Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Nespolehlivost a neserioznost-většina seriozních obchodů neuvádí nepravdivé údaje o dostupnosti zboží,případně se omluví a nabídne případně sama zrušení objednávky.
    • Byl slíben pozdější termín a ani ten nebyl dodržen.

    Reakce obchodu ELVA PROFI s.r.o.

    Dobrý den, pane Dvořáku,
    objednal jste si příslušenství ke kultivátoru, které máme skutečně skladem, ale při kontrole zboží, bylo zjištěno, že je od dodavatele nekompletní. Kolega Vás ihned informoval o stavu objednávky a domluvili jste se na odeslání, jakmile chybějící díl dodavatel doručí. Omlouváme se za vzniklé nedorozumění. V případě, že budete potřebovat s něčím poradit, neváhejte nás kontaktovat. S pozdravem Váš ELVA PROFI tým.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nabídka neodpovídá skutečnosti

    Prvnní objednávka drobného zboží zrušena kvůli skutečné dodací lhůtě. cca 3 měsíce.

    Reakce obchodu ELVA PROFI s.r.o.

    Dobrý den, pane Rucki,
    objednal jste si náhradní díl v hodnotě 100 Kč, který již byl použit naším servisním technikem. Kolega Vám ihned volal a domluvili jste se na doručení tohoto zboží při dalším naskladnění. Vy jste však objednávku zrušil. Omlouváme se ještě jednou za vzniklé komplikace a věříme, že v případě dalšího nákupu naplníme Vaše očekávání. V případě, že budete potřebovat s něčím poradit, neváhejte nás kontaktovat. S pozdravem Váš ELVA PROFI tým.

    • Zboží dorazilo, při prvním použití se u sekačky na trávu ulomilo pojezdové kolečko /plastová část která jej drží/

    Reakce obchodu ELVA PROFI s.r.o.

    Dobrý den, paní Vopatová,
    nemůžeme souhlasit s Vaší negativní recenzí na náš obchod. Vámi objednané zboží (žebřík a elektrickou sekačku za 2 390 Kč) jsme Vám zaslali v pořádku. Pokud se Vám během používání sekačka porouchala, měla jste nám hned zavolat a zboží reklamovat. Veškeré informace ohledně reklamací najdete na našich stránkách http://www.elvaprofi.cz/reklamace . Do dnešního dne jste se nám ale neozvala, tím pádem jsme to ani nemohli řešit a z toho důvodu nechápeme Vaší negativní recenzi na náš obchod. V případě, že budete potřebovat s něčím poradit, neváhejte nás kontaktovat. S pozdravem Váš ELVA PROFI tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Normální jako každý obchod
    • Servis!!!to je tragédie

    Po prvním sekání jsem odvezl sekačku do ČB ELVA POFI že jde špatně nastartovat po 1h jsem si pro sekačku přijel mechanik vyměnil jen zap svíčku sekačku nastartoval asi na po páté sekačka prskala a běžela nepravidelně mechanik povídá že je to tím že není v tahu takoví blábol!Tak mu povídám jestli by se nepodíval na zapalování sundal setrvačník a byl ustřihnutý klínek takže špatně pálila svíčku vyměnil zpět za mojí.TATO SRANDA MĚ STÁLA 280KČ.

    Reakce obchodu ELVA PROFI s.r.o.

    Dobrý den, pane Vašáku,
    zakoupil jste si u nás sekačku Riwall PRO RPM 5135 za cenu 5 750,-Kč, během prvního sečení jste ji mechanicky poškodil , pravděpodobně po nárazu nože do cizího předmětu, jak jste sám sdělil mechanikovi. Sekačku jste přivezl do servisu s tím, že si ji za hodinu vyzvednete. Náš mechanik začal Vaši sekačku opravovat přednostně, aby Vám vyšel maximálně vstříc. Sekačka nešla nastartovat, z tohoto důvodu byla vyměněna svíčka. Po výměně svíčky sekačka nastartovala, zdálo se, že chod motoru není zcela v pořádku. Byl tedy zkontrolován setrvačník, u kterého byl zjištěn utržený klínek. Nejedná se o záruční opravu, sekačka byla mechanicky poškozena z Vaší strany. Servis Vám tedy účtoval za opravu 280,-Kč vč. DPH. Nemůžeme tedy souhlasit s Vaší negativní recenzí na náš e-shop a servis. Sekačku jste měl přednostně opravenou do jedné hodiny. Příště si prosím dávejte větší pozor, ať předejdete poškození Vaší sekačky a zbytečným výdajům. V případě, že budete potřebovat s něčím poradit, neváhejte nás kontaktovat. S pozdravem Váš ELVA PROFI tým.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již tento obchod nebudu využívat. Obchod garantoval dodání do 4 dnů, protože zboží bylo SKLADEM. Nakonec jsem musel objednávku zrušit, protože zboží skladem nemají. Obchod nemůže zboží zajistit dříve než za měsíc a to ještě termín nemohou potvrdit. Koupil jsem zboží na jiném obchodě a měl ho druhý den a dokonce levněji.

