Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 100 %

    • Jiný druh zboží
    • Dobré ceny
    • Rychlost dodání
    • Žádná

    Podle recenzí jsem měl obavy ale zboží přišlo v pořádku, perfektně zabalené.
    Ve čtvrtek večer objednáno a v pondělí dodáno.

  • 20 %

    • Rychlé dodání a to je asi vše, výhodné ceny zmiňovat vzhledem ke stavu dodaného zboží
    • Použitá obuv (vystavená a zkoušená)

    No k mému rozčarování když jsem rozbalil krabici s obuví, jsem hned na první pohled zjistil že obuv není nová ale evidentně byla někde vystavena v kamenném obchodě a zkoušena.
    Smazané logo výrobce ve výstelce (z názvu Caterpillar zbývají 3písmena, zbytek ošoupaný. Tkaničky vhozené do boty a evidentně byla bota dle roztažení boků již obouvána.
    Ostuda.

  • 100 %

    • cena
    • rychlost
    • kvalita
    • vše ideální
    • žádná

    Tak přátelé, tenhle nákup byl asi nejzajímavější ohledně mého internetového nakupování!

    Na stránky jsem se dostal skrze reklamu na FB (neznal jsem), prosurfoval a zalíbily se mi tři páry obuvi. Boty Adidas Terrex Swift Solo 2 za 1.750,- Kč (běžná cena 3.000,- Kč), Sandály Lee Cooper LCW-22-34-0960M Black za 743,- Kč (pro mě prima cena) a žabky Tommy Hilfiger Massage Footbed Beach za 679,- Kč (obchod porovnává s cenou 1.119,-, nicméně tenhle model není nikde v ČR k dostání a za hranicemi bude cena ještě o pár stovek vyšší, pro mě tedy super).

    Objednal jsem na dobírku přes zásilkovnu. Pak mě napadlo podívat se na recenze obchodu, protože mi nákup přišel až moc výhodný. Inu a to, co jsem viděl, mě trošku zkazilo mou skvělou náladu z parádního nákupu. Tak hrozné recenze jsem ještě na žádný internetový obchod neviděl. Samá stížnost na nekvalitní, obnošené či neoriginální zboží, problémy s reklamacemi a vrácením peněz. Řekl jsem si, že holt balíček nevyzvednu.

    Druhý den info ze zásilkovny, že zboží je na cestě, třetí den ráno info, že je již v boxu. Za ty dva dny se mi to rozleželo v hlavě a řekl jsem si, že to zboží fakt chci, že to tedy risknu, v životě jsem přišel o víc, než 3.256,- (včetně dopravného).

    A jaké to bylo překvapení! Zboží krásně zabaleno, originální krabice. Říkám si, zatím dobrý. Tak první ty Adidasky, otevřu, zkoumám, velikost dle objednávky, zboží nové, originální cedulky. Sláva! Jdeme dál, sandály, stejně tak. A na konec žabáky, světe div se, také zcela v pořádku. V krabici ještě přiložen reklamační formulář, pro případ.

    Abych to shrnul, mám velkou potřebu napsat hodně pozitivní příspěvek, jako protiklad všem těm stěžujícím si! To, že je obchod tak špatně hodnocen, přisuzuji tomu, že má ohromný obrat, a tedy že se najde o to víc nespokojených. Jasně, občas se chyba stane, ale já to vidím tak, že se potvrzuje pravidlo, že spokojený zákazník doporučí třem dalším, zatímco nespokojený zákazník si postěžuje u deseti.

    Abych to uzavřel, tak za mě po všech stránkách skvělé nakupování. Takhle si to představuji. Obchod bych s chutí doporučil všem svým známým a v brzké době dovybavím i botník manželčin. ;)

    Krásný den

    Milan K. (Liberec)

  • 10 %

    • Absolutní nezájem o zákazníky
    • Nereagují na volání ani zprávy

    Na eshopu jsem si zakoupila boty, bohužel se stalo že mi obchod zaslal balík se špatným sledovacím číslem (což bych pochopila - chyba se může stát) ale bylo mi slíbeno, že jakmile se jim vrátí balík na sklad, že ho pošlou znovu se správným sledovacím číslem.
    Jenže mi přišel email, že se jim balík vrátil jako mnu nevyzvednutý a že ho znovu nepošlou.
    Takže jejich vinou se balík poslal špatně a tudíž proto se vrátil zpět a teď nejsou ochotni poslat mi ho znovu správně.
    O tom že nikdo nereaguje na zprávy ani volání ani nemluvím ...
    ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI

  • 10 %

    • Výhoda žadná, ani po týdnu neodeslali předem zaplacenou objednávku! Komunikace mizerná.
    • Neodeslali zaplacené zboží - údajně expedují do 2-3 dnů, já však čekám déle než týden a o stavu zásilky nemám žádnou relevantní zprávu.

