-
Nedoporučuje obchod
- Objednal jsem si telefon a přišel mi jiný.
Reakce obchodu MOBIL.CZ
Dobrý den,
máte pravdu, na stránkách bylo u produktu uvedeno, že je na dvě SIM, nicméně v rámci ČR se tento mobilní telefon prodává pouze s jedním slotem.
Velice se omlouváme za chybu a peníze za vrácený telefon Vám zasíláme na Váš bankovní účet.
S pozdravem
MOBIL.CZ;Anna -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- lže
- lže
dorazil repasovaný mobil
Reakce obchodu MOBIL.CZ
Dobrý den,
děkujeme za recenzi, nicméně nevíme, zda-li jste si nespletl eshop, protože u nás jste si objednal pouze SIM, nikoliv mobilní telefon, který by mohl být repasovaný. Mimochodem, takové ani nenabízíme, tedy s důvěrou se na nás příště obraťte i nákupem nového MT.
S pozdravem a přáním hezkého dne
MOBIL.CZ;Anna -
Nedoporučuje obchod
Na mobil cz není možné zdarma přes telefon aktivo vat balíček 30,proto dalším zákazníkům tento produkt nedoporučuji.
Reakce obchodu MOBIL.CZ
Dobrý den,
snad Vás potěší informace, že v letošním roce bude dostupná aplikace, která bude umět mnoho věci vč. popsané aktivace balíčků.
S pozdravem
MOBIL.CZ; Anna -
Nedoporučuje obchod
- zaplaceno nedodáno !!!!!! Kolik dnů potřebuje Váš obchod k dodání zaplaceného zboží ???? Asi raději NEDOPORUČUJI !!!!
čtrnáct dní od objednání a zaplacení a nic , zásadně NEDOPORUČUJI !!!!!
Reakce obchodu MOBIL.CZ
Dobrý den,
bohužel musela nastat stejná situace s nedoručením Dopisu jako u předchozích zákazníků níže, neb jsme od nás zásilku expedovali ve správném termínu. Tedy jsme Vám zaslali ÓCKOMOBIL.CZ SIM znovu, tentokrát pro jistotu Dopisem doporučeným.
Omlouvám se Vám za zpoždění, snad se problémy s doručením prostřednictvím ČP formou obyčejného Dopisu po vánočním náporu opět vrátí do normálu.
Hezký den
MOBIL.CZ; Karel -
Nedoporučuje obchod
- Pokud zbozi nedorazi ani po 10 dnech, je to smutne.
Reakce obchodu MOBIL.CZ
Dobrý den,
Vaši uhrazenou objednávku ze dne 30.12.2014 / 22:10 jsme expedovali ihned, jakmile to bylo možné, tj. 2.1.2015, neb 31.12. žádná kurýrní služba, vč. ČP zásilky nepřebírá. Zvolil jste formu doručení Českou poštou - Dopis, a bohužel ani po dalších 5ti dnech Vám nebyla obálka doručena. Po Vaší recenzi jsme se s Vámi ihned spojili a na naše náklady odeslali objednávku unovu, tentokráte již Doporučeným dopisem, aby byla pro obě strany jistota, že Vám SIM karta opravdu přijde.
Mrzí nás vzniklá situace s prvním zasláním, po posledních zkušenostech budeme muset u České pošty sjednat nápravu.
Mějte hezký den
MOBIL.CZ; Anna -
Nedoporučuje obchod
- Žádné, nekomunikují, nedodaly zboží
- nekomunikuji
- nedodaly
- nedoporučuji
Byl nákup poprvé a naposledy
Reakce obchodu MOBIL.CZ
Dobrý den pane Zicháčku,
Vaši uhrazenou objednávku jsme expedovali ihned po přijetí platby, tj. 30.12.2014. Zvolil jste formu doručení Českou poštou - Dopis, nicméně to vypadá, že Vám jej ČP nedodala. Po Vaší stížnosti jsme Vám na naše náklady odeslali SIMkartu novou, tentokráte již Dopisem doporučeným, aby byla pro obě strany jistota, že Vám zboží opravdu přijde.
Mrzí nás vzniklá situace s prvním zasláním, ale jsme v tom bohužel nevinně.
Hezký večer
MOBIL.CZ; Anna -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Žádné
- předražené zboží,Dlouhá dodání zboží,
Nejhorší eshop
Reakce obchodu MOBIL.CZ
Dobrý den Pavle,
opravdu nerozumíme Vašemu negativnímu hodnocení, neb jste si 18.12. v 17:12 objednal MOBIL.CZ SIM za 200 Kč, která která stojí všude stejně a my jsme Vám ji 19.12. odeslali Vámi zvolenou formou dopravy, tedy Českou poštou - balíkem do ruky. Tedy z naší strany proběhlo vše v pořádku. Pokud se ČP v předvánočním období s dodáním opozdila, tak nás to samozřejmě mrzí, ale s tím my bohužel nic neuděláme.
