Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Komunikace,nabídka
    • Dodává zboží pouze PPL

    Dobrá komunikace,sortiment.Obchod je v pohodě.Ale dodavatel PPL je ještě horší než česká pošta.Nejsou schopni zboží normálně doručit ani za dva dny a ještě si z vás řidič dělá kašopary.A nakonec jsem stejné zboží EMOSU našel o 200.kč lacinější.Takže celkově shrnuto-nebrat.

  • Nedoporučuje obchod

    Věřím, že nedodání je chybou přepravní společnosti v průběhu Vánoc..

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    V balení nebylo vše, co tam dle informací výrobce mělo být, od výrobce zboží odešlo včas, ale nedorazilo včas na místo vyzvednutí, kde asi díky přílišníému předvánočnímu náporu nebyli právě vstřícní.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Śiroký výběr vlastního zboží
    • Komunikace a pokud zvolíte osobní odběr i přístup.

    Emos má bezesporu kvalitní zboží. U mě však převládá dvojitá negativní osobní zkušenost.

    Při první objednávce na repasy baterií se mi nikdo ani neozval.
    Po dvou letech jsem učinil druhou objednávku přes eshop a s osobním odběrem. Telefon mi tentokrát nikdo nebral a při vlastním odběru jsem si připadal jako na úřadu. Ke zboží bylo totiž nutné ještě dokoupit dvě věci. Byli zde 4 lidi ale v tu chvíli jako bych tím všechny obtěžoval, že si dovoluji chtít něco navíc.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Pozor pri reklamaci,vraci obchod pouze castku za zbozi,nevraci penize za postovne a balne.Ikdyz jsem obchod v prvotni reklamaci v zakone dane lhute zadal o vraceni cele castky.Obchod tak neucinil.Po dalsi urgenci,byla castka za postovne a balne vracena.
    Zadejte vracet penize za postovne a balne!!!!!
    Mate na to pravo.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Na dotazy neodpovídá vůbec!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Kupte,ale nemějte dotazy,stejně Vám neodpoví

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den, prosím o podrobnější informaci k té nekomunikaci. Ohledně čeho jste komunikoval a s kým? Prověřím, kde je problém. Na našem shopu uvádíme kontaktní údaje přímo na na eshop oddělení a určitě není v našem zájmu nekomunikovat se zákazníkem. Díky za bližší info. M. Budek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • velmi špatná informace o zboží

    nemám názor

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nemají skladové zásoby

    podle mého nikomu nedoporučuju

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den, prosím o podrobnější info. Jaké zboží jste si objednal? S kým jste komunikoval? Ať můžeme reagovat na situaci. M. Budek

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    zvonek který není skoro slyšet je k ničemu.Pěkný na pohled ale funkčnost hrůza nejdou měnit melodie ,chybí návod

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den, prosím o info, o který typ zvonku jde. Prověříme, v čem může být problém. Manuál je součástí každého balení. Můžeme popř. poslat elektronicky. Info prosím pošlete na [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost
    • kvalita, koupil jsem přístorj meteoroligická stanice 0688, rok přístroj funoval bezvadně, po roce přestal ukazovat vstup z venkovního bezdrátového čidla. Výměna baterií nepomohla, zakopil jsem tedy nové čidlo stím že se asi odporoučelo. Taktéž negativní. Takže meteostanice (ta dražší část) je rozbitá. Nyní tedy vlastním dvě neužitečná čidla, protože meteostanice nepříjmá signál a to čidlo stojí vedle meteostanice. Prostě zárukové inženrýství v praxi. A není tomu tak dávno kdy jsme měl doma prodlužku od stejnojmené firmy, když jsem ji rozdělal protože přestala fungovat z hrůzou co jsem viděl jsem chytl a vyhodil do popelnice. Káblíky tenké jako vlas a navíc pouze bodou svářečkou připájené ke kusu plíšku který měl distribuovat el. energii. (takovýto do čeho zajíždí vidlice) Prostě ojebané olšové divej se na mě nedotýkej se mě. Nemělo cenu to ani spravovat, koupil jsem si vlastní šňůru s vlastníma koncovkama které se šroubují a jsou z pořádného slaněnece např. 1mm tlustého. A měl jsem čest i s jejich samolepícíma izolačníma páskama. Někde to nalepíte pokud se vám to podaří protože to vůbec nelepí a protože to potřebujete hodně těsně utáhnout tak to pořádně napnete, příjdete za pět minut a celá páska je odmotaná. Prostě nelepí.

