Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zajímavé ceny
    • objednané zboží nedokážou dodat včas

    Když jsem se po více než 21 dnech od objednání zboží nedočkal, raději jsem objednávku zrušil. S dodavatelem, který nedokáže objednané zboží přivést alespoň do 14 dní, bych asi nechtěl spolupracovat. Záhadou je, proč u produktu stále zobrazují dostupnost do 24 hodin.

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den.
    Opravdu nás mrzí vaše špatná zkušenost s námi. Ale kolegyně s vámi komunikovala jak přes email tak i telefonicky, že náš dodavatel má problémy s doručením tohoto zboží, bohužel se jedná a dlouhodobý výpadek zboží u všech našich dodavatelů. Zboží jsme několikrát objednávali u našich dodavatelů a bohužel nám dodáno nebylo a dodavatel nám nedokázal vysvětlit proč.
    A o tomto faktu jste byl několikrát informován.

    Za firmu Maneo s.r.o.
    Michaela Novotná

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednané přes web s osobním vyzvednutím. Jednak až na místě mi bylo oznámeno, že nelze kupovat zboží po méně ks, ačkoli to přes web šlo. Zaplatila jsem tedy jen část zboží, kterého jsem se ale stejně nedočkala, neboť na skladě nebylo, ačkoli mělo být ještě 24 ks. Odešla jsem tedy po půl hodině s prázdnou.

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den.
    O možnosti vyzvednutí zboží na prodejně je každý zákazník informován emailem. Pokud přijdete před obdržením tohoto emailu, zboží pro vás není nachystané, přip. nejste informována o změnách ve vaší objednávce.
    Vzniklé nedopatření nás mrzí a děkujeme za pochopení.

    Za firmu Maneo
    Michaela Novotná

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejde platit kartou v 21. století
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už 14 dní čekám na IBAN kam mám poslat platbu předem..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zklamání z nákupu mám ze zjištění, že 4 konzervám kuře na paprice
    končí doba expirace 2 dny po vyzvednutí zboží
    Jelikož jsem to neočekával a datumy hned nekontroloval bylo zjištění po třech dnech že mám jídlo vlastně prošlé !

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Při vyzvedávání zboží v prodejně vše funguje, jak má, spokojenost.
    • Velký výběr.
    • Při zasílání kurýrem nejsou schopni zaručit včasné doručení zásilky, spolupracují s firmou TopTrans, která se hrubě neosvědčila.
    • Nelze platit kartou. Pokud chcete doručit zboží včas, musíte si (dle zaměstnanců) připlatit za dobírku.
    • Neprofesionální komunikace.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pokladní se dlouho tvářila, že objednávku nemůže najít, aby zdržovala a pak mi vrátila o 100,- méně.

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš podnět. Naše paní pokladní se snaží, vás zákazníky, obsloužit co nejdříve a k vaší spokojenosti. Pokud se stane, že je velké množství objednávek najednou, je bohužel potřeba chvíli vyčkat na dohledání a předání.

    Když nastal problém při vrácení Vaší hotovosti a na tuto skutečnost by jste při přepočítání hotovosti u pokladny upozornil, jistě by Vám paní pokladní s omluvou peníze doplatila. Pokud jste chybné vrácení peněz zjistil až následně, pro tuto situaci nabízíme zákazníkům možnost přepočítání pokladny. Toto přepočítání se koná večer po uzavření pokladny a zjištění jejího stavu. Zákazník je následně druhý den telefonicky kontaktován a je to s ním dořešeno.

    Za firmu MANEO, s.r.o.
    Jana Weislamplová

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Je to poprve, kdy jsem neobdrzel ani zbozi ani zadnou informaci o objednávce.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nezvládnuté dodání zboží, trvá více jak 1 týden
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • drahá preprava, 500 czk za 30L sud piva, pred domom to slečne nepomohol 5m odniesť :(
  • Nedoporučuje obchod

    • Nabízí něco, co nemají skladem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Žádná komunikace
    • Žádné avízo termínu doručení
    • Nedodržují pokyny uvedené v obchodních podmínkách

