Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ovladac mi byl dorucen na jine obderove místo, ktere mi bylo oznameno jenom jako Depo c. ...., ovsem adresu Depa jsem ani po 20 min. nedokazala na netu najit... takze ovladac nemam

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za pochybení dopravce v předvánoční hektické době.
    V odkazu pro sledování zásilky je depo prolinkováno a lze jednoduchým způsobem adresu najít.

    Upřímně nás Vaše zklamání velmi mrzí.

    Tým eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Dostal jsem nefungující zboží

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den, pane Libore,

    omlouváme se na nefungující zboží, prosím využijte našeho rychlého reklamačního procesu, obraťte se na nás na [email protected] nebo [email protected].
    Situace nás velmi mrzí.

    Tým eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zdlouhavá reklamace

    Reklamace zboží. Nelze vyplnit formulář, ale je třeba vytisknout reklamační dokument, ten vyplnit a zaslat. I přes telefonické ujištění, že zboží bude vyměněno za jiné, pokud bude reklamace uznána, mi bez vysvětlení přišel jen dobropis. Ten je třeba vytisknout, podepsat a zaslat zpět. Až potom budou peníze vráceny.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,
    je nám líto, že náš reklamační proces vnímáte jako zdlouhavý.
    Vaše reklamace byla vyřízena během 4 dnů, zboží bylo přijato 13.12. a 16.12. Vám byla odeslána částka na účet.
    Netuším, co by mělo být provedeno ještě rychleji, všechna naše oddělení pracují na plný výkon a dělají vše pro maximální spokojenost zákazníků.
    Velmi nás mrzí, že to vnímáte jinak, upřímně jsme se snažili.

    Pokud s Vámi nebyla komunikována výměna zboží, bylo to způsobeno vyprodáním zásob. V tu chvíli automaticky vracíme částku za produkt.

    Budeme rádi, pokud Vás někdy v budoucnu o kvalitách našich služeb přesvědčíme, pěkné dny.

    Tým eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží bylo v otevřené krabici, dřevěné části nedržely pohromadě,kdybych neměla tak šikovného manžela tak vracím

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za zaslání poškozeného zboží, bohužel nedokáži posoudit, zda k poškození došlo při transportu či ne.
    Jsme rádi, že jste si doma poradili, ovšem můžete se na nás nadále obrátit a vaše reklamace bude promptně vyřízena.
    Kontakt prosím zde: [email protected]

    Ještě jednou promiňte.
    Tým eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Vse online
    • Snad vyridi reklamaci do 10dni jak inzeruji

    Z obchodu mi prisla svetylka, nejen ze byla totalne zacuchna...navic byla rozbita
    Spis vyladali jako reklamkvany kus.
    Priste objednam z shopu jako je Alza nebo Mall tak jako vzdy, nez rovnou na strankach EMOS

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den, paní Katcenko,

    velmi nás Vaše zkušenost mrzí. Muselo dojít k lidskému pochybení, za které se upřímně omlouváme. Jsme zvyklí spíše na kladná hodnocení, o to více nás trápí, když je zákazník zklamán.
    Pevně věřím, že reklamační řízení proběhne hbitě.

    Promiňte.
    Tým eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zbozi prislo poskozene, obchod nekomunikuje.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, pokud v naší komunikaci došlo ke zpoždění. Spíše nás to zaráží, zpravidla během 24hodin, ne-li dříve odpovídáme.
    Pokud došlo z naší strany k pochybení, tak se velmi omlouváme. Ozvěte se nám prosím na [email protected].
    Děkujeme.