    V životě, jakmile uvidím EMOS tak rychle pryč. To nejsou elektropřístroje ale jen parodie typu zaplať a pak nás nezajímáš.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den, co se týče meteostanice 0688, tak procento reklamovanosti je malé. Takže pokud se meteostanice porouchala, doporučuji reklamovat. Píšete, že jste zakoupil před rokem, takže je v záruce). Vyměníme kus za kus.

    Co se týče prodlužovacích přívodů.... tyto produkty podléhají celkem přísné kontrole, musí k tomu být atesty a různé měření atd.. Produkt, který by nesplňoval normy, bychom v žádném případě nepustili na trh. Navíc máme vlastní laboratoř, kde každou dodávku testujeme svépomocí pomocí profesionálních měřidel. Technici přeměřují zatížení 10A. Dokonce zkoušeli i 16A a prodlužky se nepřehřívaly. Takže jsme přesvědčeni, že naše prodlužovací přívody jsou kvalitní. Párkrát jsme evidovali případ, že zákazník připojil k prodlužce přístroj, který měl velký výkon (např. 3 přímotopy na 1 prodlužku) a pak se prodlužka samozřejmě zahřívá, protože je přetížená.

    Co se týče izolačních pásek, tak zde dodáváme izolačky do velkoobchodů do celé ČR. Zboží používají montážníci, kteří s nimi dnes a denně pracují. Takže ani zde si nemůžeme dovolit mít nekvalitní produkt.

    A pokud bychom šli cestou "zaplať a pak nás nezajímáš", tak bychom na trhu nebyli již 23 let.

  • Nedoporučuje obchod

    • vzhledem k tomu,že nabízí něco co nemá,tak žádné
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Chcete-li si přivodit problémy, pak nakupujte od této firmy.
    • Technická kontrola absolutně neprovádí svou činnost (pokud ovšem její činnost nemá spočívat pouze v nalepení štítků Q. C. na výrobek).

    Ačkoliv jsem kupoval zboží od tohoto obchodu jako nejdražší na internetu, v domnění, že bude alespoň kvalitní, přesně opak byl skutečností. Nakoupená a dodaná nabíječka 9V baterií MW-6288GS nebyla vůbec funkční. Následnou odpověď vedoucího Reklamačního oddělení mohu poskytnout jako odstrašující příklad toho, jak se se zákazníkem rozhodně nemá komunikovat! Má tato firma certifikaci ISO 9001? Myslím, že v žádném případě ne, protože pak by vše vypadalo naprosto jinak.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den, mrzí nás vzniklá situace. Bohužel není v našich silách kontrolovat každý produkt a myslím, že ani ostatní shopy takto nepostupují. Jen pro zajímavost...denně vyskladníme 150 000 kusů zboží. Není možné fyzicky odzkoušet každý produkt. Zboží je mnohdy baleno v blistrech, takže ani není reálné produkty vybalovat. ISO samozřejmě máme. S každou dodávkou, která dorazí na náš sklad, se provádí statistická přejímka. Což znamená, že se vezme určité % výrobků, které se detailněji kontroluje. Pokud by nastal nějaký problém, tak zboží není puštěno do prodeje! Při expedici zboží je prováděna vizuální kontrola, jestli produkt nejeví známky poškození. Vše se zaznamenává na kamerový systém pro případ kontroly. Opravdu se tedy mohlo stát, že produkt nebyl funkční. Podle informací, které mám k dispozici, vám kolega z reklamačního oddělení psal, ať zboží vrátíte. Pokud bude opravdu shledán výrobek nefunkčním, vyměňujeme kus za kus nebo vracíme peníze. Nevím, jak lépe bychom se tedy měli zachovat. Nemáme potřebu negativně jednat se zákazníky nebo prodávat záměrně vadné produkty. O tom myslím svědčí i recenze ostatních uživatelů, viz níže. Ještě jednou se omlouváme za komplikace, které vám vznikly a věřím, že s vámi kolega situaci řeší. M. Budek. EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nesmyslna fakturace