    Reakce obchodu ELVA PROFI s.r.o.

    Dobrý den, pane Soukupe,
    omlouváme se za vzniklé nedorozumění, které vzniklo vyprodáním našich skladových zásob provzdušňovače Wolf-Garten AMBITION V 346 E. Novou dodávku provzdušňovačů pro Českou republiku bude mít společnost Wolf-Garten k dodání až za 3 týdny, s touto dodací lhůtou bohužel nic neuděláme. Kolega Vás ihned telefonicky informoval o dostupnosti zboží a nabídl Vám jinou variantu. Vy jste však objednávku zrušil. Omlouváme se Vám tímto ještě jednou za vzniklé komplikace, ale pevně věříme, že to nebyl Váš poslední nákup v ELVA PROFI. V případě, že budete potřebovat s něčím poradit, neváhejte nás kontaktovat. S pozdravem Váš ELVA PROFI tým.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Možnost osobního odběru v Českých Budějovicích
    • dlouhá doba dodání
    • klamání spotřebitele uvedením „skladem“ na webu, ačkoliv výrobek není skladem na provozovně

    U výrobku bylo uvedeno „skladem“, avšak ukázalo se, že je třeba ho teprve objednat z Prahy, proto byla avizována doba dodání 4 pracovní dny, ta nebyla dodržena, výrobek připraven k vyzvednutí až za 12 dnů po provedení objednávky

    Reakce obchodu ELVA PROFI s.r.o.

    Dobrý den, pane Pošto,

    děkujeme Vám za nákup. Objednal jste si zboží u kterého uvádíme dobu expedice 1- 4 pracovní dny. Pokud chcete dodat zboží do 24 hodin, vybírejte si z našeho sortimentu zboží, které je označené ,, PŘIPRAVENO K ODESLÁNÍ´´ a je expedováno přednostně. Veškeré informace ohledně dostupností naleznete na našich stránkách: http://www.elvaprofi.cz/dostupnosti-zbozi . Bohužel došlo ke zpoždění zásilky z hlavního skladu, o kterém Vás kolega informoval a domluvil se s Vámi na jiném termínu předání, s kterým jste souhlasil. Kolega se vám omluvil a k omluvě přidal malý dárek při předání zboží. O to víc nás nyní překvapila Vaše negativní recenze na náš e-shop. V případě, že budete potřebovat s něčím poradit, neváhejte nás kontaktovat. S pozdravem Váš ELVA PROFI tým.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží "skladem" skutečně skladem neměli.

    Možná že to bylo dáno dobou před Vánoci, kdy toho mají e-shopy asi dost na práci, ale ani tak pro mě není omluvitelné, že zboží, které bylo ve chvíli objednání skladem, nakonec neměli. Bohužel se mi s touto informací ani nikdo neozval.

    Reakce obchodu ELVA PROFI s.r.o.

    Dobrý den, paní Jadrná,
    objednala jste si tři výrobky od značky Fiskars. Jelikož jsme měli na skladě poslední kus nožů z Vaší objednávky, měl tyto nože rezervovaný již jiný zákazník, který udělal objednávku před Vámi. Kolega Vás ihned informoval o dostupnosti zboží a nabídnul Vám variantu, že Vámi objednané zboží, které bylo skladem ihned expedujeme. Námi navrženou variantu jste bohužel odmítla. Omlouváme se Vám ještě jednou za komplikace a věříme, že v případě dalšího nákupu Vaší důvěru již nezklameme. S pozdravem Váš ELVA PROFI tým.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlé vyřízení
    • zboží přišlo poškozené
    • neschopnost obchodu komunikace. Po telefonu říkají že se ozvou e-mailem a i po dalším e-mailu s žádostí a vyřízení reklamace jsem se odpovědi nedočkala

    Reakce obchodu ELVA PROFI s.r.o.

