• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Fuj
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplaceno přímo na eschopu přes kód. Od té doby nic - SIM nedorazila, žádné avizo o přijetí ani odeslání, na mail nikdo nereaguje a při pokusu o telefonický kontakt přes operátory linky se dozvídám, že oni nic neví, že o SIM přehled nemají a po volání na číslo, které jsem od nich dostal jsem se dovolal někam na právní oddělení, kde mi řekli, že s tím nemají nic do činění. Chaos, zmatek, nefunkční.

  • Nedoporučuje obchod

    Nevím, zda si děláte legraci. Jednou mi pošlete zprávu, že zboží pošlete, ráno mi přijde nová zpráva, že zboží odešlo a teď se ptáte jestli zboží již došlo. Vše se odehrává již deset dní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mela jsem dostat na kartu bonus kredit polovinu a nedostala jsem nic.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla přijata, přišlo potvrzení. Po více než týdnu, kdy nic nedošlo jsem obchod kontaktoval kde se zboží zaseklo. Odpověď byla, že se omlouvají, prý se to zaseklo u dopravce. Zboží i tak nedorazilo a za pár dnů přišel další email s tímto textem: "Vážený zákazníku,

    Vaše objednávka byla stornována. V případě dotazů nás kontaktujte na [email protected].

    Příjemný den Vám přeje MOBIL.CZ"

    Bez jakéhokoliv vysvětlení. Prostě to stornovali a nic k tomu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    MOBIL.CZ - Potvrzení objednávky č. 4400018713 ze dne 2.4.2020

    Zboží dosud nedorazilo. 13.4.2020

  • Nedoporučuje obchod

    • Od vymeny simkarty mi kazdy musi zavolat 2x aby se mi dovolal... prvni call se vzdycky položí sám
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Nefunkční SIM! Nemožnost nikde vrátit, pouze zaslání poštou...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nereaguje na email
    • zbozi dorazilo nefunkcni
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    SIM jsem reklamoval jako nefunkční přišla nová , ale zase nefunkční
    ted čekám na vyřízení a zaslání další jsem zvědavý zda bude fungovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na webové stránce pro objednávání nelze uplatnit platný slevový kod z mastercard pricelessspecials
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku mi potvrdili, přišlo mi sledovací číslo pošty, ale objednávka byla doručována někam úplně jinam a byla vrácena zpět. Zboží vůbec neposlali na mojí adresu, ale někam jinam. Pošta to vrátila zpět. Bylo to doručováno někam na Prahu 9 a já bydlím na Praze 4.
    • Nějaký zmatený obchodník??????

    Absolutně nevyhovující, poslali to úplně někam jinam než bydlím.

  • Nedoporučuje obchod

    • Karta došla ať jsem dělal co dělal je nefunkční telefony píší že je zablokována... Mazec už s mobil cz nechci nic ty dvě sta korun dejte na chudé! Z Bohem...!!!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Má preobjednana karta vůbec nepřišla
    • Když jsem kontaktovala společnost e-mailem, tak mi po několika zprávách bylo řečeno, že se mi ještě ozvou s řešením problémů a nikdo už se měsíc neozval!

    Neochota komunikovat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemožnost volby dopravy a platby. Zboží nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dodaci doba temer tyden, zrejme vinou posty

    Bylo mi receno, ze po aktivaci uspesnym telef. hovorem bude po nekolika hodinach aktivni i surfing. Vlozil jsem simcard do prenosneho modemu Huawei, ale nic se nestalo, wi-fi nereagovalo, modem signalisoval "zadna sit".

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží se někde ztatilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Automat odmítá spojit s operátorem, spojí, ale pouze za 20 kč!
    • Po aktivačním hovoru sim karty který trval 12 vteřin bylo strženo 7 kč!
    • Po zhruba 14 dnech mi byl vypnut nevyčerpaný balíček extra data. Extra data jsem ani nestačila použít. I když si to koupíte klidně vám to vezmou! Zlodějina za bílého dne!!

    Tohoto operátora nikdy víc!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Meni podminky po zakoupeni, aniz by zakaznika informovali, internet neni "zdarma" ale jde o predplaceny objem sluzeb, kdy dobijete kredit a soucasti je internet sneci rychlosti na 30 dni. Nikdo s Vami nekomunikuje dokud nezaplatite za hovor s operatorem a pokud se nahodou dostanete do minusu kvuli uplateni reklamace, dle obchodnich podminek jste povinni jim zaplatit minimalne 200Kc za dalsi kredit.
    Krome toho v rozporu s GDPR klidne predaji Vase osobni udaje tretim stranam a budou vam chodit obtezujici e-maily.
    Nedoporucuji

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Po doručení písemné stížnosti firma uznala reklamaci.

    Prováděl jsem přenos čísla mezi 2 SIM Mobil.cz. Namísto slíbených 3 minut operace probíhala od rána do noci, takže telefon i internet byly celý den nefunkční.
    S převedením čísla ze staré SIM na novou byla na nové SIM zrušena všechna data, takže avizované měsíční připojení k internetu "zdarma" se nekoná. Kredity byly sečteny.
    Na webových stránkách Mobil.cz slibuje zaslání e-mailu s informací o úspěšném převedení čísla. Operátorka na lince 3333 mi sdělila, že e-maily se neposílají. Reklamaci však odmítla uznat. Po písemné stížnosti uznána byla.
    Mobil.cz nemá kamennou prodejnu.