    NEDOPORUČUJI - a pokud přesto neodoláte, hlavně neplaťte předem!!! Minulou neděli jsem tuto chybu udělala a na základě opakované bezproblémové zkušenosti zaplatila objednávku č. 604814105 se 3 páry obuvi a 1 kabelkou. Zboží již v úterý bylo údajně odesláno, nicméně ve středu se záhadně (prý technickou chybou) vrátilo na sklad s tím, že bude znovu odesláno co nejdříve. Od té doby se nic nezměnilo. Na chatu Kateřina píše bláboly, na email nikdo neodpovídá, na zákaznické lince ta stejná Kateřina lživě slibuje, že bude kolegy urgovat… Popravdě mě nenapadlo ověřovat reference na obchod, kde jsem již mnohokrát nakoupila a byla vždy spokojená. Evidentně se však časy mění a podvodníků přibývá! Neudělejte stejnou chybu jako já!

  • 10 %

    • Komunikace
    • Zadrzovani penez

    Katastrofa obchod, kumunikace zadna, mesic resim zaslani penez za reklamovane boty.(5000kč). Neustale slysim jojo my to predame dál rychlene a kaslou na to. Objendavku na tomto obchode silne nedoporucuji a sama uz ji ani nikdy neprovedu.

  • 100 %

    • boty které jinde nemají
    • navíc za zajímavou cenu
    • naprosto skvělo rozepsáno a nafoceno : detaily, boky, spodky - podrážky - to se všude nevidí
    • nemožnost si osahat vyzkoušet, ale to každý eshop

    asi takhle - boty jsem si objednala minulý týden, hezky zaplatila a těšila se... a pak mi něco řeklo mrkni na recenze a tam sem zkoprněla a zděsila se a nadávala si do ... zvířátek .... ;vybrala sem si dvoje boty oboje kožené v jednom případě mám danou značku / velikost už prostě odzkoušenou, takže to by snad nebyl problém, druhé byl risk, ale dle rozměru který uváděli, to mělo být v pohodě s ohledem na skutečnost, že je to kůže - máte zde jistou možnost, že se boty noze tzv. přizpůsobí u jednoho páru bot avizováno 2-3 dny na odeslání, druhé skladem - objednáno v pátek dodáno v pátek - po potvrzení mailu registraci atd. mně zatrnulo. že polsko, ale vše dopadlo dobře - boty skvěle precizně zabaleny, dodání přes PPL, kde máte jasně dáno kdy kam v kolik - takže super; v rámci balíku zaslaný zpětný lístek na zaslání zdarma, takže proč si stěžovat
    botu mám tak o 500 levnější než v obchodě což prostě už znát je a hlavně je to kůže
    jestli koupím znovu ?! uvidíme asi bych to klidně ještě "prubla"

  • 10 %

    • V žádném případě nedoporučuji

    Objednáte si boty, naštěstí jsem je neplatil předem, ale nechal jsem si je poslat na pobočku. Na stránkách mají uvedeno doručení do 2-3 prac.dnů. Po týdnu jsem začal zkoumat kde boty jsou. Píšu na nějaký chat, odpověď žádná, zkouším to znovu a konečně někdo odpoví ze objednavka byla vystornovana, ptal jsem se proč
    Odpověď byla: Je nám líto ale objednávka číslo 604787336 byla 21.03.2023 již stornována a bohužel ji nelze obnovit
    V případě zájmu o produkt prosíme vytvořte novou objednávku.

    Mnohokrát Vám děkujeme za pochopení.

    Nechapu přitom boty maji stále skladem.

    První a poslední zkušenost s tímto podivným obchodem.