    Dobrý den, paní Králíková,
    děkujeme Vám za nákup sady hrnců za 376 Kč, kterou jste udělala na našem internetovém obchodě a za pochvalu za rychlé vyřízení objednávky. Vzhledem k Vánočnímu vytížení jsou prioritně vyřízeny dotazy zákazníků, které jsme obdrželi před Vámi. Pokud jste zjistila, že je zboží poškozené, měla jste postupovat podle našich reklamačních podmínek, které naleznete na našich internetových stránkách a celý proces by ste tím urychlila : http://www.elvaprofi.cz/reklamace. Kolega Vás bude kontaktovat v co nejbližším termínu a vše s Vámi vyřeší. S pozdravem Váš ELVA PROFI tým.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží doposud nedorazilo, nulová komunikace, objednávku budu rušit, již zde neobjednám

    Reakce obchodu ELVA PROFI s.r.o.

    Dobrý den, paní Strušková,

    z důvodu vykrývání zvýšeného množství objednávek před Vánocemi, jsme jej nebyli schopni doručit ve Vámi požadovaném termínu. Po telefonické domluvě Vám bude zboží dnes expedováno. Pokud chcete dodat zboží do 24 hodin, vybírejte si z našeho sortimentu zboží, které je označené ,, PŘIPRAVENO K ODESLÁNÍ´´ a je expedováno přednostně. Veškeré informace ohledně dostupností naleznete na našich stránkách: http://www.elvaprofi.cz/dostupnosti-zbozi. V případě, že budete potřebovat s něčím poradit, neváhejte nás kontaktovat. S pozdravem Váš ELVA PROFI tým.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dlouhá dodací hlůta

    Reakce obchodu ELVA PROFI s.r.o.

    Dobrý den, paní Kopecká,

    objednala jste si zboží, které je již vyprodané a byla ukončena jeho výroba. Kolega Vás ihned informoval o dostupnosti zboží a nabídnul Vám náhradu za tento typ ( nový model). Vy jste však na to odpověděla, že se musíte rozmyslet, zda zboží objednáte. Vyčkávalo se tedy na Vaše rozhodnutí. V případě, že budete potřebovat s něčím poradit, neváhejte nás kontaktovat. S pozdravem Váš ELVA PROFI tým.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Objednávku jsem zaslal v pondělí ráno s tím, že zboží mají skladem. Po třech dotazech jsem byl rád, že zboží dorazilo v pátek.
    • Krabice měla přepravní etiketu nalepenou na spodku krabice, takže vodárna byla celou dobu přepravy dnem vzhůru.

    Ať si každý udělá obrázek sám

    Reakce obchodu ELVA PROFI s.r.o.

    Dobrý den, pane Frydrýn,
    děkujeme Vám za nákup. V pondělí 9.9.2013 Vás kolega ihned informoval, že bude zboží expedováno ve středu, s čím jste souhlasil. Bohužel ve středu nastal problém s přepravní společností, která od nás zboží vyzvedává, o čem jste byl informován. Souhlasil jste, že zboží bude expedováno následující den. Vodárny Gardena jsou pečlivě zabalené od výrobce. Za dopravce se omlouváme. O všem jste byl informován a se vším jste souhlasil, o to víc nás mrzí Vaše negativní recenze na náš e-shop. V případě, že budete potřebovat s něčím poradit, neváhejte nás kontaktovat. S pozdravem Váš ELVA PROFI tým.

  • dne26.8 jsem obdržel odpověd na objednávku,že jí vyřídí do 2dnů
    zboží došlo 16.9 a rozhodně
    nebylo originál zabalené

    Reakce obchodu ELVA PROFI s.r.o.

