Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Objednala sem si dvoje boty , bohužel sem je musela vrátit …
Platila sem oboje najednou stejnou kartou , ale peníze mi vrátily jen za jedny boty a peníze za druhé boty zaslali na úplně nějaký cizi účet !!!!! POZOR NEVRACÍ PENÍZEReakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Vidíme, že situaci už řešíte s kolegyní.
Za vzniklé nedorozmění se upřímně omlouváme.
Děkujeme krásně za vaši trpělivost a spolupráci během vyjasňování problému a během provedení nápravy.
S přáním krásného dne
Tým Eobuv.cz -
- rychlé dodání
- velký výběr
- nekvalitní zboží
- mizerný servis
- nekomunikace
S tímhle obchodem naposledy.
Zakoupil jsem koženou voděodolnou kotníčkovou turistickou obuv za tisíce a po reklamaci na odtržený jazyk od nártové části bot mi došlo následující vyjádření:
Opakované promáčení obuvi vedlo k oslabení lepených spojů a poškození struktury svrchního materiálu. Jedná se o poškození při používání, za které prodávající neodpovídá. V důsledku toho se reklamace zamítá.
Následně už na můj email další neragovali.
PROTO zde už nikdy a všechny varuji si u nich koupit i jen tkaničky.
EDIT 8.8.2024: odvolání jsem samozřejmě udělal. NIKDO se neobtěžoval na něj reagovat.Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den,
děkujeme pěkně za reakci.
Je nám líto, že reklamace nedopadla k Vaší spokojenosti. V případě, že s výsledkem nesouhlasíte, můžete se zkusit vůči němu odvolat.
S přáním krásného dne
Tým Eobuv.cz -
- Drahé a nekvalitní zboží
- Nulová komunikace !!!
- Zdlouhavé čekání, limity jim nic neříkají !!!
- Výhoda žádná není, naprosté opovržení zákazníkem !!!
Již NIKDY nekoupím ani ponožky u této podvodné polské firmy! Nakupovala jsem tam roky, vždy spokojenost. Ale poté, co jsem si koupila boty za 2.500,-Kč a po 4 měsících mi na jedné botě praskla podrážka, tak, že mi do boty tekla voda, jsem je kontaktovala s reklamací a napsala asi deset e-mailů, na který nereagovali. Po nějaké době si vyžádali číslo objednávky. Na mou dřívější žádost o zaslání faktury nulová reakce (opět několik e-mailů).
Již vypršela 30 denní lhůta na vyřešení reklamace. Dám jim tři dny a poté se obracím na ČOI!!
Neuvěřitelné jednání. Raději si připlaťte někde jinde a nepřidělávejte si starosti s těmahle šmelařema!
EDIT: i přes jejich výzvu abych je kontaktovala, stále nereagují na e-maily. Podán podnět na ČOI.Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den,
děkujeme pěkně za zpětnou vazbu. Prosím napište nám na [email protected] - do předmětu zprávy uveďte číslo objednávy + stížnost heuréka ID recenze: 517778
Rádi celou situaci ověříme a věřím, že se nám podaří problém společně vyřešit.
Srdečně děkujeme za spolupráci.
S přáním krásného dne
Tým Eobuv.cz -
- Nekvalitní produkty
- nulová komunikace
- nulový zákaznický přístup
Koupil jsem boty za 2000,-. Po třech dnech praskly. Boty jsem tedy odeslal zpět na reklamaci. Již dva měsíce čekám na vyřízení. Poslední komunikace proběhla před měsícem. Na webu nemají telefonní kontakt. Chatbot je úplně k ničemu. Nemám ani boty, ani peníze. Tomuhle polskýmu šmejdu se vyhněte obloukem! Podal jsem podnět na ČOI
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den,
děkujeme pěkně za zpětnou vazbu. Prosím napište nám na [email protected] - do předmětu zprávy uveďte číslo objednávy + stížnost heurékaID recenze: 517775.
Rádi celou situaci ověříme a věřím, že se nám podaří problém společně vyřešit.
