Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Do objednávky jsme napsali a ZDŮRAZNILI, že potřebujeme v původním neponičeném obalu, abychom mohli flašky poslat naším zákazníkům do zahraničí, kupovali jsme do dárků.
    • KOMU SE LÍBÍ OBDRŽET POŠKOZENÝ DÁREK?
    • A opět, jak i minule, obal byl poškozený, a 18 flašek s Včelovinou nám předložili k odběru jen tak volně.
    • Zkoušeli oni sami jen tak volně vézt v autě 18 flašek s alkoholem?
    • Po následné žádosti o výměnu za nepoškozené a aby nám dali původní obaly nám nevyhověli.

    Už mají hodně zákazníků, a na nějaké té „nevýznamné“ neberou ohled?

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Chybí informace o minimálním dostupném množství produktu

    Chybí informace o termínu dostupnosti vyprodaného produktu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží bylo objednáno v neděli před půlnocí. U zboží bylo uvedeno skladem. V úterý dopoledne přišla do emailu faktura, kterou jsem ihned zaplatil. Z Fio do ČSOB. V pátek telefonuji, jak to vypadá s objednávkou. Paní mi nejdříve říkala, že zboží už mám očekávat, že bylo vydáno. Poté, co jsem říkal, že jsem nedostal od dopravce žádné info, tak zjistila, že jsem údajně doposud nezaplatil. Objednávku jsem zrušil, paní mi slíbila vrácení peněz. Na email obchodu jsem odeslal potvrzení o provedené platbě. Další týden v pátek opět volám do obchodu, že se mi nevrátily peníze ze zrušené objednávky. Paní mi opět říká, že jim peníze nepřišly na účet a ať emailem pošlu potvrzení. Říkám, že jsem potvrzení poslal už před týdnem. Dohledala email a slíbila vrácení peněz. Peníze přišly na účet až další středu. Objednané zboží mělo být dárkem k 60tinám mého strýce. Neměl jsem ani dárek, ani peníze aby jsem ho mohl koupit jinde. Jednu hvězdičku bych dal obchodu za to, že zvedají telefony a komunikují a druhou za to, že mi po 14 dnech vrátili peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávka bohužel zrušena, nabízeno zboží jenž nebylo dostupné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tovar nevozia na Slovensko.

    Tovar majú ale nezasieľajú na Slovensko.

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den,

    bohužel náš rozvoz se vztahuje pouze na území české republiky, avšak tuto skutečnost máme zveřejněnou na našem e-shopu tučným písmem a na kontrastním zeleném pozadí hned nahoře v úrovni očí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Příliš drahé poštovné , skoro 700 Kč za 15 láhvi . Vyjde levněji u konkurence

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den,

    je nám líto, že jste nebyl/a spokojena s cenou dopravného, ale jeho výši stanovuje tabulka, kterou máte k náhledu při objednávání. Pokud si vybíráte větší lahve s těžkým sklem, či dárkové balení v boxu, nic Vám nebrání nás kontaktovat a ujistit se o váze zásilky, kterou Vám rádi předem vypočítáme předem, či si můžete o to požádat v poznámce u Vaší objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Provedl jsem objednávku a zboží nejen, že vůbec nedorazilo, ale ani mě nikdo neinformoval, kde je problém a že objednávka nemůže být realizována

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den,

    je nám líto, že se Vám stala tato nepříjemnost. Pokud ovšem jste si objednávku zadal správně, měl Vám dojít potvrzovací e-mail s rekapitulací Vaši objednávky. Pokud jste tento e-mail neobdržel, obáváme se, že jsme tímto pádem neměli ani my tušení. Pokud se tomu tak stalo, neváhejte se obrátit na naši telefonní linku či e-mail a rádi s Vámi tento problém vyřešíme nejrychlejším možným způsobem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • snad rozumné ceny
    • špatně definované podmínky dopravy
    • nereálné podmínky dodávky zboží přes republiku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevyhovující přepravce

