Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Dodán nefunkční prodlužovací přívod
  • 7.3.24 jsem si objednal zboží,na webu se píše do 3 pracovních dní bude zboží k vyzvednutí. nestalo se tak. Hlavně,že 2x posílate dotazník hodnocení nákupu. Stalo se mi to už po druhé,Váš e shop nedoporučuji a už si u Vás nic neobjednám.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    tato situace nás velice mrzí, nestává se to, že by zákazníci byli nespokojení s délkou trvání doručení, naopak. Prosím ozvěte se nám na [email protected], situaci prověříme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedodávajú do SR

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste si nepřečetl, kam eshop emos.cz své výrobky dodává a Vaše objednávka byla z toho důvodu stornována. Byl jste odkázán na eshop emos.sk, který slouží slovenským občanům.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým eshopu emos.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Schází ochota dopravce.Musel jsem do DIA poradny jelikož je mě 80 a mám cukrovku a kontrola vyšla na čas kdy se mělo dorucovat

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    zbozi prislo spatne zabalene a poskozene, obchod nereaguje na maily, nedoporucuji

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Doprava zdarma
    • Nekvalitně zabaleno
    • Reklamační oddělení

    Jedna skleněná žárovka přišla poškozená, podal jsem reklamaci na kterou mě nebylo dosud odpovězeno.
    Obal žárovky nebyl ani v bublinkové fólii.
    Je to několikátý nákup bohužel nyní se špatnou zkušeností.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,
    to nás velmi překvapuje a mrzí, zpravidla odpovídáme v řádu hodin na zákaznické dotazy. Prosím napište nám ještě jednou na [email protected], děkujeme velmi.

    Tým eshopu EMOS

    • Objednána žárovka bez klasického většího závitu, pro mne nepoužitelná.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    zboží, které jste objednali, jste také obdrželi. Produkt nese standardní označení, ze kterého je patrné jakou patici a jaké parametry má.
    Je nám to líto, v případě nevhodné koupě, je možné zboží samozřejmě vrátit.

    Tým eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nebyl přiložen návod v češtině, což způsobilo že výrobek nefungoval tak jak byl popsán v nabídce. Teprve po e-mailové komunikaci došlo k upřesnění co udělat, aby fungoval tak jak bylo v nabídce. To by se nestalo, kdyby byl přiložen návod v češtině.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,
    tato situace nás mrzí, u produktů, které to vyžadují je vždy přiložen návod. Pokud tomu tak nebylo, pak se muselo jednat o chybu, za kterou se omlouváme.

    Tým eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • není
    • kraťounký drát, zcela nečitelné údaje ( 3 místo 1, nečitelná 2
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Obchod za jedna, výrobek za 4-, již čtrnact dní venku svítí sluníčko,meteostanice stále ukazuje zataženo s deštěm, takže stanice na dvě věci,nedoporučuji.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že máte s meteostanicí E5005 potíže. Je samozřejmě možné, že může být poškozený sensor záznamu tlaku a pak meteostanice zobrazuje mylnou předpověď, pak nezbyde nic jiného, než výrobek reklamovat. Nicméně doporučujeme před odesláním výrobku k reklamaci zkontrolovat správné nastavení nadmořské výšky, která má vliv na předpověď počasí.

    Tým e-shopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Skladem
    • Rychlost
    • Doprava zdarma
    • Pri vraceni platba dopravy

    Nez vracet neco za 118Kc a platit dopravu.. to si to radeji necham. Cekal jsem vetsi vstricnost.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    náš proces je nastaven tak, že při reklamaci zboží je nutné nám zboží k posouzení doručit. Náklady spojené se zasláním zboží jsou v případě uznání reklamace proplaceny.
    Děkujeme Vám za pochopení.

    Tým e-shopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Reklamoval jsem nefunkční tlačítko domovního bezdratového zvonku a dostal jsem doporučení, ať si tlačítko opravím ???

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí toto nedorozumění. Došlo k pochybení ze strany kolegy, který Vás měl zcela jednoznačně odkázat na možnost zboží reklamovat. Této možnosti můžete samozřejmě využít i nadále: https://www.emos.cz/reklamace-a-zarucni-doba

    Celá situace nás velmi mrzí.

    Tým eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Halogenová žárovka, která měří asi 10 cm na délku a 0,5 cm na šířku byla doručena v papírové krabici velké jako od bot. Navíc byla vyložena velkým množstvím plastu. Vzhledem k životnímu prostředí se mi to zdá naprosto neadekvátní a nešetrném

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Dodávka byla nekompletní. Platba ovšem byla vystavena na kompletní dodávku. Po reklamaci se již nikdo z firmy neozval.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    ozvěte se nám prosím na [email protected], ať můžeme situaci prověřit. Vždy děláme maximum pro to, aby zákazník, i když řeší nepříjemnou situaci, což se někdy může stát, byl s naší službou spokojen.
    Děkujeme.

    Tým e-shopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednal jsem si 3 meteostanice všechny vyhozeny, nefunkční
    • objednal jsem si bezdrát zvonek, fungoval půl roku, po zakoupení nového nefunguje opět.

    Ochota lidí možná vcelku dobrá, ale kvalita zboží pro mne nulová.
    z 6ti druhů zboží 6 nefunkčních a vrácených, reklamace i vyhozené.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jako jsou elektronické zvonky a kamery naprosto neodpovídá reklamně dosah krátký video v mobilu se seká nebo neodpovídá vůbec aplikace naprosto k ničemu

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,
    to nás velice mrzí. Prosím ozvěte se nám na [email protected], situaci probereme a poradíme, jak dále postupovat.
    Tým eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabídka, objednání, potvrzení objednávky, rychlost vyexpedování objednávky na vynikající úrovni, málo který e-shop to má na tak vysoké úrovni. Ovšem doručení zboží naprosto NEVYHOVUJÍCÍ. Dva dny jsem si musel vzít neplacené volno abych se ke svému zboží dostal. Řidič vezoucí zásilku se zapřel a nedojel na moji adresu. Vedení EMOS ho krylo a omlouvalo. Takže jsem si následující den musel pro zásilku dojet do zásilkovny Jílové u Prahy a tam si na řidiče taktéž stěžovat. Tam mne pracovnice "umravnila" slovy: "že jí to nezajímá a ať si to s řidičem vyřídím sám". Telefonní číslo řidiče 608 412 588, ale ten zásadně neodpovídá ani na několik SMS zpráv. Neodpovídá nikdo na hlasovou schránku řidiče 601 055 453. Na zaslaný e-mail Zásilkovně neodpověděl nikdo. Pracovník EMOS Marek Rivola mne obelhával v telefonickém hovoru a v zaslaném e-mailu kryje řidiče a zdůvodňuje nedodání zboží jako malému dítěti ve věku 70ti let.
    S vašimi službami jsem byl vždy spokojen, ale toto mne velmi zklamalo a tím u vás končím. Zdeněk ČECH

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Žárovky dodané s plastovou patkou, nikoliv celoskleněné
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nekomunikace při vracení zboží.
    Nelze se dovaolat na zák, linku.
    Nedoporučuji

  • Po 6ti dnech od objednávky, žádná zpráva, zboží nějak nedošlo.