Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dárek za objednávku
    • délka dodání
    • komunikace

    Zboží mělo být doručeno na prodejnu k osobnímu vyzvednutí následující den, realita byla jiná. Při návštěvě prodejny Emos - odběrného místa mi bylo sděleno, že budu informován o stavu objednávky - vyzvednutí e-mailem nebo sms zprávou, nestalo se tak. Online bylo zboží vyfakturováno, jiný stav nebyl.
    Po týdnu čekání jsem volal na podporu, tam mi bylo sděleno pouze tel.číslo na prodejnu a byl jsem nucen vše vyřešit sám, žádný proaktivní přístup ani přepojení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nefunkční měnič napětí a tzv dárek čelovka, letěl do koše hned prvni den. Možná jsem neměl prostě jenom štěstí...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Stejné zboží se dá zakoupit jinde levněji
    • Výrobek EMOS BEN-9016C bych vůbec nedoporučoval prodávat

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, pokud se u vaší antény BEN-9016C vyskytly nějaké potíže. Prosím spojte se s našimi techniky nebo přímo s reklamačním oddělením (581 261 139), zajistí vám nový kus.

    Ohledně cen je třeba říci, že cenová politika prodejců našeho zboží je zcela na nich, pokud se navzájem předhánějí, kdo zlevní daný produkt o pár korun, aby předehnal konkurenci a vyjížděl o řádek výše nebo potřebují vyprodat sklad či nahnat obrat, je to plně v jejich režii a nemůžu mluvit za ně. My se s nimi v tomto ohledu nepřetlačujeme. Online trh je dynamičtější než běžný maloobchod a ceny se mohou měnit ze dne na den. Může se samozřejmě stát, že nějaké zboží máme dražší, než je aktuální situace mezi nejlevnějšími prodejci zde na Heuréce.

    My na rozdíl od ostatních prodejců máme vždy dostatečný počet zboží skladem na díky 14 000 m2 eurologistického centra, máme také kompletní sortiment našich výrobků. K objednávkám dáváme dárky a expedujeme velmi rychle, jak se lze v recenzích přesvědčit. Často míváme zajímavé akce a slevy, nyní například dopravu zdarma na veškeré zboží. Také máme k dispozici produktové specialisty a techniky, kteří jsou k dispozici s radou a pomocí při výběru. Díky řadě výhod jako je například garance nákupu LED žárovek (umožňující okamžité zaslání nových pokud s nimi něco nebude v pořádku), serióznosti a nadstandardnímu přístupu k zákazníkům věříme, že nabízíme adekvátní protihodnotu k případnému mírně levnějšímu nákupu jinde.

    S pozdravem
    Tým e-shopu EMOS spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Jediná výhoda obchodu je rychlé vyřízení reklamace!

    Tento obchod,nejenže nedodržel den,ale ani nabídku odpoledního doručování,pro balík jsem si musel z práce dojet za řidičem PPL protože jeho návrh na uložení na depu pro mě byl nepřijatelný,ale nejsou schopni správně popsat ani technické údaje svých produktů.Lítal jsem po bytě s BT reproduktorem,údajně s verzí 4.2 jak pominutý a divil se,že tam kde jiný výrobek s toto verzí bez problémů hrál tak tento v půli cesty už ne.Pak jsem si v návodu všiml verze BT 2.1! Technik kterému jsem adresoval dotaz jak to tedy je správně,mi suše odpověděl že správně je 2.1 a že si chybu na webu opraví.Ani náznak omluvy nebo nabídka nějakého pro mne přijatelného řešení.Takže reprák šel zpět.Ke cti obchodu je jen to,že mi proplatili i poštovné zpět.Ale i tak mě náklady na vyzvednutí od řidiče PPL a následné odvezení balíku na poštu přišly na víc peněz než samotný produkt!Obchod se neobtěžoval s nabídkou nějaké kompenzace,třeba se slevou na repro které verzi BT 4.2 má.Jediný kdo se omluvil byl p.Havelka a doufal že se vrátím s jinou objednávkou.Ne pane Havelko! K vám už se nevrátím.Nemám tolik peněz abych za chyby jiných musel platit!Jedna zkušenost mi bohatě stačila.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    způsobené komplikace i selhání PPL nás mrzí. Alespoň, že se podařilo vám peníze za zboží a dopravu brzy vrátit.