    Koupil jsem od Vás v minulosti celkem dost láhví a protože máte výběr opravdu rozmanitý a i cenově výhodný, chystal jsem se pokračovat i v budoucnu. Nicméně si od Vás již nemohu koupit ani jeden kousek, nebudu se dohadovat s dopravcem o vrácení přesné částky do koruny, normálně nechávám i dýško, zaokrouhluji částku na horní hranici, ale tady se se mnou nechtěl nikdo bavit. Smutné je, že nejsem sám, kdo má tuto zkušenost. Jinak Vám přeji samozřejmě hodně úspěchů v prodeji, sortiment nechť se rozšiřuje a lidé ať jsou při ochutnávkách šťastní a mají dobrou náladu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ač jsem zboží objednal a údajně mi mělo být dovezeno nikdy se tomu tak nestalo.
    Nikdo mě jak z obchodu tak kurýrní služba nekontaktoval a já je samozřejkmě díky tomu co je jasné na webu uvedeno nebomabrdoval ohledně doručení objednávky a čekal...nedočkal. Poté paní napsala pro mě defacto výhružný email, že jsem si zboží nepřebral a tudíž jestli to budu chtít opět zaslat budu platit ale dopředu a ne na dobírku! Nesouhlasím by na mě byl činěný nátllak jak já mám platit a top jen jen kvůli tomu, že mají špatnou přepravní společnost! Balík jim byl vrácen poškozený ale vlastně mohu za to já i v případě že jsem vůbec o ničem nevěděl! Jednání paní mě pěkně nadzvedlo a reagoval jsem jí emailem do dneška cca 3 týdni raději nereaguje. Nepotřebuji již znát její odpověď za mě je toto chování ke klientům už za hranou aby nesli zodpovědnost za něco s čím nemají vůbec nic do činění díky tomu, že si firma vybírá špatnou přepravní společnost. V den kdy mi mělo být údajně něco doručeno nikdo nepsal, neposlal sms ani nevolal a v emailu není ani zmínka o odeslání!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    5 dnů (3 pracovní) jsem čekala na doručení faktury, aby mohli zboží odeslat. Paní na infolince byla nepříjemná a ptala se, co bych jako chtěla, že zpracování objednávky chvíli trvá. Po naléhání se nakonec šla zeptat do skladu, kde byla o poznání příjemnější a ochotnější zaměstnankyně, která se omlouvala, že fakturu přichystala, ale neodeslala. Pak už bylo doručení bez problémů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nulová komunikace. Pozdní dodání.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepoužitelný obchod. Neumí doručit zboží které nabízí.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dodání trvá dlouhou

    Na to že mají doručení po Brně, trvá doručení déle než z klasického e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží bylo doručeno v polovičním rozsahu potvrzené objednávky.Při telefonické reklamaci jsem zjistil,že prodejce se vůbec nenamáhal s oznámením,že objednané zboží nemá skladem v požadovaném množství,prostě zabalil a odeslal to,co měl ve skladu.. :-(

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • dodání v pořádku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    2xpotvrdene mnozstvo telefonicky…100 km autom a na predajni ziaden tovar

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nesouhlasila mi finální částka dopravného s nabízenou na stránkách (dle celkové váhy zásilky). Chtěl sem toto řešit jako detail (chybku, která se může stát), ale nikdo mi na můj email nereagoval (ani po opakované urgenci). Je to velká škoda... nabídku má obchod slušnou a zřejmě drží i zboží skladem, ale na spokojenosti zákazníků jim nezáleží!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nesouhlasí dodávka s fakturou a reklamou. Došlo méně zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dobrý deň. Na stránke sa uvádza kolónka-zaslať Slovensko, no obratom na druhý deň mi prišiel od manažérky mail, že na Slovensko nezasielate a objednávka musí byť zrušená. Doporučujem si stránku dať upraviť, resp nastaviť zasielanie tak,aby informácia a nedoručovaní do konkretnej destinácie bola jasná hneď pri vypĺňaní osobnych údajov, či už s tou danou informáciou, znemožnením zadania lokality pre zasielanie,alebo oboma možnosťami súčasne,ako to majú niektorí Vaši konkurenti . V opačnom prípade Vám to môže zaručiť klesajúci kredit s dopadom na popularitu. Za pochopenie ďakujem. Aj keď je tovar trochu ťažšie dostupný, podarilo sa ho objednať od Vašich kolegov z Boss Food. Pekný deň.

    Reakce obchodu Maneo s.r.o.

    Dobrý den,
    stránky uvádí jak v hlavičce, tak v ceníku dopravy, že zaslání mimo hranice České republiky není možné.
    Prosím Vás o informaci, kde na našich stránkách jste nalezl kolonku se zasláním na Slovensko, abychom mohli tento údaj opravit. Kontaktovat nás můžete na emailové adrese [email protected]
    Omlouváme se za způsobené nedorozumění.
    S přáním hezkého dne
    MANEO s.r.o.