    Dobrý den, pane Říha,
    děkujeme Vám za nákup. Obdržel jste automatickou odpověď s tím, že bude objednávka během dvou následujících pracovních dnů zpracována. Vámi objednané zboží měl již rezervovaný zákazník, který udělal objednávku před Vámi. Z tohoto důvodu Vás kolega ihned informoval, že bude zboží opět skladem přibližně za 10 dní. S kolegou jste se domluvili, že počkáte na Vámi vybrané zboží. Po deseti dnech Vás kolega informoval o odeslání zboží, které bylo zabaleno v originálním balení od výrobce. Tak jak bylo domluveno, z naší strany bylo splněno, o to víc nás nyní překvapila Vaše negativní recenze na náš eshop, s kterou nemůžeme souhlasit. V případě, že budete potřebovat s něčím poradit, neváhejte nás kontaktovat. S pozdravem Váš ELVA PROFI tým.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nakupujte radši jinde.

    Reakce obchodu ELVA PROFI s.r.o.

    Dobrý den, pane Nováčku,
    děkujeme Vám za nákup. Zboží, které jsme měli uvedeno jako na "Externím skladu" jste si u nás objednal 26.7. , druhý den jsme Vás kontaktovali a zboží Vám bylo odesláno 30.7. Vše tedy proběhlo tak, jak mělo. Poté jste nám volal a sdělil jste nám, že patrně z důvodu přepravy bylo vámi objednané zahradní kolečko mírně poškrábané. Jako kompenzaci jsme Vám nabídli výraznou slevu na jakýkoliv další nákup v našem eshopu. To jste ale odmítl a tak jsme Vás odkázali na reklamační řád, kde najdete vše potřebné k tomu, jak postupovat v případě reklamací. Viz. http://www.elvaprofi.cz/reklamace. Poté jste se nám již neozval a tak jsme brali celou záležitost za vyřízenou. O to víc nás nyní překvapila Vaše negativní recenze na náš eshop. V případě, že budete potřebovat s něčím poradit, nebo ještě něco vysvětlit, neváhejte nás kontaktovat. S pozdravem Váš ELVA PROFI tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Slíbí Vám cokoliv ale, nedodrží žádnou dohodu. Tento obchod nedodržuje žádné dohody.
    Obchod dvakrát odložil dodání zboží a potřetí se ozval až 3 dny po předpokládaném odeslání jestli ještě mají poslat zboží.
    Mimořádně neschopný obchod.

    Reakce obchodu ELVA PROFI s.r.o.

    Dobrý den, pane Veselý,
    Velmi se omlouváme za nedorozumění, které vzniklo u našeho dodavatele. Měli jsme na skladě poslední kus tohoto setu, a ten měl rezervovaný již jiný zákazník, který udělal objednávku před Vámi. Kolega Vás ihned telefonicky informoval o nedostupnosti zboží a domluvil s Vámi předběžný termín dodání, který bohužel nebyl dodržen z důvodu nedodání zboží dodavatelem. Ihned po naskladnění zboží Vás kolegyně informovala, ale zboží jste bohužel odmítl. Omlouváme se Vám tímto ještě jednou za vzniklé komplikace, ale pevně věříme, že to nebyl Váš poslední nákup v ELVA PROFI. V případě, že budete potřebovat s něčím poradit, neváhejte nás kontaktovat. S pozdravem Váš ELVA PROFI tým.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Doprava.

    S obchodem domluva po telefonu super ale skutek jiný. Dopravce poslal s 80kg balíkem ženskou s autem bez zadního čela. Jak to má asi složit??

    Reakce obchodu ELVA PROFI s.r.o.

    Dobrý den, pane Vlachu
    Jsme rádi, že s našimi zaměstnanci jste spokojen. Omlouváme se za chybu, která vznikla na straně přepravce IN TIME. Budeme to s nimi řešit. Pevně věříme, že to nebyl Váš poslední nákup v ELVA PROFI. V případě, že budete potřebovat s něčím poradit, neváhejte nás kontaktovat. S pozdravem Váš ELVA PROFI tým.

  • objednane zbozi oznacene -skladem- nebylo skladem. Po telefonatu dodaci lhutu uvedli na min. 14.dni U obchodu nadale figuruje -sladem-, a zbozi skladem neni.

    Reakce obchodu ELVA PROFI s.r.o.