  • 10 %

    • Neplaťte předem, nechají si zaplatit a pak objednavky zruší. Třeba i po týdnu. 2x špatna zkušenost!!!
  • 10 %

    • Další špatná zkušenost

    Špatná zkušenost!!! 26.1.2023 jsem si objednala boty sněhule Caprice, zaplatila jsem předem přes účet. 9.2.2023 mi byl doručen balík od eobuv.cz. Když jsem zásilku otevřela, zjistila jsem, že mi poslali kozačky, které jim vracela jiná zákaznice. Psala jsem ihned na kontakty, které mají uvedeny na svých stránkách a popsala jsem, že zřejmě došlo k nějakému pochybení a poslala jsem foto obsahu zásilky i s formulářem pro vrácení zboží, které vracela jiná zákaznice, ale nějakým způsobem přišly mně. Další den mi přišla omluva a že zjistí, kde se stala chyba a kozačky, které mi nepatří mohu vrátit přes zásilkovnu, a to jsem také ihned udělala. 20.2.2023 jsem poslala mail, jestli se někdo zabývá s mojí objednávkou z 26.1.2023. Bylo mi odpovězeno, že moje objednávka je evidována bez vráceného zboží. Odpověděla jsem, že sněhule, které mám zaplacené mi nedorazily, a že místo nich mi dorazily kozačky, které vracel někdo jiný a já je také odeslala přes zásilkovnu a přiložila jsem k tomu doklad o převzetí zásilky. 22.2.2023 mi bylo sděleno, že doklad bude předán na oddělení vrácení pro dohledaní zásilky a dokončení ověřovacího procesu. 7.3.2023 jsem poslala mailem dotaz jestli to někam pokročilo a stále nemám žádnou odpověď, natož boty nebo vrácené peníze. Zřejmě se budu muset obrátit na ČOI.

  • 10 %

    • vymena zboží

    Má velmí špatnou zkušenost s výměnou zboží. Boty jsem dostal, jelikož se mi líbíli tak jsem si chtěl nechat, ale jelikož má velkou nohu tak mi všechny boty nesedí dobře. S bota jsem se prošel po zahradě jestli se trošku přízbůsobí mé noze. Nebylo to možné, tak jsem boty vrátil. Na reklamaci mi řekli ze boty jsou použíté, a že mi z vrátí pouze 100 korun. Zlatý Amazon.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Moc nás mrzí, že jste nebyl s našimi službami spokojen. Je nám to moc líto, ale použíté zboží nelze vrátit. S přáním krásného dne, tým Eobuv

  • 100 %

    Před 2 lety jsem psala negativní recenzi na tento obchod/ vázlo vrácení peněz za vrácené zboží/, nakonec se vše vyřešilo, peníze mi byly vráceny .
    Nyní jsem reklamovala nové boty. Stačilo zaslat fotky a reklamační formulář. Zpočátku sice obchod na reklamaci týden nereagoval, ale nakonec byla reklamace rychle vyřešena, vada obuvi uznána, rychle vráceny peníze, včetně přepravy.
    Takže za mne samé plus.

  • 10 %

    • Tragická reklamace

    Opakovaně zaslaná reklamace - vůbec nereagují.

  • 10 %

    • Doba dodání

    Objednal jsem si boty, které byly skladem, čekám již týden a dosud je ani nepředali dopravci..
    V dnešní době, kdy je vše do 2. až 3. dne u mě, tak velké zklamání. Už nikdy od nich nic neobjednám.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář a omlouváme se Vám za komplikace. Objednávky obvykle předáváme kurýrní společnosti během 24h, a o každé změně ve statusu objednávky informujeme mailem. Ve výjimečných případech, z důvodu velkého zájmu o slevovu akci, se zpracování objednávek může prodloužit o několik dní. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den, tým Eobuv

  • 20 %

    Rozhodně nedoporučuji! Při reklamaci zboží nevrací poštovné! Opakované urgence zcela bez efektu.

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář a omlouváme se Vám předem za komplikace. Bohužel komentář se nevztahuje k žádné konkrétní objednávce. Prosíme Vás proto o kontakt na naši zákaznické lince, spolu s číslem objednávky, abychom mohli tuto záležitost dořešit - v případě, že je reklamace uznána, poštovné vracíme. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den, tým Eobuv

  • 20 %

    • Žádná výhoda
    • Nekvalitní zboží
    • Zdráhají se vrácení peněz
    • Nekomunikace