Srdečně děkujeme za spolupráci.
S přáním krásného dne
Tým Eobuv.cz -
- Reklamace
- Nulová komunikace
Před více než měsícem jsem podávala reklamaci. Poslední komunikace spočívala v potvrzení reklamace, ale od té doby bez jakékoliv reakce. Několikrát jsem je vyzývala k vrácení peněz, ale dosud nereagovali. Budu podávat podnět na ČOI
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den,
děkujeme pěkně za zpětnou vazbu. Prosím napište nám na [email protected] - do předmětu zprávy uveďte číslo objednávy + stížnost heuréka ID recenze: 517773
Rádi celou situaci ověříme a věřím, že se nám podaří problém společně vyřešit.
Srdečně děkujeme za spolupráci.
S přáním krásného dne
Tým Eobuv.cz -
- rychlost doručení a bezproblémová komunikace
Po dnešní zkušenosti musím tento obchod obzvlášť pochválit. Jelikož mám malou nohu nakupuji obuv pouze z tohoto obchodu, kde si alespoň nějaké boty v mé velikosti 35 vyberu. Za celou dobu cca 5 let jsem neměla jediný problém s nákupen i s vrácením peněz. Jen při poslední objednávce, na kterou jsem velice pospíchala / z důvodu odjezdu na dovolenou / mě termín dodání překvapil. Třetí den po objednávce, kdy běžně zboží již mám stále viselo v obchodě jako nevyřízená objednávka , kontaktovala jsem tedy chat , kde mi paní sdělila, že objednávka jde ze zahraničního skladu a dodání tedy 5 dnů. To jsem byla zklamaná, jelikož boty jsem si objednávala na dovolenou a nikde nebyla uvedená lhůta 5 dnů, trochu jsem si tedy na úkor obchodu postěžovala, že by to mělo být u zboží uvedeno, a že mě obchod tentokrát zklamal. Jaké bylo ale mé překvapení, když jsem boty hned druhý den obdržela. Nevím jestli to bylo , že to tak nějak zrovna vyšlo ale mě to velice potěšilo a budu si myslet, že obchod to nějak zařídil abych boty měla co nejdříve. Proto obchod tímto chválím a boty si nadále budu objednávat jen tam.
Díky JeníčkováReakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den,
děkujeme za pozitivní recenzi. Teší nás, že Vám nákup udělal radost a byl vybaven k Vaší spokojenosti.
S přáním krásného dne
Tým Eobuv.cz -
- Už téměř měsíc čekám na vrácení peněz
- Přišly rozlepené boty
- Obchod téměř nekomunikuje, na emaily nikdo neodpovídá, telefonní číslo jsem na webu nenašla
Tomuto obchodu se obloukem vyhněte. Obvykle si procházím recenze zde na heuréce, než objednám z daných e-shopů. Zde jsem se spoléhala na velikost e-shopu a jeho silný marketing, netušila jsem však, co mě čeká. Boty přišly v podstatě rozlepené, reklamovala jsem. Zboží eobuv obdržela 8.6. a od té doby čekám na peníze. Nedostala jsem ani potvrzení, že obuv přijali (pouze info od zásilkovny). Na zákaznické podpoře nemají radši ani telefonní číslo, komunikujete pouze s robotem. Když jsem se na chatu konečně spojila s konzultantkou, bylo mi řečeno, že jsem dostala email, který jsem ale ve skutečnosti neobdržela. Na dotaz, proč vrácení peněz netrvá 5 dnů které původně slibovali, se operátorka z chatu odhlásila. Obávám se, že svoje peníze už neuvidím. Tento eshop je podnět na kontrolu ČOI.
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den,
děkujeme pěkně za zpětnou vazbu. Prosím napište nám na [email protected] - do předmětu zprávy uveďte číslo objednávy + stížnost heuréka ID recenze: 517688
Rádi celou situaci ověříme a věřím, že se nám podaří problém společně vyřešit.
Srdečně děkujeme za spolupráci.
