Přihlásit se a přidat příspěvek
  • dobry den nakolko mi vznikla reklamacia za translator ectaco 6000 deluxe, bol som s obchodom elva profi spokojný nakolko mi boli vrátene peniaze.Doporučujem ludom aby si preverili ohladne kapesných translatorov nakolko firma ectaco nedodáva špecialny softver anobic do translatorov ale využíva iba zadarmo volne stihnutelný google prekladač takže aby sa ludia nedali oklamat a nevyhodili zbytočne vela penazí za takýto translator lebo zo strany ectaco je to klamanie ludí. Prečo majú ludia doplatit , ked zariadenie nemá tie technicke parametre ktoré dodavatel ectaco udáva, vobec nedokáže prekladat hovorené vety bez pripojenia cez internet, iba ked sa pripojíte cez internet vám prekladá hovorené slová google translator ktorý si každý vie zadarmo stiahnut. Jaro

  • Jen bych všem zájemcům doporučil přečíst hodnocení https://obchody.heureka.cz/elvaprofi-cz/recenze/#show-rating-z-216799899 a zejména reakci na něj.

    Pane Liško, nebo kdo se schováváte za tou fabulací - chtěl bych Vás upozornit, že každá zpráva v emailové komunikaci má svůj jednoznačný identifikátor. Tento si nese celou cestou. Takže byste si měl dát velmi dobrý pozor, koho z čeho osočujete. Ty lži, které zde vykládáte (počínaje změnou časoprostoru - např. faktura mi byla po urgencích zaslána až 21.6. v 7:59), přes nevhodně zabalený stroj, který jsem před řidičem fotil (včetně části řidiče na snímku jste obdrželi také) by se Vám mohli vymstít.

    Vaše poslední zpráva (psaná z Outlooku 14.0 má ID: <[email protected]>) odeslaná 29.6. v 15:40:43 jakožto odpověď na mé 2 emaily, jeden z 26.6. a druhý z 29.6. si svůj identifikátor nese celou cestou internetem - lze ji poměrně jednoduše vyhledat.

    Je poměrně lehké dokázat, že lžete. Žádné vulgarismy ani jiné nevhodné věci, ze kterým mě zde obviňujete - jsem Vám nezasílal - nestojíte mi za ně.

    Mimochodem, opravdu byste si měl dát pozor na to co píšete. Mohlo by se Vám stát, že se budete muset veřejně omluvit a možná ještě přidat nějaký peníz, protože můj právní zástupce také něco stojí. Ono se ostatně ve skutečnosti liší vše a to by Vás mohlo vyjít draho. Včetně reklamace u Geis, kterou jsem jim zasílal.

    Lehké ověření:
    https://www.baliky.cz/sledovani-baliku/03070566282.html
    na baliky-tečka-CZ se lehce dá dohledat transakce: 03070566282
    Někdo zde lžete vážení...

    Celkově mám pocit, že si zde snažíte honit ego a nepřijít o další zákazníky, bohužel, vybral jste si špatný objekt.
    P.Stehlík

  • Na dotaz mailem z 24.1 jsem do dnesniho dne nedostal zadnou odpoved ...

  • bh: podotýkám jen, že dané zboží je celý leden u nich nabízeno a a i nyní je označeno jako skladem.

  • Dodatek k moji recenzi obchodu z prosince 2011:

    Začátkem ledna jsem poslal mailem dotaz jak to se zasláním objednaného zboží vypadá. Z ElvaProfi odpověděli, že do 9.1 probíhají inventury a že po 11.1. budou zboží rozesílat. Dnes je 25.1 a nedostal jsem ani zboží, ani žádnou omluvu nebo alespoň informaci, že moji objednávku zrušili.

    Takže můj předpoklad se vyplnil - rozhodli se prostě, že nic nepošlou a nemají ani slušnost to na rovinu sdělit. Prostě nekomunikují nebo mlží. To, že objednané zboží nedodali je sice neseriozní, ale dá se ještě pochopit. Jejich přístup k zákazníkovi už chápu méně ..