Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Po zjištění ceny za dopravu ve výši 350,-Kč jsem objednávku zrušil. V jiných obchodech mám dopravu nad 1500,-Kč zdarma.
-
Nedoporučuje obchod
Velkoobchod a nemaji na sklade ani zakladni potraviny... Neobtezuji se ani napsat kdy dane zbozi bude.
-
Nedoporučuje obchod
- Platba v hotovosti
-
Nedoporučuje obchod
- Neúměrná čekací doba na výdej zboží
- Nepříjemný personál
-
Nedoporučuje obchod
- dostatecny vyber
- platba pouze hotovosti, coz je problem u vetsiho nakupu, kdyz nemam u sebe tolik penez
- neprehledne vyhledavani na e-shopu
- po objednavce neprisla ani informace, zda je zbozi pripraveno, nebo co se deje...
-
Nedoporučuje obchod
- Žádné výhody.
- Všechny nevýhody.
Radši tam už nenakupovat.
Reakce obchodu Maneo s.r.o.
Vážený pane Stohr,
Vaše recenze nás mrzí. Objednal jste si zboží, které není vhodné pro přepravu Toptransem. Jedná se o chlazený výrobek, u kterého je na našich stránkách výslovně uvedeno, že jej nezasíláme přepravní službou. Ohledně této skutečnosti jsme Vás informovali také emailem, kde jsme Vám navíc doporučili možnost nákupu přímo u výrobce v Praze, za což jste poděkoval.
Za firmu Maneo s.r.o.,
Kristýna Martykánová -
Nedoporučuje obchod
- Výběr
- Na to, že se má jednat o "velkobchod" tak neměli základní potřeby jako třeba brčka nebo tonik, ačkoliv v eshopu vše skladem.
- Nedá se platit kartou. Už minimálně rok.
- Nedostatečné parkoviště, které zároveň složí jako nakládací prostor pro dodávkáře Manea.
-
Nedoporučuje obchod
- Absurdní cena dopravy
Cena dopravy za jeden kus zboží se nečekaně vyšpla na 150 kč a to šlo pouze o doručení na Zásilkovnu.
Reakce obchodu Maneo s.r.o.
Dobrý den,
informace ohledně dopravy jsou uvedeny na našem webu. V rekapitulaci i v nákupním košíku odkazujeme na ceník, aby se zákazník mohl podívat, kolik bude celková částka za dopravu. O ceně 120,- Kč za Zásilkovnu jste tedy byl informován a odesláním objednávky jste souhlasil s našimi obchodními podmínkami.
Za firmu Maneo s.r.o.,
Kristýna Martykánová -
Nedoporučuje obchod
Zboží nebylo dostupné v deklarovanem množství.
-
Nedoporučuje obchod
- Nezadaná data platby!
Reakce obchodu Maneo s.r.o.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Faktura s údaji pro platbu byla zaslána na email, který jste zadal v objednávce, nejbližší pracovní den po vytvoření Vaší objednávky. Kolegyni jste na zaslaný mail dokonce odpovídal s žádostí o storno.
Za firmu Maneo s.r.o.,
Kristýna Martykánová -
Nedoporučuje obchod
- Kdykoliv si něco objednám a jedu si pro to - ráno se ujišťuji telefonicky , jestli je vše na skladě z mojí objednávky , tak mi je řečeno že ano a na místě mi pán ve skladu vrací peníze že zrovna tohle nemáte , nebo tohle máme prošlé to Vám nemůžu dát !!! Šílené - hledám jiný obchod kde budeme odebírat.
-
Nedoporučuje obchod
- rychlost dodání
krátká trvanlivost produktu
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Nelze platit kartou
- Vysoké poplatky za dopravu
Reakce obchodu Maneo s.r.o.
Dobrý den,
mrzí nás Vaše rozhořčení, ale na ceník dopravy odkazujeme v rekapitulaci objednávky i v nákupním košíku. Neobjednával jste u nás poprvé, cena za dopravu Vám tedy byla již známa. Informace, že nelze platit dobírku kartou, je též uvedena na našich stránkách.
Za firmu Maneo s.r.o.
Kristýna Martykánová -
Nedoporučuje obchod
- Objednávku jsem zrušila, jelikož obchod mi naúčtoval poštovné v hodnotě téměř poloviny nákupu :-(
Reakce obchodu Maneo s.r.o.
Dobrý den,
mrzí nás Vaše rozhořčení, ale v rekapitulaci i v nákupním košíku odkazujeme na ceník společnosti TopTrans, aby se zákazník mohl podívat, kolik bude celková částka za dopravu. Ta se odvíjí dle celkové váhy zásilky, o čemž jsme Vás informovali i mailem.
Za firmu Maneo s.r.o.
Kristýna Martykánová -
Nedoporučuje obchod
rozhodne nedoporucuji, dlouha dodaci lhuta, zbozi jsem jeste NEDOSTALA. 8.1.2021 jsem zaplatila a dodnes 16.1.2021 nedostala.
Reakce obchodu Maneo s.r.o.
Dobrý den,
objednávku jste vytvořila 4.ledna večer, byla zpracována následující den ráno, kdy jsme Vám zaslali fakturu s údaji pro platbu. Na náš mail jste reagovala prosbou o storno objednávky, jako důvod jste uvedla delší nepřítomnost mimo Most.
Na Vaši žádost byla tedy objednávka stornována (mail potvrzující storno jsme Vám zaslali 7.1.ráno).
Z toho důvodu Vám nebylo zboží dodáno.
Pokud jste o den později uhradila fakturu, kterou jste si přála stornovat, prosím kontaktujte nás a situaci dořešíme.