    S pozdravem
    Tým e-shopu EMOS spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dodavatel PPL nefunguje.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    v předvánoční sezóně se občas stane, že je s doručováním nějaká potíž. Díky smlouvě s PPL ale máme kontakty přímo na vedoucí dispečinku společnosti PPL a každou stížnost nebo problémové doručení jsme tak schopni operativně vyřešit. Stačí se s námi spojit, pokud nebude něco v pořádku a jistě najdeme cestu.

    Děkujeme za váš nákup, s pozdravem
    Tým e-shopu EMOS spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • o žádné nevím
    • Prodávají údajně české výrobky-antény, ale s polským nefukčním zesilovačem

    Objednal jsem si tady zesilovač další a konkrétní typ, měl poškozený F-konektor.Jakoby nefungovala výstupní kontrola.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    jak vám doporučil náš technik, pokud zboží nefunguje správně, je třeba jej reklamovat. Reklamace vyřešíme do 10 dní, dostanete nové zboží nebo peníze zpět. Mrzí nás, jestli vám to způsobilo komplikace.

    Je možné, že se v předzesilovači poškodila nějaká součástka otřesy při přepravě. Takto na dálku také nelze vyloučit, že je zesilovač vadný již výroby. Výstupní kontrola se samozřejmě provádí hned ve výrobní hale, ale 0 % poruch nemá nikdo na světě. Zboží následně testujeme ještě v laboratoři v Přerově než je puštěno do prodeje. Pro upřesnění, na zboží jsme uvedeni dle legislativy EU jako výrobce, protože uvádíme zbož na evropský trh. Nikde netvrdíme, že jsou všechny komponenty výhradně české nebo že je to česká anténa, to ani nejde.

    S pozdravem Tým e-shopu EMOS spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • E-shop sám o sobě funguje super,přehledně.
    • Email ohledně odeslání dopravci byl nepravdivý.

    Objednala jsem v neděli 20.5.,2 baterky do autíčka synovi na sobotní oslavu.obratem přišel email,že ve čtvrtek 24. bude doručovat dopravce,ok...stihame.platila jsem ihned kartou.ve čtvrtek nic,v pátek nic.tak píši prodejci,zda dopravce hlásil poruchu či něco jiného a po chvilce mi paní píše,že je chyba u nich,že nebylo ještě expedováno!že se pokusí,co v nejkratším termínu,...kdyby to nebylo potřeba,měla jsem chut objednavku zrusit.museli SME vymyslet náhradní plán,jak.zabavit děti.
    Snad jsem jediná,kdo má prvni a hned špatnou zkušenost. Baterky dorazily v úterý 29.5.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    předně se omlouváme za způsobené komplikace.

    Nedávno jsme přecházeli na nový software, který nám některé věci trochu rozhodil. Bohužel se tomu stalo také ve vaší objednávce, kde je běžná doba doručení 4 dny, dával systém jen 1 den (včetně emailového potvrzení). Všimli jsme si toho po reakci některých zákazníků, přestože programátoři chybu rychle opravili, první objednávky měly tento chybný údaj. Mrzí nás nepříjemnosti, které jsme vám tak způsobili. Věříme, že příště už bude vše v pořádku.

    S pozdravem Tým EMOS spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Obchod zrušil moji objednávku a jíž více než 14 dní čekám na vrácení peněz. Nedoporučuji!

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    peníze za stornovanou objednávku Vám skutečně šly od nás déle než obvykle z důvodu dvou úterních státních svátků a naší celofiremní dovolené v předcházející pondělky. Mrzí nás, pokud jsme Vám tím způsobili nějaké komplikace.