S přáním krásného dne
Tým Eobuv.cz -
- Doprava byla zdarma
- Nastaly problémy při vrácení zboží a peněz
Koupil jsem si dvoje boty, které jsem použil jen na vyzkoušení - prošel jsem se s nimi doslova po dobu dobu pár minut doma po koberci. Oboje boty mi byly těsné, tak jsem je hned zabalil a poslal zpět. Tak jak jsem je obdržel, tak jsem je tedy vrátil.
Po vrácení jsem čekal vrácení peněz. Místo toho jsem obdržel email, kde mě paní nařkla, že jsem způsobil opotřebení bot a vrátili mi o 1229 kč méně. Protože jsem měl kompletní video záznamy z otevření balíku, zkoušení a zaslání, domáhal jsem se spravedlnosti. Po napsání negativní recenze zde na Heurce a zaslání videí se omluvili a peníze vrátili.
Doporučuji proto každému, aby si rozbalení balíku natáčel, nebo aspoň fotil, aby měl důkaz o tom jaké zboží obdržel, když by jste ho pak případně vraceli. To samé platí před odesláním zboží - natáčet, fotit v jakém stavu ho vracíte. Aby jste měli důkazy, kdyby vás nařkli, že jste zboží nějak opotřebili apod. Já jsem měl kompletní záznam z kamer o rozbalení balíku, vyzkoušení zboží a jeho následném zabalení.Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den,
děkujeme pěkně za zpětnou vazbu. Prosím napište nám na [email protected] - do předmětu zprávy uveďte číslo objednávy + stížnost heuréka ID recenze: 517545. Rádi celou situaci ověříme a věřím, že se nám podaří problém společně vyřešit.
Srdečně děkujeme za spolupráci.
S přáním krásného dne
Tým Eobuv.cz -
Přes tu spoustu negativních recenzí jsem byl při nákupu mírně skeptický, ale opak byl pravdou. Zboží dorazilo dle avizované doby dodání, v originální krabici a v perfektním stavu. Za mě naprostá spokojenost.
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den,
děkujeme za pozitivní recenzi. Teší nás, že Vám nákup udělal radost a byl vybaven k Vaší spokojenosti.
S přáním krásného dne
Tým Eobuv.cz -
POZOR! Mám negativní zkušenost s tímto obchodem. Vzhledem k tomu, že jsem tam objednávala roky a vždy vše v pořádku, jsem si recenze přečetla bohužel pozdě. Něco se zřejmě změnilo. Budu zde průběžně informovat o průběhu komunikace s obchodem.
Objednala jsem si 3 páry bot. Boty se mi sice líbily, ale ani jedny mi neseděly, musela jsem je vrátit. Jedny boty dorazily bez visačky, na to jsem upozornila okamžitě eshop emailem + několik dalších zpráv prostřednictvím formuláře na stránkách. Bez odezvy obchodu, tak jsem boty poslala zpět. Po urgenci mi obchod sdělil, že boty jsou používané a že mi vrácení neuznají. Ignorovali moje opakované maily o tom, že to jsem jim už psala. Za další dva dny jsem dostala mail, že jsou používané další dva páry bot a že mi je nemůžou vzít zpět. Tyto boty visačky měly a byly jasně nové. Všechny boty jsem poslala zpět v úplně stejném stavu, jak přišly. Opět žádná odpověď na moje maily.
Po 3 týdnech dopisování přišla omluva. Tak ještě ty peníze na účet...
Tak za 4 dny od omluvy peníze skutečně dorazily. Sláva!Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den,
děkujeme pěkně za reakci. Pokud došlo k omylu při zpracování vrácení, upřímně se Vám omlouváme. Jsme moc rádi, že se situaci podařilo vyjasnit.
Srdečně děkujeme za spolupráci.
Přejeme krásné dny
Tým Eobuv.cz -
Vrátil jsem kecky, za které jsem zaplatil 1518,- Kč včetně dopravy, protože vůbec neodpovídaly kvalitou materiálu. Vrátili mi částku pouze za zboží, ale 89,- Kč za dopravu nikoliv.