    Tým eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží Sada videotelefonu EMOS EM-03M 2WIRE H2050/859290091463/3010002050 od 11.10.2021. FP 244048707 Vaší společnosti EMOS spol.s.r.o. bylo vadné. Po reklamaci od 20.10.2021 mi poslali znovu ten samý výrobek, jen ho trochu opravili, asi. Požádal jsem o poskytnutí zcela nového produktu. Nyní si nejsem jistý, že opravený výrobek přestane znovu fungovat, protože byl již zpočátku vadný.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že vámi zakoupený výrobek byl vadný - bohužel se to někdy může stát. Tato komplikace je nám líto a omlouváme se za ni.
    Na vašem výrobku proběhla výměna celého monitoru. Ano, oprava součástky neproběhla, protože to bylo vyměněno celé.
    Reklamační oddělení vyřešilo vaši reklamaci v ten samý den, kdy zásilka dorazila, tedy do 24 hod.
    Skutečně nás mrzí, že celkově hodnotíte náš eshop a přístup jako nevyhovující.
    Vadný výrobek se někdy může objevit a jsem přesvědčena, že ze strany naší firmy bylo uděláno maximum pro vyřízení vaší žádosti. A to jak v rychlosti, tak kvalitě opravy.

    Hezké dny přeji,
    Pavla z týmu eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem si vyhlédl na webových stránkách přesto mne prodávající sdělila, že na prodejně zboží není. Proto jsem si zboží objednal on line s možností vyzvednutí na prodejně odkud mi bylo oznámeno, že mají pouze jeden kus a to poškozený.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, pokud došlo k nějakému pochybení. Ovšem nevím, kdo vám jaké informace sděloval, ale náš eshop nemá k dispozici údaje, jaká je skladová dostupnost v naší podnikové prodejně.
    Přijde mi to, jako byste popisoval zkušenost odjinud, takový postup u nás není vůbec běžný.

    Prosím ozvěte se nám, ať situaci můžeme případně řešit.
    Děkujeme za pochopení.

    Tým eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    poslali to na jiné místo,na opačnou stranu-včera jsem jim napsal a zatím žádná reakce,počkám a snad se dočkám

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí a omlouváme se, že došlo k potížím s doručování zásilky. Výdejní místo mělo problém s převzetím, je nám to líto.
    Pevně věříme, že příště bude vše na jedničku.

    Tým eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Postrádám přijetí objednávky s platebními podmínkami

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,
    potvrzující email o objednávce je generován automaticky a je odeslán každému zákazníkovi, který objednávku vytvoří. Pokud se v emailové adrese udělá chyba, pak tato informace logicky nedoputuje na správné místo.
    Prosím napište nám na [email protected], Vaši objednávku dohledáme dle jména a adresy.

    Tým eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Spolupráce s DPD činí vaše zákazníky rukojmím této služby. Oni rozhodují o tom, kdy a kam věc doručí, komunikace s nimi je prakticky nemožná. Příště budu nakupovat jen tam, kde s touto službou nespolupracují.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, pokud doručení zásilky neproběhlo jak mělo.
    Bohužel v této podivné době se stává, že "otevřenost" výdejních míst se mění jak na běžícím pásu, což byl bohužel i Váš případ a Vámi zvolené místo nebylo schopné balíček převzít. Došlo ke zpoždění zásilky, za což se upřímně omlouváme.
    Věříme, že se jedná o ojedinělý případ a budeme si velmi vážit, pokud se na nás opět obrátíte.
    Tým e-shopu EMOS spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    ANTENA NEFUNGUJE NEBRAT

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, pokud jste s nákupem nebo výběrem antény nespokojený. Při výběru antény často radíme kontaktovat místní odbornou firmu, která provede profesionální zaměření kvality signálu a provede optimalizaci anténního systému. Prosím obraťte se na nás na [email protected] , ať můžeme situace řešit.
    Tým e-shopu EMOS spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dosud jsem byl spokojen, po poslední zásilce jsem musel zcela změnit svůj názor: za nekvalitní dodávku je odpovědný pan ZÁKAZNÍK.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí a omlouváme se, pokud došlo z naší strany k nějakému pochybení či nedorozumění.
    Bohužel jsem žádnou zpětnou vazbu k Vaší zásilce nenašla. Prosím spojte se s námi na [email protected], ať můžeme situace prověřit a učinit případné kroky k nápravě.
    Děkujeme za pochopení.
    Tým eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží nebylo dodáno kompletní (ve zvonkovém tlačítku chyběla baterie, přestože měla být součástí balení). Na moji reklamaci obchod nereaguje!!!!!