Mrzí nás, že se na nás hněváte a označujete za nejhorší eshop, nicméně naše zásluha na pravděpodobně pozdním dodání není žádná. Ceny zboží, které označujete za předražené jsou u MOBIL.CZ SIM karet stejné, jako všude jinde (a to jste ani nevyužil dopravy zdarma) a u ostatních produktů bych si dovolil s Vámi nesouhlasit, neb se ceny pohybují pod aktuálním průměrem.
S pozdravem
MOBIL.CZ; Karel -
Nedoporučuje obchod
- komunikace, systém, objednané zboží nedorazilo, přes avizo dodání téhož dne a OSOBNÍ návštěvě na prodejně....
Reakce obchodu MOBIL.CZ
Dobrý den pane Dvořáku,
není to úplně tak, jak píšete. Ve Vaší objednávce jste zvolil osobní odběr na našem Smarty Store na Praze 1. Ano, tam dodání téhož dne opravdu garantujeme, nicméně na základě Vaší žádosti jsme nestandardně změnili výdejní místo na Nymburk. Zde takovýto termín negarantujeme, resp. standardně v Nymburce nenabízíme ani možnost osobního odběru, proto se objevily i následné problémy s naskladněním Vaší zásilky, díky kterým jste objednávku obratem stornoval.
Pochybení v komunikaci tedy nevidíme. Ano přiznáváme, že díky Vašemu nestandardnímu požadavku a jeho následném zadání selhal systém, což zaměstnanci bohužel nemohli předpokládat, nicméně pokud byste nám dal o něco málo více času, vše bychom vyřešili k Vaší plné spokojenosti.
Budeme rádi, pokud to s námi v budoucnu zkusíte ještě jednou a my Vám budeme moci ukázat, že to umíme o mnoho lépe.
Hezký den a vše nejlepší do Nového roku.
MOBIL.CZ; Anna -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Poslání balíku bez zálohy
- Dobrý den tady se trochu zastavím :-) objednal jsem si telefon + k tomu byli nejaky akce zdarma a byla tam napsána sim karta zdarma prednabita 200 kč + jednu jsem si ještě doobjednal tak mi měli přijít dvě sim karty a nebo to tam bylo šikovné napsané že jsem si myslel že mi přijdou dvě simkarty ale přišla jedna
Každý ať vyzkouší sám
Reakce obchodu MOBIL.CZ
Dobrý den,
děkujeme za recenzi, nicméně v tomto případě Vám nemůžeme dát za pravdu. Telefon Acer Liquid Z500, který jste si objednal, jsme se SIM zdarma nikdy nenabízeli. Naproti tomu jste k tomuto modelu obdržel jiné dárky v celkové hodnotě 1585 Kč. Tedy, jedna SIM, která Vám přišla je zcela v pořádku.
Věříme, že se nám to podařilo dostatečně objasnit a Vy se k nám v budoucnu s důvěrou vrátíte.
Hezký den
MOBIL.CZ; Anna -
Nedoporučuje obchod
- žadne ste ne spolehlivi a budu vas reklamovat
- dodani
na hovno
Reakce obchodu MOBIL.CZ
Dobrý den,
abychom byli upřímní, tak vůbec nerozumíme vašemu negativnímu a vulgárnímu hodnocení. 28.11. jste si objednal SIMku MOBIL.CZ s platbou prostřednictvím převodu, tzn. zálohovým listem, ale do dnešního dne od vás žádná platba nepřišla, tedy jsme objednávku nemohli vyexpedovat. Pokud došlo z vaší strany k chybě v objednávce nebo v platbě, tak nás to mrzí, ale z naší strany žádné pochybení nevidíme. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Hezký večer
MOBIL.CZ; Anna -
Nedoporučuje obchod
- nedostal jsem zboží
Reakce obchodu MOBIL.CZ
Dobrý den,
Vaše objednávka byla pozastavena z důvodu úhrady po splatnosti. Po telefonické dohodě Vám vracíme zaplacených 200Kč na Váš běžný účet.
Hezký den
MOBIL.CZ; Anna -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- nefunguje platba kartou, nikdo mi neodpověděl, proč nefunguje a kdy bude fungovat, na SIM kartu jsem díky tomuto a díky poště, která doručila SIM kartu po 5 dnech od odeslání čekala přečs týden.
