• Nedoporučuje obchod

    50 %

    Není Vše tak ružové jak vypadá při nedobití kreditu po měsíci Vám vypnou data.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    SIM karta byla rozbitá(nefunkční) a vůbec ji žádný mobil nedetekoval a tudíž nešla aktivovat. Na vlastní nálady ji musím poslat poštou zpět.

    • Nezájem..
    • Česká pošta (zásadně nedoručuje jen posílá lístky, ať si zboží někde vyzvednu). Vzhledem k tomu, že jsem potřeboval zboží před odjezdem na dovolenou, zadal jsem doručovací adresu. Kde je trvalá obsluha. Posláním dorucovaciho lístků mi zboží nikdo nevydá.
    • Nevim
    • Nevim

    Nedoporučuji!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • žádné
    • zlodějský šmejd

    zlodějský šmejd

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikace - nepořádek v objednávkách a emailech

    absolutně neseriozní

    • Nevie rozoznávať e-mailové adresy

    Niekto si objednal telefón cez môj mail. A ani neviem kto a prečo my tie e-maili chodia do mojej e-mailovej schránky. Bola by som rada kedy sa dalo zariadiť aby my už tieto maili nechodili na moju e-mailovú adresu. Ďakujem

    • Sliby chyby
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • -
    • Nikdo si neověřoval, zda zboží dodáva doopravdy mě!
    • Tarify jsou dráhé...

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den,
    moc nerozumíme Vašemu hodnocení stran ověření totožnosti. Moc by přeci nedávalo smysl, aby u balíku do ruky na dobírku, který je doručován na konkrétní adresu pracovník ČP vyžadoval kontrolu OP.

    Parametry tarifů máme uvedené na našich stránkách, tedy pokud jste se s jejich nastavením necítil komfortně, nebylo nutné si předplacenou kartu objednávat a následně používat.

    Hezký den
    MOBIL.CZ;Anna

    • Obchod v žádném případě nedoporučuji. Komunikace velmi špatná. Operátorka mi řekla že hovor může klidně ukončit. Nechtěla se mnou vůbec řešit problém. Predavam to na prošetření na českou obchodní inspekci.

    Děsný. Každému doporučuji si to velmi dobře rozmyslet. A možná přidat pár korun navíc a koupit telefon o spíš bych prodej u.

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den,
    společně jsme si zavolali a došli jsme k závěru, že jste při minulém telefonátu nekontaktovala nás. Následně jsme problém společně vyřešili.

    Mějte hezký den
    MOBIL.CZ;Anna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Předpokládal jsem provázanost mezi obchodem a operátorem, jehož služby používám.Operátor komunikuje, support e-obchodu je nekomunikuje.
    • Naprosto nefunkční support.Tři uvedená tlf čísla nikdo 3 dny (ct-po) nezvedá,po cca 6 zazvoněních padají do obsaz.tónu.Na mail jen automat.odpověď,dál taky nikdo nereaguje.U krabičky s mobilem porušená plomba,návod jen instal.uvntř. Tyto okolnosti mi připomínají praktiky šmejdů na předváděcích akcích.Nákup O.K.,ale pak se nikam nedovoláte.Ani na webu jsem nenašel kontakty na vedoucího supportu nebo prodeje.Jsou v utajení, asi ví proč.Zboží chci vátit (vypadává WiFi),ale to bude asi neřešitelné.

    Tento obchod bych kvůli nedostupnosti supportu a utajeným kontaktům na odpovědné vedoucí doporučil jen svému úhlavnímu nepříteli. Nepředpokládám taky, že by někdo tento dotazník četl,nebo dokonce vyhodnocoval. L.O.

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den,
    mrzí nás, že že jste si o nás udělal takový obrázek. Nicméně není pravdou, že by jste se k nám nedovolal. Víme, že jste hovořil s kolegyní Lucií, která Vám nabídla i řešení Vašeho požadavku, tedy zaslání návodu na HONOR 7, což je totožný model s HONOR 7 LITE, který pouze má některé funkce navíc. To, že v kontaktech nejsou uvedeny telefonní čísla na vedoucí pracovníky neznamená, že jsou v utajení nebo aplikují taktiky "šmejdů", resp. viděl jste někde na eshopu volně dostupné kontakty na vedoucí pracovníky? Samozřejmě, pokud chcete zboží vrátit, není v tom sebemenší problém, tedy za neřešitelné toto rozhodně považovat nemusíte.

    S pozdravem
    MOBIL.CZ; Anna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Ceny volani a SMS, internet zdarma.
    • Pro iPhone jsem po trafikach shanela SIM temer tyden. Na strankach neni dobre popsano, jak clovek na 100% pozna,ze se jedna o SIM 3 v 1. Zadna trafikantka z 5 trafik, kde jsem byla mi nebyla schopna poradit, tak jsem si ji radsi objednala pres internet.
    • Rozporuplne informace o dobe dodaci lhuty, kdyz jsem si SIM chtela objednat ve st, tak mi vyskocila informace, ze prijde az v pondeli,coz mi prislo dlouho, a proto jsem obchazela 5 trafik. Viz duvod vyse jsem objednavku o den pozdeji udelala znovu cili ve ctvrtek, tak mi uz mi vyskocila informace, ze SIM prijde jen za den (v patek).

    Dost rozporuplne informace na webovych strankach.Jinak spokojenost.

