Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Po týdnu nedoručeno, nikdo se neozval, zboží je zaplacené...
    • Při vlastní objednávce a přihlášen, e-shop nenačte uložené adresy...

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    ozvěte se nám prosím na [email protected] a my situaci prověříme.

    Za komplikace se omlouváme.

    S pozdravem
    Tým eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Doprava je vždy zdarma

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    mohl byste prosím blíže specifikovat, proč obchod nedoporučujete nebo v čem jsme nenaplnili Vaše očekávání, abychom se mohli v tomto ohledu zlepšit? Nebo se jedná o překlep?

    S pozdravem a děkujeme
    Tým eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Rychlost
    • "pouťovka"
    • Málo funkční

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    situace nás velice mrzí.
    Pokud máte nějakou stížnost na výrobek, ozvěte se prosím na [email protected] a pokusíme se najít vhodné řešení.

    S pozdravem
    Tým eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to moje prvni zkusenost a taky posledni.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    rádi bychom se zeptali, s čím jste byl neskopojený. Prosíme o krátké vyjádření na [email protected]

    Děkujeme a s pozdravem
    Tým eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pošlou až 22.12.2022, přitom je k dostání na prodejnách.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    je rozdíl mezi skladovou zásobou v řetězcích, které od nás berou zboží jako velkoodběratelé a mezi skladovou zásobou, kterou máme fyzicky na skladu.
    Samozřejmě máte možnost zboží zakoupit i jinde, pokud je aktuálně skladem. Nicméně nákupem u nás získáte dopravu a doručení zdarma.
    Děkujeme za pochopení a s pozdravem
    Tým eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nejsou schopni zajisti dopravu, nereagují na telefon ani mail

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den, je nám líto, že si z nákupu od nás odnášíte tuto zkušenost. Pátrali jsme po Vašem emailu, bohužel zřejmě nebyl doručen správně. Rádi Vaši situaci prověříme, ozvěte se případně na [email protected]

    Děkujeme za pochopení.
    Tým e-shopu EMOS spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -
    • zboží je nefunkční

    -

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    situace nás velice mrzí. Zboží v záruce je samozřejmě možné reklamovat u prodejce. Pokud bylo zakoupeno přímo na našem eshopu (emos.cz), pošlete na adresu EMOS spol. s r.o., Reklamační oddělení, Lipnická 2844, 750 02 Přerov:

    1) vadné zboží (obal nemusí být původní, ale obsah balení musí být kompletní)
    2) kontakty na vás – email, telefon
    3) popis závad či vzniklého problému na zboží
    4) kopii faktury nebo alepsoň uvést číslo faktury či objednávky (najdete v emailu)
    5) číslo účtu pro vrácení peněz
    + účtenku za poštovné poté naskenujte/vyfoťte a zašlete na [email protected] (v případě uznání reklamace je propláceno)

    Na reklamaci je zákonná lhůta 30 dní, běžně ji vyřizujeme do 10 dní. O výsledcích reklamačního řízení vás budeme informovat emailem. Pokud se vám doba vyřizování bude zdát příliš dlouhá, lze aktuální stav Vaší reklamace zjistit přímo u reklamační oddělení na tel. 581 261 139 a emailu [email protected].

    Podrobný návod naleznete na: https://www.emos.cz/reklamace . Využít můžete našeho reklamačního protokolu.

    S pozdravem
    Tým e-shopu EMOS spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakoupil 3 výrobky firmy EMOS, První,anténu jsem reklamoval pronefunkčnost, druhý výrobek (osobní váhu) jsem reklamoval dvakrát,Všechny pro nefunkčnost.
    Třetí nákup, LED žárovky svítí, zkoušečka VT 120 neplňuje funkce uvedené v nabídce,návod stažený z e-shopu je proveden v pidipísmu, těžko čitelné i s lupou, bez lupy nečitelné patří k jinému přístroji.
    Připadámi, že si dělají ze zákazníka legraci!!!

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    situace nás velice mrzí.
    Pokud máte nějakou stížnost na výrobek, ozvěte se prosím na [email protected] a pokusíme se najít vhodné řešení.