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den,
děkujeme pěkně za reakci. Pokud došlo k omylu při zpracování vrácení, rádi to napravíme. Kontaktuje prosím naši podporu prostřednictvím emailu, telefonicky nebo prostřednictvím chatu v pracovních hodinách a věřím, že situaci s nejvyšší prioritou vyřešíme.
Omlouváme se za nepříjemnosti a srdečně děkujeme za spolupráci.
Přejeme krásný zbytek dne
Tým Eobuv.cz -
objednávka byla zrušena bez vysvětlení
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den,
děkujeme pěkně za reakci. Kontaktujte prosím naši podporu, rádi situaci ověříme. Za nepříjemnosti se upřímně omlouváme.
Srdečně předem děkujeme za spolupráci.
a přejeme krásný zbytek dne
Tým Eobuv.cz -
- nekvalitní zboží, které již bylo vraceno
- Vraceni penez trvalo dlouho, sklamani a vypisovani nepotrebnych emailu, neschopnost najit platbu a vratit.
Nejdřív přišli boty se zničeným zipem a pak zamisto objednané velikosti dorazila o 2 vel. vetsi. Takže za mě rozhodně NE
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den,
děkujeme pěkně za Vaši reakci. Za nepříjemnosti se Vám upřímně omlouváme.
Prosíme v takovém případě, abyste využili bezplatného vrácení modelu, který nebyl ve 100% stavu za účelem vrácení Vaší platby. Postup vrácení jakož i lhůty vyřízení zpracování vrácení uvádíme přímo na naší stránce.
Srdečně předem děkujeme za spolupráci.
a přejeme krásný zbytek dne
Tým Eobuv.cz -
Absolutná nespokojenost a pohoršení!! V neděli 28.4. jsem objednávala boty, které jsem hned platila kartou. Do čtvrtku (2.5.) jsem nedostala žádné info ohledně objednávky, jestli prošla platba, jestli se objednávka připravuje, atd..... Informace v aplikaci - "Během zpracování". Na zákazníckém chatu pokaždé umělá inteligence, na infolinku jsem se nedovolala. Tak jsem udělala ještě jednu objednávku s odběrem na prodejne v ten samý den (2.5.). Den nato 3.5. jsem se konečne "dopsala" ke kozultantovi na chatu, který mi oznámil, že moji první objednávku nelze zaslat a že mi vrátí peníze na účet a druhá objednávka do úterý 7.5. určitě dorazí na prodejnu, kde si ji vyzvednu. (do toho termínu jsem ji potřebovala). Včera 6.5. jsem psala znovu, protože u první "stornované objednávky" vůbec žádné upozornění ani změna stavu v aplikaci o tom, že by mi někdo platbu vrátil, ale znovu jsem byla ubezpečená, že do 7.5. mám druhou objednávku na prodejne a do 3 prac. dnů se mi platba z první "stornované" objednávky (3.5.) vráti.
Je 7.5. a hádejte co? Peníze zatím na účtu vraceny nemám a informaci o doručení druhé objednávky na prodejnu pro vyzvednutí taky ne.
NIKDY VÍCE!!! Člověk by si myslel, že tak velká společnost musí fingovat jako hodinky. Sama mám eshop a vím jak je to někdy náročné a taky se nám někdy zadaří, že si zákazník objedná něco, co mu nakonec nemůžeme dodat. Dozví se to od nás ale hned v ten samy den, jestli ne hodinu, kdy zboží objednal. To je to, co mi nejvíc vadí.....NEKOMUNIKACE!Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Situaci rádi ověříme. Prosím nahlaste nám číslo ID recenze: 516584 a kontaktujte nás prostřednictvím emailu i s připraveným číslem objednávky.
Bohužel z anonymní recenze nemáme možnost ověřit o jaké konkrétní objednávky se jedná. Za nepříjemnosti se Vám upřímně omlouváme.
