Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Hovězí oháňku jsem objednával celý týden, ale nebyla vykryta, ani nejsou schopni říci, kdy dodavatel dodá.

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše špatná zkušenost s námi. Bohužel došlo k chybné informaci od dodavatele, kdy nám potvrdil, že zboží bude naskladněno, ale nestalo se tak. Na tuto situaci Vás kolegyně následující den telefonicky upozornila a omluvila se, že je bohužel pravděpodobné, že požadované zboží nebude. Nejsme přímý distributor, tudíž nejsme schopni termín dodání ovlivnit.

    Za firmu Maneo s.r.o.
    Kristýna Martykánová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednaný výrobek přišel totálně mastný a vypadalo to jako by to vytáhli odněkud z popelnice. Opravdu vám děkuji za vyhozené peníze. Měl to být dárek .

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše rozhořčení. Whisky Ole Smoky Harley Davidson byla při expedici v pořádku. Je bohužel možné, že došlo k poškození zásilky při přepravě, o čemž nás bohužel přepravce neinformoval a zásilku Vám doručil.
    Pokud byste nás kontaktoval ihned po převzetí zásilky, mohli jsme problém vyřešit a láhev Vám vyměnit, aby mohl být dárek předán v pořádku.

    Za firmu Maneo s.r.o.
    Kristýna Martykánová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • potvrdí objednávku, po ujetí 200 km a zaplacení mi při výdeji oznámí, že zboží není
    • neochotní
    • arogantní
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Poměrně široká škála výrobků které jsem hledal (bourbony)
    • Většinou velmi nízké ceny
    • Nemožnost platby kartou
    • Nemožnost platby prostřednictvím webového portálu
    • Platba jen převodem/dobírkou
    • Nezpracovávají objednávky o víkendech (viz. níže!)
    • Zastaralý vzhled webu

    Na Maneo mě mohli mít jako stálého klienta, protože mají poměrně široký výběr zajímavých bourbonů. Dále díky tomu že hlavně provozují VO tak ceny na MO jsou (většinou) výborné a nízké. O tom žádná.

    Bohužel, jsou tu věci které se pro mě neslučují s realitou v roce 2020, viz. nevýhody.

    Platba je pouze dobírkou (která je přepálená) nebo převodem.

    Chápu že VO s MO nebude hrotit objednávky za 2 000Kč ale mít možnost zaslat platební údaje bezprostředně a automaticky po objednávce? To by mělo být opravdu už standardem.
    Zboží okolo 2 000Kč jsem objednal v SOBOTU odpoledne.
    V pondělí ODPOLEDNE (po 15h) jsem dostal platební informace (VS, konkrétní cenu, BÚ).
    Objednávku jsem ihned uhradil a obratem mailem zaslal bankou potvrzený a podepsaný převod peněz. Zároveň jsem připojil prosíka, aby díky potvrzení byla má objednávka vyřízena dříve, než se finance připíší na účet.
    Odpovědí mi bylo: "Jakmile budu mít peníze od paní účetní připsány na účtě, zboží ihned odešleme."
    Seriously?

    Takže obj. jsem stornoval, protože fakt nebudu čekat až týden na tři flašky.
    Vážení Maneo s.r.o., vemte si příklad z Vašich Slovenských bratrů, ti dokáží doručit objednávku do 48h od vytvoření objednávky. Ze Slovenska!

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den,

    náš eshop se aktualizuje dle skladové dostupnosti s mírným zpožděním. Kromě eshopu máme i kamennou prodejnu, může tedy dojít k tomu, že Vámi objednané zboží svítí na eshopu ,,skladem“, ale mezitím si jej zákazník koupí osobně. Z toho důvodu není možné využívat online platební bránu, vždy před zasláním údajů k platbě kontrolujeme aktuální dostupnost lahví.
    E-shopové objednávky jsou zpracovávány pouze v pracovní dny, o čemž Vás kolegyně informovala. Objednávku jste vytvořil v sobotu večer ve 21:25 hodin a ihned v pondělí Vám byla vystavena a zaslána faktura s údaji pro platbu. Stalo se tak nejdříve, jak bylo možné.
    Na Vaši žádost ohledně dřívějšího zaslání Vám kolegyně slušně odpověděla, Vy jste však v následujícím mailu spolu s urážkami žádal o storno objednávky. Jakmile je faktura uhrazena, zboží ihned odesíláme, Vaši zásilku jsme mohli odeslat hned v úterý a ve středu by tedy zboží bylo u Vás. Stalo by se tak třetí pracovní den po objednání a nikoliv týden a půl, jak uvádíte.

    Za firmu Maneo s.r.o.,
    Kristýna Martykánová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Draha doprava!!!!!!!

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den,

    cena za dopravu se odvíjí dle váhy zásilky. Při objednání 5 litrových lahví je potřeba počítat nejen s obsahem tekutin, ale i s váhou skleněných lahví (prázdná litrová láhev váží průměrně 500 gramů).
    Informace ohledně dopravy jsou uvedeny na našem webu, odkaz na ceník je i přímo v košíku při vytváření objednávky.

    S pozdravem za firmu Maneo s.r.o.,
    Kristýna Martykánová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Dobrá komunikace,rychlost,jen doručovatel by měl být jiný.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nabízejí v eshopu zboží, které nemají

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s námi. Náš eshop se aktualizuje dle skladové dostupnosti s mírným zpožděním. Kromě eshopu máme i kamennou prodejnu, může tedy dojít k tomu, že Vámi objednané zboží svítí na eshopu ,,skladem“, ale mezitím si jej zákazník koupí osobně.