    S pozdravem
    Tým eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Ze zakoupených 4ks zvonků byly 2ks nefunkční, výstupní kontrola ve společnosti evidentně nepracuje jak by měla. Vadné kusy jsem reklamoval, přičemž reklamace byla zpočátku vyřizována reklamačním oddělením Emos zmateným způsobem, neprofesionálně a bez poskytnutí jakéhokoli vysvětlení.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    Vaše zkušenost se zvonky nás velice mrzí, zpravidla jsou zákazníci s produktem P5760/P5763 velice spokojeni. Mrzí nás, pokud došlo k nějakému pochybení a nebyl jste s naší službou spokojen. Budeme si velmi vážit, pokud nám dáte další šanci. Před dalším případným nákupem se nám prosím ozvěte na [email protected], rádi Vám k nákupu přidáme jako omluvu dáreček.

    Děkujeme za pochopení
    Tým eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • tragická doprava pomocí DPD

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    situace nás samozřejmě mrzí. Pokud máte stížnost, obraťte se prosím přímo na sekci DPD nebo na [email protected].

    S pozdravem

    Tým e-shopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží nedorazilo kvůli zprostředkovateli Heureka. Opakovaný problém a dlouhodobě špatné zkušenosti s placením přes Heureku! Heureku co se týče placení důrazně nedoporučuji a prodejce tím pádem nemohu posoudit.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    Tato zkušenost nás velmi mrzí. Neevidujeme hromadné obtíže s nákupem přes srovnávač Heuréka. Budeme rádi, když nám vaši zpětnou vazbu zformulujete a odešlete na [email protected], abychom ji mohli předat Heuréce. Děkujeme.

    Tým e-shopu EMOS spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    Zakoupená anténa se zesilovačem je nefunkční, reklamační oddělení Emosu nekomunikuje, takže jednoznačně negativní hodnocení.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    situace nás velice mrzí. Před zakoupením antény je vždy lepší se obrátit na technika, který je schopný nezávazně dle mapy pokrytí signálem doporučit tu nejvhodnější anténu.
    Napište prosím email na [email protected] a email přepošleme kompetentnímu zaměstnanci k vyřešení.

    Děkuji a s pozdravem
    Tým Eshopu EMOS s.r.o

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání zboží
    • Kabel má ve skutečnosti zásuvku s jinou krytkou (odklápěcí s pružinou napevno přidělanou) než je vyobrazeno na webu a na samotném obalu. Kupoval jsem ho k sekačce al-ko s pevnou zástrčkou, ale takto je nepoužitelný.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    Situace nás velice mrzí, prosím obraťte se na náš zákaznický servis, abychom situaci mohli prověřit a případně sjednat nápravu.

    S pozdravem
    Tým e-shopu EMOS spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží které nemají

    Z obchodu mi přišla zpráva, že poptávané zboží je již skladem. Zboží při objednání bylo skutečně skladem, vložil jsem jej do košíku a odeslal objednávku. Přišlo mi potvrzení objednávky. Asi po půl hodině mi přišel email, že zboží není skladem a zda chci stornovat objednávku. Nebyla jiná možnost než objednávku stornovat.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí tato skutečnost, zřejmě došlo k chybné synchronizaci dat a zboží nebylo reálně skladem, i když eshop říkal něco jiného. Upřímně se omlouváme za tuto skutečnost, nestává se často. Potýkali jsme se s krátkým výpadkem toku dat.

    Budeme si velmi cenit, pokud nám dáte další šanci a na náš eshop se vrátíte.

    S pozdravem
    tým eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží skladem ani po týdnu nedorazilo.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    situace nás mrzí. Ozvěte se nám prosím na [email protected] a situaci prošetříme.

