Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 %

    • Zboží přišlo velmi rychle
    • První fáze vrácení proběhla bez problému
    • Nevrátili mi peníze za 1 z vrácených věcí
    • Nekomunikují
    • Není možnost se spojit s nikým jiným než s AI asistentem, který opravdu nepomáhá

    Vrátila jsem 3 věci, peníze obdržela jen za 2. Na emaily nikdo nereaguje, telefonní spojení nefunguje, AI asistent nic neví, objednávka podle něj neexistuje. Pomohl mi až tým na prodejně Černý Most.

  • 20 %

    • Objednal jsem, zaplatil a čekal, až po 4 dnech po kontaktování podpory mi oznámili, že zásilka musí být odeslána jinak. Dárky na vánoce zde již neobjednám.
  • 10 %

    • Naštěstí mi byly nakonec vráceny peníze
    • Balíček zaslali chybně někam do Rumunska
    • Spojit se s někým "živým" na podpoře je docela umění
    • Chatbot na jejich stránkách je úplně k ničemu
    • Na maily nikdo nereaguje

    E-shop dlouhodobě znám, nenapadlo mě tedy předem si kontrolovat recenze, ačkoliv to normálně dělám. A to byla velká chyba... Stejně jako mnoha dalším mi byl balík zaslán chybně někam na výdejnu v Rumunsku. Zásilkovna vám bohužel v této situaci nepomůže (chápu, není to jejich chyba), jste tedy odkázáni řešit to přímo s e-shopem. Zde je však pouze chatbot, který je úplně k prdu. Naštěstí se mi jednou - poté už se mi to zopakovat nepodařilo, takže jsem nejspíš měla štěstí - podařilo spojit s někým "živým" na podpoře, přičemž mi následně přišel e-mail s omluvou, že to byla jejich chyba a budou mi vracet peníze. Ty jsem nakonec naštěstí po několika dnech opravdu obdržela.
    Ale stálo mě to mnoho hodin na chatbotu a nejistotu, že se tak opravdu stane. Znovu už tedy určitě nenakoupím!

  • 10 %

    • žádná komunikace ze strany obchodu
    • nefungující zákaznický servis

    Když má člověk problém, není možnost se s prodejcem jakkoli spojit a domluvit se.
    Na mail nikdo nereaguje a jiné kontaktní údaje nejsou k dispozici...
    Rozhodně nedoporučuji tento obchod.

  • 10 %

    • Kdysi dobrý e-shop
    • Dnes podvodníci

    Jsem koukám jedna ze šťastnějších, kterému boty vůbec dorazily, ale myslím že jen díky tomu, že jsem si dala PLATBU NA DOBÍRKU. Boty mi nesedí, ale nejspíš si je budu muset strčit za klobouk, jelikož vrácení není možné, eshop nekomunikuje, pouze robot, objednávka jakoby neexistuje, ostatně přesně to, co všichni píší. Je mi jasné, že pokud bych je teď poslala zpět, nestane se nic a nebudu mít ani boty, ani peníze.
    Asi ještě naletí hodně lidí, jelikož málokdo čte recenze, pokud má z dřívějška dobré zkušenosti. Takže podvodníci se smějí a mastí si kapsy, ještě rychle urvat co se dá a pak pá pá

  • 20 %

    • Podivné chování obchodu
    • Nekomunikace

    Pokud jste ten šťastlivec a podíval jste se nejdříve na recenze, tak gratuluji - na tomto podivném polském e-shopu v žádném případě nenakupujte. Já jsem zde dříve nakupovala, a proto mě ani nenapadlo se na recenze podívat. Bohužel se za tu dobu něco stalo a ze spolehlivého e-shopu se stal podvodný e-shop. Nakoupila jsem zde boty, které mi byly doručovány přes zásilkovnu - ovšem prý chybně někam do Rumunska. To mi řekla paní dispečerka ze zásilkovny a zmínila, že nejsem rozhodně první a bohužel asi ani poslední případ a že mám kontaktovat e-shop. Do dnešního dne nemám peníze (platba předem), ani boty a žádnou reakci od obchodu. Na stránkách mají pouze virtuální chat, který je absolutně k ničemu. Na reálného asistenta vás nepřepojí a našla jsem pouze e-mail, na který nikdo nereaguje. E-shop jsem měla vždy ráda, ale tento přístup mě opravdu dostal...pokud nebudu mít do dneška reakci, kdy mi zásilku doručí nebo navrátí peníze na účet, nahlašuji e-shop na českou obchodní inspekci k prošetření. Došli mi nervy.

  • 20 %

    • Obchod vůbec nekomunikuje. Nelze řešit problem.