    V březnu jsem si objednala dva páry bot - jedny mi nebyly, nevrátila jsem je hned, ale i v srpnu mi ještě šlo vrácení na jejich webu vytvořit, tak jsem je zkusila vrátit s tím, že mi je kdyžtak zašlou zpátky, kdyby to už nešlo. Bohužel se mi nikdo neozýval, po xté urgenci na chatu na webu jsem byla nucena se obrátit na ČOI, protože mi bylo sděleno, že mi vrácení uznáno nebude, ale bez toho, že by mi chtěli boty poslat zpátky. Z reklamačního oddělení vůbec nereagovali. Nakonec mi tedy za pomočí ČOI peníze vrátili, ale bylo to cca po 2 a půl měsíci. Druhé boty se k mé smůle rozpadly - úplně se odlepily z boku a i se dost sešlapaly na to, že to byly boty cca za 2000 po půl roce nošení. Zaslala jsem je tedy na reklamaci, za 3 dny to budou zase 2 dny od vyzvednutí botů k reklamaci obchodem, bohužel zase neustále dokola urguju, reakce od reklamačního oddělení žádná. Už mi bylo i sděleno na chatu na webu, že mi reklamace bude uznaná, ale stále se mi nikdo neozval. Opět jsem se tedy obrátila na ČOI a čekám na výsledek. V žádném případě si na tomhle e-shopu nic nekupujte, jestliže nechcete, aby vám přišlo nekvalitní zboží, (dva páry o stejné velikosti od stejné značky měly mimochodem markantní rozdíl v délce stélky) a jestli se nechcete x měsíců dohadovat o své práva s člověkem na chatu, co vám jen strojově odpovídá furt to samé dokola, ale v zásadě vůbec nic nevyřeší.

  • 100 %

    • Krásné zboží .rychlé dodání. pěkně zabalene.siroky sortiment.slevy..
    • Krásné zboží Fakt super .nádherná obuv ..značková..super
    • Koupila si zimní obuv super
    • Krásná .s kožíškem.ktasma módní barva..klin .takové už dlouho shanela
    • Super pohodlná.modni .super!!
    • Nebylo dodané .jak se obuv ošetřuje

    Suprově zboží ..široký sortiment...rychle dodání ..krásné zboží...výhodné slevy . Super

  • 10 %

    • Nedoporučuji
    • komunikace příšerná
    • nevrací peníze za zakoupené nedodané zboží

    Tento obchod nedoporučuji , hlavně nedoporučuji platit předem . Zboží nepošlou a peníze nevrací . Komunikace příšerná . Přes telefon Vám naslibují jak peníze zašlou zpět a přes email jen samé omluvy a že to předávají na finanční oddělení . A peníze nikde . Měsíc čekat na vrácení peněz to je vrchol .. Nejhorší obchod a komunikace co jsem zažila .

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář a omlouváme se Vám předem za komplikace. Bohužel komentář se nevztahuje k žádné konkrétní objednávce. Prosíme Vás proto o kontakt na naši zákaznické lince, spolu s číslem objednávky, abychom mohli tuto záležitost dořešit. Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den, tým Eobuv

  • 100 %

    • maji obuv, kterou shanim, ktera mi sedi perfektne na nohu jak tvarem tak velikosti,
    • krasne kozene boty
    • velky vyber obuvi
    • rychle dodani zpravidla 2-3dny
    • zatim zadna nevyhoda

    V e shopu eObuv jsem nenakoupila prvne, a behem par let byly moje zkusenosti jen pozitivni, na eObuv jsem narazila zcela nahodou, kdyz jsem shanela obuv, kterou jiz v kamennem obchode (jine znacky) nemeli. Od te doby se jiz nekolit let s nakupem vzdy do tohoto e shopu vracim. Obuv je vzdy dle fotografii, videa a popisu naprosto identicka. Obuv je vzdy krasne zabalena v originalni krabici, kazda bota ve svem sacku a prolozeno papirem. Zatim jsem mela vzdy stesti a dobry vyber, kteremu dopomohl naprosto presny popis obuvi a fotografie, ze jsem nemusela nic vracet ani z duvodu spatne velikosti ani reklamace. Mam zkusenosti pouze s nakupem kozene a kozene semisove obuvi podzim/zima a ta byla vzdy perfektni. Dodani rychle par dni. Mela jsem i nejake dotazy a po emailu mi bylo odpovezeno. Docetla jsem se zde, ze obuv prisla nekomu pouzita. Jsem z obuvnicke rodiny, a pouzitou botu bych poznala na prvni pohled stejne jako syntetiku misto kuze, nic takoveho jsem z e shopu e Obuv neobdrzela a obuv byla nepouzita, cista, nova v naprostem poradku! Rovnez jsem vzdy obdrzela to, co jsem si objednala a ne jinou obuv. Taktez zbozi bylo skladem, tak jak je na strankach uvedeno. Doufam tedy, ze budu spokojena i nadale!

  • 10 %

    • Nevím

    Nekomunikují

    Reakce obchodu eobuv.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Moc nás mrzí, že jste nebyla s našimi službami spokojená. Uděláme vše pro to, aby se něco podobného neopakovalo. S přáním krásného dne, tým Eobuv