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den,
    mrzí nás, že žádná z 5 trafik ve Vašem okolí neměla naši SIM v nabídce. Klíčové "trafikové" řetězce nás v nabídce již mají, počet nezávislých trafikantů neustále rozšiřujeme. Proti Vašemu tvrzení stran eshopu se však musíme tvrdě ohradit, neb informaci, že balení obsahuje Mini, micro i nano SIM kartu máte zcela jasně uvedenou v popisu produktu (řádek číslo 6). Navíc, SIM karty máme na skladě v počtech tisíce kusů, expedujeme každý pracovní den a termíny doručení jsou u zboží skladem následující pracovní den, tedy není možné, aby se ve středu objevila informace, že SIM bude doručena až v pondělí (pokud jste tedy v košíku neměla ještě jiný produkt, který skladem nebyl).

    S pozdravem
    MOBIL.CZ; Anna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodání objednaného zboži nedorazilo

    Aby se davali pozor co dělají jinak se toho zboží nedočkaj

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den,
    zvolila jste platbu zálohovým listem, která však nebyla z Vaší strany uhrazena. Proto jsme Vám nemohli kartu expedovat.

    S pozdravem
    MOBIL.CZ; Anna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednám zboží, hned zaplatím online platbou a uplynulo 11dní od objednávky a zboží nikde. Volám na podporu a tam nikdo nezvedá telefon.

    Objednám zboží, hned zaplatím online platbou a uplynulo 11dní od objednávky a zboží nikde. Volám na podporu a tam nikdo nezvedá telefon.

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den,
    objednané zboží, které bylo uhrazeno jsme odeslali ještě ten den, kdy transakce proběhla, o čemž jste byl informován prostřednictvím systémového emailu. Mrzí nás, že zásilka nebyla prostřednictvím ČP doručena, nicméně po telefonické konzultaci s Vámi jsme Vám zaslali na naše náklady zásilku novou/znovu.

    Omlouváme se za komplikace na straně dopravce, které budeme dále řešit.

    S pozdravem
    MOBIL.CZ; Anna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žadný ! výhody objednal sem si kartu a nepřišla mi ! 10 dní čekám !

    ***

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Milý Dominiku,
    než někoho začnete negativně hodnotit, možná by stálo za to se informovat, proč se tomu tak stalo. Nesprávně vyplněná adresa doručení z Vaší strany + chybějící číslo popisné zapříčinilo, že doručovatel Vás prostě NENAŠEL a tak odeslal zásilku zpět k nám se statusem - adresát na uvedené adrese neznámý. Ono, na Husově (dle Vás Husové) ulici ve vaší obci není pouze jen jedno popisné číslo.

    S pozdravem
    MOBIL.CZ; Karel

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nabízí zboží,které neodpovídá nabídce

    Nedoporučuji
    -dodali jinou baterii,než nabízejí-originál NOKIA s hologramem,ale dodají bez hologramu,tak jsem ji vrátil.

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den, Josefe,
    velice se omlouváme, ale toto nám uteklo. Standardně jsou baterie dodávané s hologramem, tato dodávka byla chybou na straně dodavatele bez. Na kvalitu a funkci samozřejmě přítomnost hologramu nemá vliv, nicméně chápeme, že jste nedostal to, co jste očekával. Můžeme Vás však ubezpečit, že veškeré baterie, které prodáváme vč. této jsou originály.

    Ještě jednou se Vám omlouváme.

    S pozdravem
    MOBIL.CZ; Anna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nízká cena
    • zajímavé příslušenství zdarma
    • Nepřijde mail, potvrzující objednávku, neodpovídají, a tak je celý nákup, včetně zajímavého příslušenství zdarma, celkem k ničemu.

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den,
    ve Vaší objednávce jste zvolil formu úhrady splátkovým prodejem, který jste bohužel nedokončil. Ač jsme hledali jakoukoliv komunikaci z Vaší strany, tak jsem bohužel žádnou nenašli.
    S přáním hezkého dne
    MOBIL.CZ;Anna

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nevim
    • Délka dodací lhůty

    Zboží jsem objednal a zaplatil před 11 dny, ovšem doposud nedorazilo.

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den,
    velice se Vám omlouváme se za nepříjemnost s opožděním dodací lhůty, resp. že Vám zboží do dnešního dne nebylo doručeno. Vaši objednávku jsme expedovali obratem po obdržení Vaší platby, nicméně i přes to, že v systému ČP vidíme, že je doručena, tak po telefonické konzultaci s Vámi víme, že objednávku stále nemáte. Proto jsme se společně domluvili, že Vám zboží zašleme ještě jednou a následně si vše vyřešíme s ČP.

    Mějte hezký den
    MOBIL.CZ; Anna

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nenašel jsem
    • moc nepřehledné stránky ale to se dá překousnout

    Zdravím.. Objednal jsem u nich Meizu MX5. Konečně jsem si říkal, že budu mít nový mobil. Zapínám telefon a najednou vidím.. Je tam nečí google učet, hovor z texasu, SMS. Okamžitě jsem volal co s tím. A bylo mi zděleno, že to byl prý výstavní kus a že prý tam někdo musel dát google ucet. Moc tomu nevěřím. Nakonec jsem to poslal do 14 dnů aby mi vrátili peníze a trvalo jim to.. No hrůza. Komunikace s obchodem je parádní ale už bych tu nikdy nenakupoval. Parádní leden jsem měl..

    Reakce obchodu MOBIL.CZ

    Dobrý den,
    ještě jednou se Vám velice omlouváme za komplikaci, kterou jsme se Vám pokusili vysvětlit v rámci vzájemné komunikace. O to více nás mrzí, že nám nevěříte. Bohužel rychlost vrácení finančních prostředků na Váš účet díky nastaveným procesům moc ovlivnit nedokážeme, ale i tak Vám byly vráceny dříve, než se stanová lhůta.

    Mějte hezký den
    MOBIL.CZ; Anna