Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ze cigarety neposlali na slovensko

    Tovar neposlali na Slovensko

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den,

    informace, že zboží nezasíláme do zahraničí, je uvedena na našem eshopu již při vložení zboží do košíku. O této skutečnosti jsme Vás informovali také emailem.
    Zaslání jednoho balíčku cigaret by nebylo možné ani v ČR, u Vámi objednaného zboží je uvedeno, že jsou cigarety prodejné pouze po celém balení, což je 10 kusů.

    Za firmu Maneo, s.r.o.
    Kristýna Martykánová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V dnešní době není možné platit kartou, celkem výsměch!!!

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš nákup. Vaše rozhořčení ohledně nemožnosti platit kartou nás velice mrzí, bohužel naše marže jsou jen v řádu několika málo procent, ale banky si za platbu kartou berou i 2% z každé transakce. Navíc pracujeme s vratnými zálohovanými obaly, na kterých neprofitujeme vůbec, ale přesto nám banka tento poplatek započítá.
    Omlouváme se za komplikace, ale neradi bychom Vám tyto poplatky promítali do nákupní ceny.

    Za firmu Maneo
    Kristýna Martykánová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží jsem měl k vyzvednutí v Maneo- Brno, Řečkovice ale žádné upozornění mi doposud nepřišlo.

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše rozhořčení, bohužel chyba není na naší straně. Na mail [email protected] uvedený v objednávce, Vám kolegyně posílala informace ohledně osobního vyzvednutí 2.12. v 8:52. Pokud Vám mail nebyl doručen (spadl do spamu, nebo je chybný), mohl jste nás kontaktovat telefonicky, Vaši objednávku bychom prověřili a dořešili.

    Za firmu Maneo
    Kristýna Martykánová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velice špatně zabalené zboží. Skleněná láhev byla vložena pouze do měkkých polštářů úplně volně. Obsah lahve se v krabici rozlil a poškodil kolek a tudíš není možné použít za účelem dárků. Jinak produkt doporučuji. Moc pěkný dárek, by to byl

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše špatná zkušenost s námi. Může se stát, že se láhev při přepravě poškodí z důvodu špatného zacházení. Pokud byste nás kontaktovala ihned po převzetí zásilky, mohli jsme problém vyřešit a láhev Vám vyměnit, aby mohl být dárek předán v pořádku.

    Za firmu Maneo
    Kristýna Martykánová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemožnost platit kartou v 21. století? WTF?

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš nákup. Vaše rozhořčení ohledně nemožnosti platit kartou nás velice mrzí, bohužel naše marže jsou jen v řádu několika málo procent, ale banky si za platbu kartou berou i 2% z každé transakce. Navíc pracujeme s vratnými zálohovanými obaly, na kterých neprofitujeme vůbec, ale přesto nám banka tento poplatek započítá.
    Omlouváme se, ale neradi bychom Vám tyto poplatky promítali do nákupní ceny.

    Za firmu Maneo
    Kristýna Martykánová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Problém není ani tak v samotném obchodu,ten funguje jak má ale spíše v dopravě.Nechápu proč není možné si nechat odeslat zboží klasicky poštou.TopTrans je sice fajn ale jezdí jen ve všední dny kdy jsem vždy v práci a výdejní místa taky nejsou zrovna za každým rohem.

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše rozhořčení, bohužel Českou poštu nemáme jako dopravce nasmlouvanou.
    Děkujeme za pochopení.

    Za firmu Maneo
    Kristýna Martykánová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobrý sortiment
    • Slušné ceny
    • Velká pomalost při každém kroku
    • Nedostatečná komunikace

    Každý krok se dost vleče, takže zboží mi ještě nedorazilo a nemám přehled o tom, kde se nachází. 1 den (24 hodin) trvalo potvrzení objednávky, další 1 den než mi dorazily pokyny k platbě. Pak byla chvilku chyba na mé straně, protože jsem kvůli výpadku internetu nemohla odeslat peníze hned, ale od odeslání platby už uplynuly další 4 dny a nic. Mezitím (po 2 dnech) mi přišlo oznámení, že zboží bylo předáno dopravci (Uloženka), ale od té žádné potvrzující zprávy nemám už 3 den. A to byla již druhá objednávka. U první jsem ji po třech dnech čekání na potvrzení zopakovala. (Mezitím jsem psala email s dotazem a odpověď mi přišla taky asi za 24 hodin). Tak pokud to vůbec dorazí a bude to co jsem chtěla, budu to mít sice za nejnižší dostupnou cenu, ale kdybych to věděla dopředu, koupím to jinde. Chtěla jsem to jako dárek ke konkrétní příležitosti a místo dárku jsem se trapně omlouvala. A ta nejistota, jestli to není podvod, taky nic moc.