    S pozdravem Tým eshopu EMOS spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • v současnosti nedodávají zboží

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace, které vznikly přechodem na nový informační systém na našem logistickém centru. Nyní se již situace stabilizuje a vzniklé technické problémy jsou odstraněny. Dodávky zboží se opět začínají realizovat a doba doručení zkracovat. Přechod na nový systém nám nyní umožní rychlejší a kvalitnější odbavení zásilek.
    Standardně zboží doručujeme do 2 pracovních dnů. Děkujeme za vaše pochopení.

    S pozdravem Tým eshopu EMOS spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po týdnu od uskutečnění objednavky nebyl e-shop schopen říct kdy přijde a jestli vůbec moje objednane zboží obdrzim. Bylo mi doporučeno čekat další týden bez jistoty, ze na me zboží vůbec zbyde. Tak jsem objednal jinde a jinou značku. (Zboží bylo skladem, ale prý přecházejí na nový sw... )

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za vzniklé problémy s doručením vaší zásilky. Bohužel jsme přecházeli na nový informační systém na našem logistickém centru a při tomto přechodu vyvstaly problémy s vyskladňováním a doručováním zásilek. Jednalo se o ojedinělou situaci, standardně doručujeme do 2 pracovních dnů a zboží, které je uváděno skladem je opravdu skladem.
    Věříme, že se tato vaše negativní zkušenost, která byla způsobena krátkodobým výpadkem našeho systému, neodrazí na vaší následné spokojenosti ať už s našimi produkty nebo naším eshopem.

    S pozdravem Tým eshopu EMOS spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    • dnes je 9.4. a nic jsem neobdržel!!!!!!

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že vás minula informace, že z důvodu přechodu skladu na nový software (https://shop.emos.cz/aktuality/aktualizace-clanku-zmena-odesilani-objednavek) jsou objednávky skutečně expedovány se zpožděním. Je nám líto, že přechodně fungujeme s delší dobou doručení, a proto je jako kompenzace za pozdější doručování doprava zdarma a dárek navíc. V běžném provozu s doručováním za 2 dny bychom měli opět být koncem dubna. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem Tým EMOS spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem zaplatil kartou a přišla mi objednávka z Heureky, přes kterou to proběhlo. Po více než týdnu, kdy se neozývali s informacemi o dodávce jsem se Heurece ozval a ti mi řekli, že Emos stěhuje sklad a měl mi poslat mail, že to bude vyřizovat až po 3 týdnech. Nic moc.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    ano, bohužel z důvodu přechodu skladu na nový software (https://shop.emos.cz/aktuality/aktualizace-clanku-zmena-odesilani-objednavek) jsou objednávky expedovány až po najetí do běžného stavu. Zpoždění v doručování je omezení, které nás skutečně mrzí, ale bylo avizováno 14 dní dopředu. Z tohoto důvodu je jako kompenzace za prodlení u všech objednávek doprava zdarma a dárek. Jak jste si jistě všiml zde na Heuréce v našem profilu, běžně doručujeme za 2. Tento stav je přechodný, počítali jsme s ním a zákazníky jsme na něj upozorňovali. Do budoucna by měl tento přechod znamenat ještě rychlejší doručování a řadu dalších výhod, které směřují k lepšímu servisu našim zákazníkům.

    S pozdravem Tým EMOS spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Některé nabízené zboží je nekvalitní.

    Levnost nabízeného zboží je u některých položek pouze zdánlivá.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • To že člověk nakoupí u obchodníka a zatrhne že NECHCE dostávat nabídky znamená že mu je hned začnou posílat. Šup do blacklistu a spam filtru ke Conradu...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ceny žárovek lákavé, ale navyšují je poplatky za likvidaci. Co je to za blbost! Proč neuvádíte koncovou cenu?

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    povinný recyklační poplatek (PHE) je vždy uveden hned u ceny samotného zboží. U žárovek činí 2,40 Kč. V košíku je tento poplatek také jasně uveden u každého zboží. Je uveden i na faktuře zvlášť a tím, že to není celá cena v korunách, je podle počtu zakoupených kusů následně celá suma za recyklační poplatky zaokrouhlena na celé koruny.