Srdečně předem děkujeme za spolupráci.
a přejeme krásný zbytek dne
Tým Eobuv.cz -
- Absolutní nekomunikace v případě reklamce
U tohto obchodníka jsem nakupovala často. Nikdy jsem však neřešila žádnou reklamaci. Takže jsem měla vždycky dobré zkušenosti, odeslání rychlé i vrácení vždy proběhlo v pořádku. Objednala jsem boty, které se během jednohod dne roztrhli. Vyplnila jsme reklamační formulář na webu ale nemám žádné info o přijetí reklamace. Na emaily nikdo nereaguje. Tento obchod si absolutně neváží zákazníka. Zákazník je dobrý když nakupuje, pokud má nějaký problém, nikoho to nezajímá. Už tady nenakoupím.
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Pokud jste reklamaci nahlásili prostřednictvím našeho online formuláře, zpracování reklamace je v termínu do 30 kalendářních dní od jejího nahlášení. Situaci ale rádi ověříme. Prosím nahlaste nám číslo ID recenze: 516228 a kontaktujte nás prostřednictvím emailu nebo za využití online chatu i s připraveným číslem objednávky.
Bohužel z anonymní recenze nemáme možnost ověřit o jakou konkrétní objednávku se jedná. Za nepříjemnosti se Vám upřímně omlouváme.
Srdečně předem děkujeme za spolupráci.
a přejeme krásný zbytek dne
Tým Eobuv.cz -
Objednala jsem si bílé boty, přičemž bych tedy čekala, že přijdou bílé. Přišly nakonec se žlutým flekem, snad půjde nějak vyčistit. Společnost mohla alespoň zaslat nějakou korunu, když mi je pošle špinavé. Boty od této společnosti pravděpodobně už nenakoupím.
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Situaci rádi ověříme. Prosím nahlaste nám číslo ID recenze: 516227 a kontaktujte nás prostřednictvím emailu i s připraveným číslem objednávky.
Bohužel z anonymní recenze nemáme možnost ověřit o jakou konkrétní objednávku se jedná. Za nepříjemnosti se Vám upřímně omlouváme.
Srdečně předem děkujeme za spolupráci.
a přejeme krásný zbytek dne
Tým Eobuv.cz -
- Velký výběr zboží
- Komunikace
- Rychlost
- Žádná
Po přečtení recenzi jsem se trochu lekla, jestli jsem se s objednávkou neunáhlila, navíc, když jsem zadala špatně e-mail a tudíž mi nepřišlo žádné potvrzeni objednávky. Psala jsem na zákaznickou linku e-mail, ihned mi bylo odpovězeno, sděleno cislo objednávky a zboží do druhého dne odesláno. Nemam co vytknout, vše proběhlo super.
Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den,
děkujeme za milou recenzi. Přejeme spoustu radosti z nákupu.
S přáním krásného dne
Tým Eobuv.cz -
- žádná
- Neseriózní jednání
- Nevracejí peníze
- Nulová komunikace
Za mě už nikdy více! Vytvořil jsem objednávku, zaplatil. Jejich úžasný systém objednávku zrušil a peníze samozřejmě vráceny nejsou. Druhá objednávka sice dorazila v pořádku, ale to nic nemění na faktu, že první platbu stále nevrátili! Na telefonické urgence pouze sdělí, že věc předají k řešení, nicméně nic se neděje. Takže opravdu tomuto obchodu se vyhněte, neseriózní jednání, peníze nevracejí. Mají sice příznivé ceny, ale to je tak vše. Jak se říká, když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. Pokud finance nevrátí, jsem rozhodnutý přes kamaráda podat žalobu k soudu a vysoudit na nich poslední korunu.