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,
    velice se Vám omlouvám.
    Toto nedorozumění vzniklo mou osobní chybou, kdy se mi email pro Vás neodeslal správně.
    Mrzí mne, že jste získal pocit, že se o naše zákazníky nestaráme a nereagujeme. Ve skutečnosti zákazníci získávají reakci velmi rychle a vždy se snažíme vše řešit k jejich spokojenosti.
    Ještě jednou promiňte "nereagování", na základě Vaší recenze jsem dovypátrala email a již tedy skutečně odpověděla.
    Pavla Minářová
    Tým eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zvonek nefunguje, tlačítko se rozsvítí ale zvonek nezvoni.Zvoní pouze když se zapojí do zásuvky. Tlačítko jsem zkoušel přímo u zvonku ale ten nezvonil. Chyba bude zřejmě v tlačítku. Musím reklamovat a to je velká otrava.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Omlouvám se za hodnocení zvonku. Nedodržel jsem zřejmě dobu pro spárování zvonku a tlačítka - 60 sekund. Prosím o vyjmutí mého hodnocení, protože zvonek velmi dobře funguje. Děkuji Jiří Šídlo

    Dobrý den, pane Šídlo,
    děkujeme za Váš telefonát i email a jsme velmi rádi, že se zvonek nakonec podařilo zprovoznit.
    Hezké dny.
    Tým eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Děs

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, pokud jste byl s nákupem nespokojený. Prosím obraťte se na nás na [email protected] , ať můžeme situace řešit.
    Děkujeme velmi.
    Tým e-shopu EMOS spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nebyl mi doručen daňový doklad i když na krabici bylo uvedeno,že je uvnitř balení

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu.
    Fakturu k objednávce zasíláme elektronicky a je vždy doručována na uvedený email.
    Poslala jsem Vám ji ještě jednou, pokud se Vám z poštovní schránky vytratila. Snad je nyní již vše v pořádku.
    Tým e-shopu EMOS spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • mimořádně nekvalitní a vadný výrobek
    • životnost výrobku 3 měsíce

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,
    tato situace nás velmi mrzí.
    Prosím obraťte se na nás na [email protected] a reklamaci vyřešíme.
    Přestože ze zákona máme na vyřízení reklamace až 30 dní, my ji zvládneme už za 10 pracovních dní. O výsledcích reklamačního řízení vás budeme informovat e-mailem (proto ho nezapomeňte uvést v průvodním dopise). Jestliže se vám doba vyřizování bude přesto zdát příliš dlouhá, nebo budete chtít něco upřesnit, zavolejte si přímo na reklamační oddělení (tel. 581 261 139) nebo napište email na [email protected].

    Tým e-shopu EMOS spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží dorazilo sice rychle, ale bezdrátový přijímač byl nefunkční - stanici jsem vrátil poštou - dosud se mi nikdo neozval.
    Oproti deklaraci českého výrobku se jedná bohužel opět o čínu !

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    i to se bohužel někdy stane. Mrzí nás komplikace způsobené vadou výrobku. Pracovníci našeho zákaznického servisu či reklamačního oddělení s vámi rychle reklamaci nebo vrácení peněz provedou a do pár dní obdržíte buď nový výrobek nebo úhradu na váš účet. Věříme, že příště bude už dojem z nákupu na jedničku.

    S pozdravem
    Tým eshopu EMOS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednala jsem si led světlo do zásuvky se senzorem v noci měl svítit a ve dne
    • být zhasnutý,ale ve dne svítí pořád,tak nevím,na co je tam senzor.škoda

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí vaše zklamání, každopádně dané noční světlo obsahuje senzor, který světlo vypíná při denním světle větším jak 70 luxů (citlivost senzoru pro vypnutí > 70 lux).
    Pro představu :
    šero 1 - 10 Lux
    denní světlo při zatáhnuté obloze 100 - 10 000 Lux
    Je také možné, že pokud je dost zataženo nebo je světlo umístěno na nějakém tmavším místě, pak senzor "hlásí tmu" a svítí.
    Pokud vám noční světlo svítí i ve dne při jasné obloze, pak jej prosím reklamujte: https://www.emos.cz/reklamace

    Tým e-shopu EMOS spol. s r.o.