    Řidič předem neinfirmoval, že veze zásilku která byla na dobírku. Byl arogantní a nepříjemný, pokoušel se mě urazit a stále se lživě oháněl obchodními podmínkami vašeho obchodu, kde není uvedeno nic z toho co uváděl. V žádném případě nedoporučuji nákup a rozhodně nebudu služby obchodu znovu využívat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zavolají a omluví se.
    • Nabízí výrobky, které pak neumí dodat.
    • I když ví, že výrobek neumí dodat, nabízí ho dále, asi nekorektní snaha nasměrovat další kupující na jejich www. Schválně objednejte si: viz https://www.eshop.maneo.cz/kupon-oskar-200-kc-vodafone-ean19166-skup17Zn1ak4.php?18_let=ano

    Považuji za velice nekorektní nabízet dál ke koupi výrobek, poté, co před více jak týdnem "zjistitli", že výrobek vlastně neumí dodat. Jde o tento výrobek: https://www.eshop.maneo.cz/kupon-oskar-200-kc-vodafone-ean19166-skup17Zn1ak4.php?18_let=ano

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den,
    velice se Vám omlouváme,nabízíme celkem 12.000 položek a někdy se nám opravdu stane,že již nedostupné zboží nestihneme stáhnout z nabídky.Rozhodně není naší snahou nalákat na nedostupné zboží naše zákazníky.Telefonní kupon ,který jste požadoval byl již byl z nabídky vyřazen.

    Moc děkujeme za upozornění a ještě jednou se Vám omlouváme……

    S pozdravem
    za firmu MANEO

    Jiří Ošťádal

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože zboží stále nabízejí není skladem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hrůza, dorazilo zboží podstatně nižší kvality, firma neřeší situaci. Primitivně taktizuje. Byl jsem stálý zákazník. 2x O.K., potřetí velmi špatné.
    Úroveň vietnamských stánkařů.

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den pane ing.Řehoři,

    Velice nás mrzí Vaše rozhořčení bohužel chyba není na naší straně.Jak již zmiňujete v předchozím hodnocení dvě dododávky proběhli v pořádku a to nás velice těší.Díval jsem se do systému a viděl jsem,že jste bral vždy Jack Daniels 0,7L 40% dárkové balení plech +sklo a to 22.5.2017 a 20.9. 2017 tyto dvě objednávky byli v pořádku.Dne 19.1.2018 jste opět objednal tuto položku,ale mezitím byl bohužel ze strany výrobce /Brown Forman/ změnen design dárkového balení.Na našich stránkách byla fotka přefocena tudíž jsme Vás nemohli uvézt v omyl .Bohužel nejsme schopni ovlivnit designéry firmy Brown Forman.Vše se dá řešit v klidu vrácením zboží,včera jsem Vás kontaktoval telefonicky ale bohužel bez úspěchu.

    Pokud budete chtít tuto situaci vyřešit budu rád když zavoláte.

    S pozdravem
    za firmu MANEO

    Jiří Ošťádal
    tel: 603 82 92 72

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dostala jsem informaci, že je zboží připraveno, ale při mé návštěvě zboží nebylo vůbec na skladě. Musela jsem přijet znovu, zboží bylo už ve skladě, ale nebylo přijato. Musela jsem znovu čekat i když jsem přijela až po uvedeném čase , který mě sdělil prodvač.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nakupovala jsem zboží jako dárek a balení bylo neúplně a poškozené.
    • na upozornění obchod již nereagoval - žádná nabídka řešení problému...
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nedodavaji co nabízí,"nakupsi vnemecku"je to take internetovy obchod a dodavaji jak brynzu,kefirove mleko a ostatni
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • při osobní návštěvě na Žilkové dne 29.11.2017.mi řekli,že kupony asi nebudou a že je toho moc i když jsem řekl,že na webu máte dodací lhůtu 5dníů; ale objednávka zatím nebyla zrušena - tudíž nemohu,bohužel, vyjádřit spokojenost
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi jsme si nechala zaslat pres Ulozenku disponujici platebnim termilem. Presto, ze terminal umoznujici platbu kartou lezel primo prede mnou, bylo mi receno, ze internetovy prodejce tuto platbu neumoznuje a ze kartou platit nemohu. Velice prozakaznicky pristup.... Zasilku jsme neprevzala.