    S pozdravem
    Tým eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Okamžité vyřízení, dobrá cena okamžitá expedice ,dřve velká spokojenost doprava zdarma jediný e-shop, kde toto zboží bylo naskladněno o tom mě okamžitě informoval
    • Zboží doručeno poškozené. Zasláno v obalu slovy 22cmx18cmx32cm. Jednalo se o 5 ks pojistkových patron 6A v ceně celkem 145.-Kč. Kartonek s 5ks měl rozměr 15,5cmx5cm x 2,5cm a byl zaslán v obalu co jsem uvedl , Byl vyplněn vzduchvými polštářky tak, že nezabránily pohybu uvnitř při přepravě. Obal byl nepoškozen . 2ks byly rozbité v ceně dohromady 58,,-Kč. Považuji to za pro svoji osobu za odpis, protože nemíním více protelefonovat. Chtěl jsem okamžitě ten den po dodání 6.4.2022 to tel. sdělit e-shopu v asi 15 hod. 5, min.-pracovní dobu mají do 15,30 h. Nikdo nebral tel. tak jsem zaslal e-mail. tento byl převzat 15,37h 6.4.2022 pan Mgr Tomáš Zdráhal potvrdil a předal do jejich reklamací. Do dnešního dne 11.4.2022 kdy mám ohodnotit tak se nikdo jiný nevyjádřil. Mai mohu přeposlat k ověžení i fa.

    Nenakupuji zde poprvé a vždy bylo vše v pořádku a bez problémů,jinak bych zde nic nenakupuval a ocením i dodávky za celkovou cenu ,která o mnoho nepřevyšuje dopravné, které bylo zdarma. Chtěl jsem jen upozornit na nevhodnost takové expedice a na to, každý nemá tu možnost navštívit kamennou prodejnu k nákupu tak levného zboží + že toto se již běžně nepoužívá jsou již jističe, ale není třeba možnost tuto pojistku nahradit.Nedoporuči v tomto případě z důvodu ,které jsem již uvedl

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den, pane Šveci,

    děkujeme Vám za podnět k zamyšlení. Tímto tématem se již zabýváme. Zcela určitě chceme přizpůsobit a přizpůsobujeme velikost balení velikosti produktu. Bohužel však se potýkáme s nedostatkem krabic menších rozměrů. V důsledku krize s materiály není možné v současnosti malé krabičky dodat.

    Taktéž nás to mrzí, ale v tuto chvíli musíme čekat na dodávku menších balení.
    Děkujeme Vám za pochopení.

    Tým eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlé vyřízení objednávky
    • jedny baterky zabalený v krabici, do které by se jich vešlo tak 50

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za podnět k zamyšlení. Tímto tématem se již zabýváme. Zcela určitě chceme přizpůsobit a přizpůsobujeme velikost balení velikosti produktu. Bohužel však se potýkáme s nedostatkem krabic menších rozměrů. V důsledku krize s materiály není možné v současnosti malé krabičky dodat.

    Taktéž nás to mrzí, ale v tuto chvíli musíme čekat na dodávku menších balení.
    Děkujeme Vám za pochopení.

    Tým eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná výhoda neexistuje
    • Zbytečně předražené zboží. Objednané zboží jsem zrušil a koupil jsem si ho Hornbach o 108,- Kč levněji

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Každý obchod, který od nás bere zboží si samozřejmě utváří svou vlastní cenovou politiku.

    S pozdravem

    Tým EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jako dárek k vánocům jsem zakoupil lampu Karen a nějaký další materiál za což jsem obdržel slevu. Lampa svítila měsíc, pak přestala, reklamoval jsem a výslovně uvedl, že chci novou nebo opravenou. Obdržel jsem však peníze ponížené o slevu, přesto že lampu e-schop nadále nabízí. Cítím se okraden o obdrženou a odečtenou slevu. Příště bude hledat solidnějšího obchodníka. Hezký den Doubrava Petr.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den, pane Doubravo,

    velmi nás mrzí, pokud hodnotíte náš reklamační proces negativně, ale ohrazujeme se proti tvrzení o "okradení". Postup reklamačního oddělení byl v pořádku. V danou chvíli nebylo možné produkt vyměnit, proto Vám byla vrácena plná částka za reklamované zboží.
    Jsme ale rádi, že jste obratem využil naší aktuální slevové akce a lampičku ještě výhodněji nakoupil znova. Ceníme si toho.

    Tým eshopu EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ovladac mi byl dorucen na jine obderove místo, ktere mi bylo oznameno jenom jako Depo c. ...., ovsem adresu Depa jsem ani po 20 min. nedokazala na netu najit... takze ovladac nemam

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za pochybení dopravce v předvánoční hektické době.
    V odkazu pro sledování zásilky je depo prolinkováno a lze jednoduchým způsobem adresu najít.

    Upřímně nás Vaše zklamání velmi mrzí.

    Tým eshopu EMOS