikace a bleskurychle dodani
    • Mozna nevi co prodavaji

    Je mi moc lito,ze nemohu dati kladne hodmoceni.I presto ze komunikace ze zakaznikem a doba dodani zbozi je vazne na vybornou,ale telefon ktery byl dodan vazne nepochazi z ceske distrybuce tudiz neobsahuje cesky jazyk i kdyz obchodem je garantovano ze ano.Dokonce i odbornici se shodli ze tenhle mt Kazam neni urceny pro cesky trh...Je mi moc lito ze si musim postezovat protoze jinak obhod funguje jak ma a vstricnost prodavajicich mohu jen a jen doporucit.

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den pane Koplíku,
    velice se omlouváme za vzniklou situaci.Zboží je opravdu od oficiálního distributora pro ČR (v případě zájmu jsme schopni doložit), bohužel však nastal problém, kdy některé telefony Kazam postrádaly ČJ. Nicméně, neváhejte se na nás prosím obrátit, nápravu zařídíme obratem.

    Ještě jednou se omlouváme a přejeme pěkný prodloužený víkend.

    S pozdravem
    MOBIL.CZ; Anna

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychle dodani
    • reklamace trva dlouho

    v tomto obchode jsem nakoupil protoze je rychla dodaci lhuta ale bohužel zbozi nekvalitni takze vracim zpet.

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost s telefonem Prestigio nás mrzí o to více, že z pohledu kvality patří mezi špičku. Peníze za Vaši objednávku jsme již tento týden odeslali na Váš účet a zároveň prosím přijměte naši omluvu za způsobené komplikace a zklamání.

    S přáním hezkých svátků
    MOBIL.CZ; Anna

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Nabízené splátky bez navýšení jsou podvod.

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den,
    moc nerozumíme Vašemu komentáři. Splátky s 0% navýšením za poctivé splácení není žádný podvod, neb veškeré poplatky a úroky jsou zákazníkům do poslední koruny vráceny po řádném splacení celého úvěru a tato skutečnost je zcela viditelně komunikována. Nemyslíme si, že společnost HomeCredit má potřebu naše zákazníky jakýmkoliv způsobem podvádět.

    S pozdravem
    MOBIL.CZ; Anna