    Dobrý den, pane Remaku,
    Vámi objednané zboží jsme skutečně skladem měli, měl jej ovšem zarezervované jiný zákazník u nás na prodejně v ČB. Z toho důvodu jsme Vám tento kus nemohli slíbit a nabídli jsme Vám variantu objednat toto zboží u dodavatele s dodací lhůtou 2 týdny. Zboží nám systém vyhodnotí, že není skladem, až v moment, kdy produkt prodáme na prodejně a vyskladníme jej. Z toho důvodu jste jej na našich stránkách viděl skladem i po našem telefonátu. Omlouváme se Vám tímto ještě jednou za vzniklé komplikace, ale pevně věříme, že to nebyl Váš poslední nákup v ELVA PROFI. V případě, že budete potřebovat s něčím poradit, neváhejte nás kontaktovat. S pozdravem Váš ELVA PROFI tým.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Žádné
    • Nekompletní dodávka zboží.

    Zboží není komletovatelné, díly nesouhlasí. Po urgenci jak telefonické panu Richterovi, tak emailové se bohužel nic neděje.

    Reakce obchodu ELVA PROFI s.r.o.

    Dobrý den, pane Fořte. Situaci stále řešíme s naším dodavatelem. Ihned až budeme vědět něco nového, budeme Vás kontaktovat. S pozdravem Váš ELVA PROFI tým.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zadne
    • nabizi zbozi, ktere je oznaceno ze je skladem a ve skutecnosti neni

    neduveryhodny. sam jsem musel volat do obchodu, abych zjistil, ze zbozi skladem neni, ze ho do Vanoc nedostanu. nejdrive temer po mesici. a stale ho uvadeji "skladem" :-)))))

    Reakce obchodu ELVA PROFI s.r.o.

    Dobrý den, pane Cvejne. Vámi vybrané zboží skutečně máme na skladem. Volal jste nám ohledně termínu doručení Vašeho zboží. Z důvodu vykrývání zvýšeného množství objednávek před Vánocemi jsme jej ale nebyli schopni doručit ve Vámi požadovaném termínu. Námi navržený termín jste bohužel odmítl. Omlouváme se Vám ještě jednou za komplikace a věříme, že v případě dalšího nákupu Vaší důvěru již nezklameme. S pozdravem Váš ELVA PROFI tým.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • V e-shopu zboží nabízí,ale oficiálně skladem není,ztracené 4 dny a sliby.

    Reakce obchodu ELVA PROFI s.r.o.

    Dobrý den, pane Kunci, měli jsme na skladě poslední kus této frézy a tu měl rezervovanou již jiný zákazník, který udělal objednávku před Vámi. Kolega Vám ihned volal a snažil se Vám nabídnout podobný typ, který jsme měli skladem. To jste ale bohužel odmítl. Omlouváme se ještě jednou za vzniklé komplikace a věříme že v případě dalšího nákupu naplníme Vaše očekávání. V případě, že budete potřebovat s něčím poradit, neváhejte nás kontaktovat. S pozdravem Váš ELVA PROFI tým.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobrá cena
    • Přehledná nabýdka
    • 6.12 převedena platba na vaš účet
    • 10.12 ještě nepotvrzeno
    • Málo pružný

    Cenově dobrý
    Nabýdka perfektní
    Komunikace na dotazy dobrá
    Po 5ti dnech od převodu platby nemám žádné
    vyjádření o přijetí platby natož o tom kdy
    bude zboží doručeno
    Proto si myslím že je firma málo pružná a
    nedoporučoval bych ji

    Reakce obchodu ELVA PROFI s.r.o.

    Dobrý den, pane Herčíku. Zboží jste si u nás objednával na splátky přes společnost Home Credit. Ta Vám splátky zamítla a tak jsme Vám nabídli možnost zakoupit si toto zboží u nás bez využití financování pomocí splátkové společnosti.
    Vy jste s tím souhlasil a sám jste si zvolil možnost zaplatit nám částku za zboží bankovním převodem. Ve čtvrtek 6.12. jste nám poslal peníze na účet a vzhledem k tomu, že byl víkend, tak nám peníze na účet dorazily v pondělí 10.12. Vaše zboží je tedy nyní připraveno k odeslání a vzhledem ke zvýšenému počtu objednávek během Vánoc a vykrývání starších objednávek budeme Vaše zboží expedovat zítra. Sám zde uvádíte, že „ komunikace s námi je dobrá“, o všem jsme Vás včas informovali a tak nechápu Vaši negativní recenzi na nás obchod. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat. S pozdravem Váš ELVA PROFI tým.