    Na cenu zboží můžete v košíku uplatňovat různé slevy apod., recyklační poplatek ale zůstává nedotčen, proto se s ním počítá zvlášť. Dole v košíku a ve všech krocích objednávky je cena všeho sečtena a uváděna dohromady. Není to tedy tak, že by recyklační poplatek byl naúčtován někde skrytě.

    Váš podnět však bereme vážně a budeme se jím zabývat. S pozdravem Tým EMOS spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Popis zboží na internetových stránkách neodpovídá skutecnosti

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    prosím napište nám, co máme na eshopu špatně. Pokud to tak bude, rádi to opravíme. Máme v nabídce přes 2000 produktů, někde se může výjimečně vloudit chybička, ale celý tým našich zaměstnanců dbá o korektní uvádění a aktualizaci parametrů zboží.

    S pozdravem Tým EMOS spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Vlastním už několikátou meteostanici,ale k EMOS E0130 nejde sehnat originální náhradní čidlo. Už se nevyrábí a jiné nekomunikuje.
    Musím zároveň dodat, že u jiných značek jsem takový problém neměl.
    Takže asi EMOS nebrat.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den,

    bohužel u meteostanice model E0130 byl již prodej ukončen. Prodávala se od roku 2011. Čidla držíme skladem i po ukončení prodeje, a to po záruční dobu prodaných kusů. Nyní však již opravdu čidla k tomuto starému modelu nemáme. Vzhledem k okolnostem Vám nabízíme 20% slevu, pokud byste si vybral z naší aktuální nabídky meteostanic.

    S pozdravem Tým EMOS spol. s r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • neni to pro mne prehledne,coz se mi nelibi.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dlouhé dodací lhůty, dodání zásilky na ParcelShop trvalo 10 dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží za dobrou cenu.
    • Otřesná zkušenost. Prvně chci říci, že zboží bylo zcela v pořádku a je kvalitní a pracovníci v kanceláři a paní co zboží vydávala byla příjemná, vše proběhlo hladce a bez komplikací, ale tím vše dobré končí.
    • V areálu EMOS jsem nikdy nebyl, u objednávky jsem zadal možnost „osobní vyzvednutí“ a proto zajel na adresu, kterou mi eshop ukázal. Vjel sem do areálu a zaparkoval s tím, že roh budovy vypadal jako vchod do eshopu nebo výdejny. Nikde nebyl žádný ukazatel, brána apod.
    • Najednou se na vzdálenosti cca 5m objevil pán v černém. Na dotaz, jestli by my mohl poradit, kde najdu eshop EMOSU mi bylo odpovězeno „Umíte číst!“… Následovalo jednání jako bych byl ukrajinský řidič, který omylem vjel přes hranice EU…
    • Je mi opravdu líto Vašich zaměstanců pokud musí při přehodu brány postupovat takové chovaní o to je to horší, jelikož já nejsem Váš zaměstananec a jestě k tomu utrácím své peníze za Vaše produkty.
    • Šikana pokračovala i když jsem se vracel se zbožím. „Já nebudu k Vám chodit“,, „no vystupte si“.. „Jste hloupý, kolikrát mám vám opakovat, že chci i fakturu“ , „Doneste zboží, chci to zkontrolovat“ …
    • Doporučuji Vám buď osobní odběr úplně zrušit, nebo např. odběr přesunout k „pánovi“ na vrátnici, ale to asi spíše s jiným člověkem.

    Zboží v pořádku, osobní odběr katastrofa.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den, situace nás mrzela hned jak jsme ji s Vámi řešili ten den po telefonu. Za neprofesionalitu vrátného na našem eurologistickém centru, které je v současné chvíli také možným odběrným místem pro přerovské eshopové zákazníky, se omlouváme. Vyřešili jsme to s pánem ve spolupráci s personálním a mzdovým oddělením a podnikli kroky, aby se podobná nepříjemnost neopakovala. S pozdravem Tým EMOS spol. s r.o.