Reakce obchodu MOBIL.CZ
Dobrý den paní Štočesová,
máte pravdu, v daný den byl opravdu výpadek na straně poskytovatele platební brány, nicméně v odpoledních hodinách již bylo vše v pořádku. Rozhodla jste se pro úhradu zálohovým listem a dopravu Obyčejným dopisem. Pokud vezmeme v úvahu dobu pro připsání platby na náš účet a maximální dobu pro doručení zvolenou formou, tzn. až 5 dní, je celkový součet několikanásobně delší, než je náš doručovací standard.
Mrzí nás to a doufáme, že s ostatními službami již budete spokojena.
Hezký den
MOBIL.CZ; Anna -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Obědnal sem si ockomobil sim a přišla my sim mobil.cz apřitom na internetovích stránkách maj očko mobil v červeným obalu a přišla normální sim mobil.cz, mětopříjde jako klamání zákazníka .
Nedoporučuji, při obědnávce sim karty očkomobil vám dorazí mobil.cz nedoporučuji.
Reakce obchodu MOBIL.CZ
Dobrý den,
pokusíme se situaci objasnit: ÓČKOMOBIL je speciální edicí operátora MOBIL.CZ. Vizuál obalu karty se může lišit od fotografie na webu, nicméně kredit, ceny a služby jsou naprosto totožné s parametry uvedenými na webu. Tedy o klamání zákazníka se nejedná. Opravdu jste si objednal a následně obdržel SIMku ÓCKOMOBIL.
Hezký den
MOBIL.CZ, Anna -
Nedoporučuje obchod
Po zapnutí byl displej poškozený.
Reakce obchodu MOBIL.CZ
Dobrý den,
poškození displeje na Vašem novém telefonu GOCLEVER nás mrzí o to více, že jsme s tím před prodejem nemohli nic udělat, neb opravdu není možné testovat každý přístroj před jeho prodejem. Telefon jste vrátila do 14ti dnů, tedy budeme doufat, že na naše profi služby nezanevřete a vrátíte se k nám brzy zpět. Velice rádi Vám dokážeme, že Váš případ byla opravdu výjimka.
Mějte úspěšný den
MOBIL.CZ; Štěpán -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
mobil přišel s vadou, vrátil jsem ho druhý den, peníze poslali zpět za 17 dní, což je sice v zákonné lhůtě, ale dlouho!!!!!!!! Krabička přišla otevřená.
NedoporučujiReakce obchodu MOBIL.CZ
Dobrý den Albine,
děkujeme za zpětnou vazbu, ke které nám dovolte krátké vyjádření. Krabičky s MT GSmart nejsou od výrobce nijak zapečetěny, tedy jsou jak píšete "otevřené". Vada telefonu nás pochopitelně mrzí, nicméně asi sám uznáte, že není v našich silách takovou věc ve 100% eliminovat. Kupní cena je vracena automaticky systémem po fyzické kontrole vráceného zboží, tedy tak, aby se se vše stihlo v zákonné lhůtě řádně vyřídit.
Mrzí nás Vaše nedoporučení, neb i přes vadu telefonu, za kterou se ještě jednou omlouváme, jsme celou záležitost z našeho pohledu vyřídili vstřícně a bez zbytečných průtahů.
S pozdravem
MOBIL.CZ; Štěpán
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Nespolehlivost dodání
Obchod jsme vybrali podle toho, že nabízel dodání simkaret do druhého dne. Potřebovali jsme je rychle na konferenci pro kolegy. Bohužel, když jsme po 4 dnech začali zjišťovat, kdy karty dostaneme, dozvěděli jsme se, že k odeslání zatím nedošlo chybou jejich systému a že je odesílají až ten den. Přitom mi operátor nejprve tvrdil, že už je doručili, že mají i podpis od přebírajícího člověka. Kdybychom se o to nezajímali, nejspíš nemáme karty doteď.
Reakce obchodu MOBIL.CZ
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení, proti kterému se však musíme ohradit. Standardní dodací lhůta je jak správně píšete do druhého pracovního dne, nicméně za předpokladu, že zákazník zvolí úhradu on-line nebo dobírkou. Ve Vašem případě jste zvolila platbu Zálohovým listem (bankovním převodem) a v takovém případě expedujeme zboží po připsání finančních prostředků na náš účet, což se stalo dne 9.9.. Délka takové transakce je záležitost vašeho bankovního ústavu nebo nastavených služeb vašeho bankovního účtu. Ihned po připsání prostředků jsme SIM karty expedovali k Vám.
Tedy můžeme s jistotou říci, že o chybu našeho systému se nejednalo.
I tak nás velice mrzí vzniklá situace a z toho plynoucí komplikace, nicméně budeme doufat, že to s námi zkusíte znovu a vše již dopadne na jedničku.
S úctou a pozdravem
MOBIL.CZ