    V tomto obchode platit presne na halere

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • - napriek vyberu vecernej prepravi bol tovar dopravovany 12:00, na dotaz ci by to mohlo byt dorucene vecer to dorucovatel odmietol (je to viac menej chyba prepravdu, ale mne tym vznikli dalsie komplikacie a naklady)
    • - vyrobok je nekvalitny a na zaklade toho doslo k jeho poskodeniu (uvolnenie z drziaka ktory nedrzi). Reklamacne oddelenie so mnou vobec nekomunikuje a nereaguje na moj dotaz

    Ako bolo uvedene v slabinach - nevyhovujuca preprava, reklamacne oddelenie nekomunikuje a nekvalitny vyrobok. Dalsie asi nieje co dodat.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den, prosím o uvedení čísla vaší objednávky a info, kam jste reklamaci zasílal, popř. s kým jste komunikoval. Prověřím situaci, co se stalo. Máme standardizované procesy a takovéto případy by se neměly vyskytovat. Díky za zaslání bližších informací na [email protected]. M. Budek, EMOS

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Komunikace

    Objednával jsem bezdrátový zvonek, který ale bohužel fungoval namísto deklarovaných 100m pouze na 0,5m. Jednalo se o vadný kus. Zboží jsem zasílal nazpět a od té doby žádné info. Zaslané emailové dotazy bez reakce. Chápu že zboží může být vadné, to ničí chyba není, ale když už se tak stane bylo by fajn, kdyby se k tomu obchod postavil čelem a nehrál mrtvého brouka.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den, prosím o info, kam jste zboží posílal a komu jste psal mail. Tento problém neevidujeme a rádi bychom situaci vyřešili.Info jsem získal až z recenze na Heurece, které mi přišlo na mail. Prosím napište mi na [email protected], popř. volejte na 581 261 192. Díky. M. Budek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • dobré ceny
    • jednu položku zboží jsem nepoužité vrátil zpět během 14-denní lhůty, kdy mohu zboží bez udání důvodu vrátit a po 7 dnech žádná odezva ani peníze na účtu

    v případě vrácení zboží bych byl obezřetný, zda pošlou peníze zpět, prozatím se tak po 7 dnech nestalo a ani mě nijak nekontaktovali, že to nějak řeší nebo že jsou peníze na cestě.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den, prosím o info, o jaké číslo objednávky se jedná. Situaci prověřím. Zboží jste zasílal na naše logistické centrum do Přerova, ulice Lipnická? Psal jste tam žádost o vrácení peněz + číslo účtu, kam peníze poslat? Standardně to takto řešíme a neměl by s tím bý problém. Prosím o bližší info na mail [email protected]. Prověřím, co se děje. Díky. M. Budek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlost
    • špatná kontrola zboží před odesláním

    závada na svítilně byla vidět již při otevření balíčku bez rozdělání průhledného obalu. Jednalo se o špatně nasazené sklo a z poloviny obvodu vylezlé těsnění. Pokud by to bylo řádně zkontrolováno, v žádném případě by nemohlo být zboží odesláno.Díky lhostejnosti lidí,kteří za to zodpovídají,jsem byl nucen zboží vrátit, čímž se mi zvýšilo poštovné o 59 Kč. Dosud se mi za tuto chybu nikdo neomluvil,proto Váš obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den, prosím o info, s kým jste vzniklou situaci u nás na firmě řešil. Za vzniklou situaci se omlouváme, nicméně při takovém množství objednávek, které denně vyexpedujeme, může k chybě dojít.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • podezřele levné akvalita tomu bohužel odpovídá....

    Reakce obchodu EMOS.cz

    Dobrý den, máte na mysli nějaké konkrétní produkty, které máme podezřele levné? Naše zboží prochází vstupní kontrolou přímo v našem logistickém centru. Zboží distribuujeme po celé ČR v supermarketech i MO prodejnách a vyvážíme i na export. Jsme hlavně velkoobchodní firma. Takže prodávat nekvalitní produkty namáme zapotřebí. Děkuji za podrobnější vysvětlení. M. Budek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednával jsem si baterie v domnění, že mi přijde celkem 8 ks, ale poslali jen 4. Problém byl v popisu na stránce i v řádku na heuréce (nadpis výrobku byl baterie GP 2ks a EMOS uváděl cenu za 1 kus). Reklamační proces ale probíhá v pořádku, snad se dočkám svých peněz nazpět.