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den,
    velice nás mrzí špatná zkušenost s námi. Prověřovali jsme Vaši stížnost, z naší strany však k žádnému pochybení nedošlo. Kolegyně Vám na maily odpovídala vždy obratem . Na první mail s dotazem ohledně potvrzení objednávky Vám odpověděla během 3 minut, ne 24 hodin jak uvádíte. Druhou objednávku jste vytvořila v pátek odpoledne, byla zpracována následující pracovní den, tedy v pondělí (o víkendu nejsou eshopy zpracovávány). Připsání na účet bohužel trvá až 2 pracovní dny od odeslání, objednávka byla tedy Uložence předána ve čtvrtek. Jelikož byl v pondělí 28.10. svátek, zásilka je k výdeji připravena až dnes 29.10. V objednávce jste bohužel neuvedla, že na zásilku spěcháte. V tomto případě bychom Vám doporučili přepravce Toptrans a odeslání na dobírku, zásilka by tak u Vás byla následující pracovní den.

    Za firmu Maneo
    Kristýna Martykánová

  • Nedoporučuje obchod

    • Hned mali odpísať že objednaný tovar nedodávate na Slovensko.

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše rozhořčení, informace, že zboží nezasíláme do zahraničí, je však uvedena přímo na našem eshopu.
    Objednávku jste vytvořila o víkendu, kdy máme zavřeno, kolegyně Vás tedy o této skutečnosti znovu informovala ihned v pondělí ráno.

    Za firmu Maneo
    Kristýna Martykánová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Koupil jsem Gin pro svou dceru - etiketa odlepena, kolek taktez - zatka lahve povolena a mokra, uplne se bojim napit . Rozhodne to nepusobi serioznim dojmem ...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zavolala mi paní, že nemají bečku co jsem si objednal, tak jsem si objednal jinou, ale tu mi neposlali. Domluvili jsme se na doručení po třetí hodině odpoledne, dovezli mi to o půl deváté večer a k mému úděsu ještě o bečku méně, na moji SMS neodpověděli, takže jsem musel jet druhý ještě do Makra, takže jsem najel 70km a ztratil hodinu času.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel na e-shopu není upozornění, že makrely neprodávají na kila a systém vás nechá udělat objednávku, ale pouze po blocích - cca 20 kg.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprostá neschopnost a nespolehlivost , na stánek kde byla potřeba okamžitého prodeje bylo vyexpedovano místo objednaného chlazeneho masa,maso mrazene!!!! Zbytek jistě popisovat nemusím , vzniklé komplikace si dokáže každý představit!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Úplní pitomci

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 10dnech od objednávky nulová komunikace a zboží stále ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den.
    Standardně zákazníkům voláme, při zjištění jakékoliv chyby v objednávce, ať už se jedná o chybějící zboží nebo o doplnění informací k objednávce, snažíme se pro zákazníka a jeho objednávku udělat maximum.

    Objednávku jste si u nás udělala 8.1.2019, ještě v tento den jsem vám volala ale bohužel bez úspěchu, 9.1.2019 jsme se vám opětovně snažila několikrát dovolat ale opět bez odezvy, tak jsem vám psala email a na ten jste mi také neodpověděla.
    Bohužel už nemám jinou možnost s vámi komunikovat, když mi na vámi uvedené kontakty nereagujete.

    za firmu Maneo s.r.o.
    Michaela Novotná

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Doruceni maneo rozvozem vcelku tragedie

    Ridic mi vozil krabici po meste sem a tam uz druhym tydnem. Volal, sliboval, pak se neukazal ... volal, omlouval, sliboval ... atd. Zamrzi, kdyz spechate domu - pro nic. Cast objednavky mel byt darek, tak nakonec nebyl. Zakaznicka linka? Ze si to mam vyridit s ridicem; nakonec neurcity prislib a ze se mi jeste ozvou - neozvali. Driv me maneo dokazalo mile zaskocit velmi rychlou dodavkou, posledni dobou to otresne flakaji: ridic nema penize na vraceni, no nakonec tohle. Vratte mi toho dobreho ridice a ty nove poslete vozit treba odpadky. Mimochodem, ty byly nahazene i v me krabici a jsem si jist, ze jsem si objednal jen lahve - ne smeti.

  • Nedoporučuje obchod

    Kolek na Láhvi byl přilepen lepidlem, a když jste otevíral láhev, tak lehce odpadla. Mám podezření na neoriginalnost lahve.

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den.
    Velice nás mrzí vaše rozhořčení.
    Kolky se na lahve vždy připevňují lepidlem a bohužel se může stát, že nějaký kolek se odlepí, rozhodně to ale není nic, co by značilo neoriginálnost lahve. Kolky jsou evidované na Celním úřadě podle zákona 307/2013 sb. o Povinném značení lihu. Veškeré námi nabízené zboží nakupujeme u registrovaných dodavatelů, nebo přímo od certifikovaných výrobců a opravdu u nás nemůže dojít k tomu, že by láhev nebyla originální.
    Pokud by jste nám nahlásil problém dříve, než jste lahev otevřel, mohli jsme vám ji vyměnit.
    Za firmu Maneo s.r.o.
    Jiří Ošťádal

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí něco co nemají
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Šíře sortimentu
    • Špatná komunikace/ informace o termínu vyzvednutí
    • Objednávka byla nekompletní přestože zboží bylo označeno jako skaldem
    • Zboží nebylo připraveno
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    ....

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Balíček po víc jak týdnu nedorazil. Podle zpráv od spedice 2 ze 3 lahví se při přepravě rozbily. Čí to byla chyba, nevím. Obchod slíbil odeslat zboží znova, že si to mezi sebou vyřeší potom.