    Objednávka zaplacena 30.11. poslana 1.12., mela byt doručena 5. 12. Nic neprislo, informace zadna.
    Infolinka mimo provoz uz tyden. Na E-mail nikdo nereaguje.
    Chatbox v aplikaci už me stal hodinu zivota bez jakéhokoliv vysledku.
    Asi jsou v insolvenci.... NEOBJEDNAVAT NIC

  • 10 %

    • Momentálně NIC
    • Nekomunikace

    Objednávala jsem u tohoto obchodu několikrát, vždy bez problému, ale teď mám negativní zkušenost a už u nich nikdy nic neobjednám! 1. 12. Objednáno, 2. 12. zboží předáno dopravci, od té doby žádné informace! Podle sledování zásilky byla zásilka 5.12. nedoručena (měla přijít do zasilkovny) a další informace měly přijít emailem. Dodnes ale informace žádné, linka mimo provoz, na email neodpovídají ! Zásilkovna řekla že balíček nemají, že udelal chybu odesílatel, který poslal balíček někam do Rumunska a ze mi nepomůžou..

  • 20 %

    • Žádná
    • Špatná zkušenost
    • Nekorektní jednání
    • Reklamace
    • Žádná zákaznická podpora
    • Neochota řešit reklamaci
    • Žádné telefonní číslo

    Dobrý den,
    máme stejný problém jako už je uvedeno v jiných příspěvcích výše a to s reklamací . Koupili jsme boty v polovině června, boty jsou tak na jaro a podzim, proto v nich dcera začala chodit až v září, podotýkám chodit, ne sportovat. Za 3 měsíce, má jedna bota na patě v podrážce díru, prošlapaná. Reklamace zamitnuta s tím, že je to poškození mechanického charakteru, bez toho aby botu někdo viděl. Reklamovali jsme znovu i s paragrafy občanského zákoníku, par. 2161 odst. 5: Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně. Samozřejmě zamítnuto. Dále zvažujeme právní kroky.

  • 10 %

    • NIC
    • Podvod!!!!!
    • Obchod absolutně nereaguje,uvedl, že balík odeslal,následně informace o nemožnosti doručit balicek někde v Rumunsku
    • Rozhodně zde nenakupovat !!!!!!!Pokud nechcete přijít o svoje peníze

    Dávejte si pozor a tomuto obchodu se raději vyhněte obloukem

  • 10 %

    • Výběr
    • Nedodané zboží
    • Nevrácené peníze

    Nakupuji na tomto e-shopu spoustu let, ale nyní velké zklamání. Zboží mi neprislo a nemám ani peníze ani boty.

  • 100 %

    • Kód na Vánoční slevu 600 Kč
    • Objednáno batoh značky Sprayground Teddy Bear kolekce za 2380 Kč a k tomu sleva 600 Kč = Celkově 1780 Kč za produkt
    • Nové zboží v originálním igelitu zabalené i s visačkami žádná chybka
    • Moje první objednávka na eobuv - stejná cena jako na webu Sprayground a k tomu ještě sleva 600 Kč pecka
    • Byl to poslední kus skladem již se nedá koupit - Limitovaná edice značky od firmy z USA
    • Zboží objednáno v sobotu 7.12.2024 - 9:45 večer a v pondělí 9.12.2024 - 14:00 už ho dovezla PPL

    10/10

  • 30 %

    • poláci
    • prodávají nízkou kvalitu, i když si koupíte značkové boty, bude to polská verze-II. jakost

    Polské zboží polské kvality-poznáte, že i značkové boty se hned rozpadnou. Stejnou zkušenost má mnoho známých, nakupujte raději od CZ podnikatelů.

  • 10 %

    • Nekorektní jednání!

    29. 11. 2024 mi obchod potvrdil zadání objednávky.
    1. 12. byla odeslána ze skladu
    1. 12. na cestě ke mně
    2. 12. Zásilka bude dnes doručena (NEBYLA a stále není)
    4. 12. mi přišel email od [email protected] - moje zásilka je připravena k vydání. Kdesi v Rumunsku v městě Tuzla 44°01'30.3"N 28°38'57.7"E.
    Co teď?
    4. 12. Poslal jsem přes formulář na eobuv.cz "reklamaci".
    4. 12. Rozhodnutí o reklamaci mi doručí do 30 dnů.
    4. 12. Moje odpověď: Není co posuzovat, prostě mi pošlete boty na správnou adresu, nebo vraťte peníze!
    BEZ ODPOVĚDI

  • 20 %

    • Reklamace

    Zakoupila jsem u eobuv boty. 15.11 přišli 18.11 jsem vracela neseděli mi. Zásilkovna mi dala číslo na sledování které ukazuje ze 21.11 byl balík předán a vyzvednout . 28.11 poslední kontakt na který mi dokázali odpověď je ze jim boty nedorazili, což podle sledování zásilky vím, že dorazili. Nyní nikdo nekomunikuje, číslo je nedostupné a vracení peněz není.