Edit k odpovědi eobuv.cz: opět plané sliby. Je sice hezké se omluvit, ale za to si člověk nic nekoupí. Peníze opět nedorazily. Zcela záměrně zadržují finance. Ono jde o dobrý trik, jak zlepšit cash flow firmy. V mém případě jde o 2 tisíce, ale pokud takto náhodně zruší pár set či tisíců objednávek, tak se může jednat již o zajímavou částku, se kterou může společnost disponovat, aniž by musela komukoliv platit úroky či nějaké náklady. Hold v dnešní době se to dělá takto nepoctivě.Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den,
děkujeme pěkně za Vaši reakci. Za nepříjemnosti se Vám upřímně omlouváme.
Po ověření vidíme, že u Vaši objednávky došlo při zpracování platby k technické chybě. Velmi nás celá situace mrzí, zadali jsme žádost na prioritní provedení nápravy. Finance byste měli evidovat na svém účtu, ze kterého jste realizovali úhradu nejpozději ve lhůtě do 48 hodin. Ještě jednou se Vám srdečně omlouváme, podnikneme kroky, aby se podobná situace neopakovala.
S přáním krásného dne
Tým Eobuv.cz -
Bohužel se musím podělit taky o špatnou zkušenost.
Pokud si obuv jen kupujete je vše v pořádku, ale vypadá to, že problém nastává při reklamaci či vrácení bot. Nejprve vše vypadalo idylicky, ihned mi reklamaci uznali na základě fotek a poté jsem měla boty odeslat s tím, že když jim pošlu potvrzení o zaslání budou mi peníze do 5 dnů vráceny, potvrzení jsem poslala a ihned mi bylo odpovězeno, že mnohokrát děkují a peníze mi tedy zašlou do 5 dnů. Tímto naše konverzace skončila peníze už přes 14 dní nikde a komunikace na bodě mrazu, na nic nereagují.
Takže pozor, potom co tady čtu, to vypadá, že ač se obchod tváří seriózně, jedná se o podvodníky.
Edit: Napsala jsem Vám, jedná se o reklamaci č. 680374, budu zde průběžně informovat o výsledku.
2.4.24-obchod stále nereaguje i přes odpověď níže..
8.4.2024-Světe div se, peníze mám na účtě.Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Z Vašeho popisu situace věřím, že se bude jednat o nedorozumění, které rádi ověříme a prioritně Vám pomůžeme. Prosím nahlaste nám číslo ID recenze: 515646 a kontaktujte nás prostřednictvím emailu is připraveným číslem objednávky.
Bohužel z anonymní recenze nemáme možnost ověřit o jakou konkrétní objednávku se jedná. Za nepříjemnosti se Vám upřímně omlouváme.
Srdečně předem děkujeme za spolupráci.
a přejeme krásný zbytek dne
Tým Eobuv.cz -
- Široká nabídka
- E-shop PLR
V listopadu 2023 jsem zakoupila sněhule za 1500,-Kč a druhé za cca 1800,-…takže jsem utratila nemálo!!V jedněch CMP které jsou na půl gumové ,se buď uvnitř sráží vlhkost nebo je někde díra v podrážce(ještě jsem nezjistila sama závadu ).Ty druhé ,big star,jsem měla celkem šestkrát na sobě (kolik bylo letos u nás na horách sněhu ,že?)a prošlápla jsem se vyloženě na plastovou mřížku v podrážce,takže se v botách nedá již chodit!Reklamace na sněhule big star s prošlápnutou podrážkou, byla zamítnuta jako neopodstatněná ,že nenachází žádné důvody pro její přijetí ,protože vyměnitelné části obuvi nepodléhají reklamaci!!!Chtěla bych je vidět ,jak tuto část obuvi si mohu vyměnit ,možná tak Poláci by to zvládli s přehledem .
Jsem znechucena z tohoto podvodného e-shopu !!!!NENAKUPOVAT
Přidávám číslo reklamace ,čistě ze zvědavosti.
670 434Reakce obchodu eobuv.cz
Dobrý den,
děkujeme pěkně za zpětnou vazbu. Je nám líto, pokud Vaše reklamace nebyla vyřízena k Vaší spokojenosti. V případě, že s výsledkem nesouhlasíte, můžete se odvolat.
S přátelským pozdravem
Tým Eobuv.cz