    Tímto bohužel došlo k vyprodání Vámi objednaného zboží za původní cenu, při naskladnění dalšího zboží musíme respektovat nastavené kolkové ceny, o čemž jsme Vás informovali.

    Tímto se ještě jednou omlouváme za způsobené komplikace.

    S pozdravem za firmu Maneo s.r.o.
    Kristýna Martykánová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ?
    • Tovar udávajú skladom a nakoniec objednávku zrušia,lebo ho nemaju

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s námi. Náš eshop se aktualizuje dle skladové dostupnosti s mírným zpožděním. Kromě eshopu máme i kamennou prodejnu, může tedy dojít k tomu, že Vámi objednané zboží svítí na eshopu ,,skladem“, ale mezitím si jej zákazník koupí osobně. Tuto situaci bohužel nemůžeme ovlivnit a tímto se omlouváme za způsobené komplikace.

    S pozdravem za firmu Maneo s.r.o.
    Kristýna Martykánová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 10 kusů. Za dvě hodiny volá paní, že nemůžou dodat 10 kusů, ale pouze 5. Potvrzuji telefonicky 5 kusů. Měli poslat opravené potvrzení objednávky s platebním údajem a už se tak nestalo. Asi je pro ně objednávka za 4.500kč málo :-(

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s námi. Bohužel chyba není na naší straně. Kolegyně údaje pro platbu převodem posílala na mail uvedený v objednávce chvíli po telefonickém hovoru. Je bohužel možné, že mail spadl do spamu.

    Za způsobené komplikace jsme se již telefonicky omluvili , tímto se omlouváme ještě jednou.

    Za firmu Maneo
    Kristýna Martykánová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží nebo skladem ani po potvrzovacím rezervačním emailu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemají na sudech datum spotřeby. Pravděpodobně mají velké zásoby prošlého piva kvůli viru, aktuálně bych tam nekupoval. Když jdete s takovým pivem na reklamaci tak řeknou, že jste vypili více než 20% a reklamaci neuznají

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den,

    veškeré sudy jsou řádně označeny datem spotřeby. Pokud není uvedeno na víčku, bývá od výrobce vyraženo na boku sudu, je tedy možné, že jste tento údaj přehlédli. Zásoby prošlého piva opravdu nemáme, vše se nám podařilo vrátit včas našim dodavatelům.

    Podmínky pro reklamaci si určují pivovary, včetně vypitého množství, veškeré reklamace se tedy řídí podmínkami daného pivovaru.

    Za firmu Maneo s.r.o.
    Kristýna Martykánová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemoznost platby kartou

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den,

    Vaše rozhořčení ohledně nemožnosti platit kartou nás velice mrzí. Bohužel naše marže jsou jen v řádu několika málo procent, ale banky si za platbu kartou berou i 2% z každé transakce. Navíc pracujeme s vratnými zálohovanými obaly, na kterých neprofitujeme vůbec, ale přesto nám banka tento poplatek započítá.

    Omlouváme se, ale neradi bychom tyto poplatky promítali do nákupních cen.

    Za firmu Maneo
    Kristýna Martykánová

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží nebylo odběru i když na stránkách se dalo objednat (zboží skladem)

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dve prepravky ze tri nakonec nebyly k dispozici kvuli expiraci data spotreby. Minule se mi zase stalo, ze objednane zbozi nebylo skutecne skladem po te co jsem dostal potvrzeni k vyzvednuti. Vse se da pote vyresit s personalem, ale clovek tam pak musi znova jet atd.

  • Nedoporučuje obchod

    • nedoručeno a ani nemám žádné info zda a případně kdy bude
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nelze platit hotově a nebyl jsem upozorněn dopředu že v zásilkovně nemohu platit hotově penězi jen kreditní kartou.Kreditku nemám tak už u vás nemohu nic zakoupit.škoda no.

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš nákup. Vaše rozhořčení ohledně nemožnosti zaplatit zásilku hotově nás velice mrzí. Bohužel je to rozhodnutí Zásilkovny, která kvůli současné situaci z hygienického hlediska akceptuje pouze platby kartou.

    Za firmu Maneo
    Kristýna Martykánová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nepřehledné
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží, které nemají a ani nemají odvahu o tom informovat zákazníka. Že mi zboží nedodají, jsem se dozvěděl po týdnu jejich nečinnosti, až jsem se sám ozval.

    Dříve jsem byl s obchodem spokojen, po poslední zkušenosti už dám přednost jiným.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobra cena, vydej v Brně
    • Rezervovanou objednavku zrusili, resp. prodali nekomu jinemu ci si odnesli domu. Slo o 4 litry lihu na desinfekci proti koroně, takze ponekzd nedostatkove zbozi. Nejdriv se mi snazili tvrdit, ze je po terminu, nicmene jsem mel e-mail, kde bylo jasne uvedeno, ze mi objednavka plati - 5 pracovnich dni. Aspon ze jednani bylo slusne a ve finale s omluvou.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • široký rozsah nabídky
    • nelze se spolehnout na zajištění dodávky

    v nabídce je velmi široký sortiment, ale nikdy nevíte, co skutečně dostanete a v jakém složení. Tedy pro gastroprovoz je to nevhodné.