    Nedoporučuji tenhle obchod nikomu!!!! Hrůza !

    Nemám ani boty a ani peníze !!

  • 10 %

    • Reklamace

    Ráda bych se podělila o svou velmi negativní zkušenost s tímto obchodem. Výrobek (značková kabelka) začala vykazovat vady. S ohledem na nemalou kupní cenu výrobku jsem se rozhodla uplatnit reklamaci. Bohužel jsem narazil na naprostou neochotu a nezájem o vyřešení mého problému. Reklamace byla zamítnuta pouze s obecným odůvodněním, že se jedná o běžné opotřebení. Dále se obchod neobtěžoval o této situaci vůbec detailněji bavit.

    Tento obchod se absolutně nezajímá o spokojenost svých zákazníků a jeho přístup k reklamaci je naprosto neprofesionální! Pokud hledáte místo, kde se můžete cítit bezpečně při nákupu a případné reklamaci, rozhodně tento obchod nedoporučuji. Celkové jednání je odrazem naprosté nezodpovědnosti a nedostatku zájmu o zákazníky.

  • 20 %

    • Nedoporučuji. !!! Objednány dva páry bot,oboje vadné, vráceno. Nekomunikuji, nereagují,penize zpet navráceny.
  • 10 %

    • Nechtějí vrátit peníze
    • Mizerná komunikace

    Přítelkyně zaplatila 6k za boty a podle recenzí, objednávku radši ihned zrušila, teď je 14 den kdy ze zákona mají peníze vrátit a pořád nic.
    Budeme to řešit s Českou obchodní inspekcí.
    Čtěte si recenze dříve, než někde nakoupíte.

  • 10 %

    • - poslaná každá bota inej velkosti

    Objednavka zo dňa 5.11.2024 , č.o: 60001283468
    Spoločnosti sa nedovolate,nemajú žiadne telefonne čislo, iba otravný kontaktný formulár.Zbytočné ťahanice s vracaním tovaru naspať a balením. Peniaze mi boli vrátene speť,ale tiež to nebolo zo dňa na deň,takže si pekne počkáte nejaký ten deň až Vám cinknu na účet. Ćistý amaterizmus,keď už si nevedia skontrolovať pred odoslaním boty v krabici a pošlú každú inej velkosti...

  • 10 %

    • Zlodějna

    Můj zážitek s eobuv.cz/MODIVO byl bohužel jednou z nejhorších zákaznických zkušeností, jaké jsem kdy zažil. Objednal jsem si batoh Guess, který přišel nekompletní – chyběl přívěšek, což zásadně ovlivnilo celkový vzhled produktu. Tento problém jsem ihned reklamoval, ale proces reklamace a následná komunikace byly naprosto neakceptovatelné.

    1. Neúplný produkt a neochota řešit problém flexibilně:
    Namísto rychlé nápravy nebo nabídky kompenzace mě eobuv donutila vrátit celý batoh. To však zahrnuje zbytečné náklady na balení a čas, který mi nikdo nevrátí. Batoh byl navíc určený jako dárek a vrácení jej pro nás již není možné, což však zákaznický servis zcela ignoroval.

    2. Dehumanizovaný přístup:
    Vaše "řešení" jsem byl nucen řešit prostřednictvím chat-bota, bez možnosti jakékoliv osobní komunikace s pracovníkem, který by se dokázal vcítit do situace. Automatizované odpovědi a neochota hledat alternativní řešení mě utvrdily v tom, že o spokojenost zákazníka zde vůbec nejde.

    3. Neschopnost efektivně komunikovat:
    I přes detailní vysvětlení problému a návrh férového řešení (poměrná sleva odpovídající chybějící části) jsem byl opakovaně ignorován. Vaše standardizované e-maily plné zbytečných instrukcí a žádostí o nesmyslné kroky ukazují na naprostou absenci snahy vyjít zákazníkovi vstříc.

    4. Neúcta k zákazníkovi:
    Celý proces reklamace působil dojmem, že se eobuv snaží situaci maximálně zkomplikovat, aby zákazník nakonec své nároky vzdal. Tento přístup je nepřijatelný a svědčí o naprosté absenci péče o zákazníka.

    Eobuv.cz/MODIVO mě jako zákazníka nejen zklamala, ale zcela odradila od jakékoliv další objednávky. Nedoporučuji tento obchod nikomu, kdo si váží svého času, peněz a nervů. Pokud se něco pokazí, můžete očekávat jen automatizovanou, neochotnou a zcela neefektivní komunikaci.

    Hodnocení: 0.5/5 (a i to je příliš).