Za firmu Maneo, s.r.o.
Kristýna Martykánová -
Nedoporučuje obchod
Na Slovensko nedodávajú tovar.
Reakce obchodu Maneo s.r.o.
Dobrý den,
informace, že zboží nezasíláme do zahraničí, je uvedena na našem eshopu výraznou červenou barvou při vložení zboží do košíku i v záložce ,,Vše o nákupu". O této skutečnosti jsme Vás informovali také emailem.
Za firmu Maneo, s.r.o.
Kristýna Martykánová -
Nedoporučuje obchod
- objednala jsem Tatratea s plechovými kalíšky dle foto a popisu na webu , ale přišel balíček se skleněnými panáky.
-
Nedoporučuje obchod
momentalne mam dalsi objednavku za bezmala 20tis, ani pri velke objednavce neni maneo s to poskytnou dopravu zdarma, jak byva u jinych firem zvykem. vybral jsem si jako zpusob doruceni zasilkovnu a ta mi nasledujiciho dne byla vymluvens, kvuli spatnym zkusenostem (rozbite lahve), coz ale neni mun problem, smlouvu o doborave uzavira maneo s dopravcem ne ja... ale i tak jsem podlehl a nechal si doporucit toptrans, coz samozrejme zvedlo cenu o 165kc a ano, platit to budu ja. Za me velice spatna zkusenost a rozhodne znova uz v maneu nakupovat nebudu, nelibi se mi jejich principy.
Reakce obchodu Maneo s.r.o.
Dobrý den,
dopravu zdarma opravdu nenabízíme. Snažíme se zákazníkům nabídnout nejlepší cenu a v tom případě nám již nezbývá prostor na úhradu dopravy z naší strany. Víme, že konkurenční e-shopy tuto možnost nabízejí. Je tedy na Vás, jestli zvolíte jiného dodavatele, u kterého dopravu nakonec stejně zaplatíte v navýšené ceně produktu.
Smlouvu se Zásilkovnou máme uzavřenou my, jak píšete. Ale bohužel s nimi máme v poslední době špatnou zkušenost, kolegyně Vám proto nabídla spolehlivějšího dopravce, aby předešla případnému rozbití Vaší zásilky.
Jednalo se o zaslání poslední láhve, která byla skladem, případné rozbití by tedy byl nejen náš problém, ale vy byste bohužel přišel o možnost tuto láhev získat.
Cena za Toptrans se nezvedla o 165 Kč, jak uvádíte. Přepravce Toptrans je dražší pouze o 45 Kč, než Vámi původně zvolená Zásilkovna, o čemž Vás kolegyně předem informovala a Vy jste souhlasil. Mohl jste samozřejmě odmítnout a zvolit Zásilkovnu, kolegyně Vás do změny přepravce nenutila.
Za firmu Maneo s.r.o.,
Kristýna Martykánová -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- nabídka
- customer relations
- rychlost připravení faktury
- rychlost připravení balíku
- rychlost odeslání
- reklamační proces
- komunikace
Rychlost dodání
Obchod nemá automatické zpracování objednávek, tudíž nemůžete hned zaplatit za zboží a tím urychlit dodej. Den čekáte na připravení faktury, podle které pak musíte složitě vyplnit příkaz k úhradě. I při použití speciální funkce v bance "Okamžitá splatnost", kdy peníze dojdou na druhý účet téměř ihned bylo zboží odesláno o další 2 dny později. Čekat od neděle do pátku na dodání zboží, co se vejde do malého balíku a posílá se přes Zásilkovnu je v dnešní době velice tristní a neudržitelné.
Reklamace
Pravděpodobně kvůli nedostatečně bezpečně zabalenému balíku se rozbila jedna lahev ze čtyř v mém balíku a při odkázání předávacího místa Zásilkovny na odesílatele mě obchod Maneo zbytečně poučoval a snažil se zbavit jakékoliv zodpovědnosti za nedostatečně zabalený balík.Reakce obchodu Maneo s.r.o.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Kromě eshopu máme i kamennou prodejnu, může tedy dojít k tomu, že Vámi objednané zboží si mezitím jiný zákazník koupí osobně. Z tohoto důvodu není možné využívat automatické zpracování objednávek ani online platební bránu, vždy před zasláním údajů k platbě kontrolujeme aktuální dostupnost lahví.
Objednávku jste vytvořil v neděli večer ve 21:01 hodin a ihned v pondělí Vám byla vystavena a zaslána faktura s údaji pro platbu. Složité vyplňování příkazu k úhradě opravdu není potřeba, jak uvádíte. Je možné fakturu uhradit použitím QR kódu, který je na faktuře uveden, což znamená pouze vyfotit a platbu odeslat.
Na Váš email ohledně reklamce rozbité láhve jsme Vám slušně odpověděli a vysvětlili, že pokud přeberete krabici, která je mokrá (jak jste uvedl v prvním mailu), není možné uplatnit reklamaci u nás. Opravdu Vás nikdo zbytečně nepoučoval. Ve druhém mailu jste naopak uvedl, že krabice byla již suchá, v tomto případě jsme Vám samozřejmě nabídli zaslání nové láhve. Zodpovědnosti se nezbavujeme, zboží balíme stále stejně standardním způsobem, je však samozřejmě možné, že se skleněná láhev může při přepravě poškodit.
Za firmu Maneo s.r.o.
Kristýna Martykánová -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Dobré ceny, kvalitně zabaleno
- Neúčtují poštovné automaticky, ale ručně, takže než mi vypočítali cenu za dopravu, uběhly tři dny.
- Zásilkovna zde stojí stejně jako dopravce, který Vám to hodí až do domu.